Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Take My Smile Away

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:25 pm

Inleiding:
Dit verhaal gaat over de band Take My Smile Away, en de mensen daar omheen.
Ze maken van alles mee, van het zoeken naar nieuwe bandleden, tot tours, vriendinnen en groupies.


Personages:
Marlon:
-Marlon is de zanger van de band. Hij is 20 jaar oud. Hij woont samen met zijn vriendin Anita, maar hij is stiekem al verliefd op Natasja sinds de middelbare school.
-Hij is de beste vriend van Gabe, ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool en zijn sindsdien niet meer van elkaar te scheiden.
-Marlon is een erg lieve en zorgzame jongen die graag mensen helpt. Hij komt altijd voor anderen op en probeert iedereen zijn problemen op te lossen.

Gabe:
-Gabe is de drummer van de band. Hij is 21 jaar oud. Hij woont samen met zijn twee zusjes; Natasja en Kylie, sinds zijn ouders overleden zijn door een auto ongeluk twee jaar geleden.
-Gabe is een erg lieve jongen maar hij voelt zich vaak rot door alles wat er in zijn jeugd gebeurd is.
-Hij probeerd om voor zijn zusjes te zorgen maar hij moet ook geld verdienen, dit doet hij door te drummen in de band. Hij beleefd hier veel plezier aan maar omdat hij geld moet verdienen rust er ook een grote druk op zijn schouders.

Devon:
-Devon is de gitarist van de band. Hij is 20 jaar oud.
-Devon heeft een vriendin, Leen, waar hij ook mee samen woont.
-Devon is een beetje een pestkop, hij maakt altijd geintjes en plaagt mensen graag, hij doet dit wel op een leuke manier zonder anderen te kwetsen. Hij is echt de lolbroek van de band.

Max:
-Max is de bassist. Hij is 19 jaar oud.
-Max is een erg rustig en onzeker persoon die vaak bevestiging nodig heeft over of hij iets goed doet of niet.

Natasja:
-Natasja is de songwriter van de band en ze is 18 jaar.
-Ze woont samen met haar broer en haar kleine zusje sinds dat haar ouders overleden zijn door een auto ongeluk.
-Natasja is erg zorgzaam en zij is dan ook degene die zorgt voor haar broer en haar kleine zusje.
-Doordat ze zo veel zorgt voor anderen denkt ze bijna nooit aan haarzelf.

Leen:
-Leen is een vriendin van de band. Ze is 16 jaar oud.
-Ze is de vriendin van Devon en ze woont samen met hem.
-Leen is een bijdehand maar erg lief meisje. Ze zegt wat ze denkt en vindt, dit kan soms voor hele rare situaties zorgen.

Anita:
-Anita is een vriendin van de band, ze is 18 jaar.
-Ze is de vriendin van Marlon en ze woont samen met hem.
-Anita is een beetje een bitch. Ze kan soms erg gemene opmerkingen maken en heel bot uit de hoek komen. Toch mogen de bandleden haar erg graag.

Kylie:
-Kylie is het 3 jarige zusje van Gabe en Natasja.
-Kylie is een erg lieve en opgewekte peuter. Ze wil Natasja altijd overal mee helpen maar omdat ze vaak niet weet hoe het moet gaan het nog al eens fout. Dit kan voor hele leuke, maar ook vervelende situaties zorgen.
-Kylie heeft haar ouders nooit gekend omdat ze om zijn gekomen door een auto ongeluk toen ze net 1 jaar was. Sindsdien zorgen Natasja en Gabe voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:41 pm

Citaat :
Leen is een bijdehand maar erg lief meisje. Ze zegt wat ze denkt en vindt, dit kan soms voor hele rare situaties zorgen.

Oohja? :'D

Whoesh. Devon is lief. :3
Doe maar posten. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:57 pm

Ja zeker! Razz
en ik zal snel posten,
eerst even meer leden verzamelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:23 pm

Hoofdstuk 1 (deel 1 van 2):

“Man echt waar, ik word hier knettergek van!” Schreeuwt Gabe en hij gooit zijn drumstokken weg. “Hoe kunnen we nou een concert geven als we geen eens een bassist hebben?!”
De jongens kijken hem aan met een wanhopige blik in hun ogen. Hun weten ook wel dat het onmogelijk is, maar ze weten ook dat het onmogelijk is om voor dit weekend nog een nieuwe bassist te vinden en die ook nog eens hun nummers te leren spelen.
“Kom op jongens, ik weet dat het onmogelijk is, maar we moeten er gewoon het beste van maken!” Marlon, het ‘gezicht’ van de band kijkt naar zijn bandleden. Hij ziet de wanhoop in hun ogen en even voelt hij zich zwaar depressief worden. Hij schudt zijn hoofd om het gevoel weg te laten gaan.
“Oké, kom op, we beginnen opnieuw vanaf ‘Love You Forever’!”

Als Gabe thuis komt laat hij zich op de bank neer ploffen. Hij slaakt een diepe zucht en verbergt zijn gezicht in zijn handen. Natasja, zijn zus gaat naast hem zitten en slaat haar arm om hem heen. Ze streelt zacht over zijn rug.
“Gabe, wat is er met je aan de hand?”
Gabe schudt zijn hoofd en kreunt zacht. “Gewoon, de band, het slaat echt nergens op. De manager wil dat wij dit weekend een concert geven, maar we hebben nog steeds geen bassist.”
Natasja knikt en denkt na. “Ik zou eventueel kunnen bassen?” Zegt ze zacht.
Gabe kijk haar geschrokken aan en krijgt dan een strenge uitdrukking op zijn gezicht.
“Natas, je weet dat ik dat niet wil! Serieus, je komt niet bij ons in de band!”
Natasja kijkt hem teleurgesteld aan en haalt haar schouders op.
“Natas sorry, ik had het niet zo moeten zeggen, maar je weet dat ik je niet bij ons in de band wil. Ik wil je niet blootstellen aan al die druk, en dan over de jongens nog maar niet te spreken.”
Ze grinniken allebei. Natasja weet precies wat hij bedoeld. De jongens kunnen ongelofelijk seksistisch zijn, en daar zou ze behoorlijk wat last van kunnen hebben en naast dat, ze is nog al verlegen als de hele band bij elkaar is, dat gaat nooit werken.

Als de jongens de volgende dag bij elkaar komen om te repeteren is de stemming diep onder het nulpunt. Devon slaat de verkeerde akkoorden aan, Marlon zingt valse noten en Gabe kan niet in het ritme blijven. Na een half uur laat Marlon zijn microfoon zakken.
“Stoppen jongens, dit werkt niet! Ik stel voor dat we een advertentie plaatsen voor een bassist. Misschien dat het iets oplevert.”
Gabe en Devon willen er tegen in gaan, maar Marlon steekt zijn hand op.
“Hou op! Ik wil geen discussies meer! Ik weet ook geen andere oplossing oké?!” Hij trapt boos tegen de bank aan die in de hoek van de repetitieruimte staat. Tranen springen in zijn ogen en hij laat zich langzaam op de grond zakken.
“Man, ik weet echt niet meer wat we moeten doen.”
Gabe loopt snel naar hem toe en slaat zijn armen om hem heen. “Marlon, het is oké, we gaan een advertentie maken en als het niks oplevert, dan zien we wel wat er gaat gebeuren. Rustig maar, het komt wel goed!”
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:28 pm

Ogossie, Marlonnetje toch.
Komt wel goed, jochie. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:44 pm

Hoofdstuk 1 (deel 2 van 2):

Gabe schuift als laatste aan de tafel aan. Marlon tikt met een pen tegen zijn lip en Devon speelt verveelt met zijn haar.
“Wat zetten we in de advertentie?” Vraagt Gabe en hij kijkt de andere twee aan.
Langzaam haalt Devon zijn schouders op.
“We kunnen het simpel houden. We zetten er in dat we een band zijn, gevormd door drie jongens, en dat we op zoek zijn naar een bassist.” Gabe kijkt vragend naar zijn bandleden.
Marlon krijgt een denkrimpeltje tussen zijn wenkbrauwen en knikt dan langzaam zijn hoofd.
“Ja, laten we dat doen! Alleen moeten we er wel wat eisen bij zetten.”
“Precies! Het liefst een lekker wijf, met een mooie kont en..”
“Devon! Hou je kop! Je hebt een vriendin!” Onderbreekt Gabe hem lachend.
Devon trekt een onschuldig gezicht en staart naar het lege papier dat voor hem ligt. “Oké sorry, even serieus. Wat zoeken we eigenlijk precies?”
Marlon begint op te sommen; “Een jongen tussen de zestien en vierentwinting jaar, moet van screamo houden, kunnen screamen is een pré en verder.....” Marlon denkt even na.
“Ohja, hij moet goed kunnen bassen, en vergeet ons telefoonnummer niet onder aan de advertentie te zetten!” Vervolgt hij lachend.
Devon begint ondertussen ijverig te pennen. Als hij klaar is kijkt hij tevreden naar het volgeschreven papier.

Met z’n allen lopen ze naar de supermarkt om kopietjes te maken. Ze hangen de advertentie overal op, in de supermarkten, op winkeletalages, op bomen en lantaarnpalen, het maakt ze niet uit, als de advertentie maar gezien wordt!
Tevreden lopen ze terug naar de repetitiezaal, waar ze met zijn allen op de bank gaan hangen en televisie gaan kijken.
“Man, dit had ik echt nodig, gewoon even lekker chillen!” Geeuwt Devon.
De andere twee knikken instemmend.
Als Marlon zijn telefoon begint te trillen springt hij geschrokken op.
“What the F...”
Snel haalt hij zijn mobiel uit zijn broekzak en neemt op. “Hallo, Marlon hier.”
“Hallo, je spreekt met Max, ik had jullie advertentie gezien, jullie zoeken een bassist klopt dat?”
Marlon kijkt veelbetekend naar zijn bandleden.
“Ja dat klopt, wanneer kan je langs komen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimezo nov 23, 2008 1:13 pm

Mooi verhaaltje, 'nd i like it. ^^
Verder !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedi nov 25, 2008 3:07 pm

Hoofdstuk 2 (deel 1 van 2):

De jongens kijken Max onderzoekend uit. Zijn uiterlijk ziet er in ieder geval heel erg goed uit. Nu maar hopen dat hij goed kan bassen.
“Zou je misschien iets kunnen laten horen?” Vraagt Marlon nieuwsgierig.
Max knikt, pakt zijn basgitaar en begint rustig te spelen.
Gabe zijn mond zakt langzaam open.
“Zo man, dat klinkt echt super vet!” Roept Devon enthousiast.
Max grinnikt even en veegt dan verlegen zijn haar uit zijn gezicht. “Bedankt.”
“Dus.. wanneer kan je beginnen?!”
“Nu.” Zegt Max lachend.
De jongens beginnen ook te lachen en slaan elkaar op hun schouders.
“Welkom bij Take My Smile Away, Max!” Roept Gabe en hij geeft hem een knuffel.

“Kylie kom hier!” Roept Natasja als haar kleine zusje de repeteerruimte in rent. “Sorry dat we storen!”
Gabe kijkt stralend naar zijn zusjes en tilt Kylie op.
“Hey, dat geeft niks! Wat komen jullie doen?” Hij kijkt Natasja vragend aan en knuffeld haar.
Natasja kijkt verlegen om zich heen. Ze wordt altijd verlegen als de hele band bij elkaar is.
“We uhh.. ik wou vragen of je vandaag thuis komt eten?” Ze kijkt verdrietig naar de grond. “Ik mis je.”
Gabe kijkt schuldbewust op zijn zusjes neer. Hij weet dat hij op het moment veel te weinig thuis is omdat hij het zo druk heeft met de band, en hij weet dat ze hem nodig hebben.
Hij kijkt naar zijn bandleden. “Eten jullie ook mee? Als jij het goed vind tenminste?” Vraagt hij aan Natasja.
Max staart haar met grote ogen aan.
Gabe ziet het en bedenkt zich dat hij zijn zusjes nog niet heeft voorgesteld.
“Oh, helemaal vergeten! Ik zal je even voorstellen. Dit is onze nieuwe bassist, Max.” Zegt Gabe en hij trekt Natasja mee.
Natasja kijkt verrast op, die jongen kent ze nog niet. Ze kijkt hem verlegen aan, wat een lekker ding zeg! Hij steekt zijn hand uit en krijgt een grote glimlach op zijn gezicht.
“Hoi, ik ben Max!” Zegt hij en hij grinnikt.
Natasja steekt haar hand uit en glimlacht wat.
“Ik moet weer verder, sorry. Kijk maar of je mee komt, je vriendin mag ook komen als ze wilt. Devon en Marlon, als jullie willen kunnen jullie Anita en Leen ook mee nemen.” Dan bedenkt ze zich dat ze helemaal niet weet of Max wel een vriendin heeft. Ze haalt haar schouders op, pakt Kylie bij haar hand, en loopt de deur weer uit.
Max kijkt haar met grote ogen na. “Wie was dat?!” Vraagt hij verbijsterd.
“Natasja, mijn zusje. Vind je haar leuk?” Grinnikt Gabe.
Max schudt geschrokken zijn hoofd, dat langzaam rood begint te worden. Het valt niemand op, maar Marlon kijkt hem met half dichtgeknepen ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:53 pm

MAX EN NATASJA
KRIJGEN SAMEN KINDJES.
ofzo. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:58 pm

No thankssss Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimewo nov 26, 2008 5:23 pm

Leen Radtke schreef:
MAX EN NATASJA
KRIJGEN SAMEN KINDJES.
ofzo. :'D
JAA ZE KRIJGEN KIENTJESS !! clown
@Miyuki, waarom niet ? x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimewo nov 26, 2008 6:57 pm

Misschien omdat ik like.. 18 ben?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimewo nov 26, 2008 7:25 pm

Leen is al 208 jaar oud. ö
Maar ach, wat jij wilt.. Smile

En wat ik wil is dat je verder gaat. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimewo nov 26, 2008 7:32 pm

Jaaa. Ik ben hoog bejaard. :'D

& Natasja;
Doe nou verder.
Want Devon is geeeillll. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 27, 2008 4:28 pm

Hoofdstuk 2 (deel 2 van 2):

Als iedereen aan tafel zit kijkt Natasja stiekem naar de nieuwe jongen. Max heette hij, herinnerd ze zich. Langzaam gaan haar ogen over zijn gezicht. Ze bekijkt zijn mooie groene ogen, zijn rechte neus. Dan zakken haar ogen iets naar beneden, naar zijn lippen. Ze hebben een prachtige vorm en zien er zacht uit. Ze voelt dat ze langzaam rood begint te worden en kijkt dan snel naar haar bord.
Leen stoot haar aan en grinnikt zacht. “Je valt op hem hé?!” Fluisterd ze.
Natasja haalt haar schouders op en kijkt dan nog een keer naar hem. Wat als ze wel op hem zou vallen? Het zou toch niks kunnen worden, hij is druk bezig met de band en zij moet voor haar zusje zorgen. Ze slaakt een diepe zucht en speelt wat met haar eten.
“Natas, dit is echt super lekker. Kan je niet onze kok worden ofzo?!” Vraagt Devon lachend.
Ze kijkt hem glimlachend aan. “En dan zeker heel de dag achter jullie kont aan lopen met eten zeker, dacht het niet! Ik heb wel wat beters te doen.”
Marlon kijkt haar met een grote grijns aan. “Ik zou het niet erg vinden als je wat vaker bij ons zou zijn.”
Anita, geeft hem een harde klap en kijkt hem boos aan.
Natasja kijkt naar het koppel en grinnikt zacht, ze zijn leuk samen.

“Marlon, kan je even mee komen? Ik heb wat nieuwe teksten geschreven en ik vraag me af wat je er van vind.” Vraagt Natasja na het eten.
Marlon knikt en loopt achter haar aan. Onopvallend staart hij naar haar kont. Hij vindt haar al een tijd leuk, maar niemand weet het. Tenslotte kan hij haar eigenlijk ook niet leuk vinden, hij heeft een vriendin waar hij mee samen woont.
“Marlon?” Natasja kijkt hem doordringend aan.
Marlon schudt zijn hoofd om de gedachtes weg te jagen.
“Sorry, ik was even in gedachten.” Zegt hij.
Natasja loopt naar haar bureau en zoekt wat in de lades. “Hier heb ik ze!” Ze pakt een stapel papieren en duwt ze in Marlon zijn handen.
Hij gaat op haar bed zitten en leest rustig de teksten door. Als hij klaar is kijkt hij haar tevreden aan.
“Je teksten worden echt steeds beter! Deze gaan we zeker gebruiken!” Roept hij enthousiast en hij slaat zijn armen om haar heen.
Als Natasja hem aan kijkt schrikt ze van de blik in zijn ogen. Ze ziet iets dat ze niet kan plaatsen, een bepaald soort tederheid, die ze niet van Marlon kent.
Langzaam buigt Marlon zijn hoofd iets naar voren, maar net voordat zijn lippen die van Natasja raken duwt ze hem weg.
“Marlon waar ben je mee bezig?!” Sist ze.
Hij kijkt haar geschrokken aan. “Het spijt me, ik.. ik.. het spijt me.” Hij draait zich om en loopt snel haar kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 27, 2008 6:51 pm

Ja Joh, MARLON.
BEN JE NOU MEE BEZIG, JOH?

oohsorry. :'D

Marlon, foei, stoute hond. =D



meeeer. <3
-wacht op de nieuwe stukjes-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedo nov 27, 2008 6:57 pm

Mewww, Marlon is liefffff I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimezo nov 30, 2008 5:32 pm

Nee, Marlon is verliefd. Smile
&& Zeker verder !! ö

Hoe gaat dat aflopen met die twee? ö Stiekem gaan ze samen trouwen in het stiekem en zij weten dat alleen en dan gaat Marlon bij Natasja wonen en zegt dan tegen Anita dat hij op tour is en dan de week erop zegt hij dat tegen Natasja en gaat dan bij Anita wonen en..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimezo nov 30, 2008 10:00 pm

zo is Marlon niet. =O
en ga jij ook lekker trouwen in t stiekem. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimezo nov 30, 2008 11:18 pm

Stiékem gaat Marlon het stiékem wel doen in het stiékem. :O
Dan moet ik eerst een slachtoffer kiezen(vinden) om mee te trouwen. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimeza dec 06, 2008 1:11 pm

Hoofdstuk 3:

Natasja en Anita zitten samen op de bank en kijken naar de jongens die aan het repeteren zijn, het is vandaag vrijdag, en morgen hebben ze hun eerste concert al. Natasja kan niet stoppen met staren naar Max. Hij speelt heel erg goed bas en heeft de nummers al snel onder de knie.
Anita stoot Natasja onopvallend aan. “Jullie zouden een leuk stel zijn.” Fluisterd ze.
Natasja kijkt haar niet begrijpend aan. “Hoezo, wie zouden een leuk stel zijn?”
“Max en jij natuurlijk!” Roept ze.
De jongens stoppen met spelen en kijken de meiden nieuwsgierig aan.
“Wat is er met mij?” Vraagt Max nieuwsgierig en hij kijkt van Anita naar Natasja.
Natasja voelt dat haar gezicht langzaam rood wordt. Wat is dit genant, denkt ze in zichzelf.
“Jullie zouden een keer uit moeten met z’n tweeën!” Zegt Anita en ze knikt veelbetekend.
Max is ondertussen ook flink rood geworden. “Ik weet niet..” Mompeld hij.
“Zie je, hij wil niet eens met me uit!” Roept Natasja en ze staat op.
“Wacht! Dat bedoelde ik niet!” Max rent naar haar toe en houdt haar tegen. Hij bekijkt haar eens goed, ze is echt helemaal zijn type. Hij staart haar even aan en knikt dan. “Ik wil wel met je uit, als jij dat ook wilt tenminste.”
“Ik kan niet, sorry. Ik moet op mijn zusje passen.”
Gabe loopt naar de twee toe en schudt zijn hoofd. “Ik pas wel een keer op Kylie, kom op Natas, ga eens iets leuks doen! Je mag best eens wat tijd voor jezelf nemen!”
Natasja slaakt een diepe zucht en knikt dan. “Oké vooruit, kom je me vanavond ophalen?”
Max kijkt haar stralend aan. “Ik ben er om zeven uur!”

Als de jongens klaar zijn met repeteren gaat Natasja snel naar huis. Anita gaat met haar mee en onderweg belt ze Leen op.
“Leen luister, ik heb vanavond een date, je moet me helpen!” Roept ze wanhopig door de telefoon.
Leen proest het uit van het lachen. “Maak je maar geen zorgen, ik kom er aan.” En met die woorden hangt ze op.
Als de meiden alle drie bij Natasja thuis zijn gaat ze voor haar kledingkast staan. “Help! Wat moet ik aan?!”
Kylie komt vrolijk de kamer binnen gewandeld. “Kylie wil helpen!” Roept ze en ze trekt aan Natasja haar broek.
Natasja tilt haar op en veegt de losse haren uit Kylie haar gezicht.
“Kylie, Gabe past vanavond op jou, zal je lief zijn voor hem?” De peuter knikt snel haar hoofd en kijkt haar grote zus stralend aan.
“Oké Natas, ga zitten. Leen en ik zoeken wel wat uit.” Anita duwt Natasja op haar bed en trekt wat kleren uit haar kledingkast.
Na een paar minuten ligt er een setje kleren op het bed; een kort rokje, een veel te bloot shirtje en nog wat accessoires.
Geschrokken schudt Natasja haar hoofd. “Echt niet dat ik dat aan trek!”

Ondertussen staat Max thuis, in zijn boxer, wanhopig aan zijn haar te trekken.
“Man, hier kan ik echt niks mee!”
“Jezus Max, trek eerst eens wat kleren aan voordat je in de woonkamer rond gaat lopen!” Roept zijn zus Lieke die net de kamer in komt.
Max rent naar haar toe en pakt haar schouders vast. “Lieke, je moet me helpen!”
Zijn zus kijkt hem lachend aan. “Oké, maar trek eerst even wat kleren aan.”
Max trekt een sip gezicht. “Ik weet niet wat ik aan moet.”
Lieke slaakt een diepe zucht en trekt hem mee naar zijn kamer.

Iets voor zeven uur gaat de bel.
Als Gabe open doet ziet hij Max staan. Gabe knikt goedkeurend zijn hoofd en grinnikt.
“Je hebt je best gedaan! Kom even binnen, ik geloof dat Natas nog niet helemaal klaar is.”
“Ik ben er al!” Gilt Natasja en ze stormt de trap af. Als ze beneden komt trekt ze haar veel te korte rokje wat omlaag en haar veel te blote shirtje omhoog. Rot meiden, die noemen zich dan je vriendin, maar ondertussen voel ik me wel knap ongemakkelijk, denkt Natasja en ze trekt een gezicht.
Ze schudt haar hoofd en kijkt dan naar haar broer. “Gabe, Kylie moet op tijd naar bed! En ze moet in bad!”
Gabe knikt, draait Natasja om en duwt haar de deur uit. “Kom op, weg wezen! En veel plezier maken!” Hij geeft haar nog snel een kus op haar voorhoofd en doet dan de deur dicht.
Als Natasja Max aan kijkt wordt ze verlegen. Max heeft lichte blosjes op zijn wangen en wijst naar de auto. “Ga je mee?”
Natasja knikt en loopt achter Max aan naar zijn auto. Langzaam glijden haar ogen over zijn lichaam, ze blijft even bij zijn kont hangen en begint te grijnzen. Als ze in de auto zitten kijken ze elkaar aan.
“Je bent mooi.” Fluisterd Max.
“Jij ook.” Antwoord Natasja.
Voor een paar seconden staren ze elkaar aan, dan start Max de auto en rijdt weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimeza dec 06, 2008 4:25 pm

-te lui om te lezen-
meer? (':
lalalala.
I'll never let you go, don't ever forget, we're forever young. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Desdemona

Desdemona


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-08
Leeftijd : 32

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimema dec 08, 2008 11:30 pm

Ik vind het een leuk verhaal, echt waar. Het enige wat me een beetje stoort is dat alles zo snel gaat. Ze zoeken een bassist, plaatsen een advertentie en vinden meteen de perfecte bassist. Dat klopt op één of andere manier gewoon niet. De gebeurtenissen mogen wel wat uitgebreider, met meer 'overbodige' stukjes er tussen. Stukjes die er eigenlijk niet heel veel toe doen, maar waarin je de hoofdpersonen nét ietsje beter leert kennen. Bijvoorbeeld door de discussies die ze voeren over een bepaald akkoord of een bepaald stukje tekst uit de songtekst. Gewoon net die kleine dingetjes mis ik xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedi dec 09, 2008 5:42 pm

Ik denk dat dat er niet inzit, aangezien Natasja en ik al een jaar (ofzoiets) over deze band dromen. Wij kennen ze zeg maar al super lang, en dit verhaal is alleen maar geschreven om al onze fantasieën er over neer te zetten. Snapjewel? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitimedi dec 09, 2008 5:50 pm

Ja precies..
meer een verhaal voor ons zelf eigenlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Gesponsorde inhoud





Take My Smile Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take My Smile Away   Take My Smile Away Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take My Smile Away
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Overige verhalen-
Ga naar: