Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Tokio Hotel #2

Ga naar beneden 
+5
Natasja Devine
Kaytje95
Bunny_x3
JustYou_x3
xMensjee
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:51 pm

Bill
-weet niets te typen? ö-
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:53 pm

Hanne
Duwt Bill heel traag naar de begintoestand van de wildwaterbaan, waardie al snel snel vertrekt. Ik wacht niet en ga meteen achter hem aan xD
'Whieeeeeeeeee!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:53 pm

Safi

ik kan bijna mijn gegrinnik niet inhouden als ik Tom hoor babbelen.
snel werk ik me door mijn raam en begin met zoeken naar mijn zwemspulletjes. x)
als ik alleen mijn broekje kan vinden kijk ik sip mijn kamer rond. " fuck" mompel ik zacht. open mijn kamer deur en kijk schigtig om het hoekje. snel sprint ik zo stil als kan.... -.- de overloop over. gris mijn bovenstukje weg en dender met veel lawaai snel mijn kamer were in en gooi de deur op slot. open hem weer. ren de badkamer in, pak een handoek en ren weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:56 pm

Tom
Even kijk ik zenuwachtig naar waar Safi was in verdwenen en kijk dan naar haar moeder die vaag naar boven kijkt. "Wat is daar toch aan de hand?" Hoor ik haar mompelen. "Mevrouw!" Zeg ik dan heel dramatisch. Ze komt met een zucht weer terug. "Dus als ik het goed door heb, steunt u vanaf nu alle goede doelen?" Zeg ik grijnzend. "Jaja, zal ik doen hoor." Ze gooit de deur terug dicht en Safi springt het raam weer uit. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:58 pm

Safi
ik land vol op mijn kont op de grond. trek een zielig gezicht en waggel dan naar Tom toe. " goede doelen steunen?" vraag ik hem grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 11:00 pm

Tom
"Wat moest ik dan doen? Zeggen dat ik je moest helpen op school ofsoo?" Zeg ik droog en trek van school een walgend gezicht. Daarna geef ik Saferd nog een zoen en lopen we snel naar het zwembad.


Moet gaan. Doeiii Sad
Xx I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 11:03 pm

Safi

ik waggel braaf achter Tom aan naar een een of andere zwembad wat hij vbedoelt. het enige wat ik me kan voorstellen is gewoon een meertje met een duikplank erbij aangelegd in zo'n boerengat. maar ik denk dat ik het mis heb als ik het gebouw zie. "ZWEMBAD!" gil ik hyper en sleur Tom het gebouw in.

Sad Sad dat zie ik niet zitten ....

Doeiii I love you I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 11:05 pm

Tom
Grijnzend sleur ik binnen Safi mee samen in een hokje. "Zal ik me omdraaien fso?" Zeg ik grijnzend en doe ondertussen mijn pracht van een XL-T-Shirt uit. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03, 2008 11:09 pm

Safi

" doe toch maar wel ja" antwoord ik grijnzend en steek mijn tong uit. snel draai ik me om. trek mijn t-shirt uit zodat ik alleen nog in mijn bh sta. bind mijn bikini eroverheen en maak daarna pas bh los. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:14 pm

Tom
Niet veel later sta ik al in mijn pracht van een shortzwem. xD
"Safiii, doe nu door.." Zeur ik en wil me omdraaien, maar doe het toch niet omdat ik te lui ben fso. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:21 pm

xMensjee schreef:
Hanne
Duwt Bill heel traag naar de begintoestand van de wildwaterbaan, waardie al snel snel vertrekt. Ik wacht niet en ga meteen achter hem aan xD
'Whieeeeeeeeee!"
^^
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:24 pm

Hint fsoo? xD

Bill
Te subtiel komt Hanne me voorbij met een hoop gegil. Ik lig meteen dubbel en kan me lach niet meer inhouden. Opeens krijg ik een lading water in mijn mond waar ik meteen van begin te hoest/proesten.. ö
Zielig val ik beneden in het water en begin nog harder te hoesten. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaytje95

Kaytje95


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 28

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:24 pm

Linn
Ik lig op de bank ofzo,en gustav is weg ofzoo.x]
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:27 pm

Het was subtiel, geef toe ;hah
Hanne
als ik Bill zo zie hoesten ga ik bezorgd bij hem staan. "Gaat het?" vraag ik en ik hoop dat ik niet te overbezorgd klink xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:28 pm

Bill
Aangezien ik zo half op de grond lig, ziet ze me hopelijk niet grijnzen. Met een subtiele move pak ik Hanne bij haar heupen vast en geef een, korte, zoen en begin weer te hoesten omdat al die chloor naar boven kwam xD
Zielige Bill. =(
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:29 pm

xMensjee schreef:
Het was subtiel, geef toe ;hah
Hanne
als ik Bill zo zie hoesten ga ik bezorgd bij hem staan. "Gaat het?" vraag ik en ik hoop dat ik niet te overbezorgd klink xD
Jaa, een beetje subtiel, kon subtieler x)
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:33 pm

Hanne
als Bill gedaan heeft en hoesten geef ik hem een zoen. "Beter?" vraag ik erna, en ik kijk en zijn ogen. Dan word er ineens "bommetjeeeeeee" gegilt en een mens met de naam Tom vleigt vlak naast on het zwembad in xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:37 pm

Bill
"Véél beter." Zeg ik met een grote lach, zoals kleuters die hebben -jaja Bill is een kleuter <3- en kijk dan even Tom aan.

Tom
Grijnzend loop ik naar Hanne en Bill toe. "Ik stoor toch niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaytje95

Kaytje95


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 28

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:39 pm

Jaajaa,ik verveel me.
En k lach.
Hy doet bommetje en lootpt.c]
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:40 pm

Bill is dan wel een hele schattige kleuter x)
Hanne
Ik kijk nog snel even lief naar Bill, die me nog steeds vasthoud en dan richting Tom.
"Eigenlijk wel." zeg ik zo droog mogelijk en ik geef Bill nog een zoen.

-Hmm..ChloorkussenxD-
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:41 pm

Kaytje95 schreef:
Jaajaa,ik verveel me.
En k lach.
Hy doet bommetje en lootpt.c]
Naa het bommetje loopt hij man. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaytje95

Kaytje95


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 28

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:42 pm

JustYou_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Jaajaa,ik verveel me.
En k lach.
Hy doet bommetje en lootpt.c]
Naa het bommetje loopt hij man. Very Happy
Owjaa Shocked
Dat wist ik clown
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:43 pm

Tom
"Dan ga ik maar weer eens." Zeg ik rustig, draai me om en ga terug naar Saferd. x)

Bill

Na nog even staan kleffen, loop ik opeens hyper naar het babybadje x). "Mama daarin!!" Roep ik hyper en sleur Hanne mee naar zo'n 20cm laag gelegen badje.. Kleine peuters, net zoals mij x), zitten in het water te nietsen. "Eigenlijk.." Begin ik wat te zeggen, " wil ik er niet meer in wie weet wat die kleine peuters daarin doen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:46 pm

Hanne
Ik schiet in de lach. "Misschien dan beter in..." twijfel ik.
"Bubbelbad !" Doe ik hyper en ik loop naar de bubelbaaden met Bill achter me aan. beteuterd kijk ik naar ze, er is geen plaats Ö.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 04, 2008 5:48 pm

Bill
"Dan gaan we nogmaals in een hippe glijbaan!" Zeg ik hyper en sleur Hanne mee naar dé enge glijbaan x). -weet niet wat er eng aan zou zijn hoor-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel #2   Tokio Hotel #2 - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tokio Hotel #2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tokio Hotel
» Tokio Hotel
» Hotel Idolon Eboracum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: