Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:43 pm

Jolien
Ik strek mijn hand uit en veeg een traan van zijn gezicht. "Heb wat vertrouwen," zeg ik rustig. "De dokters weten wat ze doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:45 pm

Tom
'Tot dat een nieuweling plots de foute medicatie ofzo geeft,' brom ik als een échte beer die chagrijnig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:46 pm

Jolien
Hoe verbitterd kan je zijn. "Je hebt wel een goede band met je broer he?" vraag ik voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:48 pm

Tom
'Ja, nogal.. Tot vorige week ik zijn leven omgooide en zijn hart brak, we zijn tweelingen..' Ik bijt op mijn onderlip om de pijn weg te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:49 pm

Jolien
Waw, 2 hunks in de familie :'D
Ik herhaal mijn woorden van deze namidag. "Ik geloof nooit dat het zo erg is als je beweert, wat is er gebeurt dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:51 pm

Tom
Beschamend draai ik mijn hoofd weg. 'Ik kan mezelf soms niet beheersen en ik.. ik heb veél te veel gedaan. Negatief dan. Zijn vriendin vond het zo erg dat hij mijn broer nooit meer wilde zien omdat hij zo hard op mij lijkt en ze zou nooit meer normaal kunnen doen in mijn buurt enz..' Ik zie Bill zijn gedaante terug voor me opkomen zoals hij zat te huilen, dag en nacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 10:40 am

Jolien
IK weet even niet goed wat ik moet doen. Toch langs de andere kant lijkt het me dat Tom niet echt veel kwaad kan doen of veel kwaads in zin heeft. Zachtjes klop ik op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 10:57 am

Tomzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldrietig =(
Testbeeld


haha, nee, dat zou te erg zijn voor jouu :'D


-
Tomzel zegt:
'Dat ik zijn oudere broer ben, bâah, ik laat hem altijd vallen,' mompel ik tegen mezelf en me geen houding te weten geven sla ik mijn armen over elkaar.


geek <- Thahaa, coole smiley :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:33 am

Braaf Eva _O-
Jolien
Ik twijfel om weer 'Ik geloof nooit dat het zo erg is als je beweert' te zeggen, maar dan val ik voor de 4e keer ofzo in herhaling dus ik besluit maar te zwijgen. "Misschien met je een met hem erover praten?" vraag ik voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:41 am

Tom
'Hmm-m, misschien wel ja.. Maar telkens als hij wakker wordt ligt hij binnen het halfuur weer in slaap, alsof ze hem een overdosis verdovingsmiddel geven,' mompelend loop ik naar een bankje dat niet veel verder staat en ga er met mijn armen over elkaar heen geslagen opzitten.

Tom is moe :V
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:48 am

Jolien
Ik zet me naast Tom op de bank.
"Als je je gedachten wilt verzetten kunnen we altijd iets leuks gaan doen ofzo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:50 am

Tom
Iets leuks? Op dit crisismoment? Vertwijfelend kijk ik haar aan. 'Misschien wel, ja,' mompel ik en kan nog net mijn geeuw onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:50 am

Jolien
"Of misschien moet jij eerst eens gaan slapen" zeg ik met een lachje en ik por in zijn zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:54 am

Tom
Met een spastische beweging, omdat ik tegen gepor niet tegen kan, verschijnt er ook een zuur glimlachje op mijn gezicht. 'Ja, dat is misschien wel het beste,' beaam ik haar woordverklaring. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:57 am

Jolien
Ik grinnik om Toms rare beweging. "En raak je ook zelf thuis of moet ik je laten afvoeren."
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 11:59 am

Tom
'De vraag is of jij wel zelf thuis geraakt,' grijns ik en geef haar nu ook maar een por terug.

Thahaaa, evil Tom :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:00 pm

Jolien
"Ik woon hier pak 5 straten vandaan." zeg ik droog waarbij ik Tom por en hij van de bakn dondert. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:03 pm

Tom
Als ik nog twee seconden op de grond zou hebben gelegen, was ik in slaap gevallen, maar zo slim als ik ben krabbel ik meteen terug recht. Ik wil iets vragen, maar heb geen idee hoe ik het moet vragen. 'Zou ik anders je gsm nummer mogen? Of ben je van gedachte veranderd?' Met een grijns wil ik haar terug porren, maar ik houd me wijselijk rustig en doe het maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:04 pm

Jolien
"Ik denk dat ik nu gillend ga weglopen. Wie weet ben je wel een oude pedo" zeg ik lachend.
"Enkel als ik de jouwe mag" zeg ik dan wijs, waarop ik hem mijn nummer geef.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:07 pm

Tom
'Zie ik er dan zo pedo uit?' Beledigd sla ik mijn armen over elkaar. Als ik haar hoofdschuddend naar me zie kijken, glimlach ik al terug en geef ik haar mijn nummer door. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:12 pm

Jolien
Ik neem afscheid van Tom met de woorden: "Als er iets is bel je maar" en loop richting mijn huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:14 pm

Tom
Met een glimlach loop ik door naar mijn auto en rijdt ik ook naar huis.

-- VOLGENDE DAG OMDAT HET ANDERS WEER ZAGERIG OVERKOMT OFZO :'D

Tom doet ochtend gymnastiek:
'REK STREK REK STREK'


Okéé, niet dus :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:16 pm

Een twee drie vier,
hup naar achter hup naar voor
Een twee drie vier,
Even rust en dan weer door :'D

Jolien
slaapt
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:18 pm

Tom
Twijfelend bedenk ik me of ik eerst naar Bill zou gaan of eerst met Scotty zou gaan wandelen, het bezoekuur begint over een tiental minuten, dus why not. Ik trek een warme vest aan, streel Scotty over zijn kopje en stuur moederlief (ik vind dat zo'n leuk woord :'D) een sms dat ik naar Bill ben. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitimema nov 02, 2009 12:20 pm

Jolien
Langzaam wordt ik wakker. Als gewoonte check ik mijn gsm. Like always. Géén nieuwe berichten. Terwijl ik naar mijn deur loop, hoor ik het biepje afgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: