Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zij of ik?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
vezzie




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-01-10

Zij of ik? Empty
BerichtOnderwerp: Zij of ik?   Zij of ik? Icon_minitimewo jan 20, 2010 7:45 pm

Voorwoord:
Dit is een nieuw verhaal waar ik geen idee heb hoe het zal verlopen. Het is een verhaal gebasseerd op amika maar het paard amika komt hier niet in voor.
Proloog:
Ik? Ja ik is een meisje Vesna ze heeft het moeilijk op school maar houdt zich enorm bezig met paardrijden en mennen.
Ze rijdt op de manege de paardehoeve paard. Daar krijgt ze het hard te verduren met Marie-claire de dochter van de eigenaar. Haar vrienden zoals de stalhulp merel en de stalhulp jan proberen haar te steunen en te helpen en olivier de zoon van de manege eigenaar welke rol speelt hij? Zal Vesna het uit houden? Voor welke dingen komt ze te staan door Marie-claire? En hoe lopen de dingen af? Lees het in het verhaal!

het verhaal
“En nu een volte Vesna. Neem je linker teugel vaster zo heb je meer grip en gaat hij meer buigen. Oké veel beter zie je dat hij nu zich beter buigt? Beloon hem maar en zet hem maar op stap.” Ik gaf Nero een klopje in zijn hals en glimlachte naar Jan. Jan was misschien wel stalhulp maar ik had speciaal aan Mr. De La fayette gevraagd of ik van Jan les kon krijgen en niet van Casper. Ik had namelijk een hekel aan Casper. “Goed gedaan Vesna” hoorde ik een stem aan het hek zeggen. Het was Merel ook een stalhulp die naar mijn les had gekeken. “Dank je”: glimlachte ik terug. Ik stapte uit met lange teugel terwijl Jan de piste verliet.

“Ooch kijk daar heb je haar weer! Ik haat die meid en haar 5 pony’s, ze denkt echt dat ze kan rijden!” zei Marie-Claire, dochter van de eigenaar tegen Hedwig haar vriendin. “Mjaah ze denkt inderdaad dat ze kan rijden maar Marie-Claire iedereen weet toch dat jij de beste bent?!” : zei Hedwig met een slijmerige stem. Marie-Claire gunde haar een lach en ze liepen naar me toe.

Verder of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mrs_L88




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-03-14

Zij of ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zij of ik?   Zij of ik? Icon_minitimewo maa 19, 2014 8:44 pm

Nee niet verder je verhaal lijd teveel af van de serie genaamd "amika".
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zij of ik?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: