Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Tokio Hotel

Ga naar beneden 
+4
Bunny_x3
JustYou_x3
xMensjee
ShoonHATETOLOVE
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Bunny_x3

Bunny_x3

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29

Tokio Hotel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:42 pm

Safi

"HA-HA" antwoord ik een beetje verveeld. ik plof naast hem op de bank,. "wat heb je gedaan?" vraag ik nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:51 pm

Bill
"Nou, Gustav gaan redden, teruggekomen, Hanne getroosd, geslapen, Gustav gaan halen, hier nu zitten, vragend naar jouw kijken omdat ik niet weet wat je bedoeld omdat ik niéts gedaan heb. Zal Tom wel geweest zijn." Binnenmonds lach ik maar houd mijn gezicht serieus, zodat het lijkt alsof ik niets gedaan heb. clown
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:53 pm

Safi

"hmmm" mompel ik alleen maar. "ik heb trouwen sergens gelezen dat je niet tegen kietelen kon!" zeg ik grijnzend en begin hem te kietelen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:57 pm

Bill
"Niet kietelen!" Zeg ik zielig en probeer haar tegen te houden, desondanks was ze al begonnen en pleur ik op de grond. "Stop, man! Ik bedoel vrouw.. Hanné!!!" Roep ik zielig door elkaar. " 'k Heb me haar net gedaan!" Zeg ik beledigd en ratel nog wat dingen. clown
Rianne

Rianne

Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 6:59 pm

Gustav

Ik loop naar boven.

"Alles goed?"
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:06 pm

Safi

ik stop maar met kietelen, maar laat een brede grijns over mijn gezicht vallen. bliksemslen vliegt mijn hand naar zijn haar en gaat er een paar keer goed doorheen. "staat beter!" verzeker ik Bill met een grijns

(tegen wie heeft Gustav het? xD)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:06 pm

Tegen wie zeg je dat? clown
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:08 pm

JustYou_x3 schreef:

watte? dat van Safi si tegen Bill, en ik wil van Rianne weten tegen wie Gustav praat xD
Rianne

Rianne

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:09 pm

Bunny_x3 schreef:
JustYou_x3 schreef:

watte? dat van Safi si tegen Bill, en ik wil van Rianne weten tegen wie Gustav praat xD

tege safi en bill Xd
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:11 pm

@ Eva;

Ghehe, ik bedoelde Gustav, sorry. (a)

Bill
"Ja Gustav, alles goed met mij. Enn.. Ik zal voor een keer Safi eens geloven." Zeg ik met een grijns. Ik zet me terug recht en duw Safi in de sofa. Zelf pleur ik ernaast. "En heb je deze nacht leuke dingen met Tom gedaan?" Mijn grijns wordt ontzettend groot en kijk haar aan tot ik antwoord krijg.
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:12 pm

Safi

"ik ben net wakker en kom erachter dat ik bij hem in bed lig. als ik werkelijk zo diep slaap dat jullie me bij hem in bed kunnen duwen moet je eerder aan hem vragen of hij wta bij mij gedaan heeft..." antwoord ik Bill droog.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:15 pm

Bill
"OhGosh, wie zegt dat wij dat gedaan hebben?!" Ik blijf ontkennen, dan blijft het leuker.. :}
"Enfin, vrouwen kunnen helemaal niet diep slapen want ze zijn toch altijd bang voor verkrachters?" Suspect Zeg ik dan droogjes.
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:16 pm

Safi

als we daar aan denken zou ik al helemaal niet naast iemand gaan liggen die ik nauwelijks ken en bekend staat om one nights stands?" antwoord ik droger terug
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:19 pm

Bill
"Vind je hem niet leuk dan?" Vraag ik verbaast.
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:22 pm

Safi

verbaast kijk ik terug.
"en dat ga ik zijn broer vertellen?" vraag ik grijnzend.
"maargoed, anders ga je vast eng doen." ik kijk even om me heen of Tom te zien is, dit is niet het geval.
" zeker vind ik hem leuk, of is dat verboden?"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:24 pm

Bill
"Je vindt hem leuk? Maar je houdt niet van zijn one-night-stands karakter? Vrouwen.. " Zucht ik grijnzend.
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:25 pm

Safi

"wta zou jij er van vinden als Hanne vandaga met jou ging en morgen met Gustav?" confronteer ik Bill grijnzend
Rianne

Rianne

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:32 pm

Gustav

"Waarom zou ik wat met Hanne doen???"
xMensjee

xMensjee

Aantal berichten : 800
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:34 pm

hanne
Slaperis strompel ik naar de richting van hert geluid. "Ik hoor mijn... naam" geeuw ik.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:41 pm

Bill
"Nou dat zou ik niet lief vinden van Hanne", beledigd kijk ik even weg, " Goodmorning schone slaapster." Lacht liefelijk naar Hannee
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:42 pm

Hanne
Ik lach naar Bill en geef hem een knuffel.
"Waarom komt niemand me wakker maken" zeg ik slaperig. daarna grijns ik naar Safi die nogal chagerijnig staat te staan.
Bunny_x3

Bunny_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:46 pm

Safi

"was maar een voorbeeld Gustav" ik grijns even naar Bill.
"waarom stoppen jullei mij bij Tom in bed?" vraag ik aan Hanne, nog steed smet een smile op mijn gezicht
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:47 pm

Bill
"Hebben we écht niet gedaan." Ontken ik nogsteeds.
"Ik heb je deze ochtend niet wakker gemaakt omdat ik Gustav was gaan halen, en dat is wat te vroeg voor iemand die een schoonheidsslaapje verdient." -SlijmSlijm... xD-
Rianne

Rianne

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:47 pm

Gustav

"Wanneer gaan we weer touren?"

[hoezo droog er doorheen]
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitimedi nov 25, 2008 7:48 pm

Ben evenweg I love you
Hanne
Ik lach weer naar Bill
Meteen veeg ik de lach van mijn gezicht als ik Safi hoor. "Ik.. Wij??" wij hebben niets gedaan hoor! Volgens mij droom je.." zeg ik met een stalen uitdrukking
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 14 Icon_minitime

Tokio Hotel
Terug naar boven 
Pagina 14 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tokio Hotel #2
» Tokio Hotel
» Hotel Idolon Eboracum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: