Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimewo dec 09, 2009 9:56 pm

Bill
"Durf het niet," zeg ik met toegeknepen oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimewo dec 09, 2009 10:06 pm

Tom
"Je weet dat ik alles durf, klein broertje van me." Grijns ik naar hem. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimedo dec 10, 2009 2:38 pm

Bill
Ik kijk met ee ndodelijke blik naar Tom. "Niet doen," zeg ikda nzielig :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimedo dec 10, 2009 4:29 pm

Tomzel
"Mijn lieve, kleine Billigheid, je weet goed genoeg dat ik het zou doen als ik zou willen." tongue "Maar het enige wat ik nu écht wil is naar huis en weg uit dit eng ziekenhuis",
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimevr dec 11, 2009 1:56 pm

Bill
"Stop dan met het willen," zeg ik venijnig. Ik pak mijn zak en doe hem op mijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimevr dec 11, 2009 3:23 pm

Tomzel
Heb ik daar een gevoelige snaar geraakt? Rolling Eyes Ik zet me recht en bekijk Bill die twijfelend naar de deur kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimeza dec 12, 2009 3:04 pm

Bill
"Moeten we gaan?" vraag ik zielig. Tom knikt zachtjes en ik laat mijn schouders hangen.
Nooit gedacht dat ik hier nog zou willen blijven. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimeza dec 12, 2009 3:13 pm

Tomzel
Voordat ik de deur opendoe geef ik Bill een knuffel, hij heeft het gewoon even nodig, zo zielig dat hij eruit ziet en dan straks die chemokuren en bestralingen en bâh. Hij sleft voor me uit naar buiten, waar ik meteen hoor iets van een 'oh, sorry, ik had je niet gezien en..'

Aurora
Ik kan me tegen mijn hoofd slaan voor mijn eigen onhandigheid. Mijn inspecterende blik gaat over Bill heen. Hij ziet er slecht uit, arme jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimeza dec 12, 2009 4:18 pm

Bill
Ik verander in een stamelend wrak. Wat een geweldige laatste indruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimeza dec 12, 2009 4:29 pm

Aurora
"Voel je je wel goed?" Vragend kijk ik hem aan waarna ik zijn pols vastneem ,alsof ik daarmee kan voorkomen dat hij van zijn stokje gaat. Ik zie Tom ook alleen maar raar kijken naar Bill.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimezo dec 13, 2009 2:56 pm

Bill
"Ik-ik" fluister ik. Ik voel me plotseling nogal licht in mijn hoofd worden. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Als het gevoel overgaat zeg ik zachtjes: "het zal wel gaan." ik schenk haar een klein glimachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:28 pm

Aurora
"Zeker?" De reactie op Bill zijn glimlach is een grote glimlach op mijn gezicht. In het echt is het wel wat anders dan op tv of in de boekjes. "Zou je die last op je rug niet aan Tom geven?" -dommezet-
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:34 pm

Bill
"Ik ben niet zwak ofzo, als je dat denkt," bijt ik haar toe. Godverdomme. Dat had ik niet zo mogen zeggen.
Alsof mijn benen het tegendeel willen bewijzen, voel ik ze onder mij wegzakken en word alles achter mijn ogen zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:38 pm

Aurora
God die is koppig. Tom zie ik in een reflex met zijn handen grijpen naar Bill die hij maar net opvangt. Tom kijkt me vragend aan, "zet hem even op die stoel", zeg ik verstandig waarna hij gemakkelijk Bill oppakt en op een stoel neerzet. Niet wetend wat ik moet doen loop ik naar zijn kamer terug om een washandje te pakken uit een kast, nat te maken en daarna op zijn hoofd te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:43 pm

Bill
Ik knipper met mijn ogen als er iets nats tegen wordt geflapt. Ik duw het weg en ik kijk in de ogen van Aurora. Volgens mij begin ik stom te grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitimezo dec 13, 2009 3:44 pm

Aurora
"Gaat het alweer?" Ik kijk hem inspecterend / bezorgd aan. Tom doet net hetzelfde: hem bezorgd aanstaren

-------

http://onlineverhalen.secretstories.org/viewtopic.forum?t=129
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: