Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ich will mit keiner außer dir.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27, 2008 4:19 pm

Hoofdstuk 5:

Ik begin maar alvast met de voorbereidingen van vanavond. Ik zet alvast drinken neer en doe wat chips in bakken. Zo, de avond kan beginnen! Na een half uur gaat dan inderdaad de bel. Daar staan Dionne en Kyle te rillen van de kou. “Kom snel binnen het is ijskoud buiten!” Zeg ik tegen ze en trek ze mee naar binnen. “Ja vertel mij wat.” Zegt Kyle en hij wrijft in zijn handen. Ze trekken hun jassen en schoenen uit en ploffen neer op de bank. Dan pas valt het me op dat ze allebei een rugtas bij zich hebben. “Uhm.. waarom hebben jullie een rugtas bij jullie?” Vraag ik een beetje verbaasd en kijk ze nieuwschierig aan. “Wij hebben besloten dat we je vanavond niet alleen konden laten slapen dus wij zullen vanavond jou gezeldschap zijn.” Zegt Kyle plechtig en ik barst in lachen uit.

“Nou, vertel eens wat meer over je vriendje? Ik kan je natuurlijk niet uit laten gaan met een of andere freak.” Zegt Kyle en begint te lachen. Dat is waar, Kyle wil altijd iedereen beschermen tegen gevaar. Wat dat betreft is het net een engeltje. Jammer dat hij qua uiterlijk meer op een duiveltje lijkt. Hij heeft lang zwart haar met rode plukken erin en heeft altijd donkere make up op. Hij draagt skatebroeken en wijde bandshirts van voornamelijk metal bands. Bij de gedachte aan Aiden begin ik te glimlachen. Dan begin ik te vertellen. “Ten eerste hij is mijn vriendje nog niet, en ten tweede, hij is heel erg lief, en heel erg mooi, en ik ben echt gek op hem!” Zeg ik tegen Kyle en kijk hem aan stralend aan. “Oh god, ze is echt verliefd.” Zegt Kyle en kijkt lachend naar Dionne. Dionne begint ook te lachen. “Ik zei het je toch!” Roept ze uit en ze kijken tegelijk naar mij. “Wat nou?!” Vraag ik onschuldig en begin ook te lachen.

Na nog wat gepraat en gelachen te hebben zetten we een film op. We hebben besloten een horror film te gaan kijken. Of beter gezegt, Dionne en Kyle hebben dat besloten. Ik ben niet zo’n held namelijk. Ik ga naast Dionne zitten, die nu dus in het midden zit. Alleen op een bank zitten durf ik niet want ik ben als de dood voor horror films. De film begint al ongelofelijk eng en ik kruip tegen Dionne aan, zij zit ook tegen Kyle aangedrukt. Zo zitten we gezellig met z’n drieën te griezelen. Toen de film eindelijk afgelopen was zat ik te trillen van angst. Ik keek met grote ogen naar Dionne en Kyle, die alletwee meteen in lachen uitbarsten. “Waarom lachen jullie nou, dat was hardstikke eng!” Roep ik uit en kijk ze verbaasd aan. Ze beginnen nog harder te lachen. “Ow Talena, wat ben je toch een schatje.” Zegt Dionne en slaat haar armen om me heen. “Kyle ik denk dat ik vanavond maar bij Talena in bed slaapt want ze durft vast niet meer alleen. Jij kan wel op een matrasje naast het bed slapen.” Zegt ze tegen Kyle en kijkt hem aan. “Pff, natuurlijk moet ik weer op een matrasje, kan ik niet gewoon bij Talena slapen?” Zegt hij en kijkt haar ondeugend aan. Dionne slaat richting zijn hoofd maar slaat mis. Ik begin te lachen. “Jullie zijn ook echt helemaal maf he?” Zeg ik, en ik loop richting de badkamer. Ik poets mijn tanden en kleed me om. Als ik in mijn slaapkamer kom liggen ze allebei al in bed. Ik ga naast Dionne liggen en doe het licht uit. “Truste.” Zeg ik en doe mijn ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27, 2008 6:45 pm

aaawhh. ^^'
-weetniks-
meer? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27, 2008 6:52 pm

Hahahha,
droogkloot! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06, 2008 1:09 pm

Hoofdstuk 6:

Als ik wakker word hoor ik wat gerommel in de keuken. Ik kijk naast me maar Dionne ligt nog rustig te slapen. “Dan zal het Kyle wel zijn.” Zeg ik zachtjes tegen mezelf en kruip uit bed. Ik trek mijn badjas aan en loop naar de woonkamer toe. Als ik de keuken in kijk staat Kyle daar inderdaad. Hij is koffie aan het zetten. “Goeie morgen kleintje! Wil je ook koffie?” Vraagt hij en woelt even door mijn haar. “Ja graag!’’ Zeg ik, en kijk hem dankbaar aan als hij even later een kop koffie voor me neer zet.

“Ligt Dionne nou nog te slapen?” Vraagt hij en kijkt me aan. “Ja, je vriendinnetje is een grote slaapkop.” Zeg ik tegen hem en begin te lachen. Hij krijgt een gemeen glimlachje op zijn gezicht. “Uhm, Kyle.. wat ga je doen?” Vraag ik en kijk hem onderzoekend aan. Hij loopt naar de keuken en vult een glas met koud water. “Wacht even, ik moet even iemand wakker maken.” Zegt hij en begint te lachen. Ik zie dat hij mijn slaapkamer in loopt en ik wacht af. Nog geen 2 seconden later hoor ik een kei harde gil. Ik begin te lachen. “Kyle! Grote klier die je bent!” Na dat te horen begin ik nog harder te lachen en ik loop m’n slaapkamer binnen. “Goeie morgen schatje.” Zeg ik en rol over de grond van het lachen na het gezicht van Dionne gezien te hebben. Ze kijkt heel zielig en trekt een preullipje. “Talena lach me niet uit!” Roep ze en gooit een kussen naar mijn hoofd toe. Ik begin nog harder te lachen.

Na dat ik weer een beetje ben bijgekomen van het lachen loop ik naar de woonkamer. Als ik daar binnen kom hoor ik de telefoon over gaan. Ik ren er naar toe. “Met Talena!” Roep ik in de telefoon. “Dag schatje, je spreek met Aiden.” Bij het horen van zijn stem begint mijn buik te kriebelen. “Alles goed?” Vraagt hij. “Ja hardstikke goed, met jou ook?” Vraag ik en wacht op antwoord. “Ja met mij ook, ik mis je alleen heel erg. Maar ik belde eigenlijk even om te vragen hoelaat ik je op kan halen.” Toen bedacht ik me ineens dat ik vandaag een date met hem had. De kriebels in mijn buik werden erger en ik kreeg een grote glimlach op mijn gezicht. “Als je rond 1 uur hier bent dan kunnen we nog even samen hier eten, Dionne en haar vriend Kyle zijn hier ook. Dan kan je hem ook meteen ontmoeten.” Zeg ik enthousiast. “Oke dat is goed, dan zie ik je straks liefje.” “Oke, tot zo!” Roep ik door de hoorn. Ik maak een kus geluidje en hang op. “Wat kijk jij vrolijk?” Vraag Dionne en kijkt me onderzoekend aan. “Dat was Aiden.” Zeg ik en ik begin te giechelen. “Hij is om 1 uur hier, dan gaan we even eten en dan gaan we daarna de stad in.” Zeg ik blij. “Oke, en is het de bedoeling dat wij bij dat etentje blijven of moeten we snel weg?” Vraagt Dionne met een lach op haar gezicht. Ik begin te lachen. “Haha, nee jullie mogen er ook gewoon bij zijn, gezellig juist!” Zeg ik en ik loop naar de keuken om alvast wat dingen voor te bereiden.

Om 1 uur gaat de bel. De zenuwen gieren door mijn lijf heen. Wat nou als hij me niet meer leuk vind? Wat nou als ik ineens tegenval? Wat als hij me lelijk vind?! Denk ik bij mezelf. Dionne merkt het en spreekt me streng toe. “Nee Talena, je bent hardstikke mooi en hardstikke lief. Maak je nou maar geen zorgen en doe snel die deur open, die jongen staat daar kou te lijden!” Ik doe de deur open en kijk Aiden verlegen aan. “Hey, kom binnen.” Zeg ik en doe de deur verder open. Als hij binnen is kijkt hij me glimlachend aan en begint me te knuffelen. “Je bent nog mooier dan dat ik me kan herrinneren.” Zegt hij en hij begint me te zoenen.

“Uhm.. jullie mogen wel verder komen hoor.” Zegt Dionne en ze kijkt ons lachend aan. “Hey!” Roept Aiden vrolijk en geeft Dionne een kus op haar wang. We lopen verder naar de woonkamer toe. Kyle zit op de bank en springt meteen op als hij Aiden ziet. “Hey man, ik wist niet dat jij het was!” Roept hij uit en kijkt Aiden verbaasd aan. Dionne en ik kijken niet begrijpend naar de jongens. “Kyle!! Wat leuk om je weer te zien!” Roept Aiden en hij knuffelt Kyle. “Uhm, krijgen we nog uitleg ofzo?” Vraagt Dionne. “Aiden zat bij mij in de klas op de middelbare school.” Legt Kyle uit. “Ja klopt, we gingen altijd met elkaar om. Maar nadat we geslaagd waren is dat een beetje verwaterd.” Vult Aiden hem aan. “Oke, goed..” Zeg ik nog steeds verbaasd. “Zullen we gaan eten?”

Na het eten gingen Dionne en Kyle naar huis en Aiden en ik gingen de stad in. We hebben lekker geshopt en hebben allebei wat nieuwe kleding gekocht. Toen we het in de stad wel hadden gezien gingen we samen eten bij de Chinees. Daar ben ik namelijk dol op. Het was heel gezellig en heel erg romantisch. Lekker met z’n tweetjes met wat kaarsen en romantische muziek. Na het eten is het dan eindelijk tijd voor de film. Aiden mag uitkiezen wat voor film het word. Hij maakt een keuze die ik niet had verwacht; een horrorfilm. “Aiden....?” Vraag ik en ik kijk hem met grote ogen aan. “Ja liefje?” Zegt hij en slaat z’n arm om me heen. “Wil je echt die film zien?” Vraag ik. “Ja!” Zegt hij met een grote grijns. “Ik bescherm je wel schatje.” Ik kijk hem nog steeds angstig aan. “Oke.. als je maar bij me blijft en me niet alleen laat!” Zeg ik en steek mijn tong uit. “Goh, dat vind ik echt heel erg vervelend.” Zegt hij en steekt ook zijn tong uit. Ik probeer er in te bijten maar hij trekt hem net op tijd terug.

Tijdens de film heb ik alleen maar mijn handen voor mijn ogen. Ik durf niet te kijken want de film is echt té eng. Aiden heeft niks door, hij zit helemaal in de film. Ik stoot hem zachtjes aan. “Aiden...?” Vraag ik zachtjes. “Wat is er liefje?” Vraagt hij en kijkt me lief aan. “Ik ben bang.” Zeg ik met een pruillipje en schaam me eigenlijk kapot. Hij grinnikt zachtjes en slaat z’n arm om me heen. Ik kruip dicht tegen hem aan. “Het komt wel goed liefje, ik ben bij je. Als je het echt te eng vind moet je het zeggen want dan gaan we naar huis.” Zegt hij en geeft me een kusje op mijn neus. Nu ik zo tegen hem aan zit voel ik me al een stuk veiliger. “Weet je waarom ik voor deze film heb gekozen?” Fluisterd hij even later in mijn oor. “Nee? Waarom?” Vraag ik, en kijk hem nieuwschierig aan. “Hier om.. dat je tegen me aan zit, en dicht bij me bent.” Zegt hij, en zijn gezicht komt langzaam dichterbij. Dan voel ik zijn lippen op de mijne en ik smelt helemaal weg. Zelfs in mijn dromen is dit moment nog nooit zo mooi geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06, 2008 1:15 pm

Aah wat lief <3
Verder Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06, 2008 3:51 pm

aaawwhhh. <33
ik vind ze zo lief! Very Happy

meer. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ich will mit keiner außer dir.   Ich will mit keiner außer dir. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ich will mit keiner außer dir.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: