Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 12:54 pm

Thahahahahaaaaaaaaaaaa =D

Jolien
Ik kijk Tom bezorgd aan. "Gaat het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 12:57 pm

Tom
"Gaat wel", mompel ik en forceer een glimlach op mijn gezicht om haar gerust te stellen.


Laatst aangepast door JustYou_x3 op za dec 05, 2009 1:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 1:00 pm

*Stom ventje*

Jolien
testbeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 1:18 pm

Hij is niet stom Ö
hij is Tom. :'D (als je dat snel uitspreekt krijg je hijstom :} - dat was mijn conclusie twee seconden geleden :'D )
+ikhebvorigeTomberichtaangepast. =D

Tomzel
Ik kijk Jolien wat raar aan. Ik zet me stil als we voor haar huis staan. "Ik zie je morgen wel weer", fluister ik en geef haar een zoen.
-lange zoen-
Vijf minuten later :} zie ik Jolien naar de voordeur lopen en blabblabla dan is ze bnnen en krijg ik al die interviewers op mijn dak. Ik negeer ze, loop naar mijn pracht van een auto en ga ik naar huis.
*waar hij dezelfde nachtmerrie heeft als Bill*
"Billll!" Gil ik in paniek uit, waarna ik ondervind dat ik gewoon in bed lig. Ik bekijk de omgeving nogmaals goed waarna ik me terug achterover laat vallen. Verdomde nachtmerries. Grom.
nextday
Lallaaaa ; oh wat ben ik vrolijk want vandaag mag Bill terug naar huis =D
*Huppelt spastisch door het huis in z'n boxer :} *

Aurora
Met een dienblad vol eten, loop ik een ziekenhuiskamertje binnen. Het kamertje waar mijn opa ligt, beter gezegd. Gisteren had hij een hartaanval gekregen, om het veilig te spelen ligt hij twee daagjes in het ziekenhuis, het ziekenhuis waar ik stage heb. Ik klop zachtjes op de deur waarna ik gewoon naar binnen ga. "Heb je goed geslapen?" Vraag ik als ik hem zuur zie kijken, omdat hij in het ziekenhuis moet blijven. "Mijn eigen bed slaapt veel beter", mompelt hij, maar een glimlach verschijnt als ik het eten voor hem neer zet. "Het is voor je eigen bestwil en dat weet je best." Hij haalt even zijn schouders op waarna ik terug naar buiten loop voor de volgende, dat was de laatste van deze gang. Als ik me omdraai zie ik Michelle op me afsnellen - een verpleegster :} - "Aurora, wil je misschien ook die andere gang doen *ze wijst :'D*, want daar is gisteren nogal wat chaos geweest nadat een psychopaat was binnengedrongen. Hij is er niet meer hoor, maar ik zou het wel apreciëren als je het deed, oké, dan zie ik je straks", ze glimlacht en verdwijnt terug voordat ik erop in kon gaan. Pff, nog een hele gang. "-.-
Twintig minuten later kom ik uiteindelijk bij de laatste kamer aan waar vele brede mannen staan. :}
"En wat wil mevrouw doen?" Vraagt een brede man met een zware stem. "Dat mensje achter die deur eten geven, voordat hij verhongert." "Hmm, ga maar naar binnen." Zegt hij na een moment van stilte. Twijfelend voor het feit dat misschien Brad Pitt daar ligt ( waarom altijd Brad Pitt? :} ) ga ik naar binnen. Integendeel van een beroemd iemand zoals Brad Pitt, ligt gewoon Bill Kaulitz in dat bed. En sinds wanneer is die jongen ziek? Ik zet gewoon het eten voor zijn neus, met een "Smakelijk" erbij, terwijl ik bang naar de brede politie agenten kijk die me achterdochtig aanstaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 2:57 pm

Bill
Mijn wereld blijft even stil staan. Wie is dat meisje. Ik blijf naar de deur staren terwijl ze al lang weg is.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 3:02 pm

Tomzel
Omkleedomkleedomklleedomkleedomkleedomkleedomkleedomkleed.
Ö
Ik ga een berichtje sturen =D
Goed geslapen? <3
Send to Jolien. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 3:06 pm

Jolien
Gedroomd over jou ;D
x


Ik sta op en kijk uit mijn raam. Dan krijg ik de schrik van mijn leven. Voor onze deur staan allemaal fotograafmannetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 3:07 pm

Tom
Seksy pig
hvj <3

Ik pak wat kleren van Bill uit zijn kast die ik in een sportzak stop, waarna ik naar beneden ga.

30 minuten later. :'D
Aurora
En dan moet je weer al die dienbladen gaan ophalen. *zucht*
En dan sta je weer voor die enge, dikke, brede mensen. "En wat is mevrouw van plan om te doen?" Zegt weer die zelfde man. "Ik doe gewoon mijn werk, mannetje." Zeg ik knorrig. "En wat is uw werk?" *grom* "Ik moet gewoon dat dienblad dat die jongen daar binnen heeft staan meenemen omdat het daar niet moet staan verrotten, mag dat ja?" Hij kijkt me alleen maar achterdochtig aan waarna hij voor de deur gaat wegstaan. Zuchtend stap ik de kamer weer binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 5:21 pm

Jolien
I think so too :3
Is het normaal dat er fotograafmensjes voor mijn deur staan?
x

Ik stap de trap af. Oh crap. Mijn vader leest met een boze kope de krant waar in het groot mijn verschrikkelijke hoofd opstaat in een innige zoen met Tom.

Bill
Ik heb besloten om iets tegen haar te zeggen als ik ze terugzie. Na mijn nachtelijke overpeinzingen, flap ik er gewoon uit: "Hai."
Als ze binnenkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 6:48 pm

Tomzel
Oh, dat meen je niet. Ze moeten haar met rust laten, grrr.
Op een of andere manier vrees ik dat het normaal is aangezien ik van je houd en jij de enigste bent waarvan ik houd. =$
x


Aurora
Ik kijk meteen op van de jongen die zijn longen openzet voor mij. "Heey" aangezien ik word bekeken door enge brede mensen, met een nors gezicht waarbij ik me ongemakkelijk voel, én een gewone jongen komt het er niet stressy uit, maar wel rustig. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik merk dat hij ook even glimlacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 7:00 pm

Jolien
Grom. moet ik daar straks nog doorwringen.
Ik houd ook van jou =D
x

MIjn vader begint een preek te geven. "Ja meisje, dat ziet er niet mooi uit hoor! ...."
Ik bekijk de foto. Inderdaad neen, mijn haar licht vreselijk en ik heb rode plekken op mijn wangen. Ik kijk verveeld naar 1 punt terwijl mijn papa de preek beëindingd. "Ja papa," zeg ik dan braaf.

Bill
"..." Ik weet dat ik iets terug moet zeggen maar wat ik wil zeggen komt er even niet uit. Twee seconden later maak ik me compleet belachelijk dooor:" Klumchieboem," als raar geluid uit te brengen :}
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 7:30 pm

Tomzel
Als je wilt kom ik je wel redden hoor, dan zal ik Mozes spelen en zo je erdoor laten komen. ;D
x


Ik sluit het huis af waarna ik naar mijn auto ga. Bill redden van zijn dood. (Terwijl hij nu de leukste tijd heeft door Aurora te ontmoeten :'D)

Auroor
Spontaan glimlach ik naar hem, ik heb wel ergere genânte dingen meegemaakt met patiënten. "Gaat het een beetje?" Vraag ik terwijl er een dokter binnenkomt en alle draden verwijdert.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 7:33 pm

Bill
Great nu denk ze dat ik een idioot ben. Gelukkig vind ik mijn stem terug. "Ja." zeg ik droog. En nu meot ik nog iets zeggen.
"Het eten was lekker."
Domdomdom.


Jolien
Sounds good Wink
Maar ik moet toch naar school vertrekken en ik ga ervan uit dat jij Bill gaat halen?
x

Ik trek traag mijn jas en schoenen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimeza dec 05, 2009 7:39 pm

Auroor
Oh, wat zijn we lekker droog. De dokter gaat weer naar buiten nu Bill niet meer afhankelijk is van alle bedradingen. Ik pak het lege dienblad in mijn handen waarna ik terug even naar Bill kijk. "Mooizo, dan ga ik nu terug aan het werk", glimlach ik en verdwijn terug. Die heeft ook last van stemmingswisselingen. pig

Tomzel
Ik ben al onderweg naar het ziekenhuis, braaf zijn op school en laat je gsm niet weer afnemen door je leerkrachten ;D
x
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 5:14 pm

Bill
"Dag." maak ik nog zielig mijn zin af. ze kijkt niet eens meer om...

Jolien
Ik ga vertrekken, wish me luck! <3
x


Ik neem diep adem en trek de voordeur open. Meteen wordt ik overflashed door de fototoestellen. Ik wurm me door de massa en loop da straten door (achtervolgd door de papparazi) richting school. Crap. Aan de schoolpoort staan ook een hoop van die apen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 7:26 pm

ik twijfel altijd : is het nou papparazi of paparazzi of papparrazzi of .. :}

Aurora
Zuchtend ga ik terug aan de slag. Ik voel me al helemaal uitgeput ondanks het nog maar ochtend is.

Tomzel
Good luck! ;D
x


Ik wandel met goede moed het ziekenhuis in.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:16 pm

Ik denk paparazzi :}

Bill
Verdwaast blijf ik achter. Dan kom ik met een geniaaal idee. Ik pak het alarmknopje en duw erop om een verpleegster te roepen.


Jolien
Uiutgeput wurm ik me door de schoolpoort. Ik loop meteen naar mijn vaste plekje. Mijn vriendinnen kijken me raar aan. op hun shcoot ligt een tijdschrift met mijn hoofd.
Fuck.

Thankyou
x
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:21 pm

Aurora
Degene die ik altijd help, zegt dat kamer 163 op het rode knopje heeft geduwd. "Ik ga naar honderd ; sinds gisteren is er nood aan verplegers, jij kunt het wel alleen afhandelen daar." Glimlacht ze terwijl ze al wegloopt. - God stel dat die nu dood aan het gaan is? Ik kom tot de conclusie dat het Bill is als ik kamer 163 zie met alle mannetjes voor. Een jongen met grote kleren loopt ondertussen ook al naar binnen.

Tomzel
Glimlachend sluit ik mijn gsm af, waarna ik me voorbij alle body's wurm en zo bij Bill terecht kom. "Wie mag er naar huis?" Grijns ik
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:27 pm

Bill
Ik zeg net ddag tegen Tom als het meisjesverpleegster ook binnenkomt. Oh, oke wat was mijn plan?
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:29 pm

Aurora
Ik kijk de twee even met een glimlach aan. "Was er een probleem?" Vragend kijk ik Bill aan, terwijl ik me bekeken voel door Tom, als ik me niet vergis.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:40 pm

Bill
Tom kijkt me raar aan.
"Uhm -"
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:42 pm

Aurora
"Heeft meneer hier je probleem misschien al opgelost?" Vragend kijk ik de twee aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:46 pm

Bill
"Wel-"
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat moet ik zeggen. wat heb ik gedaan. Sheisseeeeeeeeeeeeee!
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:49 pm

Aurora
Ja, verkloot mijn tijd maar. "-.-
"Bill wou zeggen dat je, je haarspeld verloren was", hoor ik dan Tom zeggen die met zijn hand wijst naar het nachtkastje waar inderdaad een haarspeld ligt. Ik kijk de twee even raar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude


Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:54 pm

Bill
Lang leve die overgeweldige Tom. "Ja dat dus," breng ik mat uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 38 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: