Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het meisje op de brug

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jokegirll




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-11-08

Het meisje op de brug Empty
BerichtOnderwerp: Het meisje op de brug   Het meisje op de brug Icon_minitimeza nov 22, 2008 12:19 am

Heey ik ben bezig met een verhaal aan het schrijven en ik wil graag weten of jullie het leuk vinden
en als jullie het leuk vinden komt er steeds een stukje erbij Razz
( Alvast sorry voor de typfouten ik ben heel slecht in taal enzo ook in het in een goede zin te zetten let hier een beetje op alvast bedankt! Very Happy)


H1

Maja gaat zoals elk meisje elke dag naar school en gaat ook gewoon naar haar turn club.
Ze gaat op een dag naar een cafe met wat vrienden gewoon voor de gezelligheid.
Dan ontmoet ze een jongen, maar ze weet zeker dat die jongen niet helemaal te vertrouwen is .
De jongen , Johan, vraagt haar haar nummer.
"Ja ik ga vooral m'n nummer geven aan een vreemde!" zegt Maja
"Dan niet !!"reageert Johan fel
Maja zegt dat ze naar huis moet omdat ze nog wat klusjes en huiswerk moet maken en vanavond moet ze turnen voor selectie.

Die avond rijd haar vader met haar broertje haar naar turnen en dan gebeurt het!!
Waar Maja altijd al bang voor is geweest!
Ze slipen en draaien rijdend rond rond op de weg en knallen heel hard tegen de vang rails aan van de brug die net nieuw was!
Terug naar boven Ga naar beneden
gemmy9

gemmy9


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-11-08

Het meisje op de brug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meisje op de brug   Het meisje op de brug Icon_minitimeza nov 22, 2008 2:08 pm

Maja weet niet wat er allemaal gebeurt, het gaat zo snel. Ze hoort een ambulance naderen.
Ze wil zich omdraaien om naar haar broertje te kijken, maar ze kan zich niet bewegen! Het enige wat ze ziet is de stoel van haar vader voor haar. Waarom gebeurt het nu? Waarom gebeurt het ons? Allerlij gedachten gaan door Maja's hoofd. En dan word alles zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Het meisje op de brug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meisje op de brug   Het meisje op de brug Icon_minitimedi nov 25, 2008 11:19 pm

Ze wordt terug wakker, als ze haar ogen opent ziet ze overal witte muren. Ze sluit ze meteen en geraakt een beetje in paniek, wat is er gebeurd, hoe ben ik hier gekomen? Allerlei vragen spoken door haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
C-eetje




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 10-12-08
Woonplaats : Zou je wel willen weten hé!

Het meisje op de brug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meisje op de brug   Het meisje op de brug Icon_minitimedo dec 11, 2008 11:20 pm

Als ze probeert haar hoofd te draaien, ziet de zuster dat ze wakker is. Deze komt naar haar toe en vraagt hoe ze zich voelt. Ze zegt: 'het gaat wel alleen heb ik hoofdpijn'. Dan gaat ze vragen wat er is gebeurd. De zuster verteld haar....
Terug naar boven Ga naar beneden
Soulsearcher




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-02-11

Het meisje op de brug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meisje op de brug   Het meisje op de brug Icon_minitimema feb 07, 2011 2:09 am

De zuster verteld haar: 'Je hebt een ongeluk gehad meis..Helemaal onderuit gegaan.'
Maja kijkt om haar heen, en ziet nu duidelijk de kaartjes aan de muur hangen. Ze probeert uit bed te gaan, maar iets houdt haar tegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het meisje op de brug Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meisje op de brug   Het meisje op de brug Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het meisje op de brug
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het meisje zonder naam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Vervolg verhalen-
Ga naar: