Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [B-TH] Verloren - gevonden

Ga naar beneden 
+3
Leen
Natasja Devine
JustYou_x3
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:15 pm

Inleiding:
Dit verhaal gaat over een meisje dat alleen word gezet op de wereld als haar ouders doodgaan bij een auto-ongeval. Haar pleeggezin zijn echte stomme snobs die altijd bedweterig zijn en alles perfect willen. Niemand gelooft haar als ze zegt dat ze haar slagen en pesten. Of misschien willen ze het gewoon niet weten? Alles veranderd als...
======================================================
Jolien is het meisje met alle problemen die je liever niet wilt.
Jeroen is ook een pleegkindje bij hetzelfde pleeggezin.
Eline is een stom, vervelend kind dat denkt dat ze dé geweldige is. Ze geniet van het rijke leventje van haar ouders.
Lara is dé béste vriendin van Jolien.
Marc is de pleegvader.
Caroline is de pleegmoeder.
------
Hanne is hét tijdelijke vriendinnetje van Tom.
Shona is een vriendin van Jolien.
Iris is 16-jarig, helemaal gek op Georg dus dat beloofd wat in het verhaal.
------
Tokio Hotel zijn mensen uit de toekomst.
======================================================
Het verhaal staat bijna allemaal in de ogen van Jolien.
Hoofdstuk 1, Stukje 1Het begin ..

Snel achterom kijkend stap ik een donker steegje in. Het is avond, bijna nacht. De volle maan geeft een zachte gloed over het kleine steegje, waar blijkbaar alleen maar vuilnis staat. Ik ontwijk de zakken en loop het steegje uit. Daar kom je bij een rustig gelegen parkje. Ik zet me op een bankje en kijk naar de fontein waar overvloed van water uitkomt...

"Jolien!" Hoor ik een bekende stem roepen. Ik probeer snel weg te lopen, maar hij heeft mijn schouder al vast. "Waarom moet je nu altijd weglopen?!" Marc, mijn pleegvader, brult nog harder als hij mijn bang gezicht ziet. Hij sleurt me van het bankje af en houdt mijn pols zo hard vast dat er bijna geen bloed meer door kan lopen en mijn hand verlamd aanvoelt. Bang waggel ik achter hem aan. Thuis gooit hij me op kamer en ik hoor nog net hoe de deur opslot word gedraaid. Binnenmondsvloekend kijk ik uit het raam. "Waarom moet ik dat altijd meemaken?" Fluister ik zacht tegen mezelf en vorm mijn handen in vuisten. Als ik de deur open gaat kijk ik geschrokken achterom en laat mijn handen terug ontspannen. Het is Eline die te voorschijn komt, het is een echte huppelkut met alleen merkkledij in haar kast. Ik haat haar, maar ze wilt wel het beste voor me. Dat voel ik gewoon. Ze sluit de deur achter zich en komt naast me zitten. "Sorry van daarnet... Ik had niet zo." Ze stopt haar woorden en kijkt naar mijn arm. Verbaast kijk ik er ook naartoe en zie een rode kring heel mijn pols rond. "Oh, dat is van jouw lieve pappie die mij zo graag mee naar huis wilde nemen en me daarom weer eens heeft vastgepakt bij mijn pols." Zeg ik met een hees stemmetje. Ja het kwam grotendeels door Eline. Ze maakt altijd ruzie met me en ik kan me bijna nooit beheersen als het over haar kledij gaat of over haar mooie posters van My Chemical Romance. Haar vader werd zo kwaad op me dat ik wéér eens ruzie met d'r had dat hij me meteen sloeg, verlangde hij dan ook echt dat ik terug naar huis kwam? Gelukkig ben ik niet de enigste, nog een pleegkind, ja ze hebben er 2, word ook zo 'mishandeld'. Jeroen, hij heeft hetzelfde als mij alleen is zijn moeder gestorven en zijn vader is altijd dronken en heeft zijn zoon, Jeroen dus, weg laten halen. Jeroen en ik zijn best goede vrienden met elkaar. Maar laat ik bij het verhaal blijven...

* Niks tegen die groep MCR, er moest gewoon een groep slachtoffer zijn. Cool


Laatst aangepast door JustYou_x3 op wo dec 03, 2008 3:45 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Titel aangepast met code.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:17 pm

Whoahhh,
volgens mij kan jij super goed schrijven!
Snel verder, want het lijkt me een leuk verhaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:18 pm

Doe maar verder doen. [:
Je schrijft mooi. ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:21 pm

Leen Caught Fire schreef:
Doe maar verder doen. [:
Je schrijft mooi. ^^'
Ik heb het vervolg stukje almaar gepost bij de inleiding, ik ga nu maar slapen Razz
morgen weer stukje. Wink
x
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:24 pm

Doe je alle stukjes in de inleiding..?

& leuk stukje.
nouja, leuk. :'D
Je snapt me wel hè? [:
Doe maar meer. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Natasja Devine
Admin
Natasja Devine


Aantal berichten : 1202
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Nuenen

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimedo nov 20, 2008 11:24 pm

Jaaa,
ben benieuwd!
En slaap lekker vast!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://onlineverhalen.secretstories.org
ShoonHATETOLOVE

ShoonHATETOLOVE


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 21-11-08
Woonplaats : Las Vegas

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 6:00 pm

En waarom ken ik deze al? ^^

Verduuuuur =D
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 10:54 pm

ShonaSURPRISE schreef:
En waarom ken ik deze al? ^^

Verduuuuur =D
Omdat ik dé enige echte schrijfster ben en dit ook op HT staat. Very Happy
Daarom Shoooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa clown
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:08 pm

Leen Caught Fire schreef:
Doe je alle stukjes in de inleiding..?

& leuk stukje.
nouja, leuk. :'D
Je snapt me wel hè? [:
Doe maar meer. =D
Wat bedoel je ? Like a Star @ heaven Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:35 pm

Nou, dat het een leuk stukje is.
Maar eigenlijk niet, omdat ze zo mishandeld word, snapjewel? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:36 pm

Leen Caught Fire schreef:
Nou, dat het een leuk stukje is.
Maar eigenlijk niet, omdat ze zo mishandeld word, snapjewel? :'D
Nou ik bedoelde meer dat van die inleiding. ^^
Maar nu snap ik het wel. clown
Dat ik niet alles bij beginpost dump maar zo in reacties. Toch ? pig
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:40 pm

Jep. [:
Dat is makkelijker. ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:43 pm

Stukje 2

Ik hoor een kamer naast me weer eens gebrul. Dat zal Marc weer zijn, maar deze keer brult hij tegen Jeroen. Eline staat weer op en loopt naar de kamer ernaast. Ik zie nog net de deur dichtgaan en hoor dan het ding op slot vallen. Ik zucht en sta op. Op een klein kastje staat een stereo. Die zet ik op, meteen komt er Avril Lavigne uit de boxen en ik laat me op bed vallen. Ik sluit mijn ogen, de beelden van mijn echte ouders komen op. Snel veeg ik een klein traantje weg en kijk langs het raam naar buiten, waar er normalere kinderen een normaler leven als mij lijden. Het leven dat ik ook wil hebben... Na een tijdje staren sluit ik mijn ogen. Ik geniet even van de stilte als de CD is stopgezet en val in een diepe slaap.

"Jolien .." Een zachte duw tegen mijn schouder volgt. Ik draai me om en kijk meteen Eline recht in haar gezicht aan. "Wat nu weer?" Brom ik. "Ga je mee naar de stad?" "Mag toch niet van Marc, ja maar dan vraag ik het hem lief en dan mag het." Eline kreeg alles klaar bij haar vader met een lief gezichtje en een grote fake smile. Oh, en vergeet de slijmwoordjes niet. Ik zucht. "Waarom moet ik mee?" "Jij hebt toch veel betere smaak dan mij? Daarom!" Snauwt ze me af. "Oké, mag ik me even omkleden dan?" Eline huppelt de deur uit en gooit die terug dicht. Ik hoor haar nog net van de trap afstormen en "Papa!!" roepen. Ik kleed me véél te snel om want ik moest nog 10min. wachten voor Eline er terug was. Nu zijn we toch opweg naar haar lievelingswinkeltje vol met Snobkleren.
Gelukkig ben ik na een klein uurtje weer uit die lelijke winkel. Eline heeft best leuke kleren meegenomen en we zijn nu aan het wandelen naar huis. Bij een winkeltje met super hippe knuffels blijf ik even staan. Als Eline niet merkt dat ik blijf staan en doorloop ren ik haar achterna om het hoekje bots ik tegen een jongen zijn schouder. "Sorry!" Verontschuldig ik mezelf en loop even door. Ik kijk nog eens achterom en zie hem verdwijnen. Raar kindokid was dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leen
Admin
Leen


Aantal berichten : 1218
Registratiedatum : 20-11-08
Leeftijd : 23
Woonplaats : Tennessee

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimevr nov 21, 2008 11:49 pm

Als ik haar was, zou ik niet achter die Eline aanrennen, maar een eigen kant op gaan.
Maar dat zou ik doen, hè? =P

verder. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://escapethefatexx.hyves.nl
Rianne

Rianne


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zeawollywood

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimeza nov 22, 2008 12:43 am

Citaat :
Raar kindokid was dat.

Wat is een kindokid XDXDXD Razz






mooooi, verder!!
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoonHATETOLOVE

ShoonHATETOLOVE


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 21-11-08
Woonplaats : Las Vegas

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimeza nov 22, 2008 11:48 am

JustYou_x3 schreef:
ShonaSURPRISE schreef:
En waarom ken ik deze al? ^^

Verduuuuur =D
Omdat ik dé enige echte schrijfster ben en dit ook op HT staat. Very Happy
Daarom Shoooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa clown

Ships, je hebt me door! affraid

Verder weet je Eef. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimeza nov 22, 2008 7:28 pm

Rianne schreef:
Citaat :
Raar kindokid was dat.

Wat is een kindokid XDXDXD Razz






mooooi, verder!!
Had een rare bui en vond dat woord uit. Ik bedoel daar gewoon kind mee. Razz
Ofja, mens is ook goed. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimeza nov 22, 2008 7:34 pm

ShonaSURPRISE schreef:
JustYou_x3 schreef:
ShonaSURPRISE schreef:
En waarom ken ik deze al? ^^

Verduuuuur =D
Omdat ik dé enige echte schrijfster ben en dit ook op HT staat. Very Happy
Daarom Shoooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa clown

Ships, je hebt me door! affraid

Verder weet je Eef. clown
Heb je die op HT nog niet gelezen dan ? pale
Terug naar boven Ga naar beneden
ShoonHATETOLOVE

ShoonHATETOLOVE


Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 21-11-08
Woonplaats : Las Vegas

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimeza nov 22, 2008 7:46 pm

JustYou_x3 schreef:
ShonaSURPRISE schreef:
JustYou_x3 schreef:
ShonaSURPRISE schreef:
En waarom ken ik deze al? ^^

Verduuuuur =D
Omdat ik dé enige echte schrijfster ben en dit ook op HT staat. Very Happy
Daarom Shoooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa clown

Ships, je hebt me door! affraid

Verder weet je Eef. clown
Heb je die op HT nog niet gelezen dan ? pale

Jawel, k weet hoe het afloopt. Alleen stalk ik jou om je lezers te helpen aan een nieuw stuk clown
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimeza nov 22, 2008 9:19 pm

Ik heb zo'n gevoel dat ik het verhaal van ergens ken...
En jij ook Eva...
en OMG ik wpeel gewoon de hoofdrol Shocked
Toeval? ? albino
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:41 am

ShonaSURPRISE schreef:
JustYou_x3 schreef:
ShonaSURPRISE schreef:
JustYou_x3 schreef:
ShonaSURPRISE schreef:
En waarom ken ik deze al? ^^

Verduuuuur =D
Omdat ik dé enige echte schrijfster ben en dit ook op HT staat. Very Happy
Daarom Shoooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa clown

Ships, je hebt me door! affraid

Verder weet je Eef. clown
Heb je die op HT nog niet gelezen dan ? pale

Jawel, k weet hoe het afloopt. Alleen stalk ik jou om je lezers te helpen aan een nieuw stuk clown
MWhoehaha ik ga meedoen king
Ik ken lekker het vervolg al pig
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimezo nov 23, 2008 12:55 pm

Stukje 3

De héle namiddag is zoals het altijd is. Jeroen, Eline en ik zitten samen op een kamer wat te babbelen. Het is vakantie, gelukkig maar, met school gaat het bij mij ook niet al te best. Gelukkig haal ik altijd meer dan 50% en heb nog géén enkel jaar gedubbelt. Opeens moet ik weer aan die éne jongen denken. Hij was best wel knap, maar had een aparte stijl. (Voel je het al komen? :}) "Lien, is er wat?" Vraagt Jeroen met een glimlachje op zijn gezicht. "Nee hoor." Zeg ik onschuldig en droom voorzichtig verder. Wat wil ik hem graag nog eens zien...

Die avond besloot Marc, om goede indruk te maken, ergens te gaan eten. Aangezien het zomer was wilde hij dan ook dat Eline en ik een jurkje aandeden. Hij doet alles om goede indruk te maken. Alle sn obwoorden van A tot en met Z wilt hij gebruiken en hij doet dat ook. Ik trek snel mijn zwarte dress aan en nog pump eronder. Ik doe mijn haar nogmaals, deze avond heb ik echt géén zin in een uitbrander. Jeroen komt m'n kamer binnenlopen in z'n maatpak. "God, wat zit dit ding vervelend." Zucht hij en komt naast me zitten. "God, wat heb ik een hekel aan jurken." Zucht ik dan, Eline komt übervrolijk binnenhuppelen en bekijkt me kritisch. "Nou Jolien, ondanks je niet met jurken staat, lijkt deze wel mooi. Ik maak snel een fake glimlachje op mijn gezicht en we gaan naar de woonkamer. "Eline strijkt haar jurk weer eens plat en gaat dan snel met haar hand over haar zwarte haren. Ze had met niéts stijl of smaak. Haar haar zat ook vreselijk lelijk en niet passend. Ik zucht als ik Caroline hoor binnenkomen. Voor haar is nooit iéts goed. Vervelend staar ik naar de grond. Deze keer maakt ze geen vervelende opties. In een restaurant loop ik weer tegen iemand aan. "Sorry..." Zeg ik weer snel en kijk hém even aan. Marc duwt me meteen vooruit. "Loop nu eens door, lieverd." Zegt hij vriendelijk. Op dit moment wil ik hem wurgen. Al zijn vrienden zitten hier en hij wil laten zien dat hij geweldig kan omgaan met kinderen, zou hij dan ook niet fulltime dat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimezo nov 23, 2008 1:57 pm

Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimezo nov 23, 2008 2:19 pm

xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitimezo nov 23, 2008 7:40 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[B-TH] Verloren - gevonden Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[B-TH] Verloren - gevonden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: