Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Desdemona

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Desdemona

Desdemona


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-08
Leeftijd : 32

Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Desdemona   Desdemona Icon_minitimeza dec 06, 2008 5:41 pm

Hoi.
Ik ben Nienke, 16 jaar. Foto 1. Foto 2.
Er is niet veel over mij te vertellen eigenlijk, ik ben redelijk saai en toch lijk ik niet altijd saai over te komen. Veel mensen vinden mij een interessant meisje. Ik denk dat dat komt omdat ik mezelf nooit echt snel open stel, ook al doe ik dat tegenwoordig wel meer. Ik ben echt een raar persoon, maar dat zullen jullie vast nog wel terug zien op het forum.
Ik heb een vriend van 18 en hij is heel lief. We zijn met z'n tweeën echt een gestoord stel. Maar ik denk wel dat dit een relatie is die lang stand gaat houden, en dat gevoel heb ik nooit eerder bij een vriendje gehad. Niet zo sterk in ieder geval.
Mijn muzieksmaak is erg, heel erg breed. Ik luister van alles. Verschillende soorten metal, gothic, emo, (Amerikaanse) hardcore en echt nog veel meer.
Mijn hobbie is dan ook muziek en alles wat er mee te maken heeft. Nou ja, één van mijn hobbies. Verder vind ik het leuk om te tekenen, kleding te ontwerpen of kleding aan te passen zodat het helemaal mijn stijl is, schrijven, lezen en gamen.
Ik heb niet veel vriendinnen. Maar één echte eigenlijk. Wel veel vrienden, omdat ik gewoon veel beter met jongens om kan gaan dan met meisjes.

Nou ja, dat was het wel. Als iemand nog iets wil weten dan kan die er naar vragen.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desdemona   Desdemona Icon_minitimeza dec 06, 2008 5:50 pm

Hoii,
welkom op het forum!
En..
we merken wel of je zo gek bent Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desdemona   Desdemona Icon_minitimeza dec 06, 2008 5:51 pm

Welkom. ^^
Whiiii, ik ben ook gestoord... =D

-DenaamisEva-
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desdemona   Desdemona Icon_minitimeza dec 06, 2008 5:52 pm

Oh..
ik had jou foto's nog niet gekeken..
Leuke foto's! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Desdemona

Desdemona


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-08
Leeftijd : 32

Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desdemona   Desdemona Icon_minitimeza dec 06, 2008 6:11 pm

Bedankt iedereen =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desdemona   Desdemona Icon_minitimeza dec 06, 2008 6:37 pm

Welkom. [:
Volgens mij ben jij heel koel, haha. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Desdemona Empty
BerichtOnderwerp: Re: Desdemona   Desdemona Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Desdemona
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Leden :: Members ID-
Ga naar: