Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Through The Eyes Of Orlando Shade

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Desdemona

Desdemona


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-08
Leeftijd : 32

Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitimeza dec 06, 2008 6:09 pm

Voor dit verhaal heb ik alleen nog maar ideeën. Ik weet van mezelf dat ik eigenlijk eerst een verhaal af moet schrijven voordat ik het post, maar toch post ik dit weer voordat ik ook maar iets heb geschreven. Er is dus een kans dat dit verhaal niet af komt, maar toch zou ik het fijn vinden als het gelezen wordt en er reacties op worden gegeven. Ik kan tegen opbouwende kritiek en zou het ook fijn vinden als je ook maar het kleinste foutje even aan me doorgeeft, zodat ik dit een 'perfect' verhaal kan maken. Perfect natuurlijk tussen haakjes, omdat niks perfect is.

Through The Eyes Of Orlando Shade Tteoosij3

    Proloog

    Raphael en Cameron Shade waren een merkwaardig stel. Het dorp had natuurlijk van ze gehoord en had ontzettend veel bewondering voor ze. Waarschijnlijk alleen maar omdat het stelletje buiten het dorp, diep in het bos, in een enorm landhuis woonde. Op straat kwamen ze bijna niet, en daarom was het een grote verassing voor iedereen toen de kinderen uit het dorp thuis kwamen met de mededeling dat er een nieuwe leerling op school zat, met de naam Orlando Shade.

    Orlando bleek al net zo merkwaardig te zijn als zijn ouders. Hij was erg teruggetrokken, maakte geen vrienden en geen vijanden op school. Toch was hij nooit alleen, leek het. Op school durfden ze hem niet te pesten, ook al was hij het perfecte pestobject geweest. Een prachtige, op het eerste oog verlegen jongen zonder vrienden.

    Niemand had ooit geweten wat er door zijn hoofd ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitimeza dec 06, 2008 6:26 pm

Je schrijft mooi.
doe maar meer. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitimeza dec 06, 2008 6:46 pm

Wauwwwww,
jaaa,
snel verder!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Desdemona

Desdemona


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-12-08
Leeftijd : 32

Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitimema dec 08, 2008 10:11 pm

    Hoofdstuk 1.1

    Het was een blank meisje, met lange, golvende haren. Door de donkere kleur van haar haren werd haar gezicht nog bleker. Grijze ogen. De mooiste die ik ooit had gezien. Op dat meisje werd ik, Orlando Shade, voor het eerst verliefd. En ik was er absoluut niet over te spreken dat ik het toe liet dat mijn gevoelens zo met me op de loop gingen. Ik had er geen controle meer over, en controle was juist iets wat ik altijd al had gehad in en over mijn eigen leven.
    Met mijn schoudertas over mijn linkerschouder en mijn gymtas over mijn rechter, liep ik over de parkeerplaats naar het plein voor het grote schoolgebouw. Al vijf jaar verprutste ik hier mijn tijd. Gelukkig zat ik in het examenjaar en was ik bijna van school af. Nog 3 maanden. Dat moest uit te houden zijn. Ik liep voorbij de rode auto van mijn mentor en bereikte het schoolplein, waar leerlingen in grote groepen stonden te roken en te praten over hun weekend. Niemand vroeg ooit naar mijn weekend. En niemand bood mij ooit een sigaret aan. Niet dat ik ook nog maar één keer in mijn leven had gerookt, ik was een brave jongen, maar het gaat gewoon puur om het idee. Soms leek het alsof niemand mij zag staan, terwijl ze me toch allemaal aanstaarden als ik de aula binnen kwam.
    Ik weet niet wat erger is. Gepest of genegeerd worden. Ik weet ook niet of daar überhaupt een groot verschil in zit. Sommigen zouden zeggen dat het beter is om genegeerd te worden, anderen, zoals ik, zouden liever gepest worden. Dan is er ten minste nog íets waar je aan kan merken dat de anderen je wel degelijk zien staan. En het zou goed voelen als er ook maar iemand was die de moeite nam om me aan te spreken, of het nou is om te pesten of om een leuk gesprek te hebben.
    Maar, na genoeg te hebben gezwolgen in zelfmedelijden, laten we verder gaan over waar we het over hadden. Eliza. Ik zag haar staan bij de deur met haar vriendinnen. Ze keek een beetje voor zich uit, maakte geen deel uit van het gesprek wat haar vriendinnen enthousiast en met energieke handbewegingen voerden. Het was een meisje wat liever alleen was. Dat kon je aan alles zien. Hoe ze liep, hoe ze praatte, hoe ze lachte. Ik zuchtte diep en probeerde mezelf te dwingen mijn blik af te wenden en gewoon naar binnen te lopen om mijn gymtas in mijn kluisje te doen.
    'Ze kijkt naar je,' zei een stem in mijn hoofd. Ik kneep mijn ogen even samen en schudde langzaam mijn hoofd.
    'Dat doet ze niet,' mompelde ik zo zacht dat niemand het hoorde. Misschien was er iemand die mijn lippen een beetje zag bewegen, maar dat was dan ook alles. Niemand wist van de stem in mijn hoofd, die niet mannelijk en niet vrouwelijk was.
    'Kijk naar haar. Spreek haar aan. Doe iets aan die eenzaamheid van je, aan die vreselijke reputatie die je hebt opgebouwd,' zei de stem. Ik schudde opnieuw mijn hoofd en beet op mijn tanden. Gewoon negeren. Dan ging de stem vanzelf wel weer weg. Ik zocht naar mijn sleutels en deed mijn kluisje open, waarna ik mijn gymtas er in propte en het kluisje weer op slot deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveToYou




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-12-08

Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitimeza dec 13, 2008 3:36 pm

Je schrijft echt goed !
Verder Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitimeza dec 13, 2008 8:46 pm

(:
ikvindjouzomooischrijven.<3

verder. (:
& hij moet haar gewoon aanspreken. :V
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Through The Eyes Of Orlando Shade Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through The Eyes Of Orlando Shade   Through The Eyes Of Orlando Shade Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Through The Eyes Of Orlando Shade
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Overige verhalen-
Ga naar: