Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 5:53 pm
Hoe bedoel je paars...?
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 7:49 pm
Snappen jullie mensen me nu echt niet ? '-_- Ze heeft in begin toch foto's van haar erop gezet met paars strikje en kleren ed-.. Ik vind dat haar beter staan..
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 7:51 pm
Is dat zo heel erg vreemd als dat zo gezegt word, je hoeft niet meteen zo bitchy te doen als we je niet begrijpen!
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 9:28 pm
Het is niet vreemd dat dat gezegd word, maar ik het wel een vermoeden dat jullie slim waren ondanks de leeftijd. En ja, nu begin ik wel bitchy te worden aangezien jullie ook willen dat ik zo ben.
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 9:33 pm
Pardon? Ik weet niet waar je de lef vandaan haalt zo te reageren, maar wij blijven elke keer gewoon heel netjes, terwijl jij overal wel wat op te zeiken hebt! En ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik graag wil dat je bitchy bent? Want dan ben jij dus niet erg slim voor je leeftijd. OH MY FUCKING GOD, de FUCKING arrogantie!!
Laatst aangepast door Natasja Devine op do dec 11, 2008 9:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 9:34 pm
Haha. Wij zijn geen bitchen. =V
& dude. Ik snap jouw probleem niet helemaal.. o__O Als wij iets niet snappen, mogen we gewoon om verdere uitleg vragen. Dat is niet raar ofzo.. En wij mogen jou niet, omdat je nog al veel spamt. Maarja, als jij tot een ban door wilt gaan. Je bent er bijna. (:
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 9:59 pm
Ik reageer helemaal niet fel.. en ja, als iemand bitchy tegen mij doet moet diegene niet verwachten dat ik lief tegen diegene ga doen, ik bedoel.. sorry maar nee.. dat is verleden tijd.
Onderwerp: Re: Miyuki fotoalbum do dec 11, 2008 10:02 pm
Dat komt gewoon omdat ze altijd wel érgens iets op aan te merken heeft. En ik vind het best als ze haar mening geeft, maar het gaat om de manier waarop, en ik pik t gewoon niet als iemand zich gedraagt als een bitch.