Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De stille strijd

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Schrijfstertje




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 24-01-10

De stille strijd Empty
BerichtOnderwerp: De stille strijd   De stille strijd Icon_minitimezo jan 24, 2010 9:34 pm

Zondag 30 augustus.

Morgen moet ik weer naar school. Ik zie er vreselijk tegenop. Normaal vond ik het nooit zo erg om weer naar school te gaan. Ik vond het leuk om al mijn vriendinnen weer te zien. Maar nu moet ik naar een andere klas. Mijn vriendinnen gaan naar HAVO en ik naar VWO. Ik heb nog geprobeerd om niet mijn best te doen op school, maar ergens weet ik dat het een verspilde kans is als ik naar HAVO ga.
Ik ga proberen er het beste van te maken. Laat ik nu alvast maar mijn kleren uitzoeken die ik morgen aan ga trekken. Ik moet wel een goede indruk maken.

Later
SHIT SHIT SHIT! Dit is niet te geloven. Mijn favoriete G-star broek is TE KLEIN geworden. Ik wilde hem net aantrekken en ik kreeg hem bijna niet meer dicht. Toen ik hem met veel moeite dicht gekregen had stak er een hele vetrol overheen. BAH! Zo kan ik me dus écht niet vertonen op school. Ik heb nog wel andere broeken, maar deze is en blijft de leukste. Hij was ook nog eens super duur. Ik heb hem net voor de zomervakantie pas gekocht. Ik heb natuurlijk veel te veel gesnoept op vakantie. Ik moet en zal die broek weer passen! Ik ga op dieet. Ik ga meteen op internet kijken naar dieëten.

's avonds
Ik heb niet echt veel gevonden op internet. Alleen maar diëten waarvoor je moet betalen of waar een heel eetpatroon is opgesteld. Dus ook voor 's avonds en dan moet ik het met mam overleggen en dat wil ik niet, want zij mag absoluut niet weten dat die broek te klein is.
Weet je wat, ik stel zelf wel een eetpatroon op. Ik ga er morgen over na denken en opschrijven.

--

Ik hoor graag van jullie wat jullie ervan vinden.
Doorgaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
little-Laura




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-02-10

De stille strijd Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stille strijd   De stille strijd Icon_minitimewo feb 17, 2010 10:26 pm

Leuk verhaal, ik kan me er wel in vinden: ik zit nu op VWO maar al mijn vriendinnen doen het wat slechter als ik Sad
Ik hou persoonlijk niet zo van dagboeken, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik zeg doorgaan! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De stille strijd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Overige verhalen-
Ga naar: