Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Is this it..?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:57 pm

Inleiding:
Julia loopt samen met haar vriendin Charity door de stad. Als ze ruzie krijgen rent Julia weg. Ze knalt tegen een jongen op en valt daardoor op de grond. Als ze omhoog kijkt ziet ze dat het niet zomaar een jongen is. Het is David, de gitarist van Nevada Tan! En Timo en Linke staan naast hem. Hij kijkt haar bezorgd aan. Hij steekt zijn hand uit en vraagt of het gaat. Ze knikt en staat op. Ze kijken elkaar diep in de ogen aan.. Zal er meer gebeuren?


Dit is een verhaal dat ik een lange tijd terug geschreven heb. De schrijfstijl is misschien niet altijd even goed, maar het is zeker een leuk verhaal om te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 22
Woonplaats : Tennessee

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:59 pm

Whoesh.
ik heb nooit geweten dat dit een humor verhaal was, haha. :'D
doe maar posten. [:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:05 pm

Naja,
het is nog ongelofelijk hilarisch ofzo..
maar..
er zitten wel leuke stukken in.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:22 pm

Hoofdstuk 1:

“Is dat niet koud zo, alleen in dat rokje?” Vraagt Charity aan me en ze bestudeerd me eens goed. Ik kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. “Nee.” Zeg ik kort af. Wat is dat nou weer voor vraag?! Anders had ik het toch niet aan getrokken? “Ik bedoel, het is gewoon een beetje bloot vind je niet?” Vraagt ze. Ik kijk haar geirriteerd aan. “Wat wil je nou zeggen?!” Vraag ik haar. Ze haalt haar schouders op. “Ik vind gewoon. Nou ja, je ziet er een beetje sletterig uit.” Zegt ze. Ik kijk haar geschrokken aan. “Wat?!” Roep ik. Ze kijk naar de grond. “Lekkere vriendin ben jij! Wie maakt haar vriendin nou uit voor slet?! Weet je wat jij doet! Zak er lekker in of zo!” Roep ik en ren weg. Hoe kan ze dat nou zeggen?! Ik zou mijn vriendin nooit uit maken voor slet!

Huilend ren ik verder. Opeens knal ik tegen iemand aan en val op de grond. “Verdomme!” Roep ik en kijk omhoog. Ik kijk recht in de ogen van David. Timo en Linke staan alle twee naast hem. Wat doen hun nou hier?! Vraag ik mezelf af. Ik veeg snel mijn tranen weg. Fijn is dat, ik ontmoet de jongen van mijn dromen en dan ziet hij me zo. Hij steekt zijn hand uit. “Gaat het?” Vraagt hij bezorgd. Ik knik en pak zijn hand vast. Als ik weer gewoon op mijn benen sta kijk ik hem aan. “Hoe heet je?” Vraagt hij en kijkt me diep in mijn ogen aan. “Julia.” Zeg ik zacht. Hij glimlacht. “Gaat het wel? Je knieën bloeden.” Zegt hij en wijst naar mijn knieën. Ik kijk er geschrokken naar. Het ziet er niet echt best uit. Ze zitten onder het bloed en er zit allemaal zand in.

“Ik breng je wel even naar het café hier op de hoek, dan kunnen we het daar even schoon maken.” Zegt David en hij tilt me op. Ik kijk hem verbaasd aan. “Uhm, ik kan nog wel lopen hoor.” Zeg ik lachend. “Wil je liever dat ik je neer zet?” Vraagt hij en kijkt me een beetje bedroefd aan. Ik denk even na en schud dan mijn hoofd. “Nee, til me maar gewoon.” Zeg ik en begin te lachen. Hij kijkt me met een grote glimlach aan en loopt verder. Als we bij het café zijn zet hij me weer neer. “Kom maar, ik ken de mensen die hier werken. Hier helpen ze je wel even.” Zegt hij en hij pakt mijn hand vast. Samen lopen we het café in. “Hey Ian, alles goed?” Vraag David aan de jongen die achter de bar staat. Hij komt blij naar ons toe gelopen. “Ja prima en met jou?! Wie is dit mooie meisje? Een nieuw vriendinnetje?” Vraagt hij lachend en hij kijkt mij aan. Ik begin te blozen. “Nee, ze is gevallen en haar knieën liggen open. Mag ze het hier even schoonmaken?” Vraagt David. De jongen knikt en wijst naar een deur die naar achter lijdt.

Als David de deur open doet zie ik dat het een klein kamertje is. Hij pakt de verband doos die op een plank aan de wand ligt. “Ga maar zitten.” Zegt hij en wijst naar een stoel. Ik ga voorzichtig zitten. “Waar zijn Timo en Linke eigenlijk?” Vraag ik. David kijkt me verbaasd aan. “Hoe weet je hoe ze heten? Ze hebben zich toch niet voorgesteld?” Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. “Ik ken jullie band.” Zeg ik zacht. Oké, dit is echt heel erg genant! Ik schaam me kapot, nu lijk ik net een of andere groupie! “Dat is vet!” Zegt hij lachend. Hij pakt een doekje en maakt die nat. Voorzichtig begint hij mijn knieën schoon te maken. Ik trek een pijnlijk gezicht. “Doet het heel erg pijn?” Vraagt David. Ik haal mijn schouders op. “Een beetje.” Zeg ik onverschillig. Ik wil niet als een watje overkomen. “Sorry.” Zegt hij zacht. Ik kijk hem glimlachend aan. “Daar kan jij niks aan doen. Ik ben tegen jou aangeknald, jij niet tegen mij!” Zeg ik lachend. “Dat is zo. Ik doe er nog even wat ontsmettingsmiddel op en dan een verbandje omheen.” Zegt hij. Ik knik. Als hij klaar is kijk ik naar mijn knieën. “Oké, nu loop ik dus echt voor paal!” Zeg ik en kijk David met grote ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimezo nov 23, 2008 9:31 pm

Ze loopt voor paal ! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedi nov 25, 2008 3:05 pm

Hoofdstuk 2:

David kijkt me lachend aan. “Eigenlijk vind ik je best sexy.” Ik kijk geschrokken naar hem. “Wat vind je?!” Vraag ik zacht. “Sorry, ik wou niet onbeschoft zijn of zo.” Zegt hij en kijkt weg. Ik kijk hem glimlachend aan. “Het geeft niet hoor. Ik had het gewoon niet verwacht.” Zeg ik en knijp zacht in zijn hand. “Ik ga maar weer naar huis denk ik. Ik heb geen zin om zo rond te lopen.” Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar mijn knieën. “Oké, maar mag ik dan je telefoon nummer hebben?” Vraagt David en ik zie dat hij bloost. Waarom is hij ineens zo verlegen?! Ik dacht dat hij helemaal niet zo’n verlegen persoon was! Dit is grappig! Ik begin zachtjes te grinniken. David kijkt me onzeker aan. “Tuurlijk mag dat!” Zeg ik blij. Hij pakt zijn telefoon en ik geef hem mijn nummer. Hij laat mijn telefoon een keer over gaan zodat ik zijn nummer ook heb.

“Zal ik even met je mee lopen?” Vraagt David als we weer buiten staan. Ik twijfel even en knik dan. “Is goed, dat is in ieder geval een stuk gezelliger dan dat ik alleen moet lopen.” Zeg ik. Hij pakt mijn hand vast en zo lopen we samen richting mijn huis. “Wil je nog even mee naar binnen?” Vraag ik als we voor de deur staan. David knikt en ik doe de deur open. Ik loop meteen naar de keuken toe. “Wil je wat drinken?” Vraag ik. “Graag, ik heb dorst gekregen van die wandeltocht!” Zegt hij lachend. Ik schenk voor ons beide een glas cola in en plof op de bank neer. “Waarom was je eigenlijk zo overstuur?” Vraagt David als hij naast me zit. Ik haal mijn schouders op. “Ik had ruzie met een vriendin.” Zeg ik. Verdomme ik moet bijna weer huilen! Ik kijk snel weg, ik wil niet dat hij het ziet!

Opeens gaat mijn mobiel af. Ik zoek in mijn tas maar kan hem niet vinden. “Echt handig hoor, zo’n tas!” Zeg ik lachend. Eindelijk vind ik hem maar degene die belde heeft al opgehangen. Toch kijk ik even op het schermpje wie er heeft gebeld. “Charity.” Zeg ik zacht. “Wat zeg je?” Vraagt David. Ik schud mijn hoofd. “Oh niks. Die vriendin waar ik ruzie mee heb belde net.” Zeg ik en gooi mijn mobiel weer in mijn tas. “Moet je haar niet terug bellen?” Vraagt hij verbaasd. Ik haal mijn schouders op. “Nee, ze had me nooit zo mogen kwetsen!” Zeg ik en begin weer te huilen. David slaat zijn armen om me heen en trekt me zacht tegen zich aan. “Wat heeft ze gedaan dan?” Vraagt hij zacht. Ik vertel hem wat er is gebeurd. Als ik klaar ben kijkt hij me verbaasd aan. “Ik vind je juist helemaal niet sletterig. Eerder gewoon sexy.” Zegt hij en ik zie dat hij begint te blozen. Er komt een waterig glimlachje op mijn gezicht. Ik geef hem zacht een kus op zijn wang.

Mijn mobiel gaat weer af. Ik pak hem snel uit mijn tas. Het is weer Charity. Ik twijfel even maar neem dan toch op. “Hoi.” Zeg ik zacht. “Julia het spijt me zo! Ik was gewoon jaloers! Ik had nooit mogen zeggen dat je er sletterig uit zag!” Ratelt ze in een keer achter elkaar door. Ik begin te glimlachen, ik kan nooit lang boos blijven op haar. “Meende je het niet?” Vraag ik. “Nee! Helemaal niet! Je zag er hardstikke mooi uit, echt waar!” Roept ze in de hoorn. Ik kijk David met een grote glimlach aan. “Oké ik vergeef het je! En kom nu maar snel hier heen want ik heb een verrassing voor je!” Zeg ik en hang op. David kijkt me vragend aan. “Is het weer goed tussen jullie?” Vraagt hij dan. Ik knik. “Ze was jaloers en daarom zei ze het.” Zeg ik. Hij kijkt opgelucht. “En wat is die verrassing?” Vraagt hij. Ik kijk hem met een grote glimlach aan. “Jij! Ze is heel erg fan van Nevada Tan. En ze zal niet raar gaan doen hoor!” Roep ik meteen als ik zie dat David me bedenkelijk aan kijkt. Hij begint te lachen. “Zal ik dan maar vragen of de rest van de band ook hier heen komt?” Vraagt hij. Ik knik hevig. Hij pakt zijn mobiel en begint rond te bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:58 pm

VerderVerderVerder, je schrijft mooi ! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedi nov 25, 2008 11:22 pm

Thnxxx,
en dat voor een oud verhaal,
dit was 1 van de eerste verhalen die ik schreef haha =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedi nov 25, 2008 11:24 pm

Ik vind mijn eerste verhaal het mooist geschreven. x)
De rest vind ik zo afgekeken. :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimewo nov 26, 2008 6:56 pm

Hoofdstuk 3:

In de tijd dat David aan het bellen is besluit ik om me even om te gaan kleden. In een rokje lopen met die rare verbandjes om mijn knieën zie ik niet zitten. Ik ren naar mijn kamer toe en haal mijn kledingkast over hoop. “Wat moet ik nou aan?!” Vraag ik zacht aan mezelf. Ik zoek even en vind dan het perfecte setje. Een strakke zwarte spijkerbroek en een wit shirtje met zwarte sterretjes er op. Ik doe mijn riem om en loop weer naar beneden toe. Als ik daar aan kom kijkt David me met grote ogen aan. “Wat is er?” Vraag ik aarzelend. “Je ziet er super mooi uit!” Zegt David lachend. Ik glimlach naar hem en plof naast hem neer op de bank.

Vijf minuten later gaat de bel. David loopt naar de deur toe en ik zie dat hij met een paar mensen praat. Ik kan niet zien wie het zijn maar het zal de rest van de band wel zijn. Als ze naar binnen lopen zie ik inderdaad de rest van Nevada Tan staan. Ze komen naar me toe en ze stellen zich voor. “Hey, ben jij niet dat meisje van net in de stad?!” Vraagt Timo lachend. Ik knik en voel dat mijn hoofd rood wordt. Hij knijpt zacht in mijn schouder. “Het geeft niet hoor, iedereen is wel eens onhandig.” Zegt hij en knipoogt naar me.

Niet veel later gaat de bel weer. Ik spring op en ren naar de deur toe. “Hoi!” Roep ik blij als ik zie dat het Charity is. Ze kijkt me glimlachend aan. “Is alles weer goed?” Vraagt ze aarzelend. Ik knik hevig mijn hoofd. “Kom nou maar binnen. Ik heb een verrassing voor je!” Zeg ik en sleur haar aan haar arm mee naar de woonkamer. Als we daar zijn begint ze hard te gillen. Ik lig helemaal dubbel van het lachen. “Leuke verrassing?” Vraag ik als ze weer is opgehouden. Ze kijkt me met grote ogen aan en knikt. “Ga je dan voorstellen.” Zeg ik en duw haar in de richting van de jongens. De jongens kijken haar lachend aan en stellen zich aan haar voor. Ze gaat naast Timo op de bank zitten. Ik plof weer naast David neer, waar ik net ook al zat.

Ik ben er al snel achter dat de jongens allemaal heel erg aardig zijn. Helemaal niet arrogant of zo. Ik merk dat David de hele tijd naar me zit te kijken. Als ik naar hem op kijk kijkt hij snel weg. Ik begin zacht te grinniken. Zit hij nou met me te flirten?! Ik pak zijn hand en knijp er zacht in. Dan laat ik hem weer los en loop naar de keuken toe om wat te eten te pakken. Ineens voel ik dat iemand zijn armen om mijn middel heen legt. Ik kijk om en zie dat het David is. Ik glimlach even naar hem. “Gaat het?” Vraagt hij. Ik kijk hem vragend aan. “Ja, hoezo?” “Je loopt een beetje moeilijk.” Zegt hij lachend. Ik begin ook te lachen. “Goh, bedankt!” Zeg ik. Opeens voel ik zijn lippen op de mijne. Als hij me los laat kijk ik hem met een grote glimlach aan. “Oké, dat mag je nog wel een keer doen.” Zeg ik zacht. Hij lacht en zoent me nog een keer.

Dan komt Charity op eens de keuken in lopen. David en ik laten elkaar snel los. “Ga maar rustig door hoor. Ik kom alleen even wat drinken pakken.” Zegt ze en loopt lachend met een fles cola in haar hand weg. Ik kijk David lachend aan en haal mijn schouders op. “Vind je het erg dat ze dat zag?” Vraag ik hem. Hij schud zijn hoofd. “Nee hoor. Ze zal het nog wel vaker zien.” Zegt hij en hij knipoogt naar me. Ik pak een paar zakken chips en loop lachend terug naar de woonkamer.

Als ik de woonkamer weer in loop kijken de jongens me vragend aan. “Wat?!” Vraag ik en ik trek een onschuldig gezicht. Ze beginnen te lachen. “Niks, we vroegen ons alleen af wat David en jij zo lang in de keuken deden.” Zegt Timo en hij kijkt me bijdehand aan. Ik steek mijn tong uit. “Dat zou je wel willen weten he?!” Zeg ik lachend. Hij knikt hevig zijn hoofd. “Mag ik volgende keer ook mee?” Vraagt hij. “Tuurlijk, jij wel hoor.” Zeg ik en knipoog naar hem. Als David de woonkamer in loopt begint Timo te fluiten. David wordt helemaal rood. “Volgende keer ga ik met jullie mee!” Zegt Timo. Ik schud lachend mijn hoofd. Dat had je gedacht! Denk ik in mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nuenen

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimedo nov 27, 2008 4:27 pm

Hoofdstuk 4:

Rond etenstijd gaat iedereen weer gewoon naar huis. Alleen David, Timo en Charity blijven nog. “Zullen we uit eten gaan?” Vraag ik aan ze. Ze kijken elkaar even aan en knikken dan. “Goed idee, had je iets in gedachten?” Vraagt David. Ik haal mijn schouders op. “Zullen we naar de pizzaria gaan?” Vraag ik en Charity begint te lachen. De jongens kijken haar niet begrijpend aan. “Een verslaving van Julia.” Zegt ze dan. Die opmerking zorgt ervoor dat ze meteen naar mij kijken. Ik kijk ze onschuldig aan. “Ik kan het ook niet helpen hoor!” Zeg ik snel. Ze beginnen te lachen. “Oké, we gaan al naar de pizzaria!” Zegt David en hij staat op.

Als we buiten zijn pakt hij mijn hand vast. Ik kijk hem even glimlachend aan en hij knipoogt naar me. Ik leun zacht tegen hem aan. Timo en Charity lopen hand in hand voor ons. Volgens mijn zien die twee elkaar wel zitten. Ik grinnik zacht. David kijkt me vragend aan. Ik knik met mijn hoofd richting Timo en Charity. Hij kijkt naar ze en begint te glimlachen. “Ze lijken wel een verliefd stelletje.” Zegt hij. Ik knik. “Hmhm.” Mompel ik terug. “Wat is er?” Vraagt hij zacht. Ik haal mijn schouders op. “Niks.” Hij kijkt me bedenkelijk aan. “Vroeg je je af of wij er ook zo uit zien?” Vraagt hij. Ik begin te blozen en knik dan. De glimlach die hij al op zijn gezicht had wordt groter en hij geeft me snel een kus op mijn mond.

Als we eindelijk bij de pizzaria zijn bestellen we allemaal een pizza en wat te drinken. Als we eenmaal rustig zitten kijkt Timo Charity en mij ineens ondeugend aan. “Maar, jullie zijn dus fan van Nevada Tan?” Vraagt hij. We knikken allebei. “Dus, jullie zouden ook wel graag een keer naar een concert van ons willen?” Vraagt hij dan. We beginnen alle twee weer hevig te knikken. “Hebben jullie dan zin om zaterdag backstage bij ons concert te komen?” Vraagt hij met een grote glimlach op zijn gezicht. Charity en ik kijk elkaar met grote ogen aan. “Meen je dat?” Vraagt Charity verbaasd. Timo grijnst en knikt. “Ja! Tuurlijk willen we dat.” Roep ik blij en ik vlieg Timo om zijn hals. Dan kijk ik David en Timo aan. “Mag dat eigenlijk wel? Moeten jullie dat niet met de rest overleggen?” Vraag ik aan ze. Timo schud zijn hoofd. “Ik heb het net al met ze overlegt toen jullie in de keuken waren.” Zegt hij en hij knipoogt naar me. Ik begin te blozen. Moet hij me daar elke keer aan herrinneren?! Denk ik in mezelf en krijg een grote grijns op mijn gezicht.

Na het eten besluiten we om weer naar huis te gaan. We lopen rustig richting mijn huis, als ik ineens een idee krijg. “Hebben jullie zin om te blijven slapen?” Vraag ik en begin te blozen als ik zie dat David me met grote ogen aan kijkt. Hij krijgt een grote grijns op zijn gezicht en knikt zacht. Timo en Charity stemmen ook toe. We lopen met z’n allen naar huis maar gaan eerst nog even langs de supermarkt om nog wat chips en drank te halen. Als we de supermarkt in lopen komen er ineens een paar meisjes gillend naar ons toe gerend. Ik kijk ze met grote ogen aan. Wat is dit nou weer?! Denk ik in mezelf en bekijk ze eens goed. “David en Timo! Mogen we een handtekening?” Gillen er een paar. Ik kijk ze verveeld aan. Kom op zeg, doe niet zo kinderachtig. Ik kijk naar Charity en die trekt haar wenkbrauwen op. Ze komt naast me staan. “Oké, ik hoop niet dat dit vaak gebeurd.” Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. “Nee, ik denk dat dat al snel irritant wordt.” Zeg ik lachend en loop alvast naar het gangpad toe waar de chips ligt.

Als Charity en ik wat chips en drank hebben uitgezocht lopen we alvast naar de kassa toe om af te rekenen. David en Timo komen al snel weer bij ons staan. “Sorry daarvoor.” Zegt David en hij kijkt me schuldig aan. Ik glimlach naar hem. “Dat maakt niet uit hoor. Jullie kunnen er niks aan doen.” Zeg ik en knijp even zacht in zijn hand. Als we afgerekend hebben gaan we dan eindelijk naar huis. Als we thuis zijn leg ik de spullen in de keuken neer en loop naar de kast met dvds toe. “Hebben jullie zin om een film te gaan kijken?” Vraag ik en kijk ze vrolijk aan. Timo komt meteen aangerend. “Wauw, jij hebt veel dvds!” Roept hij en kijkt met grote ogen naar mijn verzameling. Hij trekt meteen wat dvds uit de kast. “Deze wil ik zien! En deze ook! Ja, deze is ook vet!” Roept hij. Ik kijk hem grijnzend aan. “Zoek jij maar wat dvds uit, dan pak ik even wat te drinken.” Zeg ik en loop naar de keuken toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Horssloverr




Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 29

Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitimevr jan 23, 2009 2:12 am

Verdéeer. Suuperleuk verhaal. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this it..? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this it..?   Is this it..? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this it..?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Grappig-
Ga naar: