Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:47 pm

Bill
"Tuurlijk," zeg ikdan zo luchtig mogelijk. Ik probeer recht te komen maar Aurora duwt me terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:48 pm

Aurora rendeer
"Jij bent daar misschien zeker van, maar ik niet."

-ikwistnietsanders:}-

santa
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:50 pm

Bill
Wat een koppig kind. Maar zo mooi en lief en zorgzaam.
"Tooom," zeg ik klagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:55 pm

Kijk eerst eens naar jezelf, Billchen :'D

Tomzel
"Jij weet ook nooit wat je wilt", mompel ik nauwelijks hoorbaar. "Doe even rustig, Bill, je lijkt wel een peuter daarbij ben je ook nog eens ziek dus ik wil niet dat je nog een keer zo in elkaar stort zoals even geleden. Daarbij vind ik het onverstandig om dan meteen zo veel haast bij elke handeling te hebben." -daarbij wil ik ook dat je niet zo gemeen doet tegen Aurora die je toch lief en aardig vond?-
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:59 pm

Bill is ook mooi en lief ;'D

Bill
Wat een geweldig lamzakkerige broer heb ik toch. Sehr behulpzaam. "Dankje broer," zeg ik met een lage stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:03 pm

Tom
Tilt wenkbrauw op.
"Nâh, aan je reactie te zien ben je terug helemaal wakker." Zeg ik enkel emotieloos waarna Aurora meld dat ze dringend een of ander doktermannetje moet helpen bij iemand die net is binnengekomen met de spoed. "Bill Kaulitz, je bent echt raar." Zeg ik als ze weg is terwijl ik hem mee recht trek en daarna zijn rugzak draag terwijl ik gefrustreerd doorloop naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:05 pm

Bill
Ik haal mijn schouders op. "En jij bent mijn rare broer."
"Ik weet gewoon echt niet hoe ik moet reageren en dan dan - dan doe ik zo..."
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:08 pm

Tomzel
"Je had gewoon met haar nummer moeten vragen en dat moet je zelf doen en dus niet ik", zeg ik bijdehand.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:12 pm

Bill
Ik rol met mijn ogen. Ondertussen stappen we in Toms auto.
"Zie jij maar dat je het n iet verprutst met die Jolien, zoals je altijd zo goed kan," zeg ik meer bijdehand.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:16 pm

Oeh, dat steekt :'D

Tomzel
Ik negeer zijn woordverklaring, hoewel het ergens wel steekt en niet zo'n beetje.
"Dan kan ik jou al proficiat wensen omdat jij het deze keer hebt verprutst, althans de kans toch."
Ik steek mijn sleutel in het contact als Bill de deur dicht heeft gedaan en zijn gordel aan heeft waarna ik naar huis rijdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:17 pm

Bill
Wrijf het er maar in. Eikel. Ik staar stilzwijgend door de woorruit met mijn armen gekruisd.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:20 pm

Tom
Zuchtend, na een lange stilte tijdens het rijden, zet ik de auto stil op de oprit. Mijn hand zetten zich vast aan het stuur, ookal staan we stil.
"Sorry, Bill. Zo had ik het niet bedoeld.." Fluister ik zacht, dat was het enige wat me heel de rit door het hoofd ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:22 pm

Bill
"Maakt niet uit, je hebt toch gelijk," zeg ik mat en ik doe de deur van de auto open.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:26 pm

Tomzel
"Jij hebt gelijk", zeg ik verduidelijkend dat Bill gelijk heeft. :V
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:27 pm

Bill
Ik moet lachen. Dat is mijn broertje weer.
"Knuffel?" vraag ik als we aan de voordeur staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 4:36 pm

Tomzel
Ik omsluit mijn armen rond Bill zijn tengere lichaam. Een glimlach siert om mijn mondhoeken. Hij is zo'n eikel soms, maar dan ook weer een lieve eikol op hetzelfde moment.

Pure incest :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:06 pm

Bill
Als we binnekomen springt Scotty tegen me aan waardoor ik half omval.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:15 pm

Tomzel
"SCOTTY!" Roep ik met een panische stem omdat ik zowat Bill zie omvallen. "Gaat het?" Vragend *kuchkuch* ik bedoel bezorgd kijk ik hem aan als hij terug normaal rechtstaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:17 pm

Bill
Ik rol overdreven mijn ogen. "Begin jij nu ook al?"
Ik heb me nog maar net in de sofa gezet of de voordeurbel gaat.
"Ik ga wel roept Tom.

Jolien
Ik wil Tom verassen en bel aan zijn huis :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:19 pm

Tomzel
Ongeduldig ruk ik de voordeur open: stel dat er weer iets gebeurd met Tom terwijl ik de paparazzi hier op hun vingers tik dat ik een privé leven wil. Vol verbazing kijk ik naar Jolien en niet naar paparazzi. "JOLIEN!" Zeg ik geschrokken verbaast maar vooral blij. Ik geef haar meteen een knuffel.

Wat schattig en onhandig van hem :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:22 pm

Bill
Ik hoor Tom in de gang gillen.

Jolien
"Dat was in mijn oor," zeg ik droog. Daarna sla ik mijn armen om hem en knuffel ik hem plat.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:24 pm

Tomzel
"Sorry", prevel ik en geef een kus op haar voorhoofd. "Maakt dat het weer beter? En je hebt geluk want ik ben nog maar vijf minuten thuis en Bill is er ook, let niet op zijn reacties hij is knorrig omdat ik vandaag weer wat verpest heb en", mijn geratel wordt gestopt als ik de deur niet dichtkrijg als ze binnen is gekomen. -stom slot :'D-
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:32 pm

Bill
Ik krijg het ervan dat ik geen aandacht krijg. "Tohoooooom!" roep ik luid.

Jolien
"Blijkbaar," zeg ik als ik Bill hoor roepen.
"Maar nu ben je eventjes van mij!" zeg ik beslist als ik tom naar me toe trek en mijn lippen op de zijne plant.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:36 pm

Tom
Ik zwijmel weg en vergeet even dat Bill net heel panisch mijn naam heeft geroepen. Nu ik erover nadenk heb ik me nog nooit zo breekbaar gevoelt. Als ze me nu als een baksteen laat vallen, nee als een porseleinen vaas laat vallen ben ik in duizend stukjes. Stel je voor dat ze straks niet meer van me houdt en me gewoon heeft gebruikt en.. "Tom, niet aan denken." Zegt een stemmetje in me. Ik negeer alles terug en voel Jolien nog steeds tegen mijn handen. "Ik houd van je", fluister ik zacht en streel een pluk haar voor haar ogen weg. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitimezo dec 13, 2009 7:42 pm

Jolien
"Ik ook van jou, met heel mijn hart," fluister ik zachtjes en ik druk een kusje op zijn neus. Als ik opkijk zie ik Bill staan in het deurgat met boos zijn armen in zijn zij. :'D


Laatst aangepast door JolienDude op zo dec 13, 2009 7:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hét TH-rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: