Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ich will mit keiner außer dir.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 10:59 pm

Personages:
Talena: Hoofdrol
Meisje
17 jaar
1,62m
48kg
Vriend: Aiden.

Aiden: Hoofdrol
Jongen
19 jaar
1,94m
74kg
Vriendin: Talena.

Dionne: Bijrol
Meisje
16 jaar
1,73m
60kg
Vriend: Kyle.

Kyle: Bijrol
Jongen
17 jaar
1,83m
71kg
Vriendin: Dionne.

Shannon: Bijrol
Meisje
18 jaar
1,75m
68kg
Vriend: Geen.

Inleiding:
Talena gaat samen met haar vriendin Dionne naar het concert van Tokio Hotel in Oberhausen. Als ze daar is ziet ze de mooiste jongen die ze ooit heeft gezien. Het is de jongen van haar dromen. Ze wil hem wel aanspreken maar durft het niet. Dan staat hij opeens achter haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:00 pm

Ogossie.
Het zal je maar overkomen. =O

& Aiden vind ik zo'n mooie naam.
Zowel als band als gewone naam, hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:04 pm

Ik heb niet meer zo veel met de band sinds het laatste concert... bah..
Maaruhm..
ken je dit verhaal nog? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:06 pm

Ik ook niet, maar het is gewoon een leuk verhaal.
& ja, ik ken het nog, check vorige regel. :'D


Edit: Ik dacht dat je het over TH had, Hihi. :'D
Maar Aiden luister ik niet zoveel meer, maar dat heb ik nooit zoveel geluisterd, eigenlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:07 pm

Hahah oke dan,
is lang terug dat ik deze gepost heb!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:19 pm

Ik post vast het eerste hoofdstuk.


Hoofdstuk 1:

“Talena schiet op ik wil vooraan staan!” Roept Dionne naar me en kijkt me ongeduldig aan. We gaan zo naar Oberhausen, waar onze favoriete band Tokio Hotel gaat optreden. “Doe nou rustig, ik moet er toch goed uit zien als daar een leuke jongen is.” Roep ik terug, en ik doe nog wat oogschaduw op. Dionne rolt met haar ogen en blijft ongeduldig wachten. Na nog wat mascara opgedaan te hebben ben ik klaar. “Nou ik ben al klaar, mevrouw ongeduld.” Zeg ik en kijk haar lachend aan.

Een kwartier later zitten we in de trein. “Ow ik ben zo zenuwachtig.” Zeg ik tegen Dionne en kijk haar een beetje beschaamd aan. “Dat is toch helemaal niet nodig, je bent een super mooi meisje, en je hoeft niks te doen wat je niet wilt. Buiten dat, wie zegt dat we ze überhaupt tegen komen, die kans is maar heel erg klein hoor.” Zegt Dionne en ze slaat een arm om me heen. “Hm, ja dat weet ik wel, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik iemand tegen ga komen die heel speciaal is.”

Een paar uur later staan we dan in de zaal. We staan helemaal vooraan. Ik sta te trillen op mijn benen. Ik ben zo zenuwachtig, dit heb ik nog nooit meegemaakt. “Dionne ik weet niet, maar ik voel me niet helemaal goed.” Zeg ik tegen haar en ik kijk haar angstig aan. Dionne slaat haar armen om me heen en knuffelt me even. “Er is niks aan de hand, er gaat niks engs gebeuren. We gaan straks onze favoriete band zien en gaan helemaal uit ons dak, verder moet je je nergens iets van aantrekken.” Zegt ze tegen me, en ik begin me langzaam een beetje te ontspannen. “Oke, het gaat wel weer, dankje.”

Na een kwartier is de zaal al bijna helemaal vol. Opeens valt mijn oog op een jongen die iets links van me staat. De mooiste jongen die ik ooit heb gezien. Hij heeft mooi zwart piekerig haar, met een pony voor zijn ogen. Hij heeft wat make up op en een strakke broek en een strak shirt aan. Mijn mond valt open van verbazing. Ik stoot Dionne aan. “Di.. Di.. Dionne.. kijk die jongen daar!” Roep ik uit en ik wijs naar de jongen. “Wauw!” Brengt Dionne uit en staard verbaasd naar hem. Dan komt er een meisje naar de jongen toegelopen en ze slaat haar armen om hem heen. Ik voel de grond onder mijn voeten weg zakken. Eindelijk heb ik de jongen uit mijn dromen gevonden en dan is hij bezet, waarom nou?! Ik kijk Dionne met tranen in mijn ogen aan en ze slaat haar arm om me heen. “Talena, je kent hem niet eens, misschien is het wel een ongelofelijke sukkel. En buiten dat, misschien is ze wel helemaal niet eens zijn vriendin.” Hey, dat is waar! Zeg ik tegen mezelf en ik krijg weer een beetje hoop. Ik kijk nog een keer naar hem en zie dat hij ook naar mij kijkt, ik draai meteen mijn hoofd weg. Ik ben nog al verlegen namelijk, en al helemaal als er een mooie jongen naar me kijkt.

Na wat moed te hebben gespaard kijk ik nog een keer zijn kant op, maar hij is weg! Opeens voel ik een hand op mijn schouder, ik draai me om en kijk in de mooiste blauwe ogen die ik ooit heb gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:20 pm

is het Stefan?
Nee. Het is een ander lekkerding.

Ooh, sorry. :'D
Doe maar meer doen. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:24 pm

Hahahha,
jij met je stefan! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:44 pm

MiyukiIsFallingDown schreef:
Hahahha,
jij met je stefan! Razz
Stef is een mooiere naam hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:47 pm

Ja, maar ik heb 't over Stefan.
Dat is een jongen. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:35 pm

Verder jij rabbit
En Eva, jij met je Stef x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:41 pm

Oké mensen, hier weer een nieuw hoofdstuk!


Hoofdstuk 2:

Ik staar de jongen met open mond aan. “Do you speak Dutch?” Vraagt hij aan me en ik zie dat hij bloost. “Uh.. yes, uh.. ja, uh.. jij ook?” Vraag ik, nog steeds helemaal in shock. Ow, stomme vraag. Als hij geen Nederlands zou spreken zou hij het natuurlijk ook niet vragen. Ik voel mezelf rood worden. Hij lacht naar me. “Ja, ik ook ja.” Zegt hij, en hij steekt zijn tong uit. “Sorry, stomme vraag.” Zeg ik en ik staar naar mijn schoenen. “Het geeft niet, ik deed een beetje flauw, sorry.” Zegt hij en hij raakt zachtjes mijn wang aan. Als ik naar hem kijk zie ik dat hij weer bloost. “Eigenlijk vind ik je best schattig.” Zegt hij, en nu begin ik ook weer te blozen. “Goh, we zijn lekker bezig he.” Zeg ik en begin te lachen. Hij moet er ook om lachen.

“Laat ik me eerst even voorstellen, ik ben Aiden.” Zegt hij en hij steekt zijn hand uit. Ik pak hem vast en schud hem even kort. “Ik ben Talena.” Zeg ik verlegen. “Wou je nou eigenlijk nog wat vragen?” Vraag ik aan hem en kijk hem nieuwschierig aan. “Uhm, ja, ik uh.. ken je dan wel niet echt en zo, maar uhm.. heb je een vriend?” Vraagt hij en hij kijkt meteen naar zijn schoenen. “Nee, die heb ik niet. Waarom wil je dat weten?” Vraag ik feller dan dat de bedoeling was. Hij kijkt me geschrokken aan maar geeft toch antwoord. “Nou uhm, toen ik je zag kreeg ik een speciaal gevoel, als of ik je al heel lang ken, en als of je bij me hoort, als of je mijn vriendinnetje hoort te zijn.” Zegt hij en kijkt me recht in mijn ogen aan. “Vreemd, ik had heel de dag al het gevoel dat ik een speciaal iemand tegen zou komen, en.. nou heb jij ook zo’n raar gevoel.” Zeg ik en kijk hem verward aan. “Hmm, misschien is dat een teken?” Zegt hij, en lacht naar me.

Ik kijk achter me en zie dat Dionne daar nog steeds staat, ze staat ons een beetje raar aan te kijken. Ik moet er om lachen. “Dionne, dit is Aiden. Aiden, dit is Dionne.” Zeg ik en ik stel ze aan elkaar voor. Ze schudden elkaars hand en kijken elkaar even aan. Dan kijkt Aiden weer naar mij. “Vind je het goed als ik bij jou blijf tijdens het concert?” Vraagt hij en hij kijkt me hoopvol aan. “Ja tuurlijk vind ik dat goed, jij vind dat ook wel goed he Dionne?” Vraag ik. “Ja tuurlijk, als jullie maar niet ineens klef gaan doen of zo.” Zegt ze, en trekt een vies gezicht. Ik begin te lachen. “Ja, dat doe ik ook altijd met jongens he?” Aiden kijkt me raar aan. “Uhm.. dat was eigenlijk een grapje.” Zeg ik tegen hem en hij begint te lachen. “Gelukkig maar, ik schrok al!”

Na dat we nog een tijdje hebben staan praten met elkaar begon het concert. “Ow Dionne ze beginnen.” Roep ik naar haar en ik knuffel haar snel. Als ik Dionne weer los gelaten heb kijk ik naar Aiden en hij legt zijn arm om me heen. Ik ga tegen hem aan staan. Het voelt een beetje onwennig en vreemd, maar toch heel erg fijn. Na een tijdje legt hij zijn armen om mijn middel heen en geeft me een kusje op mijn haar. Ik kijk naar hem en zie dat hij glimlacht. Ineens komt zijn gezicht dichterbij en staan we te zoenen. Als we klaar zijn glimlach ik naar hem en hij knuffelt me.

Na dat het concert is afgelopen gaan we onze jassen halen en staan nog wat te praten met zijn drieën. We wisselen telefoonnummers en msn adressen uit en gaan weg. “Talena?” Vraagt Dionne als we naar ons hotel toe lopen, en ze kijkt me mysterieus aan. “Ja Dionne?” Vraag ik. “Je bent verliefd!!” Roept ze ineens uit en begint me vanuit het niets te knuffelen. Ik moet er om lachen. “Ja, ik ben bang van wel.” Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:44 pm

Like it Very Happy
Verder dus ^^ Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:55 pm

xMensjee schreef:
Verder jij rabbit
En Eva, jij met je Stef x)
Nou zeg, in de middagzaal kijkt hij nog altijd de hele tijd naar mij. En toen ik tafeldienst had, zat die naar mij te staren toen ik aan een tafel naast hun moest zijn en ik met Katrien aan het praten was. Jee, hopeloos verliefd lalal


Verder
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 10:00 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Verder jij rabbit
En Eva, jij met je Stef x)
Nou zeg, in de middagzaal kijkt hij nog altijd de hele tijd naar mij. En toen ik tafeldienst had, zat die naar mij te staren toen ik aan een tafel naast hun moest zijn en ik met Katrien aan het praten was. Jee, hopeloos verliefd lalal


Verder
Dat liedje van kinderen voor kinderen... Smoorverlieefd..
Verder ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 10:03 pm

xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Verder jij rabbit
En Eva, jij met je Stef x)
Nou zeg, in de middagzaal kijkt hij nog altijd de hele tijd naar mij. En toen ik tafeldienst had, zat die naar mij te staren toen ik aan een tafel naast hun moest zijn en ik met Katrien aan het praten was. Jee, hopeloos verliefd lalal


Verder
Dat liedje van kinderen voor kinderen... Smoorverlieefd..
Verder ^^
Goshie, zwijg maar? :}

VERDERRR ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimeza nov 22, 2008 10:05 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Verder jij rabbit
En Eva, jij met je Stef x)
Nou zeg, in de middagzaal kijkt hij nog altijd de hele tijd naar mij. En toen ik tafeldienst had, zat die naar mij te staren toen ik aan een tafel naast hun moest zijn en ik met Katrien aan het praten was. Jee, hopeloos verliefd lalal


Verder
Dat liedje van kinderen voor kinderen... Smoorverlieefd..
Verder ^^
Goshie, zwijg maar? :}

VERDERRR ^^
Ik kan toch geweweeldig zingene ... NOT x)
Echt he ^^ Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimezo nov 23, 2008 11:31 am

Hoofdstuk 3:

Als ik de volgende morgen wakker word heb ik een glimlach op mijn gezicht. Het liedje ‘I Think You’re Wonderfull’ van ‘This Providence’ komt meteen in me op en ik begin het vrolijk te zingen. “Goh wat ben jij vrolijk?” Zegt Dionne en kijkt me lachend aan. “Dionne, hij is zo geweldig, en zo lief, en zo mooi. Was hij m’n vriendje maar.” Zeg ik en kijk dromerig voor me uit. “Nou schatje, neem van mij aan, dat gaat niet lang meer duren.” Antwoord Dionne en strijkt even over mijn haar. Na nog even gepraat en gegiecheld te hebben stap ik onder de douche. Dit zorgt ervoor dat ik weer terug kom in de realiteit.

Na dat ik me afgedroogt heb en aangekleed ben besluit ik Aiden een smsje te sturen. Ik pak mijn mobiel en kijk op het scherm. “Heh, ik heb 2 nieuwe berichten!” Roep ik naar Dionne en kijk haar verbaasd aan. Dionne komt meteen naar me toe gerend. “Lees ze dan!” Zegt ze en kijk nieuwschierig naar het beeldschermpje van mijn mobiel. Ik klap hem open en begin het eerst berichtje te lezen.

Lieve Talena,
Ik vond het gister echt geweldig.
Ik denk dat ik verliefd op je ben.
Ik weet dat het heel erg raar is want ik ken je niet echt,
maar ik heb echt het gevoel dat we bij elkaar horen.
Hoop je heel erg snel weer te zien want ik mis je.
Xxx Aiden

Ik kijk met een grote glimlach naar Dionne en die knikt naar me. “Lees de volgende dan.” Zegt ze ongeduldig. Ik open het volgende berichtje.

Hey schatje,
Sorry dat ik nog een keer sms,
maar ik wou je toch nog een keer laten weten
dat ik je echt helemaal geweldig vind.
Hoop echt dat je mijn vriendinnetje word.
Sms aub snel terug want ik mis je echt heel erg.
Xxx Aiden

“Ow Talena wat heb je een geluk! Hij is stapel gek op je!” Roept Dionne en ze omhelsd me. Ik sta haar een beetje beduusd aan te kijken. “Stuur hem dan een smsje terug gekkie!” Zegt Dionne en geeft me een duw. Dat zorgt ervoor dat ik weer een beetje wakker word. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht en begin te typen.

Hey Aiden,
Ik vind jou ook echt heel erg leuk en
ik denk ook dat ik verliefd ben op jou.
Ik wil je heel graag weer zien,
en hoop dat ik je ook snel weer zie als
ik terug ben in NL.
Wil je me vanavond ajb bellen,
dan ben ik weer thuis.
Xxx Talena

Ik kijk Dionne aan en begin opeens te huilen. “Hey meisje wat is er nou?” Vraagt ze bezorgd en ze slaat haar armen om me heen. “Er is niks, ik ben alleen zo blij!” Zeg ik tegen haar en ik begin door mijn tranen heen te lachen. Dan kijkt ze me aan en moet ook lachen. “Je spoort ook echt niet he?” Zegt ze en geeft me nog een knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimezo nov 23, 2008 9:59 pm

Ik heb zo'n vaag raar slecht voorgevoel.
Ik bedoel, het gaat allemaal zo onwijs snel.
Of het dan ook goed gaat.. =/

Whoesh. in die Dionne herken ik jou & in die Telena mezelf, haha. :'D

meer. :33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimezo nov 23, 2008 11:39 pm

Leen Caught Fire schreef:
Whoesh. in die Dionne herken ik jou & in die Telena mezelf, haha. :'D

Hoezo dat dan? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimema nov 24, 2008 11:42 pm

Het gaat idd heel snel bij die twee. clown
Maar ik vind het wel een mooi verhaal. Het is echt liefde op eerste zicht. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedi nov 25, 2008 3:03 pm

Hoofdstuk 4:

“Met Talena?” “Hey meisje, met Aiden” Hoor ik aan de andere kant van de lijn. “Hey.” Zeg ik aarzelend. “Alles goed?” “Jawel, met jou?” Vraag ik, en ik merk dat ik niet helemaal eerlijk ben. “Jawel..” Zegt Aiden, en ik merk aan hem dat hij ook niet helemaal eerlijk is. “Ik mis je.” Zeg ik verdrietig. “Ik jou ook.” Antwoord hij, en ik hoor aan zijn stem dat hij het moeilijk heeft. Ik begin te huilen. “Schatje niet huilen, het komt wel goed. Ik zie je heel snel weer dat beloof ik je.” Probeert hij me gerust te stellen. “Dat weet ik maar ik voel me gewoon zo alleen, ik wou dat ik nu gewoon even in je armen kon liggen en jou aanwezigheid bij me kon voelen.” Snik ik. “Het spijt me.” Zegt hij en ik hoor dat hij ook aan het huilen is.
“Hoeft niet, jij kan er niks aan doen. Ben je morgen vrij?” Vraag ik en hoop dat hij morgen niks te doen heeft. “Ja, jij ook?” Antwoord hij.
Ik begin me weer wat beter te voelen. “Ja.. kan je anders even op msn komen?” Vraag ik aan hem. “Is goed, kom er zo aan.” Zegt hij. “Oke, tot zo.” “Tot zo.” Aiden maakt een kus geluidje en hangt op. Ik hang ook op en zet mijn msn aan.

Na een uurtje zit ik glimlachend achter mijn computer. Morgen ga ik samen met Aiden de stad in, we gaan shoppen, daarna uit eten en als laatste naar de film. En ’s avonds blijft hij bij me slapen. Ik weet alleen nog niet waar. Ik besluit om Dionne maar meteen te smsen want, dit moet ze weten.

Hey meisje,
ik heb morgen een date met Aiden.
Ben me nu alleen stierlijk aan het vervelen.
Zin om hier heen te komen?
Miss you and love you
Xxx Talena

Nog geen minuut later heb ik een berichtje terug.

Oww, ik ben zo blij voor je!
Is goed, ik kom er zometeen aan,
ben er over een half uurtje.
Ik neem Kyle ook mee oké?
Love you too.
Xxx Dionne.

Gezellig dat Kyle ook komt. Kyle is de vriend van Dionne en hij is echt heel erg aardig. Eerst vond ik het wel eens vervelend als hij er ook was, als ik ze dan zo samen zag voelde ik me altijd een beetje eenzaam. Maar nu is dat anders. Nu heb ik Aiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:43 pm

oeeewhiiieee. =D

doemaarmeer. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimewo nov 26, 2008 6:52 pm

Ik doe meer als ik ook meer comments heb.. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitimewo nov 26, 2008 7:16 pm

Super verhaal, snel vverder ^^ ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ich will mit keiner außer dir. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ich will mit keiner außer dir.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: