Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het leven van Saskia is moeilijk..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Moor




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimevr nov 21, 2008 8:44 pm

Het leven van Saskia is moeilijk.. Oa84r8
Dit is een verhaal voor +12!

De reden dat ik dit schrijf omdat dit ongeveer bij iemand is gebeurd , die ik ken! Om diegene onherkenbaar te maken heet ze in het verhaal Saskia en is het ook zo dat het verhaal wat vervormd is!

Belangrijke rollen:
-Saskia
-16 jaar
-hoofdrolspeler

-Rik
-19 jaar
-Bijhoofdrolspeler

Inleiding

Saskia is een meisje van 16 jaar. Een hele mooie griet. Op een dag voelt ze zich rot. En gaat ze maar wat msn en. Dan voegt ineens een jongen haar toe. Ze word goed bevriend , eigenlijk té goed. Saskia raakt aan de drank en moet naar een nieuwe school vanwege slechte cijfers .. Wil je weten hoe dit allemaal afloopt ? Lees dan gauw verder!

Stuk 1 :

* piep , piep , piep , piep * Saskia staat met een sprong op ! “Yes , yes , vandaag is de dag ,de dag dat ik optreden mag !” Saskia rent naar haar moeders kamer en blijft het deuntje maar herhalen . Ze schudt haar moeder wakker “Mam , mam moet je luisteren , vandaag ga ik auditie doen! Voor een film. Een hele , hele leuke rol kan ik misschien wel krijgen!”
“Nou sas , reken daar dan maar niet op. Er reageren vast heel veel mensen , en daar zullen hele goeie bijzitten.” Saskia zucht heel diep “Nou jij hebt ook lekkere vertrouwen in me. Ik kan super zingen en bent niet dik ofzo..”
“Nou sas ga jij dan maar lekker meedoen , maar reken op nee! Dan valt het altijd mee.”
“Jaaahaaaaa”


Saskia trekt haar mooiste kleren aan en doet veel make-up op . Ze is oogverblindend! “nou mam ik ga , wens me succes”
Haar moeder wenst haar succes en zwaait haar uit. Als ze bij de locatie aankomt staat er een groot bord waar op staat :

Stuk 2 :

‘De auditie gaat niet door. Sorry hiervoor.’
“Nouja zeg! Ik heb hier maandelang naar verlangt , en dan gaan ze zeggen dat het niet doorgaat! Wat gemeen !”
Saskia rijd maar weer naar huis en gaat een beetje zitten MSN en . Opeens voegt ene rick haar toe.


Het leven van Saskia is moeilijk.. 6cn1450
Dan loopt saskia naar beneden en ploft op de bank naast haar moeder neer.

Stuk 3 :

Hmm … Saskia rook de geur van haar moeder , wat is het soms toch fijn , om even bij je familie te zijn. “Waarom ging de auditie eigenlijk niet door ?” Vroeg haar moeder opeens.
“Hmmm.. kwee nie , maar ik wil niet meer over die rotauditie denken! Maar mam , ik ga me ff douche en daarna ga 'k nog even computeren , ja ?”
“Jahoor is goed , maar je moet wel om 12 uur het licht uitdoen , je bent de hele week al laat naar bed gegaan.”
“Is goed”
Saskia liep naar boven en ging zich douchen . Toen ze klaar was had nog zeker 3 kwartier over om te MSN en .
Ze keek in haar MSN lijst of er nog iemand online was , en jahoor Rik was online!

[Stuk 4 :[/b]
Het leven van Saskia is moeilijk.. 6b9kapv
Wat is Rik eigenlijk aardig! Eindelijk had ze eens een goeie vriend. Ze had zin in donderdag. Morgen dus! Misschien kunnen we wel naar de bios. Nouja , we kijken morgen wel.
Toen ging Saskia slapen.


Laatst aangepast door Moor op za nov 29, 2008 8:47 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:15 pm

Wat staat er op ? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimezo nov 23, 2008 9:33 pm

Ik wil het weten hoor. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimema nov 24, 2008 6:23 pm

Ik weet het !

AUDITIE = GEANNULEERD. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Moor




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimedo nov 27, 2008 7:52 pm

JustYou_x3 schreef:
Ik weet het !

AUDITIE = GEANNULEERD. clown
Bijna Wink
weer eens stuk erbij Smile Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Horssloverr




Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 29

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimedo nov 27, 2008 9:09 pm

Ik weeet lekker al eeen heel stuk meeer, Laughing



Lang leven Ht. silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Moor




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimeza nov 29, 2008 3:20 pm

Horssloverr schreef:
Ik weeet lekker al eeen heel stuk meeer, Laughing



Lang leven Ht. silent
xD , wie ben je op ht?
Nouja , ik ben nogal logies xFas Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Horssloverr




Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 29

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimeza nov 29, 2008 4:25 pm

Moor schreef:
Horssloverr schreef:
Ik weeet lekker al eeen heel stuk meeer, Laughing



Lang leven Ht. silent
xD , wie ben je op ht?
Nouja , ik ben nogal logies xFas Razz

Horssloverr Smile Cool

Maaaar, op ht is diee gesloten! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Moor




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimeza nov 29, 2008 8:28 pm

Horssloverr schreef:
Moor schreef:
Horssloverr schreef:
Ik weeet lekker al eeen heel stuk meeer, Laughing



Lang leven Ht. silent
xD , wie ben je op ht?
Nouja , ik ben nogal logies xFas Razz

Horssloverr Smile Cool

Maaaar, op ht is diee gesloten! Shocked
Ja , maar die van jou word waarschijnlijk ook gesloten omdat het niet voor alle leeftijden is zegmaar.
Snap je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moor




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimeza nov 29, 2008 8:31 pm

Nieuw stukje geplaatst
Terug naar boven Ga naar beneden
Moor




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 21-11-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimeza nov 29, 2008 8:48 pm

Logo;)

Mijn bewerkkunsten zijn niet echt geweldig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
LoveToYou




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-12-08

Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitimeza dec 13, 2008 3:25 pm

Ik heb hem op HT net ook ff gelezen..
Daar was ie toch nog niet af?
Maar verder Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het leven van Saskia is moeilijk.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven van Saskia is moeilijk..   Het leven van Saskia is moeilijk.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het leven van Saskia is moeilijk..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Dana's Leven.~
» Leven in eigen handen nemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Verdriet-
Ga naar: