Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [B-TH] Verloren - gevonden

Ga naar beneden 
+3
Leen
Natasja Devine
JustYou_x3
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 7:43 pm

xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Yeagh, what you want. rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 8:37 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Yeagh, what you want. rabbit
Mwhoehahaa x')
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:20 pm

xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Yeagh, what you want. rabbit
Mwhoehahaa x')
GEMENERD JE BENT OFFLINE. ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:32 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Yeagh, what you want. rabbit
Mwhoehahaa x')
GEMENERD JE BENT OFFLINE. ;x
Niet meer ;hah
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:42 pm

xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Yeagh, what you want. rabbit
Mwhoehahaa x')
GEMENERD JE BENT OFFLINE. ;x
Niet meer ;hah
Goedzo. Jij bent lief. flower
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:47 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Wat vind ik die Marc toch een slijmbal _O-
Ghehe, wat is Marc cool
Slijmbal ;hah
Yeagh, what you want. rabbit
Mwhoehahaa x')
GEMENERD JE BENT OFFLINE. ;x
Niet meer ;hah
Goedzo. Jij bent lief. flower
You too ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 23, 2008 10:50 pm

Nou zeg niemand belangstelling ? Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 9:32 pm

Stukje 4

Beschaamd loopt mijn vader achter me gewoon omdat ik tegen iemand aanliep, alsof hij dat nooit doet. Zijn grote concurrente, Michael, zit achter ons. De ober neemt een bestelling op en het blijkt only wijn te zijn dat we krijgen om te drinken. Ik kijk even rond wie er allemaal zit. In ieder geval 2 rare jongens aan de overkant. Ik kijk er even naar. Ze zitten er maar saai bij, hun ouders zitten druk met elkaar te praten en zijzelf zitten somber voor zich uit te staren. Als één van de jongens even naar me kijkt, glimlach ik even en kijk naar Eline die nu ook de jongens aankijkt. "Wat heb jij toch slechte smaak." Fluistert ze. "Eline, je mag niet fluisteren." Zeg ik en kijk haar streng aan. Eigenlijk heeft ze niets over me te zeggen, ze is tot slot 4 jaar jonger. Een kleine ober komt eraan met een groté fles wijn en zet die op tafel samen met vier wijnglazen én één gewoon glas. Op tafel stond er al een kan met water in dus dat is toepasselijk voor kleine Eline. "Papa, ik wil Colaa!" Mokt Eline. "Lieverd, rustig maar. Na het eten mag je je cola." Glimlacht Marc 'lief' naar Eline. "Mamie, cola cola cola!" Schreeuwt Eline bijna. "Eline!" Zegt haar vader streng en gaat even recht staan. Jeroen en ik bekijken al het gebeuren en zien zelfs de concurrentie van Marc eventjes kijken over zijn schouder heen. Bijna grommend van woede gaat Marc terug zitten. Binnenmonds lig ik plat van het lachen, Eline heeft de volle laag van haar vader gekregen. Ik ontvang nog net een glimp uit mijn ooghoeken van de twee jongens. "Wat moeten jullie eten? Dan kan ik het bestellen zodadelijk." Zegt Caroline kalm en kijkt van Jeroen naar mij. Eline wordt eventjes uitgesloten, vervelend kind ook. Ik bekijk even de menu kaart en geef wat door. "Marc, mag ik a.u.b. even naar het wc gaan?" Vraag ik zo vriendelijk mogelijk. "Ja tuurlijk." Zegt deze rustig. Waarom doet hij niet zo rustig en aardig thuis? Denk ik een beetje vervelend van hem en ga richting het wc. Ik doe mijn behoefte en als ik mijn handen ga wassen kom ik wéér een van de jongens die tegenover ons zitten tegen. Hij glimlacht naar me. "Smakelijk eten nog." Zegt hij. Even kijk ik hem verward aan. "Ehm, danke." Zeg ik en hij verdwijnt uit het zicht. Ik droog snel mijn handen en ga zo rustig mogelijk naar de rest terug. Als ik ze zie zitten zie ik nog net het snuggere ventje, de ober, weggaan met een notablokje in zijn handen. Ik zet me terug tussen Jeroen en Eline en volg het gesprek waarmee ze bezig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 9:44 pm

Verdeer <3
Ik hou vn het verhaal ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 9:52 pm

xMensjee schreef:
Verdeer <3
Ik hou vn het verhaal ^^
Ookal heb je het al gelezen? x)
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 9:56 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Verdeer <3
Ik hou vn het verhaal ^^
Ookal heb je het al gelezen? x)
Jaaa ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 10:03 pm

Stukje 5

Na het eten, na alles in het restaurantje, wandelen we terug naar de auto. Jeroen en Eline kibbelen eventjes wie waar gaat zitten. Eline wil graag bij het raam zitten maar Jeroen ook. "Ik ga wel in het midden." Zucht ik en stap al in de auto. Als Eline en Jeroen naast me gevestigd zijn, hebben ze beiden hun gordel al aan, behalve ik. "Zou je beter je gordel niet aandoen? Straks ga je dood net zoals je moeder." Grijnst Eline breed. Ik verkoop haar meteen en klap. "Jolien houdt je handen thuis!" Brult Marc meteen naar me. Ik word eventjes stil, Eline grijnst breed naar me en steekt haar tong uit haar mond. "Let niet op haar, je weet dat ze het niet waard is." Zegt Jeroen en glimlacht een beetje. "Ja, dat is waar." Zeg ik zacht.
Thuis springen Jeroen en ik meteen uit de auto en rennen het huis in. "Jeroen, Jolien, meteen naar boven, wassen ontspan even en om half elf in bed!" Marc wijst met zijn hand naar de trap. Jeroen en ik gaan maf naar boven. "Wie eerst?" "Ga jij maar." Zeg ik en ga naar mijn kamer. Ik leg mijn pyjama al klaar en ga even op bed zitten. Achter de kast grijp ik mijn fotoalbum vast. Ik open de eerste pagina en zie mezelf als 3-jarige peuter op een stoeltje zitten met twee barbies te spelen. Ik moet even glimlachen als ik mijn, toen nog nuchtere, vader naast me zie zitten die nog een Ken-pop vast houdt. Ik ga met mijn duim over de foto, meteen valt er een traan op het stukje papier waar de foto is opgekleeft. Ik ga naar de volgende pagina. Mijn moeder, zonnent, half in het water liggend. Haar ogen stralen nog. Dit was één dag voor haar dood. Waarom moest ze ook gaan? Dan had ik geen slecht leven als dit? Ik hoor iemand kloppen op de deur. Geschrokken klap ik het boek dicht en berg het terug weg. Ik loop naar de deur en doe open. Jeroen komt binnenlopen. "Wat is er?" Vraag ik als ik zijn doordachte gezicht zie. "Ze willen jouw weg hier..." Zegt hij. "Wat? Nee, dat doen ze niet!" Zeg ik geschrokken. "Moet ik dan naar een ander gezin?" "Ik weet het niet, ik heb Marc en Caroline horen praten beneden.." "Dat betekent misschien ook niet." Zeg ik verward. "Ga maar douchen." Zegt Jeroen. Ik knik zacht en grabbel mijn pyjama mee. In de badkamer laat ik het water al stromen, maar ga er nog niet onder staan. Ik doe snel mijn make-up van mijn gezicht en kijk mezelf zielig in de spiegel aan. "Zouden ze me echt weg willen?" Zeg ik zacht en bijt op mijn onderlip om niet te huilen. Ik kleed me uit en ga onder de warme stralen water staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 10:11 pm

Moooi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 10:18 pm

xMensjee schreef:
Moooi <3
Ik vind hem mooi en zielig blijven. Rolling Eyes
Kutmarcmens ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 10:20 pm

JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Moooi <3
Ik vind hem mooi en zielig blijven. Rolling Eyes
Kutmarcmens ook xD
Volgens mij bedoel je Lulmarcmens clown
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 10:23 pm

xMensjee schreef:
JustYou_x3 schreef:
xMensjee schreef:
Moooi <3
Ik vind hem mooi en zielig blijven. Rolling Eyes
Kutmarcmens ook xD
Volgens mij bedoel je Lulmarcmens clown
Hoe bedoel je doordacht ? xD
Idd, lulmarcmens... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimema dec 01, 2008 10:25 pm

Stukje 6

Als ik klaar ben met douchen pak ik een handdoek en ga over mijn huid. Niet veel later droog ik mijn haren en doe mijn pyjama aan. Ik loop naar Jeroens kamer en ga zonder kloppen binnen. Hij luistert naar muziek via z'n Ipod. Ik ga naast hem zitten en hij opent even zijn ogen. "Is er wat?" Vraagt hij meteen 'bezorgd'. Tenminste, zo klinkt zijn stem. Ik knik bijna onzichtbaar. "Het doet pijn wat Eline opmerkte daarnet." "Wat gaat het over mij?!" Eline komt gillend binnenlopen. "Eline, doe eens rustig." Zegt Jeroen. "Waarom zou ik dat voor jullie doen?" Snauwt ze hem af. "Kom ik ook zo op je kamer binnen soms?" Bijt Jeroen weer terug. "Nou..." Eline hangt stil. "Is de aarde plat?" Vraag ik aan haar. "Nee," Zegt ze. "Zo Jeroen, daar heb je je antwoord." Zeg ik grijnzend. Eline staat op overkoken, "jullie stomme mensen!", roept ze meteen met een hoog stemmetje. Marc horen we op de trap al aankomen. De deur gaat meteen open, "Wat is er hier in godsnaam aan de hand?! Hoevaak moet ik nog zeggen dat we niet moeten roepen of brullen!" Roept hij zelf. "Sorry hoor, maar je roept zelf." Zeg ik droog. "Jij nu bed in! En Jeroen jij ook!" Roept hij weer. Breed grijnzend loopt Eline Jeroens kamer uit. Ik kijk haar woedend aan en word meteen meegesleurd door Marc. "Laat me! Ik kan ook zelf lopen!" Bijt ik hem toe. "Anders ga je toch niet!" "Wat probeer jij nu eigenlijk te bereiken?! Concurrentie te hebben? Je wilt goede indruk maken, dan moet je ook goed doen, ga me nou niet slagen want als ik morgen naar school moet en ik kom je ohzo grote concurrent tegen gaat hij vragen wat er met me is en je weet dat ik dan de waarheid ga zeggen, dat jij me sloeg!" Roep ik naar hem. Ik trek mijn pols uit zijn greep en ren voor de éérste keer echt huilend naar mijn kamer. Als ik net op mijn bed ben beland, hoor ik zacht geklop op mijn deur. Zonder dat ik een woord heb gezegd komt Marc binnen. "Jongedame, nu bed in en ik wil géén woord meer horen over dat! Ik wil deze week géén één woord meer van je horen, contact met Jeroen is verboden vanaf nu!" "Wat?!" "Zwijgen!" De deur word terug dichtgegooid en het slot gaat er weer op. Stil leg ik me op bed. Verboden contact met Jeroen?! Ik sluip naar mijn broek waar mijn mobiel inzit. Opeens voel ik een briefje in mijn zak zitten. "Wat is dit nou weer?" Mok ik tegen mezelf en vouw het open...
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 02, 2008 7:44 pm

Lulmarmens is stom ö
Maar stiekem vind ik Jeroen nog stommer.

EninhetvervolgvindikBillstiekemeenzak'-_-
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 02, 2008 7:55 pm

AhGoshie, dus je vindt mijn gedachten ook een zak? x)
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 02, 2008 9:06 pm

Neen xD da's alleen Bill :Y)
Damn mochtik niet verklappen '-_-
Maar Bill is stiekem heeuuul lief <3
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 3:46 pm

Hij wordt ooit nog wel eens liever in het vervolg. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 9:12 pm

Bill ?? x)
Dat meot ie vn mij <3
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:15 pm

xD
Terug naar boven Ga naar beneden
xMensjee

xMensjee


Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : I don't tell you =P

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:19 pm

De koppige ezel clown
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03, 2008 10:31 pm

Idd, hij leert het nooit.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [B-TH] Verloren - gevonden   [B-TH] Verloren - gevonden - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[B-TH] Verloren - gevonden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Liefde-
Ga naar: