Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [X] [IC] 18+ Love is unconditional.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
moofpants

moofpants


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Brugge

[X] [IC] 18+ Love is unconditional. Empty
BerichtOnderwerp: [X] [IC] 18+ Love is unconditional.   [X] [IC] 18+ Love is unconditional. Icon_minitimewo aug 25, 2010 4:24 am

Mijn tranen vielen sneller dan ooit die nacht. Mijn stille schreeuwen klonken oorverdovend in mijn hoofd en het leek alsof de wind met mij mee huilde. Ik lag ineengekrompen in mijn bed. Koude rillingen gleden langs mijn rug, en er viel opnieuw een traan. Ik hoorde de deur opengaan en opnieuw kromp ik ineen. Een stille schreeuw verliet mijn lippen toen ik zag dat hij het was. De persoon die me altijd het meest geboeid had. Hij die altijd bij me was geweest. Hij die al mijn zorgen kon wegnemen. Hij, mijn grootste droom, mijn grootste nachtmerrie...

Hij kwam dichterbij en haalde de dekens van mijn lichaam weg. Zijn gezicht blonk in het licht van de straatlantaarns dat door mijn venster naar binnen sloop. Hij had gehuild. Net zoals ik had hij geleden. Hij haalde een lok haar uit m'n gezicht. Opnieuw ging er een rilling langs mijn ruggengraat en overmeesterde kippenvel mijn hele lichaam. Elke aanraking van hem, zo puur, zo illegaal perfect.. Ik wilde me omdraaien, hem niet aankijken, de pijn uitstellen. Maar kende me beter dan wie dan ook... Hij greep mijn polsen en draaide me op m'n rug.

Hij keek me aan met die donkerbruine ogen van hem. Die ogen die, wanneer hij dat wilde, mij alles konden laten doen wat hij wilde. Vertrouwd, warm, mooier dan de mooiste robijnen. De greep op mijn polsen was zwak, maar sterk genoeg om me neer te houden. Terwijl ik in zijn donkerbruine kijkers keek, liet hij me los en ging recht staan. Hij ontdeed zich van zijn T-shirt en kwam bij me op bed zitten.

Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden, hij was perfect. Dat had ik al gevonden sinds de dag dat ik voor het eerst sinds onze kindertijd zijn lichaam had gezien. Ik was die dag zomaar de badkamer ingegaan, en had hem gezien zoals ik hem nog nooit zag. Volwassener, in alle opzichten. Ik ging wat meer rechtop zitten en steunde op mijn ellebogen. Ik zag hoe hij me observeerde. Geen cel uit mijn lichaam kon bewegen zonder dat hij het gezien had. En toen kon ik me niet meer inhouden.
Ik reikte een hand uit en hij draaide zich naar me. Op handen en knieën kroop hij over me heen totdat hij, met langs elke kant een been, bovenop me zat. Hij boog zich licht voorover en gleed met een van zijn babyzachte handen op mijn wang, waar nog steeds tranen op hingen. Ik hief mijn beide handen op en liet ze over zijn gladde, bleke borstkas gaan. Ik zag hoe hij z'n ogen even sloot en zuchtte. Hij genoot. Voor ons was aanraking heel uniek.

Hij opende z'n ogen en ik schrok. Ik zag het vuur. Hij bewoog even en voor ik het wist, was hij tussen mijn benen gaan zitten. Hij nam m'n enkels vast zodat m'n knieën bogen. Ik keek hem aan en voor de eerste keer die nacht, zag ik een klein glimlachje op z'n gezicht dansen. Hij haakte een arm rond m'n rug en tilde me op zodat ik op z'n schoot kwam te zitten. Ik rustte m'n handen op z'n schouders. Een kleine blos vormde zich op m'n wangen, zelfs na al die jaren nog.
Zijn ogen verzachtten. Ik voelde zijn adem op m'n gezicht en ik sloot m'n ogen. Ik voelde z'n hart sneller kloppen onder mijn hand, en toen voelde ik satijnen lippen op de mijne. Mijn tranen droogden op, en alles wat ik kon doen, was mijn handen in zijn haren nestelen, en genieten. Ik voelde hoe zijn handen over mijn lichaam gleden. Over mijn rug naar beneden, tot onderaan mijn ruggengraat, en toen onder het T-shirtje dat ik droeg. Terug naar boven op mijn schouderbladen en maakte toen cirkeltjes. Hij wist precies wat ik wou.

Zijn tong gleed over m'n lippen, die ik opende. Het was alsof er een kortsluiting ontstond in m'n hersenen. Ik klampte me tegen hem aan, ging wat meer naar voor zitten. Toen hoorde ik hem zacht kreunen. Hij duwde ons zacht op de matras en trok het deken over ons. De warmte was overweldigend. Zijn handen zaten niet langer op m'n rug, ze streelden nu m'n heup en m'n dijbeen terwijl onze tongen vochten voor dominantie in een vurige strijd.

Hij haalde z'n lippen van de mijne af. We waren allebei aan lucht toe. Z'n lippen dwaalden af naar m'n nek, waar hij honderden kusjes plantte. Hij vergat niet om sporen achter te laten, zijn tanden stonden alvast gebrandmerkt in m'n nek. Ik zuchtte en sloot mijn ogen opnieuw. Zijn hand, die daarnet nog op m'n heup rustte, klom zich een weg naar boven. Rechtdoor tot onder m'n T-shirtje. Ik voelde hoe hij met zijn hand elke curve van m'n bovenlichaam in vuur en vlam zette.

Het duurde nie lang of hij keek me weer aan. Ik schrok. Er brandden tranen in zijn ogen, en ik kon niet anders dan ze wegkussen. Hij hield me stevig vast en haakte zijn vingertoppen over de rand van m'n T-shirt. In een vloeiende beweging kwam het kledingstuk naast zijn T-shirt op de grond terecht. Hij legde me opnieuw neer en kuste m'n nek en met zijn lippen vormde hij een pad naar beneden.

Ik slaakte een kreet toen hij over m'n buik likte en zo alle zenuwen in m'n lijf op scherp zette. Mijn handen knelden zich vast in zijn haar en ik haalde hem van mijn buik weg. Ik draaide ons om, zodat ik op hem zat, en hij mijn half-naakte lichaam kon aanschouwen. Ik knoopte zijn strakke jeans los en, met een beetje hulp, ontdeed ik hem ervan, waarna het bij het hoopje kleding op de grond terecht kwam.

Het duurde niet lang voor de rollen weer omgedraaid waren en hij weer bovenop me lag. Ik liet m'n handen gaan waar ze heen wilden en ze kwamen terecht op de plaats waar de engel bovenop me op dat moment het gevoeligst was. Het was te groot om in m'n hand te passen maar ik gaf het door de katoenen stof toch een kneepje, waarna mijn engel zijn hoofd naar achter gooide en zijn mond open viel. Een stille kreun was te horen, en het laatste wat ik wilde, was stoppen.

Hij duwde zijn glorie in m'n handen, genoot van de aanraking. Hij keek me met een uitdagende blik aan. Niet veel later lagen ook de finale kledingstukken op de grond en lag mijn engel me het hoofd op hol te maken met zijn aanrakingen. Ik voelde zijn handen lager en lager gaan, zoekend naar gevoelige plekjes.

Hij keek me veelbetekenend aan en ik knikte. Ik was zover, ik kon niet meer wachten. Mijn borstkas ging als een razende tekeer bij het zien van het glimmende, prachtige lichaam van mijn engel. Hij opende m'n benen, plantte en kus op m'n voorhoofd, en ging bij me naar binnen. M'n hoofd sloeg ik naar achter bij het voelen van de nieuwe sensatie.

Ik voelde hem, ik voelde hem overal. We waren één. Ik hoorde hem zachte geluidjes maken terwijl hij zijn glorie er tot de tip uithaalde en daarna weer inbracht. Ik daarentegen was veel vocaler. Ik liet hem weten hoe goed het voelde, ik wilde dat hij het wist.

Het ging zo iedere keer. Het gebeurde niet vaak. Onze nachtelijke ontmoetingen waren zeldzaam en speciaal. Het waren de momenten waarvan ik wist dat ik ze voor altijd zou koesteren. Ik wist het zeker.

Ik hield van mijn broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mrs_L88




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-03-14

[X] [IC] 18+ Love is unconditional. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [X] [IC] 18+ Love is unconditional.   [X] [IC] 18+ Love is unconditional. Icon_minitimewo maa 19, 2014 6:19 pm

Heftig verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[X] [IC] 18+ Love is unconditional.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In love
» Love, or not?
» [B-KH] Love and Lies
» I love Twitter
» One Wish, love story met Harry Styles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: