Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Aanrijdingen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
ShoonHATETOLOVE

ShoonHATETOLOVE


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 21-11-08
Woonplaats : Las Vegas

Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitimevr nov 28, 2008 6:39 pm

Hebben jullie wel eens een aanrijding gehad?

Ik in groep vier, toen zaten we in een kleine Opel Corsa vast tussen een BMW X5, zo'n Mercedesbusje en een Jeep met caravan. clown

En vandaag op de fiets, met een fietser. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitimevr nov 28, 2008 6:44 pm

Met een fietser te vaak
(vriendin en ik kunnen beide niet zo goed fietsen 0=))
Verder..
Naja.. een paar keer bijna =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitimevr nov 28, 2008 7:49 pm

Ik ben een keer aangereden, in groep 8.
Ik fietste zo op de rotonde, en had voorrang.
Alleen was een vrouw het daar niet mee eens,
en toen lag ik op de motorkap.
Ze keek me heel boos aan. =/
Dus ik zo jankend verder naar school fietsen
Helemaal in paniek op school aangekomen.
:'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitimema dec 01, 2008 10:44 pm

Ik is een keertje toen 4/5 jaar was, we gingen BOEM met de auto tegen een dronken mens en toen belandde we in een beekje naast de weg bijna tegen een huis ö
En toen zijn we naar het ziekenhuis afgevoerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitimema dec 01, 2008 11:23 pm

Ik toen ik 12 , bijna 12 was, ik ging op vakantie naar Berlijn een weekje. Onderweg begonnen we keihard te slingeren met de caravan en de auto. En toen maakten we in een keer een vage draai en toen stonden we stil. En toen rende ik naar de kant van de snelweg en toen lag de caravan op zijn kant naast de auto. We hadden vet geluk dat een vrachtwagen nog kon stoppen. We hadden helemaal niks en we kregen een nieuwe caravan van de verzekering. Die caravan was van binnen vet eng man. Ik ben er nog in geweest om spullen eruit te halen. Overal lag waspoeder en suiker XD En onze koelkast was losgeschoten xD
Ik ben nog steeds niet in Berlijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoonHATETOLOVE

ShoonHATETOLOVE


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 21-11-08
Woonplaats : Las Vegas

Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitimezo dec 07, 2008 8:36 pm

Rianne schreef:
Ik toen ik 12 , bijna 12 was, ik ging op vakantie naar Berlijn een weekje. Onderweg begonnen we keihard te slingeren met de caravan en de auto. En toen maakten we in een keer een vage draai en toen stonden we stil. En toen rende ik naar de kant van de snelweg en toen lag de caravan op zijn kant naast de auto. We hadden vet geluk dat een vrachtwagen nog kon stoppen. We hadden helemaal niks en we kregen een nieuwe caravan van de verzekering. Die caravan was van binnen vet eng man. Ik ben er nog in geweest om spullen eruit te halen. Overal lag waspoeder en suiker XD En onze koelkast was losgeschoten xD
Ik ben nog steeds niet in Berlijn geweest.

Haha, dat is echt lekker dan. =/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanrijdingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanrijdingen   Aanrijdingen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanrijdingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Leden :: Dagelijks leven-
Ga naar: