Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Van verliefd worden val je af

Ga naar beneden 
AuteurBericht
justsomebody




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-08-11

Van verliefd worden val je af Empty
BerichtOnderwerp: Van verliefd worden val je af   Van verliefd worden val je af Icon_minitimeza aug 13, 2011 8:27 pm

Voor een weddenschep moest ik een verhaalf gaan schrijven van minimaal 10 A4tjes, maar ik wil graag weten wat jullie er van vinden, oja ik ben niet bepaald goed met al die komma's enzo.

Daar sta ik dan. Mezelf moed in te praten om eindelijk dat leuke shirtje te kopen. Ik loop naar binnen en er staat een vrolijk nummer op.
De mevrouw achter de kassa staat een beetje niks te doen en kijkt me de hele tijd aan waar ik behoorlijk nerveus van word. Ze loopt naar me toen en vraagt; kan ik u helpen?
nog niet ik kijk een beetje rond. ‘Ik ga haar niet vertellen dat ik iets wil hebben terwijl ik niet weet als het me staat’. Ondertussen komt er nog een vrouw binnen stormen en vraagt of schreeuwt eigenlijk meteen tegen die mevrouw achter de kassa; waar heb je dat shirtje die op die paspop zit? En ze wijst precies naar het shirtje dat ik eigenlijk wil hebben. Ik schrik er wel een beetje van hoe die vrouw zich opdringt. De mevrouw van de kassa wijst naar een rek die recht voor me staat. Daar hangen ze zegt ze. Ik loop er ondertussen ook heen en kijk als mijn maat ertussen zit, Hebbes ik pak snel dat shirtje van het rek en ga naar een pashokje, voordat ik het gordijn dicht doe zie ik die vrouw nogal boos naar me kijken. Eigenlijk moet ik wel een beetje lachen maar dat staat zo dom. Gauw trek ik het shirtje aan en loop naar de spiegel. Het past nog net dacht ik. En wat vind u ervan zegt de mevrouw die achter de kassa, volgens mij zit die wel goed antwoord ik. En opeens bemoeit die vrouw zich ermee, Dit kan toch niet? Er zit bij jou geen pasvorm aan bij mij was het zeker beter geweest. Mevrouw wilt u er zich niet mee bemoeien? Hij staat perfect precies zoals die hoort te zitten. Ik denk dat ze me probeert te verdedigen ofzo? Maargoed, Ik neem hem antwoord ik. Die vrouw lijkt nu wel over te koken maar uiteindelijk stormt ze de winkel uit.

’S middags kom ik thuis en kijk op mijn telefoon, een gemiste oproep het is mijn moeder. Ik bel haar terug; Hoi mam wat was er? Niks hoor zegt mijn moeder ik wilde weten als je wou komen eten je zusje is ook terug. O leuk, is goed mam ik kom zo wel langs. Wat eten we eigenlijk? Dat zie je dan wel zegt mijn moeder met een raar lachje, en dan hangt ze op. Oja voordat ik ga moet ik ook nog douchen. Ik ren als een gekke naar boven en spring onder de douche. Als ik klaar ben met mijn haren en make up kijk ik in de kast wat ik aantrek. Wat is dit erg zeg, ik heb niks wat ik aan kan trekken wat nu? Dat nieuwe shirtje wil ik nog wel graag schoonhouden voor morgenavond als ik uitga met mijn vriendinnen. Ik kijk op snel op de grond waar ik nog een broek zie liggen, ziet er nog goed genoeg uit om aan te trekken. En weer kijk ik in de kast om een shirtje te vinden. Die is goed genoeg vind ik. Snel trek ik mijn kleren aan pak mijn tas en loop naar de auto. Terwijl ik naar mijn moeder en vader en zusje rij stop ik nog even bij de supermarkt ik moet nog kauwgom hebben, ik loop de winkel binnen en ga naar de kauwgom als ik die heb gevonden loop ik richting de kassa maar ik had niet gezien dat er iemand stond om zijn veters te strikken en knal er tegen op en val op de grond. Sorry ik had u niet gezien zeg ik. Geeft niet dit is ook niet de beste plek om je veters te strikken. Hij draait zich om en helpt me overeind. Ik keek hem aan en kon niks zeggen, wat een lekkerding zeg en daar moet ik natuurlijk weer tegenaan knallen en vallen.. Ik ben Ruben zegt hij, sorry nog.
Geeft niet hoor zeg ik lachend, ik had ook beter kunnen opletten. Wat is jouw naam? Omg vraagt hij nou echt om mijn naam? Mijn naam?? Ik ben Fleur, Leuke naam zegt hij terwijl hij me recht in de ogen aankijkt. Dankje jouw naam is ook leuk. Sorry maar ik moet er weer weg leuk je te ontmoeten Fleur misschien zien we elkaar wel weer ergens, en hij loopt weg. Ik kijk hem nog na terwijl hij wegloopt, wouw ziet er echt goed uit.

Moet ik hiermee verdergaan of?
confused
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Van verliefd worden val je af
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: