Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nachtegaal in een kooitje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mrs_L88




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-03-14

Nachtegaal in een kooitje Empty
BerichtOnderwerp: Nachtegaal in een kooitje   Nachtegaal in een kooitje Icon_minitimewo maa 19, 2014 6:09 pm

Nachtegaal in een kooitje


HOOFDSTUK 1

"Als je nu weg gaat kom je er niet meer in!!" Dat waren de woorden van mijn man toen ik de deur achter me sloot en weg ging met onze zoon en onze koffers. Na alweer de zoveelste woede uitbarsting van hem was ik er zo klaar mee. Ik keerde de auto en wilde de straat uit rijden maar ik zag mijn man al aan komen lopen met de hond op zijn arm. Ik drukte snel de vergrendeling van de deuren in zodat deze op slot zaten. Pfffieuw...veilig. Hij ging midden op straat staan en zei "hier neem dat beest ook maar mee". Ik schudde nee, toen hij opzij stapte reed ik weg. Eenmaal de straat uit bedacht ik me waar ga ik naartoe met ons twee. Ik kon maar één plek bedenken. De veilige thuishaven, mijn ouders. Ik reed de oprit op ze waren thuis zoals gewoonlijk kwam mijn moeder ons begroeten en keek raar op toen ik de achterklep openmaakte. "Zouden Sven en ik hier een paar dagen mogen blijven?" Vroeg ik aan mijn ouders. Ja natuurlijk was hun reactie! Je blijft maar zolang als het nodig is. Tijdens het avondeten uitgelegd wat er speelde tussen Marc en mij. "Marc heeft woede-uitbarstingen en die worden steeds erger" vertelde ik. " hij heeft zelfs een keer de hond in de schuur gegooid omdat het beestje per ongeluk had binnen geplast." Mijn ouders schrokken hier enorm van , dit hadden ze nooit achter Marc gezocht. "Heeft hij jou ooit geslagen? Of Sven?" Vroeg mijn moeder. "Nee , gelukkig niet anders was ik al lang weg geweest" antwoordde ik. Diezelfde avond Sven uitgelegd dat we een paar dagen bij oma en opa bleven logeren. Hij was helemaal blij en vond dit superleuk! Eenmaal op de logeerkamer, kreeg ik een sms binnen van Marc " kom alsjeblieft naar huis!" Ik heb hier niet op gereageerd , heb mijn ogen dicht gedaan en ben gaan proberen slapen. De andere ochtend naar het werk, had geen zin om mijn collega's iets uit te leggen. Totdat Marian naar me toe komt en vraagt " wat is er gaande tussen jou en Marc? Op zijn Facebook staat namelijk een heel bericht dat je bij hem weg bent?!" Toen ik dat hoorde zakte de grond onder mijn voeten vandaan , nu moest ik het ze wel uitleggen. Na de uitleg schrok Marian hier erg van. Ze vond het knap van me dat ik kwam werken, tja wat moet je anders? Kniezend thuis gaan zitten? Al snel vormde zich een groepje nieuwsgierige collega's om ons heen want tja wie heeft er tegenwoordig geen Facebook?! Na de hele uitleg en het vele aanhoren van de schrikreacties. Aan het werk gegaan en gek genoeg voelde het wel lekker om even met iets anders bezig te zijn.
Die avond bij mijn ouders gegeten en geslapen, en op bed had ik wat heen en weer gesms met Marc. We hebben voor woensdag afgesproken bij een binnenspeeltuin, zo kan Sven spelen en kunnen wij praten! Die woensdag de koffers ingepakt en op naar de binnenspeeltuin. Marc was blij om mij en Sven te zien. Eenmaal binnen begon Marc dat hij spijt had van alles wat hij gedaan had. Dit had hij allemaal niet zo bedoeld en hij wilde mij en Sven niet kwijt. Ik raadde hem aan in therapie te gaan waarop meteen zijn reactie volgde van ik ben niet gek! Nee je hoeft niet gek te zijn maar misschien lucht het wel op om met een professioneel persoon erover te praten. Nou hij zou erover nadenken! Diezelfde avond ben ik thuis gaan slapen en Sven ook. Net alsof er nooit iets gebeurt was. Marc kon dit ook allemaal erg goed verbergen en net doen of er niets speelde tussen ons. Hier ergerde ik me dood aan , er speelde wel degelijk dingen tussen ons! Aan mijn beste vriendin Claudia had ik het telefoonnummer van de therapeut gevraagd. Claudia vertelde me dat Marc daar echt naartoe moest gaan want dit zou hem enorm helpen met zijn woede-uitbarstingen. Aan Marc verteld dat ik het nummer had van de therapeut maar dat hij zelf moest bellen. Dit zou hij later die dag doen zei hij. In de weken daarna veranderde er weinig tussen ons, er bleef een voelbare spanning en van liefde of seks was er nauwelijks sprake. Maar Marc ging netjes elke week naar therapie . We hadden het er vaak over dat het wat beter met hem ging en hoe hij de therapie ervaarde. Hij vond het wel goed gaan zei hij en daar nam ik genoegen mee. Maar ondertussen voelde ik me minder zijn vrouw, hij raakte me niet aan, kuste me niet meer als hij thuis kwam en seks? Ik deed al maanden aan self-service! Ik sloeg de agenda open , ohh shit dubbele afspraak! Ik belde op naar de therapeut om Marc zijn afspraak te verzetten. Wie bedoelt u? Vroeg de beste man. Op dat moment wist ik dat Marc me al die weken voorloog en nooit naar therapie was geweest! Ik legde de hoorn neer en wachtte op Marc. Aan tafel met zijn drieën gegeten en toen Sven naar bed was. Met Marc gepraat hoe zijn therapie gaat, ja gaat goed zei hij heb wel het idee dat er vooruitgang in zit! Hoe kan dat nou zei ik heel kalm, je gaat nooit! Op dat moment wist ik niet hoe dit gesprek zou lopen, zou hij boos worden en me slaan? Maar hij was zo verbijsterd dat ik erachter was gekomen dat hij nooit naar therapie was gegaan. Dat hij riep ja ik ben niet gek en ik kan dat makkelijk zelf onder controle krijgen! Met die woorden liet hij me achter in de woonkamer en hij ging naar boven. Welterusten! Riep hij! Op dat moment voelde ik me zo voorgelogen, vernederd, ik kan niet meer doordringen tot die man! En zonder hulp wordt dit niet beter! En tussen ons, we lijken wel broer en zus die samen leven. Ik trek dit niet. Ik wil ook aandacht van hem, aangeraakt worden zoals alleen een man een vrouw kan aanraken, seks hebben en ervan genieten! Dus ik besloot me aan te melden op een site voor getrouwde mannen/vrouwen die vreemd willen gaan / een affaire willen beginnen.

HOOFDSTUK 2

In de afgelopen weken via een site contact gelegd met een zekere haswell. Weet niet wat ik van deze man moet denken. Paar keer op en neer gemaild maar omdat het bij ons nu zo druk is. Heb ik hiervoor gewoon geen tijd en zeker geen zin in.
Heb nu al weken geen contact met hem wat mij betreft prima hij trok toch al niet echt mijn aandacht met zijn foto.Totdat ik een mail van hem had dat het zijn laatste dag was op die site en hoe het met me ging. Ik uit beleefdheid terug gemaild. Al snel werd dit meer, we voegde elkaar toe op Skype want dat was makkelijker dan op en neer mailen. We hebben uren gechat met elkaar en verloren vaak de tijd uit het oog. We praatte over echt van alles zakelijke dingen, intieme dingen, ons gezin. Al snel kwamen op het volgende elkaar ontmoeten. Mr H vertelde me dat hij voor zijn werk op hotel zat bij mij in de buurt dus of ik langst wilde komen...
Het was eind januari dat we afspraken op zijn hotel kamer 1e verdiep kamer 111
19:30 uur. Ik had tegen Marc verteld dat ik weg moest voor een vergadering en dat ik niet wist hoe laat ik thuis was.
Mijn hart bonsde in mijn keel, moest ik dit wel doen, en stel dat het tegenviel of er dingen gebeurde die ik niet zou willen? Ik dook het damestoilet op keek in de spiegel, stel dat hij mij niet aantrekkelijk vind ?! Ik bekeek mezelf nog eens in de spiegel spoot een geurtje op en dacht bij mezelf ik zie er goed uit! Ik liep de gang op twee andere mannen liepen achter me aan ze moesten waarschijnlijk op dezelfde verdieping zijn. Ik hoorde ze tegen elkaar zeggen "hee zie je dat?" Daarna gingen ze naar hun kamer en riepen door de gang," als je alleen bent vanavond je bent altijd welkom." Ik liep door en deed net of ik ze niet hoorde. Ik was al lang kamer 111 voorbij gelopen. Dus ik liep terug. Klopte aan....en daar deed mr H open. En wauw! Hij was leuk! Mooie lach!
We hebben uren onder het genot van een rosé gepraat over van alles en nog wat. Ik zat op bed mr H in de stoel. Opeens vroeg hij zal ik naast je komen zitten. Ik knikte dat dit oké was. "Mag ik een zoen?" Ik zei "ja dat mag" en een beetje ongemakkelijk plante we de eerste zoen op elkaars mond.Dit smaakte naar meer...maar allebei zaten we er een beetje ongemakkelijk bij. H rommelde wat onhandig met zijn vingers over elkaar en zei " ja nu zie je mij zo onhandig doen met mijn handen dit komt voornamelijk omdat ik het allemaal niet zo goed weet". Mr H voelde zich namelijk schuldig naar zijn vrouw toe. Hij vroeg of ik dit ook had? ik antwoordde " een beetje". H zoende me en we namen nog een slok rosé en praatte wat verder. Mag ik nog een zoen van jouw heerlijke lippen? Vroeg hij. En voor we het wisten lagen we al innig zoenend op bed. En al gauw werd dit meer. Hij streelde mijn borsten en vingerde me. Ik trok hem af en zoende hem in zijn hals. Na een tijdje zag ik dat het 23:30 was...shit ik moet naar huis. Dus spullen gepakt en bij de deur afscheid genomen. Waarop mr H zei "rubensvrouwen zijn de beste minnaressen " wist je dat? Ik antwoordde "nee?"Hij pakte me vast trok me naar zich toe en zoende me innig. Ik pakte de klink van de deur en wilde deze naar beneden doen. Waarop hij zijn hand op de mijne legde en deze van de deur klink haalde . Hij keek me aan en zei" wat er ook gebeurt dit pakken ze ons nooit af!"We zoende nog even maar ik moest echt gaan. Ik liep de gang door naar beneden door de lobby naar buiten naar mijn auto. Stapte in keek nog even terug naar het hotel en reed weg naar huis.De dagen erna spraken we elkaar via Skype of via de mail. En hier thuis ging alles door alsof het nooit anders was. Marc had niets door vond het wel prettig dat ik lekker in mijn vel zat. Mr H vertelde me dat hij nog een paar dagen moest werken en dan 3 weken vakantie had. Ze gingen met het gezin naar Spanje toe. Op zondag ontving ik een mail. Zijn kantoor aan huis is tevens ook de strijkkamer. Zijn computer was niet goed in sleep mode gegaan. En dochterlief had iets gestreken dus het kon makkelijk zo zijn dat ze het hele Skype gesprek had kunnen terug lezen.. Ze was nu al naar haar werk dus H had haar ook niet meer gesproken. Zijn hart bonsde in zijn keel mailde hij.. En hij wist niet goed wat te doen. Ik mailde hem terug zijn hoofd koel te houden en te blijven nadenken. Die dinsdag hebben we elkaar voor het laatst gesproken en wenste hem een hele goede vakantie. Hij bedankte me ervoor en zei " ik ga zo normaal mogelijk doen op vakantie misschien valt het allemaal wel mee".

HOOFDSTUK 3

De weken gingen voorbij en dit ging traag... Af en toe checkte ik mijn mail, keek op Skype. Toch wetende dat hij offline zou zijn want hij was op vakantie. En ik had het erg druk met mijn werk. Eind
februari had ik een mail in mijn mailbox mr H hij was terug van vakantie. Ik Was aan het werk dus had even snel terug gemaild het verbaasde me dat hij nu al terug was.
Het was een turbulente vakantie geweest dochterlief keek papa bijna niet aan en zoonlief had een maat mee genomen die nogal voor problemen zorgde. H en zijn vrouw hadden na deze vakantie dan ook besloten dat dit de laatste was met de kinderen. Ik vroeg aan mr H of dochterlief iets gezien had ? H dacht van niet want anders had ze hem er wel mee geconfronteerd en dat was niet gebeurt. Maar ze deed wel vreemd vond hij.De dagen gingen voorbij en we mailde en chatte op Skype en allebei wisten we niet goed wat raadzaam was. Dus besloten we elkaar even met rust te laten en eind maart contact op te nemen.
Tussen Marc en mij ging het niet goed, Marc raakte in een isolement en leefde in zijn eigen wereld. Hij had totaal geen oog meer voor mij of Sven. Zodra hij thuis kwam kroop hij achter zijn iPad en fatsoenlijk met elkaar communiceren konden we niet meer. Ik bleef langer op het werk, ik haatte het als ik naar huis moest. Ik bleef mijn best doen om het weer te laten slagen tussen mij en Marc, maar het is geven en nemen. Ik gaf Marc nam en dat was het. En aanraken, knuffelen, zoenen, seks nou dat was er niet meer. Ik miste dat zo. Marc en ik kwamen als snel op het gesprek dat je liever niet voert. Stel we gaan scheiden hoe regelen we het dan in de omgang met Sven? "Marc wat zou jij willen? " vroeg ik op een hele zakelijke toon. Wat ik wil, is Sven fulltime!" Zei Marc. "Ja en hoe wil je dat dan doen? Je werkt 40 uur in de week!" Zei ik. " oh komt best goed, ik heb mijn ouders ook nog" zei Marc. " nee even serieus, hoe en wat zou jij willen? Co. Ouderschap? Alle weekenden? Om het weekend?" Vroeg ik. " waarop Marc op zijn knieën voor Sven ging zitten en zei tegen hem" als papa jou nu eens vermoord? Dan hoeven mama en papa niet om jou te vechten"! Op zondagmorgen na het sporten was ik dit alles zo beu, ik heb Sven en mijn spullen gepakt en we zijn afgereisd naar mijn ouders. Ook was ik doodsbang dat als ik werken was Marc , Sven iets zou aandoen. Mijn ouders ontvingen me met open armen maar waren deze situatie tussen mij en Marc ook beu. Het lijkt me beter dat je gaat scheiden zei mijn vader. Dit is geen doen voor jou en ook niet voor Sven. Ik denk idd dat scheiden misschien wel het beste is ja zei ik.
Pff eind maart dat is lang...
Ondertussen had ik nieuwe lingerie gekocht had wat foto's gemaakt en deze doorgemaild naar mr. H.
Ik kreeg een mail terug dat het me goed stond , H wilde afspreken om samen een koffietje te doen en bij te praten. Dus we spraken af in een bos waar ook tevens een restaurant zat. Het regende dat het goot. Het was de eerste keer weer na zijn vakantie dat we elkaar zagen. Maar het was een fijn weer zien. Ik stapte uit mijn auto liep naar hem toe , hij pakte me vast en zoende me innig op mijn mond. En zei " je ziet er goed uit Sam!!" We liepen samen onder de paraplu een stuk het bos in. Praatte over van alles maar al gauw begon het harder te regenen dus besloten we koffie te drinken. Na de koffie moest ik terug naar het werk. We kuste elkaar gedag en gingen ieder onze eigen weg.De weken vlogen voorbij en we mailde en Skypte maar hadden het allebei ook druk met ons werk. Marc was ziek thuis en paste dus op Sven. H mailde wat ik op mijn vrije woensdag zoal ging doen? Hij had ook geen plannen dus wie weet konden we samen wat doen? Ik mailde dat ik lekker een eind ging wandelen door het bos het was prachtig wéér. H mailde me waar? En hoe laat? We spraken rond 14:00 uur af. Tegen Marc had ik gezegd dat ik nog wat belangrijke dingen voor mijn werk op kantoor moest afmaken en dat ik nog langst het gemeentehuis moest.
Het was heerlijk hem weer te zien we hebben twee uur rond gelopen in het bos als twee verliefde mensen al zoenend en hand in hand liepen we elkaar op te geilen. Maar er waren teveel mensen dus seks zat er niet in. We plofte neer op een open stuk H trok me naar zich toe en we lagen op elkaar en zoende minuten lang met elkaar. Heerlijk was dit en H zijn ogen wauw zo prachtig en vol van verlangen. We wilde allebei meer op dat moment . Ik had gewoon zin om hem keihard te pijpen , op hem te zitten en zijn pik langzaam, in me te laten schuiven. Maar helaas Na dit weerzien baalde we allebei we hadden zoveel zin maar er waren gewoon teveel mensen in het bos dus we durfde allebei niets te doen , stel je voor dat we werden betrapt.
Bij thuiskomst wachtte H een onaangename verrassing zijn vrouw had met dochterlief gepraat en die had gevraagd. Denk je dat papa een vriendin heeft? En papa zijn meetings duren soms zo korter dan voorheen? Dus dat werd onder zijn neus gewreven. H had zich er mooi uit weten te praten, vrouwlief was wat aangebrand. Maar H had gezwegen over ons.Een week later spraken we weer af in een ander bos. Ik had wat ruimte in mijn agenda en H had dit ook. dit bos was erg af gelegen. Ik had een deken bij en legde deze neer. Niemand te zien hier en heerlijk rustig. H ontdeed mij van mijn bh en slip ik ontdeed H van zijn shirt en broek. We zoende en streelde elkaar overal het was genieten. H kroop tussen mijn benen en begon mijn kletsnatte kutje te likken en te vingeren. Ik kreunde het uit wat was dit lekker en zo geil! Ik draaide hem op zijn rug en pakte zijn stijf geworden lid vast. Ik likte en speelde ermee en nam deze in mijn mond. H kreunde het uit dat het lekker was! " geil meisje ben jij " zei H. Ik knikte en glimlachte. We werden allebei botergeil en ik fluisterde in zijn oor" ik wil je"...
Even werden we opgeschrikt door een grasmaaier die de weilanden rond het bos lagen aan het maaien was. De maaier bleef in de buurt en we waren op dat moment bang om betrapt te worden, want het stuk bos waar we waren was een prive eigendom en dus verboden terrein voor ons! H kwam wat omhoog en zei " ik kan het niet mijn hoofd zit te vol" zijn lid was al gezakt zag ik. Dus we zoende en streelde elkaar en genoten van elkaars aanwezigheid. Stiekem baalde ik wel wilde hem zo graag! H voelde zich erg schuldig ik zei hem dat het niet gaf. Immers met een topfunctie heb je ook veel aan je hoofd. Ik masseerde zijn schouders en voelde dat deze strak stonden van de spanning.
We liepen samen naar de auto en spraken met elkaar af eerst thuis weer stabiel te krijgen en dan zien we wel verder . Dus geen contact tot eind april dan spraken we begin mei af.Weken gingen voorbij ik begon me steeds meer te realiseren dat dit niet meer kon mr. H en Ik begonnen meer voor elkaar te voelen dan alleen lust , als we dit niet nu zouden stoppen. Wie weet hoe het zou eindigen!! Ik moest niet langer weglopen voor de problemen tussen Marc en mij. En ik wist mr. H gaat hier geen eind aan maken .Ook al zei mijn gevoel dat ik het liever persoonlijk had willen doen. Maar ik vrees dat, dat het juist nog lastiger had gemaakt. Mr. H heeft namelijk een goede overtuigingskracht en die zou me er best van af hebben kunnen laten zien.
Dus zaterdagmiddag een mail gedaan naar H.

Mr. H,

We moeten stoppen met "ons!" We hebben allebei een gezin. Daar moeten we mee bezig zijn! En niet met onszelf gek ,geil en verliefd te maken zodat we meer en meer naar elkaar verlangen!! Ik trek dit niet op deze manier! Ga me meer en meer schuldig voelen en weet niet zo goed hoe ik mijn man en verdere Fam. Onder ogen moet komen.


Ik wil je bedanken voor de fijne tijd samen ik heb van al je aanrakingen,zoenen, aandacht genoten!

Het ga je goed lieve H !

Liefs

Samantha

Ik kreeg een mail terug.

Lieve Sam,

Je hebt helemaal gelijk. Ook ik ga me steeds meer schuldiger voelen en durf bijna niemand meer onder ogen te komen.

Ik heb genoten van jou en van je heerlijke zoenen! Je bent een lieve ,warme vrouw en ben dankbaar dat ik je even heb mogen hebben als de "mijne"
De herinneringen aan "ons" pakt niemand van me af!

Zorg goed voor jezelf en zorg goed voor elkaar dan komt het vanzelf allemaal goed!

Kus

H

HOOFDSTUK 4

Na de mail wisseling niets meer van H gehoord.
Tussen Marc en mij ging het nog steeds wat koel ik drong meer en meer aan op therapie. Uiteindelijk na weer de zoveelste woede uitbarsting heb ik het rigoreuzer aangepakt. Heb gebeld met een advocaat voor een scheiding. Toen dit eenmaal in gang was gezet. Schrok Marc hier enorm van en stond met zijn rug tegen de muur. Het was of in therapie gaan of scheiden ! Aan hem de keus! Hij koos voor de therapie. Ging om de twee weken er naartoe en bracht netjes de rekening mee naar huis zodat ik ook werkelijk kon zien dat hij er echt geweest was. Langzamerhand merkte we verschil in Marc zijn gedrag hij was niet meer opvliegerig en als hij ergens mee zat vertelde hij dit meteen. Voorheen kropte hij alles op en dan barste wel eens de bom! Via de therapie werd Marc ook meer open en deelde uit zijn eigen van alles en nog wat . Zo ook dat hij vroeger heel erg gepest is geweest en dat zijn eigen ouders tegen hem zeiden "zoek het er maar mee uit dat je gepest wordt, los dat zelf maar op"! Zijn vader speelde nooit met hem als klein kind en nu hij opa is speelt hij wel met zijn kleinkinderen. Al die dingen en veel meer heeft Marc altijd maar geïncasseerd en nooit met iemand over gepraat. Zelfs niet met mij. Toen ik dat allemaal hoorde was ik zo boos op zijn ouders. Heb die mensen gehaat om wat ze Marc hebben aangedaan. Want uiteindelijk zijn wij als gezin door hun tekortkoming in de opvoeding van Marc daar nu het slachtoffer van. En dat had helemaal niet zo hoeven lopen. Tegen zijn ouders hebben we nooit verteld dat Marc in therapie zat, alleen zijn middelste zus wist ervan maar die zou toch wel zwijgen. Langzaam aan begonnen we steeds meer toenadering naar elkaar te zoeken en we begonnen het weer leuk te krijgen zoals voorheen. We konden weer lachen met elkaar, genieten van Sven, en ook genieten van elkaar kwam weer. Ik geniet van Marc en van zijn zoenen, zijn aanrakingen, ook al zijn deze niet zo vol met passie als de zoenen en de aanrakingen van mr.H..

Na maanden van geen contact met mr H ontving ik opeens een mail. Het was een turbulente tijd waarin hij zat en het ging niet goed met hem. Ik moest maar niet terug mailen naar hem. Stond er ook in. Ik hem terug gemaild dat ik hoopte dat het snel beterde en dat hij mij maar niet meer moest terug mailen want ik had namelijk al teveel tranen verspild aan hem. Na die mail heb ik niets meer ontvangen. Maar ik voelde me er niet goed bij dat het met H niet goed ging het vrat elke dag meer en meer aan me. En ook thuis tussen Marc en mij ging het zeker niet meer goed. Marc herviel terug in zijn gedrag , wel niet zo erg als voorheen maar toch. Dat ik dacht oh nee hè het is weer hetzelfde als een paar maanden later! Sommige dingen veranderen nooit.. Ik besloot hem een luchtig mailtje te sturen : zat een boek te lezen moest ineens aan jou denken...
Hier heb ik geen reactie op gekregen, verwachte dit ook niet.
Ik wist dat zijn kinderen Facebook hadden en keek regelmatig erop om te weten hoe het met hun ging. Tot mijn grote verbazing vernam ik via de Facebook van H zijn zoon dat H om het leven was gekomen via een auto ongeluk. Mijn wereld op dat moment stond stil... De man waarvan ik een klein half jaar heb mogen houden was er niet meer. Ik legde contact met H zijn zoon Thijs. Thijs was op de hoogte van mijn affaire met zijn vader. Dit temeer omdat H en Thijs veel samen op tour gingen met de cabrio en dus uren met z'n tweeën waren. Thijs had er geen mening over wat zijn vader en ik hadden , maar vond het wel zo fijn dat ik ook de gelegenheid kreeg om afscheid te nemen van H. Dit had H namelijk ook tegen Thijs gezegd mocht er ooit iets opdoen met H. Die zondag ben ik naar het rouwcentrum gegaan. H zijn vrouw was er ook, zijn dochter Sophie ook en Thijs ook. Ik deed me voor als zakenrelatie van H. Zijn vrouw geloofde dit, en Thijs zweeg. Ik kon me goed houden tot ik buiten was bij mijn auto. Thijs kwam me achterop gelopen , gaf me een knuffel en zei " ik hoop dat je er dinsdag ook bij bent, zo kun jij het ook een plaats geven" ik knikte stapte in mijn auto en reed huilend naar huis. Onder weg gestopt om mijzelf te fatsoeneren. Marc wist dat ik naar het rouwcentrum moest maar dacht dat dit ging om een collega van het werk.eenmaal thuis aangekomen zag Marc dat ik het lastig had. "Gaat het lieverd?" Vroeg hij."ja gaat wel, ben altijd diep geraakt bij zoveel huilende en verdrietige mensen, dat weet je lieverd" zei ik. Marc pakte me vast en drukte zich dicht tegen me aan. Dit was fijn maar mijn hemel ineens realiseerde ik me hoe erg ik H miste! De tranen rolde over mijn wangen en kwamen op Marcs schouders terecht. Hij keek op en veegde de tranen van mijn gezicht weg." Kom lieverd we gaan even lekker buiten kijken bij Sven".

Het is nog niet af werk er aan verder elke keer als ik wat tijd heb.

X Mrs .L
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtegaal in een kooitje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: