Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 9:58 pm
Gustav
Ik verveel me dood. Georg is 'ik-weet-niet-waar' en Bill en Tom zitten vast thuis. Ja, laat ik maar even bij Bill en Tom langs gaan. Ik sta op, pak mijn jas, en loop naar buiten.
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 9:59 pm
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:08 pm
Kaytje95 schreef:
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Ik post.x]
Ik mee kan doen?(a)
zeker Kaylee xD
Welkom zou ik zeggen
Jaa dunkuu.wie is hier eva en wie is hier de andere?
ik ben andere Eva (a)
Welke andere eva?XD
op ht: bregor xD zoek maar op meid (a)
Kaytje95
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 23-11-08 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:12 pm
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Bunny_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Ik post.x]
Ik mee kan doen?(a)
zeker Kaylee xD
Welkom zou ik zeggen
Jaa dunkuu.wie is hier eva en wie is hier de andere?
ik ben andere Eva (a)
Welke andere eva?XD
op ht: bregor xD zoek maar op meid (a)
Ik ken superbregor.(a) En nuu wil ik ff RSen .x]
Linn Ik gaap een keer en zet dan de tv harder
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:14 pm
Bill "Morgen familliefeest." Hoor ik Simone tegen Gordon zeggen. "Neeee.." Kreun ik en laat mijn hoofd naar achteren vallen. Ik zie meteen vanuit een ooghoek Hanne vreemd kijken. Ik zet me terug recht, "morgen namiddag moet ik naar familie feest en ik heb daar geen zin in.. Die zeurende mensen ook altijd, bejaarde dudes.." begin ik te praten.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:15 pm
Gustav
Ik ril en duik nog wat dieper in mijn jas. Het is koud buiten, en het is nog maar november! Mijn voeten zakken weg in de natte sneeuw. Ik zie voor de huizen pogingen tot het maken van een sneeuwpop. Ik loop de hoek om (ja het huis van bill en tom is even om de hoek xD) en ik loop het tuinpaadje van het huis van de tweeling op. Ik druk op de bel, zodat het gerinkel de stilte doorbreekt.
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:18 pm
Ik ben bang mensen
Linn Ik sta op en loop naar het raam. Gadver,nog steeds sneeuw. Ook iets waar ik een hekel aan heb,te veel ingepeperd. Ik pak me muts en jas en loop dan naar buiten met mijn hond scot,die veel te groot en sterk voor mij is. Als hij het sneeuw ziet begint hij vrolijk te rennen,waardoor k bijna pleur. "scot!"gil ik hysterisch
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:24 pm
wat moet gus zien aantom xD ik heb het verhaal niet gevolgd
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:24 pm
Lihhiiinn.x] Ik ga scheldend op een bankje zitten en laat de zwarte labrador los.Ik gooi snel een sneeuwbal weg zodat die er vrolijk achteraan rent. "Scot,nee niet in het water!"ik sta met een ruk op en loop naar de sloot. "rot hond kom hier!"
Laatst aangepast door Kaytje95 op zo nov 23, 2008 10:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:26 pm
Rianne schreef:
wat moet gus zien aantom xD ik heb het verhaal niet gevolgd
hij zit half onder de slagroom die Safi perongeluk over hem heen gegooity heeft, darana heeft ghij Safi ook onder geghooid xD
ShoonHATETOLOVE
Aantal berichten : 157 Registratiedatum : 21-11-08 Woonplaats : Las Vegas
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:27 pm
Tom
Ik plof terug naast Safi neer. "En daar was ik weer," zeg ik weer. Gustav komt aanlopen. "Jo gasten." zegt hij.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:28 pm
Bill "Jo Guuuus, hoe gaat het?" "Kinderen van tegenwoordig, hoe durven ze onder de slagroom in de populairste sofa van de maand te gaan zitten?" Zeg ik droog en bekijk haar slagroom vlekken nogmaals, aangezien het niet op de bank druppelt maakt het niet veel uit, maarkom.