Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 ~Dana's Leven.~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zara




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-06-12
Leeftijd : 123
Woonplaats : Gaatjeniksaanlaan.

~Dana's Leven.~ Empty
BerichtOnderwerp: ~Dana's Leven.~   ~Dana's Leven.~ Icon_minitimevr jun 15, 2012 11:36 pm

Maandag - 21:06
Hoi , ik ben Dana. Hierin zul je gaan lezen hoe mijn leven gaat. Laat ik beginnen bij school. Ik zit in groep 8. We hebben pas geleden de eindmusical gedaan , nu nog een paar dagen overleven en we hebben zomervakantie. Dan ga ik naar de middelbare school. En dan mijn broer , Felix. Ik heb een hekel aan hem! Hij pest me vaak , en vertelt me hoe lelijk en dik ik ben. We hebben vaak ruzie en dan mag ik het altijd uit gaan zoeken. Mijn moeder praat niet zo veel. Ze leest eerder een leuk boek. Maarja. Mijn beste vriendinnen heten Laura , Chrissy en Rachel. We gaan allemaal naar een andere school dus zal ik denk ik niet zoveel contact meer met hun hebben .. Maarja , ik ga nu slapen. Doei!

Dana sluit haar dagboek en legt het onder haar kussen. Ze draait zich op haar zij en gaat dan slapen.

Het is dinsdag. Dana staat op en trekt haar kleren aan. Ze leest een tijdschrift op haar bed. Ze kijkt naar de tijd , schuift het tijdschrift weg en rent naar de keuken.
'Goeiemorgen.' zegt haar moeder. Dana ziet Felix op de bank zitten. Ze pakt een borstel en borstelt haar haren. Ze poetst snel nog haar tanden. Het is al bijna negen uur! Dan hoort ze al in de klas te zitten! Ze pakt haar jas en trekt snel haar schoenen aan.
'Doei mam!' roept ze. Haar moeder zegt doei terug. Dana rent de deur uit en struikelt over Felix zijn voet heen. Felix lacht. Ze kijkt hem boos aan , staat op en gaat de deur uit.

'Jammer dat we niet naar dezelfde school gaan.' zegt Laura terwijl de meester binnenkomt.
'Genoeg geklets , vandaag worden jullie verdeeld.' zegt de meester. Iedereen praat door elkaar heen.
'Welke groepen , meester?' vraagt Dorien. De meester zorgt ervoor dat de klas stil is.
'Laura , Dorien , Alexandra en Chrissy gaan naar groep 1. Jessica , Rachel , Annelies en Dana gaan naar groep 2..' Verder luistert ze niet meer. Dana roept Rachel. Rachel kijkt op. Ze gebaren naar elkaar en lachen dan. Als het zover is , gaan ze naar de groepen. Dana loopt naast Rachel. Jessica en Annelies lopen voor hun de klas in. De juffrouw zwaait vriendelijk naar hun en geeft ze een zitplaats. Na een halfuur gaat de juffrouw de klas uit.
'Letten jullie even op? Kunnen jullie wel hé , groep achters.' zei ze. Annelies staat op.
'Okee kinderen. Wat doen jullie dagelijks?' vraagt ze aan de kinderen van groep 2. De kinderen kijken haar raar aan. Jessica zucht en staat op.
'Wat jullie elke dag doen.' zegt ze en gaat weer zitten. De kinderen roepen 'ooh' en steken dan hun vingers op. Annelies geeft een jongetje de beurt.
'We puzzelen en we verven met onze vinger.' zegt hij. Dana staat op.
'Hebben jullie ook klei?' vraagt ze. Enkele kinderen knikken. Een kindje pakt het klei dat in een bakje zit.
'Maak er maar iets leuks van.' zegt Rachel. Rachel en Dana verdelen het klei. Een paar kinderen kneden. Ze maken verschillende dingen. Even later zijn ze allemaal klaar. Rachel staat op.
'Is iedereen klaar?' vraagt ze. De kinderen knikken heftig.
'We gaan een rondje en dan vertellen jullie wat je hebt gemaakt.' stelt Dana voor.
'Ik heb een autoet gemaakt.' zegt het eerste kindje en laat het zien.
'Het is 'auto' , Daniël.' corrigeert Jessica hem.
'Ik heb een meisje gemaakt.' zegt Christina.
'Ikke een clown.' De klas lacht en dan gaan ze door.
'Dit is een koekje.' zegt Evelien.
'Lekker!' roept Bas en bijt in haar klei. Jessica rent naar hem toe en trekt het klei uit zijn mond.
'Dat kun je niet eten , Bas!' zegt ze en gooit het klei terug in de bak. Bas gaat terug op zijn plek en zegt: 'Ik had een stok gemaakt.'
'Ikke ook na-aap!' roept Mary.
'Laten we hiermee stoppen.' zegt Rachel , pakt al het klei en stopt het in de emmer. Op dat moment komt de juf terug.
'Het is tijd , dames. Terug naar jullie klas!' zegt de juf. De meisjes rennen naar de klas en ruimen hun spullen op. Dana loopt alleen naar huis. Ze rent naar boven en meldt zich aan op msn. Ene Tom heeft haar toegevoegd. Kent ze niet .. Ze accepteert hem en ziet dat hij online is. Ze begint een gesprek met hem aan.

Dana zegt: Wie ben jij?
Tom zegt: Ik heb gehoord dat je naar mijn school gaat.
Dana zegt: En hoe kom je dan aan mijn msn?
Tom zegt: Mijn neefje zit in jou klas , weet je.
Dana zegt: Oh okee. Dus jij bent al 13?
Tom zegt: Nee , dat word ik donderdag. Kom je onze school dan bezoeken omdat ik jarig ben?
Dana zegt: Wie weet.
Tom zegt: Okee , dan zeg ik mijn vrienden dat ze moeten afblijven. Wink
Dana zegt: Wat bedoel je daarmee?
Tom zegt: Niks , maar ik moet gaan. Ik spreek je later , en anders tot donderdag!
Dana zegt: Okee , doei x
Tom afgemeld.

'Wat bedoelde Tom met 'Okee , dan zeg ik mijn vrienden dat ze moeten afblijven. Wink' ?' denkt Dana. Ach ja. Dana meldt zich af van msn en loopt naar beneden.
'Mam , vind je het goed als ik donderdag naar een vriendin ga ? Ze is jarig.' zegt Dana. Felix rent naar hun moeder.
'Laat haar gaan , dan is het ten minste rustig!' zegt hij. Dana zucht.
'Bemoei je er niet mee , eikel!' schreeuwt Dana. Haar moeder draait zich om.
'Als je zo gaat praten ga jij helemaal nergens heen.' zegt ze. Dana zucht en gaat zitten.
'Wat eten we?' vraagt ze. Haar moeder legt een bord met pannenkoeken op tafel. Felix pakt er een.
'Lekker , pannenkoeken!' zegt hij. 'Heet , heet!' Hij laat zijn pannenkoek op de grond vallen.
'Opruimen die pannenkoek!' roept hun moeder. Ze loopt naar de woonkamer en zet de televisie uit. Felix kijkt verbaasd naar Dana.
'Hallo?' zegt hij. Dana kijkt op.
'Wat?' vraagt ze. Felix kijkt naar de pannenkoek op de grond en zucht.
'Als je iets laat vallen , ruim het dan op.' zegt hij. Dana kijkt hem met open mond aan. Hun moeder komt terug naar de keuken. Ze kijkt naar de pannenkoek die nog steeds op de grond ligt.
'Ligt die pannenkoek er nog steeds? Wie heeft het laten vallen?' vraagt ze. Felix wijst naar Dana. Hun moeder zucht. Ze staart naar Dana totdat ze het opruimt. Dana zucht en gooit de pannenkoek weg. Ze pakt een nieuwe pannenkoek van de stapel en legt het op haar bord. Ze grijpt naar het stroop. Er zit niet zoveel meer in , ziet ze. Felix ziet dat Dana het stroop wilt pakken. Hij trekt het naar hem toe en opent de dop.
'Ik was eerst hoor , dus wacht op je beurt.' zegt Dana en trekt aan het stroop. Felix trekt er nu ook aan en laat het los. Het flesje valt naar achter op de grond en het stroop valt op de grond.
'Felix!' roept Dana.
'Godver.. Kunnen we niet gewoon eten zonder dat er gevochten word?' vraagt haar moeder.
'Ja , Dana. En nou opruimen dat stroop anders geef ik je een klap.' waarschuwt Felix. Dana zucht diep en ruimt toch het stroop op. Het stroop is zo goed als op , dus pakt ze het poedersuiker. Ze giet het over haar pannenkoek. Op dat moment knijpt Felix erin en het poedersuiker spuit alle kanten op. Op Dana's trui , gezicht en op de grond. Dana balt haar vuist en wilt Felix slaan , maar haar moeder houdt haar tegen.
'Nee.' zegt ze. Dana veegt het poedersuiker van haar trui en haar gezicht. Je ziet nog wit op haar trui , maar dat maakt haar niks uit. Ze eet haar pannenkoek op. Daarna eet ze er nog twee. Ze staat op en rent naar boven. Ze meldt zich aan op msn. Tom is weer online , ziet ze.

Tom zegt: Hoi Dana. Very Happy
Dana zegt: Hoi. Smile
Tom zegt: Alles goed?
Dana zegt: Op dat poedersuiker op mijn trui na , wel ja. En met jou ?
Tom zegt: Met mij gaat het prima. Hoe komt dat op je trui?
Dana zegt: Geen zin om het te typen..
Tom zegt: Snap ik wel. Dus , mag je donderdag komen?
Dana zegt: Volgensmij wel. M'n moeder denkt dat ik naar een vriendin ga. Maar tot hoelaat heb jij school?
Tom zegt: Half 4. Wanneer ben jij dan uit? Jij bent zeker eerder uit , je zit nog in groep 8.
Dana zegt: Ik ben om kwart over 3 al uit. Maar wat moet ik daar dan een kwartier doen?
Tom zegt: Op mij wachten. Very Happy
Dana zegt: Ik kan toch ook later komen?
Tom zegt: Kom maar meteen vanuit jou school naar dat van mij.
Dana zegt: Okee , dan ben ik er vast vijf voor half 4.
Tom zegt: Okee , ik moet nog Engels leren. Da's best wel moeilijk.
Dana zegt: Ik vind Engels anders makkelijk. Wink
Tom zegt: Jij zit op de basisschool. Die krijgen geen eens Engels.
Dana zegt: Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan?
Tom zegt: Goed punt .. Misschien kun je me daarna helpen. Ik moet nu echt gaan. Doei!
Dana zegt: Doei x
Tom afgemeld.

'Met wie zat je daar te praten ?' Dana schrikt.
'Felix ! Bemoei je niet steeds met m'n zaken !' schreeuwt Dana.
'Da's vast een loverboy. Wie wilt er anders met jou ?' zegt Felix. Dana loopt naar hem toe en duwt hem de kamer uit.
'Dat ís mijn vriendje niet eens , en nu m'n kamer uit.' Ze doet de deur op slot. Felix klopt een paar keer op de deur en als het stil is draait ze haar slot weer open. Haar moeder komt binnen.
'Slapen , Dana. Morgen heb je weer school.' zegt ze. Moeder doet ze deur achter zich dicht. Dana kijkt naar de tijd. Half 11. Zó laat al ? Ze kruipt in bed en gaat slapen.

Het is woensdag. Een halve dag , voor de leerlingen op de basisschool. Vandaag heeft ze gym , net als op elke woensdag. Dana kleedt zich weer om en gaat naar beneden. Ze borstelt snel haar haren en poetst haar tanden. Gelukkig is ze vandaag mooi op tijd. Ze loopt de klas in en gaat zitten. Even later is het tijd om naar gym te gaan. De meester pakt zijn jas en de kinderen doen dat ook. Ze lopen naar de gymzaal.

Het is half 1 , de kinderen mogen naar huis. Dana pakt haar fiets en fietst naar huis. Ze legt haar fiets neer en rent naar boven. Dan gaat ze weer op msn. Ze gaat op haar bed liggen en denkt na over Tom. Zou hij knap zijn ? Of juist heel lelijk ? Moet ze alsnog gaan ? Hij is jarig , dan is het wel zo beleefd om te gaan. Ze besluit toch te gaan. Haar deur wordt opengegooid en ze ziet Felix.
'Uit m'n kamer !' schreeuwt ze. Felix stapt naar voren.
'Wat ben je aan het doen ? Het is rustig hier. Té rustig. Verberg je iets ?' vraagt hij. Hij kijkt in de rondte. Dana staat op.
'Dat ik stil ben wilt niet zeggen dat ik iets verberg , en nu oprotten met die vuile kop van je !' Dana probeert hem weg te duwen maar hij is te zwaar. Hij is 15 en weegt zo'n 70 kilo. Hij rent weg en Dana doet haar deur dicht. Ze gaat weer op msn. Tom is nu niet online. Opeens praat Alexander tegen haar.

Alexander zegt: Hey , al gevraagd voor dat eindfeest vrijdag?
Dana zegt: Nee. Jij wel?
Alexander zegt: Nee , maar ik was van plan vandaag een meisje te gaan vragen. Kom je naar buiten?
Dana zegt: Okee .. Waar dan?
Alexander zegt: Bij het schoolplein , ik zie je zo.
Dana zegt: Okee , doei x
Alexander afgemeld.

Dana rent naar beneden en trekt haar schoenen aan.
'Mam , mag ik naar buiten?' vraagt Dana.
'Tuurlijk. Voor 5 uur thuis.' antwoordt haar moeder. Dana trekt een dun jasje aan en loopt naar buiten. Na een tijdje is ze aangekomen op het schoolplein. Ze gaat zitten op een bankje en wacht op Alexander. Ze is goed bevriend met iedereen in de klas , jongens én meisjes. Ze ziet Alexander aan komen rennen. Hij komt naast haar zitten.
'Al gevraagd voor het eindfeest vrijdag ?' vraagt hij. 'Oja , het eindfeest !' denkt Dana. 'Helemaal vergeten.'
'Nee , jij ?' vraagt ze.
'Door 2 meisjes , maar ik heb nee gezegd.' antwoordt hij.
'Waarom ?' vraagt Dana.
'Ik was van plan een meisje te vragen.' antwoordt hij en zit nu vlak naast Dana.
'Wie ?' vraagt Dana.
'Jou , dus , wil je met mij gaan ?' zegt hij en kijkt haar aan. 'Ja , zeg ja !' is iets wat al haar vriendinnen zouden zeggen. Dana weet niet zeker wat ze moet zeggen.
'Ik weet het niet ..' antwoordt ze.
'En als niemand je voor vrijdag vraagt ? Beloof je dan dat je met mij gaat ?' vraagt hij met 'puppy-ogen'. 'Alexander is leuk , maar niet leukleuk' , denkt Dana. Maar het is best een goede deal.
'Okee.' besluit ze te zeggen.

Het is donderdag. Gister heeft Dana het hele verhaal met Alexander vertelt. Hij heeft haar gezegd dat ze het niet moest vergeten om naar zijn school te komen. Dana gaat naar school. Als ze de klas is binnengekomen praat de meester over middelbare scholen.
'Onthoudt , morgen geen school. Van half 6 tot 7 is het eindfeest , kleed je mooi !' zegt hij. Verder hebben ze kinderen in groep 3 geholpen met werken de hele ochtend. In de middag hebben ze geen school , omdat de meester naar een begrafenis moet en er geen invaller kan komen. Dat is ze vergeten tegen Tom te zeggen .. Achja , als ze maar op tijd komt.

In de middag vindt Dana het saai. Ze kijkt een beetje TV en checkt af en toe haar e-mail. Haar moeder komt binnen.
'Moest jij niet naar dat feestje ?' vraagt ze. Dana kijkt naar de tijd. 3 uur al ! De tijd gaat toch sneller dan ze dacht. Ze trekt haar schoenen en haar jas aan. Ze gaat de deur uit.

Als ze aangekomen is gaat ze de school in. Op de open dag had ze gehoord van een apparaat dat laat zien in welke klas een leerling zit. Ze zoekt het apparaat. Gevonden ! Ze typt 'Tom' in. Er staan 3 Tom's. Tom in klas 2 , nog een Tom in klas 2 en een Tom in klas 1. Gelukkig is dat makkelijk , Tom zit in de 1e. Ze klikt op zijn naam. Lokaal 29. Ze zoekt lokaal 29. Als ze het heeft gevonden zit ze op een bankje tegenover het lokaal. Boven de deur staat een klok. Kwart over 3. Even later komt er een jongen naar buiten en gaat 2 plaatsen naast haar zitten. Hij is best wel knap ..
'En jij bent ?' vraagt hij.
'Dana , ik zit hier niet op school , ik kom volgend jaar.' antwoordt ze.
'Wie zoek je ?' vraagt hij.
'Tom. Hij is jarig dus kwam ik hem bezoeken ..' antwoordt ze.
'Dat ben ik' , zegt hij , 'dus , heeft iemand je nog gevraagd ?'
'Nee' , antwoordt Dana , 'ik denk dat ik met Alexander moet gaan.'
'Nee joh , niet met hem gaan als je dat niet wilt !'
'Ik heb het beloofd ..'
'Oja .. Mag je ook gaan met iemand die niet op jou school zit ?' vraagt Tom en zit nu een plek naast haar.
'Ik weet 't niet ..' antwoordt ze. Er stormen leerlingen uit de klas.
'Ey Tom ! Is dat je leuke vriendin waar je het over had ?!' roept een van de jongens.
'Ik zei niet dat het m'n vriendin was.'
'Waarom moesten we dan afblijven ?' vraagt een andere jongen. Als Tom geen antwoord geeft , zegt een andere jongen ; 'Ey uh , Dana , als het niks word mag je één van ons kiezen !' Dana lacht. De jongens lopen weg. Tom en Dana staan op. Tom loopt het lokaal in en Dana blijft ervoor staan. Even later is Tom terug met zijn rugtas. Dana volgt hem naar zijn kluisje.
'Dus .. Gefeliciteerd , hé ?' zegt ze.
'Bedankt. Je bent een leuke meid.' zegt hij en lacht. Hij pakt haar bij haar hand en samen lopen ze naar buiten.
'Nieuwe vriendin , ey !' roept een jongen terwijl ze naar buiten lopen , maar Dana en Tom negeren het. Tom laat haar hand los.
'Weet je , als ik in jou klas had , had ik je meteen gevraagd.' zegt hij. Bedoeld hij dat hij haar leuk vind ? Achja.
'En ik had ja gezegd.' zegt Dana. Tom geeft haar een kus. 'Gaat hij me nog naar het eindfeest vragen ?' denkt Dana. Misschien is het alleen voor de klas .. Tja , dan moet ze maar met Alexander gaan. Die kus was best lang.
'Zal ik je naar huis brengen ?' vraagt hij. Dana knikt zacht. Hij loopt naar zijn fiets en steekt zijn sleutel erin. Hij gaat bij het fietspad staan. Dana komt achterop zitten.
'Zeg het als ik links- of rechtaf moet slaan.' zegt hij. Hij begint te fietsen. Dana houdt hem bij zijn middel vast. Dat voelt fijn , vindt ze. Ze geeft aan welke kant hij heen moet gaan. Even later stopt hij voor haar deur en stapt Dana af.
'Veel plezier bij je eindfeest met Alexander morgen.' zegt Tom en geeft haar nog een kus. Hij fietst verder. 'Waarom vroeg hij haar niet mee ?' denkt ze. Achja. 'Ik denk dat ik op Tom ben .. ' denkt Dana in zichzelf. 'Ik kan laat slapen' , denkt Dana , 'morgen toch geen school !' Maar toch vindt Dana het saai , dus besluit ze maar te gaan slapen.

Het is vrijdag. Dana kijkt naar haar wekker. Half 3. Heeft ze zó lang geslapen ? Het eindfeest begint pas om half 6 en het eindigt om 7 uur. Zucht .. Dan moet ze toch maar met Alexander gaan. Dana's moeder komt binnen.
'Wat moet ik aan ?' vraagt ze. Haar moeder pakt een blauw kort jurkje en een legging uit de kast.
'Vind je dit wat ?' vraagt haar moeder.
'Uh , ja hoor.' antwoordt ze. Ze trekt het aan en ze bekijkt zichzelf in de spiegel.
'Staat je leuk' , zegt haar moeder , 'kom je zo , dan krijg je make-up.' Dana kamt haar haren en kijkt een beetje TV. Dan poetst ze haar tanden. Ze gaat naar de keuken , waar haar moeder zit , en gaat zitten.
'Kies er maar één.' zegt haar moeder en legt een paar lipglosjes op tafel. Dana pakt er een en geeft het aan haar moeder. Haar moeder zet het voor haar op. Dan doet ze mascara op. Dana bekijkt haar ogen. Haar moeder gaat door met de oogschaduw. Ze zet groene oogschaduw bij Dana op. Dan bekijken ze haar , en zeggen wat ze ervan vinden.
'Je bent prachtig !' zegt haar moeder. Dan loopt Felix de keuken in en pakt iets uit de koelkast. Hij schudt zijn hoofd.
'Zo lelijk als altijd.' zegt hij en loopt weg.
'Nee hoor schat , je ziet er hartstikke leuk uit !' zegt haar moeder. Dana lacht.
'Zal ik je haren krullen ?' vraagt ze. Dana knikt en haalt de krultang. Die geeft ze aan haar moeder. Haar moeder krult haar haren. Als ze klaar is zet ze er lak in.

Het is half 5. Nog een uurtje , en dan moet Dana op het eindfeest zijn. Ze kijkt TV. De tijd ging snel voorbij , en 't is al 5 uur. Haar moeder zegt dat ze moet vertrekken. Dana trekt schoenen en een dun jasje aan. Ze stapt in haar moeders auto en haar moeder brengt haar naar haar school. Dana stapt naar binnen. Het is allemaal prachtig versierd ! Dana zoekt naar Alexander. Als ze hem ziet , loopt ze naar hem toe.
'Hee , Alex.' zegt ze.
'Hoi schat !' zegt hij. 'Noem me geen schat !' denkt Dana. Ze kijkt om haar heen.
'Heb je dorst ?' vraagt Alexander. Dana knikt en zegt zachtjes 'ja'. Alexander loopt weg. Kim rent naar Dana toe en schreeuwt.
'Raad met wie ik hier ben !'
'Zeg het maar.' zegt Dana.
'Hier is een tip , de populairste jongen op school.' zegt Kim.
'Simon ?' vraagt Dana.
'Nee ! Met Alexander !' roept ze. Dana kijkt verbaasd. Alexander komt terug met 2 bekertjes limonade.
'Hee , schat ..' zegt hij. Dana giet het limonade over zijn hoofd heen.
'Hoe durf je ! En jij was nog degene die mij leuk vond !' zegt Dana.
'Ik kan het uitleggen !' zegt Alexander terwijl Dana op een bankje in de hoek gaat zitten. Dana ziet dat een jongen richting Alexander loopt. Wie het is ziet ze niet , 't is te donker. Hij praat met Alexander en Alexander praat terug. Even later slaat de jongen met zijn vuist in Alexander zijn gezicht. Hij valt op de grond , en Kim kijkt bezorgd naar hem. De jongen loopt richting Dana en gaat twee plekken verder zitten met zijn hoofd naar beneden.
'Ik ben je wat vergeten te vragen.' zegt de jongen. Dana kijkt om haar heen.
'Tegen mij ?' vraagt ze. De jongen laat zijn gezicht zien en komt voor haar staan. Het is Tom !
'Ik laat je hier echt niet zitten.' zegt hij en pakt haar bij haar arm. Hij trekt haar mee de dansvloer op. Dana glimlacht naar Tom. Er komt een langzaam liedje op. Tom en Dana beginnen te schuifelen. Na een poosje trekt de directeur Tom bij zijn schouder.
'Jongeman , deze onschuldige jongen zonder reden te slaan gaat mij te ver ! Je wordt geschorst !' roept hij.
'Ik zit hier nieteens op school.' zegt Tom.
'En het was niet zonder reden ! Het gaat over verkering , ja.' zegt Dana.
'Dan hoef ik het niet te weten. Maar pas op jochie , de volgende keer dat je zoiets flikt krijg ik je nog wel.' zegt de directeur en loopt weg.
'Weet je' , zegt Tom , 'we kennen elkaar niet zo lang maar .. Wil je verkering met me ?'
'Tuurlijk !' antwoordt Dana en geeft hem een kusje.
'I love you !' zegt hij. Dana lacht.
'Als ik op jou school kom word dat zo leuk !' zegt Dana.
'Kan niet wachten tot de zomervakantie voorbij is.' zegt Tom.
'Ik heb genoten van deze mooie avond met jou. Spreek ik je nog op msn ?' vraagt Dana.
'Tuurlijk.' zegt Tom en zoent haar nog een keer.

---------------------------------------------------------
In het tweede deel krijg je te weten hoe het afloopt met Tom & Dana als ze samen bij elkaar op school zitten. Bedankt voor het lezen , ik hoop dat jullie het leuk vonden !
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Dana's Leven.~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het leven van Saskia is moeilijk..
» Leven in eigen handen nemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: