Aantal berichten : 157 Registratiedatum : 21-11-08 Woonplaats : Las Vegas
Onderwerp: ShonaSURPRISE vr nov 28, 2008 6:13 pm
Haaij
't Is wat laat, maar het komt wel. ^^
Ik ben dus Shona en ik ben twaalf jaar. Ik kom uit Zuid-Holland, hoewel ik niet echt Nederlands ben. Ik rijd paard, al vanaf mijn tweede, heb er zelf vier. Uhm.. Verder sport ik graag && veel en ik wil later de musici in. ^^
Onderwerp: Re: ShonaSURPRISE vr nov 28, 2008 6:42 pm
Dan ben je toch als nog gewoon een nederlander (sorry.. krijg dit soort dingen allemaal op m'n opleiding enzo..)
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: ShonaSURPRISE vr nov 28, 2008 6:43 pm
Als je het zó bekijkt wel, maar daar heb ik laatst nog les over gehad. Qua bloed en stamboom mag ik me geen Hollander noemen. Nuja, het mag wel, alleen als je begrijpt wat ik bedoel, zegmaar.
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: ShonaSURPRISE zo nov 30, 2008 9:29 pm
Leen Radtke schreef:
Ik ben 98% NL ofzo. echt heeeeeeeeeel ver weg inimini stukje heb ik Frans bloed. :'D
Ik ben gemixt ;; Een stukje Belgisch - Frans - Duits. =') Achjaa.. Je merkt het er niet aan, ik heb géén accenten van een Frans ofzo en ik snap Frans niet en Duits evenmin x')
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: ShonaSURPRISE za dec 06, 2008 9:40 pm
JustYou_x3 schreef:
Leen Radtke schreef:
Ik ben 98% NL ofzo. echt heeeeeeeeeel ver weg inimini stukje heb ik Frans bloed. :'D
Ik ben gemixt ;; Een stukje Belgisch - Frans - Duits. =') Achjaa.. Je merkt het er niet aan, ik heb géén accenten van een Frans ofzo en ik snap Frans niet en Duits evenmin x')
Muwahaha. Dat is niet slim hea, als je Bill, Tom, Gustav of Georg ooit tegen zou komen? x']
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: ShonaSURPRISE zo dec 07, 2008 1:25 pm
ShonaSURPRISE schreef:
Muwahaha. Dat is niet slim hea, als je Bill, Tom, Gustav of Georg ooit tegen zou komen? x']
Ik kan het wel een beetje maar soms staan de zinsdelen dan fout op hun plaats. ='D