Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes di dec 02, 2008 9:15 pm
@ Eva; & wanneer komt er een foto van Stef? :'D
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes wo dec 03, 2008 3:40 pm
Als ik ooit een fototoestel fsoo mee naar school neem? ='D
Whiii, vandaag moest ik van hét wiskunde lokaal naar het Biologie lokaal gaan maar ik was beeetje sloom met opruimen en buiten stond de volgende klas te wachten en dat was de klas van Stef. ö Hij stond vlak aan de deur bij mijn jas.. -hoe durft die?xD- Dus ik zo naar hem toe langs zijn rug mijn jas pakken en hij keek me even droog aan van -watthefock doet zij nou weer?- en daarna lachte die zo liefelijk. Ik lief terug lachen en droog doen met een vriendin en volgens mij hoorde hij nog dat ik zei: "Wat is hij schattig... " :} -- En de eerste keer dat ik hem zag en hij naar me lachte zei ik luid en duidelijk tegen een vriendin : "Wat is die eng ö!" En toen k achterom keek zag ik hem naar me staren van wtfff ö xD Ojaaa en ik en Ruben zijn opeens dikke vriendjes tijdens Biologie. Dan hebben wij Biologie lol met een ui? xD
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes wo dec 03, 2008 7:58 pm
oja. O__O echt helemaal. :'D
Ik ging Elias steeds leuker vinden, heb net paar foto's van m opgezocht, maar hij is toch niet echt knap. :'D & Jonny blijft een lekkerding. <3
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes wo dec 03, 2008 9:37 pm
Stiekem is Stef ook niet zo heel knap maar hij heeft zo'n elegante stijl man. ='D Elk meisje valt ervoor.. xD Ojaaa, en hij kan zo heel subtiel met z'n haar 'zwieren' fsoo O__o
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes wo dec 03, 2008 9:38 pm
x)
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes wo dec 03, 2008 9:51 pm
Niet dat dat sexxy fsoo is. Maar zijn lach is gewoon om in te smelten en de rest is gewoon gewoon te mooi aan hem. <3
En me ouders denken dat ik verliefd ben en dan zeg ik zo: "Neeeee, ik ben niet verliefd of toch niet op hem want Aivernoo (paardbeest) is helemaal van mijjj <3"
IK MOCHT GODVERDOMME VANDAAG NIET IN DE LES MET AIVERNOO?! Ik moest op kutwhite rijden, stom beest, heel mijn les verkloowt. =(
ShoonHATETOLOVE
Aantal berichten : 157 Registratiedatum : 21-11-08 Woonplaats : Las Vegas
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes zo dec 07, 2008 2:10 pm
Dat willen jullie niet weten... x']
Laten beginnen met Bryan <3 Die kennen jullie wel. En Max ook.. enen. Uhm? x']
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes zo dec 07, 2008 6:55 pm
Annie is mooi & schattig.. (:
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Leuke jongens/meisjes di dec 09, 2008 8:57 pm
Jonas, kennen jullie zeker niet, is ook best mooi. <3 Helaas only friends x)
- En Siemen is een stomme jongen Ö - En Michiel is oversaiksy xD, hij heeft zo lang donker-bijna zwart-bruin haar en van zijn lach smelt ik ook altijd. <3 Oja, en hij is my soulfriend, tegen hem kan ik gewoon alles zeggen wat er scheelt of dwars zit, hij weet me altijd op te vrolijken.