Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:56 pm

Aurora
"Daarom dat iedereen me gisteren zo raar aankeek, als ik die niet in heb steekt dat haar enorm", glimlach ik de stilte weg en neem het van het nachtkastje af en foefel het weg in een van mijn zakken. "Als er nog iets is wat ik voor jullie kan doen, dan moet je het nu maar zeggen", =D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:57 pm

Bill
Zonder na te denken zeg ik: "Hoe noem je?"
Ofnee dat zeg ik niet, dat floek ik eruit. En het klinkt eerder als hoeenooeeeeemjijjj.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:00 pm

Aurora
Lang leven de spontane mens van een Bill. Zonder nadenken antwoord ik netjes op zijn vraag: "Aurora." Ik grijns bij het beeld van Tom die een raar gezicht trekt
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:03 pm

Bill
Ik probeer op mijn schattigst te lachen. Maar waarschijnlijk ziet het er niet uit. Evenals mijn haar. Helemaal door elkaar. En ik heb vast wallen onder mijn ogen. AAAAAAAAAAAAAAAAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:07 pm

Bill is een jellyfish :}

Auror
Ik bekijk Bill eens goed van het laken waar hij onder ligt :} tot aan zijn hoofd. Eigenlijk ziet hij er best bleek uit. Mijn concentratie wordt verstoord door Tom. "Dus ehm.. zullen we maar eens gaan, Bill?" De twee wisselen een paar blikken waarna Tom zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:12 pm

Bill
"'ja zeker," zeg ik afwezig zonder mijn ogen van Aurora af te nemen. Dan merk ik dat ik staar, dus sla ik ze snel neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:14 pm

Aurora
"Dan denk ik dat ik beter ga, ik denk niet dat je toeschouwers wilt tijdens het omkleden", glimlachend kijk ik Bill nog even aan waarna Tom, waarna ik weer uit de kamer loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:17 pm

Bill
Ik laat mijn hoofd op mijn kussen zakken en zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:18 pm

Tomzel
"Ik dacht dat je zo graag van die kinderachtige verpleegsters of wou? -Hoewel deze niet echt kinderachtig doet.. " Ik bekijk Bill inspecterend waarna ik even naast hem ga zitten en hem onderzoekend weer aankijk. is hij nou.. ?
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:20 pm

Bill
"Wat zei je?" zeg ik zachtjes verdwaasd. Ze is zo mooi langs achter. :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:23 pm

*Slaagt tegen voorhoofd* Je, vooral de kont, niet waar Bill? :}

Tomzel
"Niets, omkleden jij", grom ik geïrriteerd omdat hij niet eens de verliefdheid uit zijn kop kan zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:26 pm

Duh x'D
Bill
"Ik heb geen zin om hier weg te gaan," zeg ik als een klein kind, terwijl ik kinderachtich mijn armen over elkaar sla.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:30 pm

Tomzel
"Wat ga je dan doen? Hier eeuwen zitten?" Ik rol met mijn ogen terwijl ik ook mijn armen over elkaar sla.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:31 pm

Bill
"Misschien," ...
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:35 pm

Tom
"Je gaat je nu omkleden, daarna druk je op het rode belletje, dan ga ik even weg en als het dat meisje is pak je haar vollop op haar bek." Grijns ik, mijn geniale plan is gewoon geweldig :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:38 pm

Bill
Ik kijk Tom geschokt aan. "Denk je dat ik gek ben? Ik kan toch niet zomaar..."
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:39 pm

Tomzell
Ohja, vergeten. Als Bill verliefd is durft 'ie niets, arme jongen. "Wat is jouw plan?" Vraag ik dan aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:41 pm

Bill
Ik grimas en haal dan mijn schouders op. "Zitten enkijken?" stel ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:44 pm

Tomzel
Zuchtend sta ik recht. "Slecht idee Bill. Wat als je nu gewoon je aankleedt, wacht totdat Aurora om de hoek komt en dan ga je heel toevallig je kamer uit en loop je per ongeluk tegen haar aan en dan zeg je nog gedag en doe je wat je hoort te doen." cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:44 pm

Bill
"Ik zei wel..." mompel ik zachtjes terwijl ik me begin om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimezo dec 06, 2009 10:45 pm

Tomzel
Ik wend mijn blik af naar mijn gsm die ik even bekijk terwijl Bill zich omkleed. Wat zou dat meisje van hem vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimema dec 07, 2009 3:37 pm

Bill
"Klaar," zeg ik dan en ik laat me op het bed teru neerzakken. Dilemma. Wat moet ik nu doen. Ik werp een hoopvolle blik op Tom.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimema dec 07, 2009 7:37 pm

Tom
"Waarom zeg je het niet gewoon? Of ik heb ook de optie om nogmaals een been te breken maar dat zie ik niet zitten hoor", ik kijk hem bedenkelijk aan. Bill kennende zou het nog doen ook :}
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimema dec 07, 2009 10:29 pm

Bill
Waarom niet? denk ik. Omdat het heel erg pijnlijk is, zegt een stemmetje in mijn hoofd. "Zomaar zeggen?" zeg ik helemaal beangstigd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitimewo dec 09, 2009 5:40 pm

Tom
"Zal ik het zeggen?" pig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: