Onderwerp: Re: To-do-list do nov 20, 2008 11:16 pm
Nou, ehh, de dag is bijna om, weetje. :'D
Vanavond. Frans leren, thee opdrinken & slapen.
Morgen. Slapen. Wakker worden. Slapen. Kreunend uit bed komen. Aankleden. Ochtendhumeur hebben. Eten & lunch klaar maken. Happy knuffelen. Sokken en schoenen aan doen. Tas inpakken. Fiets pakken & naar school fietsen. Schoolshit. te lui om helemaal te gaan typen. Terug lopen van gym naar school. Spullen voor maandag in tas douwen. Naar dorp. Up halen. Beetje doorbladeren. Naar huis fietsen. Naar de plee gaan. Up lezen. Eten. Computeren. Slapen.
& Zaterdag ga ik mijn Sidekick kopen en bij Tessa slapen. :3
Mijn lijstje is veranderd. Want ze hadden Up niet & toen ging ik samen met Kaylee snoep eten. =D
& morgen ga ik dit allemaal doen: Sidekick kopen. naar Tessa toe. naar Rijssen, en daar naar Sinterklaas en dan Marlientje weer zien. :333 Slapie doen bij Tessa. =D
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: To-do-list vr nov 21, 2008 11:37 pm
Nou slapen ,
i think so..
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: To-do-list di nov 25, 2008 12:06 am
Onderwerp: Re: To-do-list ma dec 01, 2008 12:14 pm
Ziek zijn. Computeren. Ontbijten. Tv kijken. Slapen. Computeren. Met Natasja smsen. Slapen. Slapen. Jonny knuffelen. Ouders weer terug..? Ziek voor doen.
- naar Mat z'n mooie hoofdje staren - eten naar binnen proppen - drinken - naar de bus lopen - wachten op de bus - in de bus naar Eindhoven half dood naar Mat zitten staren - bus naar school nemen - op school op de computer - ondertussen heeft Leen vast eens terug gesmst.. dus.. met Leen smsen =) - aan opdrachten werken (helaas -.-) - workshop volgen - Loentje smsen - workshop volgen - nog een workshop volgen - eindelijk naar huis - msnen/forummen etc - eten - msnen/forummen - tv kijken - slapen =)