Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rianne

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Rianne   Rianne Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:12 pm

Nou, ik ben Rianne. Ik ben 14-en-een-half jaar oud. Er zijn mensen die vinden dat ik er ouder uitzie dan ik ben, maar zo gedraag ik me niet. Ik kan niet stilzitten en ik ben eigenlijk constant hyper. Behalve als ik onzeker of depressief ben ofzo. Bij mensen die ik aardig vindt en waarbij ik me goed voel ben ik druk, vrolijk, brutaal en lach ik altijd. Mensen zeggen vaak dat ik brutaal ben.
Ik ben sinds 28 februari fan van Tokio Hotel. Verder houdt ik van Simple Plan, Avril Lavinge, Silbermond, Killerpilze, Jonas Brothers, 30 seconds to mars, Green day, Jesse McCartney, Paramore, Katy Perry, Kid Rock, Plain White T's, Coldplay en nog wat dingetjes die ik nu vergeten ben Wink.
Ik ben toen ik 12 was naar een concert van Maria Mena geweest. 14 Juni naar Tokio hotel, en 4 november naar Simple Plan.
Ik ben 1 meter 60. Ik heb van nature blond haar,maar dat kan wel eens bruin of rood zijn, blauwe ogen en héel véel krullen. Maar daar zet ik soms de steiltang in.
Ik houdt van muziek luisteren, paardrijden, dansen en acteren. Ik doe 3 VWO en voor degene die het interessant vinden, mijn profiel wordt: Natuur en Techniek met Wiskunde D en Informatica.
Ik wil binnenkort graag een elektrisch drumstel kopen. Ik besteed veel tijd aan mijn computer. Daar schrijf ik op, ik zit op verschillende fora en ik msn veel. (als je mijn msn wil dan vraag je het maar, volgens mij staat hij ook op mijn profiel, voeg me dan maar toe, ik accepteer iedereen)
Ik houdt van shoppen. Sommige mensen duwen mij in het hokje emo , maar ik heb daar zelf niet een mening over, ik houdt niet zo van hokjespropperij xd.
Mijn lievelingsvakken op school zijn Wiskunde en Duits. Ik heb haat aan Frans en Geschiedenis. Ik houdt van Leraren pesten, en mijn klas staat bekend als de drukste van de school. Ik houdt niet zo van dingen als sinterklaas en kerst. Dingen waarbij je gezellig moet doen en aardig tegen iedereen. Daar heb ik het niet zo op.

Nou ik vindt dit verhaaltje zo wel lang genoeg, en als je nog vragen hebt dan vraag je ze maar XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:18 pm

Welkoooooomm. ^^'
whoesh.
wij hebben wel een paar dingetjes gemeen, haha. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:25 pm

Leen Caught Fire schreef:
Welkoooooomm. ^^'
whoesh.
wij hebben wel een paar dingetjes gemeen, haha. :'D

xD wat dan ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:27 pm

Citaat :
Er zijn mensen die vinden dat ik er ouder uitzie dan ik ben, maar zo gedraag ik me niet. Ik kan niet stilzitten en ik ben eigenlijk constant hyper. Behalve als ik onzeker of depressief ben ofzo. Bij mensen die ik aardig vindt en waarbij ik me goed voel ben ik druk, vrolijk, brutaal en lach ik altijd.
Citaat :
Ik houdt van shoppen. Sommige mensen duwen mij in het hokje emo , maar ik heb daar zelf niet een mening over, ik houdt niet zo van hokjespropperij xd.
Citaat :
Ik besteed veel tijd aan mijn computer.
Citaat :
Ik heb haat aan Frans en Geschiedenis.
Citaat :
en mijn klas staat bekend als de drukste van de school.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:30 pm

Leen Caught Fire schreef:
Citaat :
Er zijn mensen die vinden dat ik er ouder uitzie dan ik ben, maar zo gedraag ik me niet. Ik kan niet stilzitten en ik ben eigenlijk constant hyper. Behalve als ik onzeker of depressief ben ofzo. Bij mensen die ik aardig vindt en waarbij ik me goed voel ben ik druk, vrolijk, brutaal en lach ik altijd.
Citaat :
Ik houdt van shoppen. Sommige mensen duwen mij in het hokje emo , maar ik heb daar zelf niet een mening over, ik houdt niet zo van hokjespropperij xd.
Citaat :
Ik besteed veel tijd aan mijn computer.
Citaat :
Ik heb haat aan Frans en Geschiedenis.
Citaat :
en mijn klas staat bekend als de drukste van de school.

Ik heb haat aan Frans

Mijn klas is de stilste van het eerste jaar. ='D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:41 pm

JustYou_x3 schreef:
Leen Caught Fire schreef:
Citaat :
Er zijn mensen die vinden dat ik er ouder uitzie dan ik ben, maar zo gedraag ik me niet. Ik kan niet stilzitten en ik ben eigenlijk constant hyper. Behalve als ik onzeker of depressief ben ofzo. Bij mensen die ik aardig vindt en waarbij ik me goed voel ben ik druk, vrolijk, brutaal en lach ik altijd.
Citaat :
Ik houdt van shoppen. Sommige mensen duwen mij in het hokje emo , maar ik heb daar zelf niet een mening over, ik houdt niet zo van hokjespropperij xd.
Citaat :
Ik besteed veel tijd aan mijn computer.
Citaat :
Ik heb haat aan Frans en Geschiedenis.
Citaat :
en mijn klas staat bekend als de drukste van de school.

Ik heb haat aan Frans

Mijn klas is de stilste van het eerste jaar. ='D


oowww hebben we dat allemaal gemeen XDXDXD

wow ik heb wel een heel lulverhaal opgeschreven hè? XD

De stílste. Dat lijkt me echt eng, als de hele klas stil is.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimedi nov 25, 2008 12:13 am

Rianne schreef:



oowww hebben we dat allemaal gemeen XDXDXD

wow ik heb wel een heel lulverhaal opgeschreven hè? XD

De stílste. Dat lijkt me echt eng, als de hele klas stil is.
Ja dat is best -damnfucking- kut. Maar we proberen de sfeer er in te houden, tijdens leswisselingen zitten we altijd te gieren en te brullen.. ='D
Voor de rest zijn we best stil, maar ik zit altijd heen en weer te wiegelen op mijn stoel.. En ik ben dan niet stil want het kraakt dan zo en dan ben ik niet de stilste xD

Ja ik ben droog ? clown


Nou zo erg is je lulverhaal niet, kmerk niet eens dat het een lulverhaal is. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:19 pm

JustYou_x3 schreef:
Rianne schreef:



oowww hebben we dat allemaal gemeen XDXDXD

wow ik heb wel een heel lulverhaal opgeschreven hè? XD

De stílste. Dat lijkt me echt eng, als de hele klas stil is.
Ja dat is best -damnfucking- kut. Maar we proberen de sfeer er in te houden, tijdens leswisselingen zitten we altijd te gieren en te brullen.. ='D
Voor de rest zijn we best stil, maar ik zit altijd heen en weer te wiegelen op mijn stoel.. En ik ben dan niet stil want het kraakt dan zo en dan ben ik niet de stilste xD

Ja ik ben droog ? clown


Nou zo erg is je lulverhaal niet, kmerk niet eens dat het een lulverhaal is. xD

XD ik was vandaag voor het eerst in mijn leven rustig. Ik zal wel moee zijn ofzo. Maar ik was wel brutaal tegen mijn wiskundeleraar. Hij zat te vertellen over een 1 of andere methode. En ik vroeg zo "moeten we die tabelmethode persé gebruiken?" Zegt hij ja.
Even later zegt hij opeens dat het niet zo is. Dat ik niet naar hem had geluisterd ofzo. En toen zei ik dat hij niet naar míj luisterde XD en toen ging hij gauw iemand anders helpen clown

We zijn hem een tikje aan het wegpesten XD



En ik draaf altijd een beetje door als ik een verhaal vertel, dus dat lulverhaal van mij is gewoon wat lang Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:25 pm

Rianne schreef:

XD ik was vandaag voor het eerst in mijn leven rustig. Ik zal wel moee zijn ofzo. Maar ik was wel brutaal tegen mijn wiskundeleraar. Hij zat te vertellen over een 1 of andere methode. En ik vroeg zo "moeten we die tabelmethode persé gebruiken?" Zegt hij ja.
Even later zegt hij opeens dat het niet zo is. Dat ik niet naar hem had geluisterd ofzo. En toen zei ik dat hij niet naar míj luisterde XD en toen ging hij gauw iemand anders helpen clown

We zijn hem een tikje aan het wegpesten XD



En ik draaf altijd een beetje door als ik een verhaal vertel, dus dat lulverhaal van mij is gewoon wat lang Xd
Twee jaar geleden heeft mijn klas, vooral de overseksistische jongens ö, een stagiaire weggepest en het jaar daarop stond ze terug in de zelfde klas in 5e jaar maar wel met niet wegpestende kindjes xD lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimewo nov 26, 2008 6:33 pm

JustYou_x3 schreef:

Twee jaar geleden heeft mijn klas, vooral de overseksistische jongens ö, een stagiaire weggepest en het jaar daarop stond ze terug in de zelfde klas in 5e jaar maar wel met niet wegpestende kindjes xD lol!

lol! XD

Ik had vanochtend weer ruzie met m'n wiskunde leraar. Hij zei dat ik niet luisterde. En toen zei ik dat hij niet naar mij luisterde XD
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoonHATETOLOVE

ShoonHATETOLOVE


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 21-11-08
Woonplaats : Las Vegas

Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitimevr nov 28, 2008 6:46 pm

Rianneeeee I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rianne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rianne   Rianne Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rianne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Leden :: Members ID-
Ga naar: