Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:51 pm
Hanne Damn, ik weet wel wat ik het liefste zou willen maar toch... Dat vraag je toch niet zomaar.. "Euuhm.. ik wil.." begin ik, maar ik voel al snel dat ik rood kleur. Ik mompel er iets achter en grijns dan.
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:53 pm
Bill Wilt Gustav nu touren? Ik vind het wel best met Hanne opgescheept te zitten. Op Gustav's woorden kon ik nu niets meer zeggen.. Ik schakelde terug over naar Hanne. Grijnzend kijk ik haar aan, nu ze bloost weet ik ook wel wat ze wilt. "Nou wat wil je?" Dring ik haar aan. Meisjes plagen is liefde vragen.
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:56 pm
Hanne "Wat ik dus wil is.." zeg ik stoerder dan ik me voel. Van de nervositeit begin ik weer in mijn haar te prullen. één van mijn favoriete bezigheden. " Wel.. dus.." hakkel ik dan
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:58 pm
Gustav
Chagerijnig keek ik naar Bill, die overduidelijk met Hanne aan het flirten was. Zelfs mijn bandleden konden mij niet van mijn verveling afhelpen. Die hadden alleen maar aandacht voor hun nieuwste veroveringen. "Nou ik ga dan maar weer eens hè!" snauwde ik. Ik liep naar buiten en sloeg de deur hard achter mij dicht. Pas toen ik buiten stond kwam ik erachter dat ik mijn jas vergeten was.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 10:59 pm
Safi
"bill, je wilt het antwoord niet weten, geloof me" zeg ik grijnzend als ik Hanne's grijns zie, wij meisjes weten wat er in elkaar omgaat.
als ik Gustav zie weggaan loop ik erachteraan. als de deur dicht gesmeten word grijp ik zijn jas vanm de kapstok en open de voordeur weer. "wrom ga je weg?" ze steekt haar hoofd naar buiten en voelt gelijk sneeu win haar gezicht dwarelen
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:00 pm
Bill "Maar toch wil ik het weten." Zeg ik zelfverzekerder dan zelfverzekerd.
Verdomme Gustav.. Waarom ben ik ook zo stom?!
Laatst aangepast door JustYou_x3 op zo nov 23, 2008 11:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:01 pm
Hanne Ik schiet in de lach, bij de droge reactie van safi. "Ik stel voor dat je het gaat raden" Zeg ik eigenwijs tegen Bill
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:04 pm
Safi
ik staar hem na. "ja, ik open nog een de deur voor je om je je jas te geven!" schreeuw ik hem pissig achterna. ik sluit de deur weer en loop weer naar de woonkamer
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:06 pm
Jolien pour toi Klikkerdje
Bill "Ja graag, anders ben ik zo zielig.. " Zeg ik met mijn zieligste stemmetje en een pruillipje.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:08 pm
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:09 pm
Gustav
Ik hoor haar nog iets roepen. Ik versta het niet meer. Best een aardig meisje eigenlijk. Ik loop nog een stukje verder en zak op een bankje neer. Waarom ben ik zo onaardig tegen mensen waar ik aardig tegen moet zijn?
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:12 pm
hanne Ik buig me een beetje voorover. (Jaja wat gaat er nu komen :})
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:13 pm
Bill Ik leg mijn armen rond haar middel, als ik nu eenmaal wel door heb dat ze écht wéét wat ze wilt ^^, en leg dan mijn lippen op de hare.
- Bill is niet tam en kan ook zo'n acties ondernemen hoor -
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:14 pm
Safi
of het het verkeerde moment is weet ik niet maar toch. ik plet mezelf tussen Bill en Hanne in. "hooi!" zeg ik grijnzend, wetend dat ik een mooi momentje verstoor
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:15 pm
Ik meot gaan Morgen verder? Hanne Ik kijk Safi verbrouwreerd aan x')
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:16 pm
Bill
"Neem me niet kwalijk, ik was druk bezig." Zeg ik grijnzend tegen het vrolijke mutsje dat voor me stond.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:24 pm
Safi
"HOND!"schreeuw ik door de kamer. de hond stromt naar de gang en gaat jankend bij de deur staan. "wat heb jij toch een lief baasje dat je op tijd uitlaat"zeg ik sarcasties. ik zoek even naar zijn riem en doe hem dan om. "scotty heet je dus" ik trek mijn lekker 'warme'zomerjasje aan en stap naar buiten. Scotty sleurt me zowat over de grond als hij de sneeuw ziet. ik loop maar een kant uit. wel goed kijkend hoe ik loop. ineens begint Scotty te blaffen en te trekken waardoor ik weer meegesleurt wordt. ik verlies de grip op het handvat en Scotty stuift richting een mensje dat op een bevroren bankje zit.
( moet gaan! )
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 11:26 pm
Bill
"En als Hanne me even wilt excuseren." Grijns ik dan lichtjes en sta recht. Ik heb een naar gevoel over Gustav, dus ga ik hem 'controleren'. Ik ga naar de gang waar ik een jas aandoe en ga naar buiten. Als ik een stap buiten wil zetten bekijk ik bewonderd het sneeuw. Ik trek de deur achter me dicht, maar hoor iemand me achterna komen. De deur gaat terug open en daar staat Hanne. "Ik ga naar Gusssie, onze bassist." Zeg ik weer droog, het zou best wel eens grappig zijn, Tom zanger, Georg guitarman, Gustav bassist en ik.. Drummer. Keep on dreaming. Ik loop verder, samen met Hanne aan mijn zij geplakt, waar ik een beetje mee kibbel over daarnet. "Ik wist heus wel dat je een zoen van dé Bill Kaulitz wou." Protesteer ik als ze zegt dat ik het niet wist wat ze wou. Na een tijdje zie ik Gustav op 'zijn' depressief bankje zitten. Voorzichtig zet ik me ernaast. "Sorry.." Fluister ik zacht en speel met mijn voeten wat met het sneeuw dat voor me ligt.