Onderwerp: Leen Caught Fire do nov 20, 2008 9:37 pm
HOI. [: Leen // meisje // 13 jaar woont in Holten // 3 paarden // 4 geiten // 1 hond 2 broers // 1 zus // 1 mama // 1 papa Escape The Fate // The Used // Hawthorne Heights Post-Hardcore // Emocore Basgitaar // Eigen bandje Bi // vriendin
Onderwerp: Re: Leen Caught Fire zo nov 23, 2008 11:02 pm
reed. Heb het 4 jaar gedaan. Toen ging ik verhuizen, en moest dus van de manege af. ik was daar helemaal verliefd op een Haflinger, en ik misde hem te erg. En mijn angst voor paarden is weer een beetje terug gekomen. En aangezien van onze 3 paarden, je daar niet zo makkelijk op kunt rijden: De ene is super lui en altijd chagerijnig. De andere laat alleen mijn broer op z'n rug. En onze nieuwste is net beleerd en bokt en steigert heel erg veel. Niet zo handig dus. :'D
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Leen Caught Fire zo nov 23, 2008 11:10 pm
Jaa, maar die angst moet je gewoon terug opnieuw overwinnen. Ik word door me nicht gedwongen om eens een keertje op haar paardjes te kruipen. Overlaatst dacht ik; ik wil Esprit (haar jongste paard) eens instappen. Nou ik kroop erop, was even aan het stappen, toen mocht ik een drafje van me nicht doen en ik spoorde aan, maar als je contact hebt me de teugels word ze knorrig en opeens ging ze lekker racen, de beugels stonden niet op mijn maat en ik werd er ook vervelend van x) Toen zat ik daar wat te bengelen maar door de wind hoorde ik niet wat me nicht zei.. '-_- Dus haar hulp kon ik niet gebruiken, maar uiteindelijk snapte ik het : Als ik de teugels losser liet kalmeerde ze en ik ook x)