Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 One Wish, love story met Harry Styles

Ga naar beneden 
AuteurBericht
stille_schrijver




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 01-01-13

One Wish, love story met Harry Styles Empty
BerichtOnderwerp: One Wish, love story met Harry Styles   One Wish, love story met Harry Styles Icon_minitimevr apr 19, 2013 5:10 pm

Als je het hele verhaal wil lezen moet je naar www.fanfic.nl gaan en dan deze titel ook intikken,
Daar is het wat hadiger om in te voeren, want hier moet je eht alles in een keer doen volgens mij.
Dat vind ik onhandig...
Dus dit is wat ik tot nu toe al heb en lees alles please verder op fanfic.nl...

Inleiding;
Yasmin wil heel graag met haar BFF naar one direction. Ze mag uituindelijk! MAar dan krijgt ze straf. Ze mag van haar ouders niet meer. Toch besluit ze stiekem te gaan. Dan krijgt ze een vreselijke staf. Ze word het huis uit gezet! Dagen loopt ze als een zwerver rond. Als het later beter met haar gaat, ontmoet ze Harry. Ze krijgen verkering. Het is in het bein leuk, ze ging ook mee op tour en alles! maar midden in de tour, heeft Harry het te druk. Ze vind het niet meer leuk. Haar ouders willen geen contact, dus naar huis kan niet. want moet ze nu doen?

Hoofdstuk 1. Ja of nee?

Het is zaterdag middag, Yasmine is terug van de voetbal wedstrijd.
Ze heeft met 2-1 gewonnen.
Nu zit ze te bellen met haar bff Kelly.
Zij is verhuisd naar een andere provincie.
Yasmine mist haar heel erg.
Gelukkig houden ze nog contact, dat is nog van toen ze in groep 6 was verhuisd.
Ik mis je heel erg! zei Yasmine.
Ik jou meer! Wanneer ga je vragen of je naar het concert mag zonder jouw is er geen bal aan! zei Kelly
Ik ga het nu vragen, mee bidden alsjeblieft.
Oké het komt wel, goed het komt wel goed. Mompelde Kelly.
Yasmine liep langzaam e heel gespannen de trap af, ze kon het zich niet voor stellen als haar moeder nee zou zeggen.
Kelly en Yasmine wachten hier al jaren op.
Yasmine was bij de hal en liep stil naar de kelder, daar was haar moeder meestal aan het kleffen of neuken met haar nieuwe vriend, Tim, Yasmine snapt niet wat haar moeder in hem ziet.
Ze deed de deur van de kelder open en er was niemand, dan zullen ze wel boven in bed liggen dacht Yasmine.
En het is link om daar naar binnen te gaan, mompelde ze in zichzelf.
Ze ging weer verder bellen met Kelly, zeggen dat ze haar later terug belde en dat ze eventjes boodschappen moest gaan halen.
Yasmine liegt wel eens vaker tegen haar vriendinnen, dan heeft ze gewoon geen zin om te praten want dan gaan ze zich toch vervelen, ze denkt altijd dat is zonde van het beltegoed.
Ze gaat naar de keuken om iets te drinken te pakken. Dan opeens hoort ze een hele harde knal.
Ze hoort dat het van boven komt en ze rent er direct naartoe.
Meteen laat ze de Fanta en het glas vallen, het leek alsof alles werd vertraag en zei een snelle lichtflits was.
Voor ze het wist was ze boven, ze hoorde gekreun en andere enge geluiden.
Ook hoorde ze Tim schreeuwen.
Al heel snel ging ze zonder twijfel naar binnen.
Ze zag haar moeder ingezakt met een hartaanval op de grond liggen.
Ze viel zo te zien op de foto van haar overleden man.
Naast haar zat Tim in paniek te huilen, Yasmine belde gelijk 112.
Even later stond haar moeders hart stil, ze was overleden, de zelfde dag als wanneer de Take Me Home tour was begonnen, over een paar dagen kon ze geen kaartjes meer kopen.
Op de laatste dag vroeg ze of ze erheen mocht, ze wist dat Tim gemeen en streng was dus had hem de twee vorige dagen extra veel verwend en getroost.
Tim zei ja en Yasmine zakte ineen van vreugde, ze wist niet hoe ze het aan Kelly moest vertellen.
De dag erna waren de kaartjes besteld en morgen waren ze binnen, Kelly en Yasmine konden het nog niet geloven.
Ze waren de gelukkigste meiden van de wereld.
Even later moesten ze boodschappen doen, daar was minder aan.
Kelly zei tegen Yasmine, koop gelijk een tijdschrift en Energy van dat geld.
Ook iets voor mij meenemen dan hebben we al veel op zak voor over twee weken.
Yasmine vond het maar niks maar wou stoer doen, dus ze deed het toch.
Toen ze thuis was wist Tim dat er iets niet klopte.
Maar Yasmine zag ook aan Tim dat hij het door had.
Yasmine, heb jij het bonnetje nog? Vroeg Tim.
Ja hier is het bonnetje hoezo?
Ik heb geen Energy en tijdschriften gekocht.
Nu flipte Tim hem uit.
Eerst stuurde hij Kelly naar huis en daarna begon hij te slaan, Yasmine durfde niet eens zich te bewegen of te gillen.
Dan werd Tim nog bozer.
Uiteindelijk werd Yasmine in de hoek gesmeten en Tim ging haar trappen, toen hij klaar was schreeuwde hij dat ze niet mee mocht naar one direction over twee weken.
Toen stortte het leven van Yasmine pas echt in…








Hoodstuk 2. You are not alone


Dit hoofdstuk is niet alleen voor directioners maar ook voor mensen wat hun pesten!!!

Yasmine’s leven stortte in toen ze het hoorde, ze huilde en was boos op Tim maar op niks kon ze afreageren.
Ze rende naar haar kamer, daar had ze een soort van zelfgemaakte poster opgehangen voor als haar leven instortte.
Daarop staan dingen wat voor haar het best zijn om te kalmeren zoals ;

1. kijk uit het raam.
2. Adem rustig in en uit.
3. luister naar 1D (daar word ze altijd rustig van)
4. denk terug aan de leuke dingen.

En dat tot tien, maar ze was nog maar bij 4 en ze stond alweer te springen, en vrolijk te dansen.
Altijd als Yasmine naar 1D luistert, dan tja hoe leg je dat uit.
Dan is ze in een soort van trans, ze gaat heemaal op in de muziek, daar mogen alle directioners respect voor hebben.
Yasmine word ook heel erg gepest omdat ze een directioner is, haar vriendinnen gaven het toen allemaal op (directioner zijn) maar Yasmine niet, ze zette kracht en nu heeft iedereen er respect voor!
Als een iemand het kaartje verdiende was zij het wel!!!
En bij die gedachtes barstte Yasmine weer in het huilen uit, wat moest ze doen?
Naar Tim? Maar die zou misschien weer uitflippen.
Kelly bellen? Maar die schiet ook in het huilen uit!
Was haar moeder er maar nog, morgen moet ze weer gewoon naar school omdat het maandag is.
Daar heeft ze echt geen zin in.
En ineens valt haar iets in, ze heeft het huiswerk niet kunnen doen!
Maar dat maakt volgens haar niet uit als er een sterfgeval is.
Dus ze wacht maar af, huiswerk is nu het minste wat er toe doet.
Na lang piekeren en denken belde ze toch Kelly op.
Kelly voelde dat er iets aan de hand was zus ze ging direct naar haar toe (ze was toevallig in de buurt).
20 minuutjes later kwam ze pas aan, maar Yasmine was al bij at ze kwam.
Want zon bericht door de telefoon doorgeven is een beetje te dramatisch.
Yasmine hoorde geklop op de deur, even later deed Tim de deur open en zei; voor deze ene keer! Maar de volgende mag niet meer binnen, je hebt voor 3 weken huisarrest!
Tim liet Kelly snel naar binnen lopen en smeet de deur dicht.
Yasmine was zo boos, ze deed de deur open en ze riep volop een scheldwoord!!!
Toen smeet ze de deur dicht, maar dan zo hard, dat iedereen het kon horen.
Toen keek Yasmine die tranen in haar ogen had naar Kelly, wat zich niet realiseerde wat er was.
Ze keken een paar seconden zo naar elkaar en ineens wist Kelly wat er aan de hand was, Yasmine mocht niet mee.
Toen ineens knikte Yasmine en zonder iets te zeggen konden ze elkaar toch noch begrijpen.
Een paar minuten later lagen Yasmine en Kelly op Yasmine’s bed, die nu onder de uitgelopen make-up van de beide meiden.
Yasmine vertelde haar bijna alles, het enigste wat ze niet uit haar mond kon krijgen was dat ze werd mishandelt.
Kelly stond ineens op, Yasmine zag aan haar gezicht dat het een plan was.
Oké ik geef het eerlijk toe, je leven is niet normaal pech hebben!
Dus ik heb een idee, heb je het one direction kaartje nog?
Ja… zei Yasmine een beetje in schok.
Yasmine wist nog niet wat Kelly van plan was/kon zijn, maar zo gaat het meestal.
En op het einde komt Yasmine in de problemen en Kelly komt ermee weg.
Kelly dacht even na en zei; ga gewoon met me mee naar het concert!
Yasmine zei; maar dat kan niet,ik heb huisarrest en als ik stiekem ga krijg ik echt niet normaal veel straf een daar heb ik geen zin in.
Kelly antwoordde; kom bij mij wonen anders!
Tim hoeft het niet te weten, je kan bij je familie op bezoek zonder te zeggen waar je woont.
Maar als je op bezoek gaat zorg dat Tim er niet is.
Dan kom je er mee weg, dat word kei leuk!
Yasmine dacht erover na en zei uiteindelijk; oké
Kelly was zo blij ze konden allebei wel huilen.
Oké zorg dat je vannacht je spullen hebt gepakt.
Alleen de echte benodigdheden zoals je 1D kaartjes pyjama’s kleren en dat soort dingen, dan spring je vannacht uit het raam en dn zorg ik dat m’n moeder denkt dat jij hier niet meer mag wonen van Tim, dat gelooft ze wel want ze heeft Tim nooit gemogen!
Die nacht hoorde ze steentjes tegen het raam aan tikken, Kelly was er eindelijk.
Ze nam ook haar dagboek mee, het lijkt kinderachtig maar ze leeft zich er altijd helemaal in,
Dit was ook een speciaal moment dus schreef ze nog eventjes;

19 april, 00:27
Vandaag is het zo ver.
Van Tim mocht ik niet meer naar 1D dus ik heb besloten om weg te sluipen, ik ga bij Kelly wonen en ik moet nu uit het raam springen wens me succes <33

Yasmine deed haar dagboek op slot en nam hem mee,
Ze deed het raam open en het was zover, ze ging springen.
Toen ze landde viel haar op dat ze bijna overal zat ze bloeden, ze was in de prikkeldraad gevallen en flauwgevallen, tenminste zo legde Kelly het uit.
Ze zat al een uurtje in de auto.
Het was gelukt!


Terug naar boven Ga naar beneden
 
One Wish, love story met Harry Styles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: