Aantal berichten : 157 Registratiedatum : 21-11-08 Woonplaats : Las Vegas
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:22 pm
Tom
'Hoi Safi, ik ben Tom, maar blijkbaar wist je dat al,' zeg ik glimlachend als ze angstig gaat zitten. Ik steek mijn hand naar haar uit en Safi schud hem ietwat verbaasd. Snel geef ik haar een knipoog en ga ik zitten.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:25 pm
Safi
gelijk als hij me een knipoog geeft worden mijn ogen even groot. hijs is zoooooooooooooooooooooooo cute! zelfs als hij thuis zit! denkik hyperend. mijn angst is nog niet helemaal weg, maar die word eels verdreven door warmte.
(ik moet weg )
ik kom hier en dara nog even langs xD
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:27 pm
Bill Maak dat mee, ze willen alletwee naast Tom zitten. En Bill dan? Sjee, ik praat weer eens tegen mijzelf? Ik zet me in een andere sofa en beluister het gesprek van hun, tot er mij een vraag doordringd. "Waar gaan jullie slapen, in de sofa, logeerkamer of bij Tom?" Met een grote nadruk op Tom natuurlijk. Vragend kijk ik ze aan.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:29 pm
Safi
geschokeerd kijk ik Bill aan op zijn vraag. " ik neem Sofa als het mag!" zeg ik snel. liever bij Tom, maar dat waag ik dus mooi niet! hij heeft nogal vaak one night stands en ik ken hem geeneens!
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:30 pm
Tom
Ik kijk Bill aan. Wat heeft die opeens een humeur zeg. Ik haal mijn schouders op. 'Maakt mij niet uit, al komen jullie met ze drieën.' Ik sta op en loop naar boven, waar ik mijn gitaar weer even onder handen neem. Terwijl ik speel, zing ik er zachtjes bij.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:33 pm
Bill Bill, your genious. Nu heb ik Tom weggejaagd. "Oké, Safi gaat bij Tom slapen en Hanne op de bank." Zeg ik hyper en steek nu mijn tong naar Hanne uit waar ze het ziet.
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:39 pm
Tom
Ik merk niet dat de deur zacht open gaat. Iemand komt naast me zitten. Ik stop en kijk even opzij. ''Je bent echt goed, Tom.'' zegt Safi bescheiden en ze slaat haar ogen neer. Ik glimlach. ''Bedankt.'' Ik denk na. Bij Safi heb ik zo´n ander gevoel, het gevoel dat ik eindelijk gewoon een jongen ben, en niet dé Tom. Ik schenk haar nog een waterig glimlachje en ik ga even verder met gitaar spelen.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:41 pm
Safi
geschokeerd blijf ik luisteren en neurie zachtjes mee op het geluid dat uit de gitaar komt.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:42 pm
Bill "Bill! Tom! Zijn thuis!" Hoor ik twee stemmen. Hanne kijkt me vragend aan. "Ouders. :}" Zucht ik beetje droog - dramatisch. "Ach kijk, Bill is verliefd." Begint Simone meteen te ratelen... "Dit wordt een lange avond.." Zucht ik dramatisch, waarop Hanne meteen grinnikt.
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:44 pm
Tom
Na een klein half uurtje stop ik. Ik kijk Safi aan. Ze staart wat naar de grond, alsof het een jong schoolmeisje was dat voor het eerst omging met de jongen van haar leven. Rustig stop ik mijn gitaar weg in de hoek en ga ik zitten op mijn bed. Ik staar wat naar voren. Het leek wel of Bill net jaloers was, maar waarom?
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:47 pm
Safi
ik ben morgen dood... als ik mijn huis nog vind vermoord mijn moeder me levend ik grinnik even bij de gedachte dat, als ik aanbel bij ons huis gelijk weer weg kan rennen en ergens moet gaan schuilen voor de onweersbui van mijn moeder. ik voel mijn mobiel afgaan maar negeer hem. tip aan iedereen± gee je ouders nooit je mobiel nummer!
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:49 pm
Slimme zet Shona, slimme zet. :}
Bill "Waar is Tom eigenlijk?" Vraagt Simone na eventjes terwijl ik met Hanne een belangrijk gesprek aan het voeren was. (Over de bijtjes.. :} ) "Die zit boven, gitaar te spelen, en Safi is er ook bij." "Wauw, maak dat mee, we laten jullie een klein namiddagje alleen en jullie hebben twee vriendinnetjes." Bewonderend komt Simone de woonkamer terug binnen. Droog kijk ik haar aan. "Zal wel," zucht ik, "laten we naar boven gaan, hebben we geen last van haar." Fluister ik tegen Hanne. Meteen knikt ze.
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:50 pm
Goh, laat ik het ook maar eens dikgedrukt doen. -_-' Was gewoon te lui
Tom
Ik grinnik even wanneer ze haar mobiel wegdrukt. ''Ouders?'' vraag ik. Bij die gedachte sprong ik op. ''Ohja, mijn ouders zijn thuis.'' Ik help haar omhoog en ga haar voor naar beneden.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:52 pm
Safi
"ouders" antwoord ik Tom droog. ik waggel achter hem aan naar beneden waar ik Simone beleefd een hand geef en me daarna geschokeerd in de sofa laat vallen
ShoonHATETOLOVE
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:57 pm
Tom
Lachend laat ik me naast haar vallen. ''Ach, ik ken het,'' zeg ik en ik zet de TV aan. Mijn moeder en Gordon zijn in de keuken aan het koken, met de deur dicht. Ik zap verder naar TMF, waar net De videotheek begint. Ik gooi de afstandsbediening op tafel en glimlach even naar Safi.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 2:58 pm
Ghehe, Hanne en Bill komen Tom en Safi niet tegen op de trap? :}
Bill "Nu kunnen we rustig praten over die bijtjes en ik vind nogsteeds dat ze niet mochten winnen." "Ze waren schattig." "Ze waren te zwart met geel." "Ze blijven schattig." "Ze zijn zo bij-achtig.. Heb je voor hun gestemd?" "Ja." "Hoe durf je?" Zeg ik droog, na ik ontdek dat deze discussie zinloos is.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 3:25 pm
JustYou_x3 schreef:
Ghehe, Hanne en Bill komen Tom en Safi niet tegen op de trap? :}
Bill "Nu kunnen we rustig praten over die bijtjes en ik vind nogsteeds dat ze niet mochten winnen." "Ze waren schattig." "Ze waren te zwart met geel." "Ze blijven schattig." "Ze zijn zo bij-achtig.. Heb je voor hun gestemd?" "Ja." "Hoe durf je?" Zeg ik droog, na ik ontdek dat deze discussie zinloos is.
Na een tijdje besluit ik dorst te krijgen en naar beneden te gaan. "Moet jij ook iets drinken?" Vraag ik nog aan Hanne, zacht knikt ze en binnen een wip zijn we weer beneden. Tom en Safi gezellig en knus tegen elkaar, "Cola, fanta, red bull.." "Colaatje is goed." Ik pak twee glazen en schenk er cola in. Ik loop even naar de woonkamer, "Moeten jullie iets drinken?".
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 7:26 pm
Safi
ik knik zwakjes en kijk even naar buiten waar het al pikkedonker is. ik hoormijn maag even knorren maar druk het gevoel snel weg. ik mag niet zeuren om eten, wees maar blij dat ze je onderdak bieden. en al helemaal bij Tom en Bill! denk ik vredig.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 7:31 pm
Bill Ik ga terug naar de keuken en pak nog een extra glas. Hanne heeft het hare ondertussen helemaal leeg gedronken en bedelt om meer. Nu zet ze zelfs 'mijn' glas voor haar lippen om te drinken. Ik schenk een glas in voor Safi en doe het nogmaals bij Hanne. Daarna pak ik een schaaltje en doe er wat chips in. Uit de koelkast verschijnt een blikje red bull en terwijl Hanne het schaaltje met chips pakt, en ook de chips in d'r mond steekt, gaat ze naar de woonkamer en zet zich naast Safi. Ik neem hun drinken mee en zet het voor hun neus. Zwijgend ga ik 'asociaal' in een andere sofa zitten.
mijn 100e bericht staat hier!
Laatst aangepast door JustYou_x3 op zo nov 23, 2008 7:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 7:32 pm
Helloo Hanne Als ik Bill zielig zie zitten sta ik op en vlei ik me op zijn schoot. "Zit best comfortabel "
Laatst aangepast door xMensjee op zo nov 23, 2008 7:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel zo nov 23, 2008 7:33 pm
xMensjee schreef:
Helloo Hanne Als Bill met alle drankjes aan komt lopen komt hij naast mij zitten in de sofa en ik ga vrolijk tegen hem aan leunen. Om het me nog gemakkelijker te maken leg ik mmijn benen op de schoot van Tom die naast me zit en mijn geweldige voetjes komen uit bij Safi.