Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Niet wetend wat te doen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LoveToYou




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-12-08

Niet wetend wat te doen Empty
BerichtOnderwerp: Niet wetend wat te doen   Niet wetend wat te doen Icon_minitimeza dec 13, 2008 2:40 pm

Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Sara. Ze is de langste van heel de school.
En word hier vaak om gepest.
De rest moet je maar lezen.
Hoofdstuk 1
Met mijn handen in mijn zakken, liep ik het gangpad van de manege over. Ik zag daar een jongen staan, hij heette Clark. Hij was aardig, sinds de dag dat ik hem kende had hij het nooit over mijn lengte gehad.
Zonder ook maar één blik aan de paarden te gunnen en alle andere mensen die door de manege liepen te negeren. Liep ik regelrecht naar Clark. 'Hoi' hoorde ik hem zeggen, ik zei gedag terug.

Nooit durfde ik echt een gesprek te beginnen, al een tijdje vond ik hem echt leuk. Het enigste nadeel was dat hij twintig was en ik veertien.

Stil stond ik naast de bak, te kijken hoe de les ging. Al een tijdje reed ik niet meer, ik had last van me blaas. En ik had veel ruzie met me groep waarin ik reed. Ik hoorde van één iemand dat me instructrice ook achter mijn rug over me praatte. Ik begon boos op haar te worden, maar me ouders snapte haar wel. Ik was vaak op de manege, omdat ik van de paarden hield. Maar hoe langer ik niet reed, hoe minder ik om de paarden begon te geven.

Opeens zag ik Clark weglopen, hij liep naar Louis ons lievelingspaard. Binnenkort zou ie met pension gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niet wetend wat te doen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kaylee en Eva doen het weer -topic
» Niet-klaag topic
» Mooi/niet mooi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Verdriet-
Ga naar: