Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 10:02 pm
Safi
ik open mijn ogen. wara de hell ben ik? owja, op sofa bij Kaulitz twins thuis. denk ik opgelucht. dat opgeluchte gevoel verdwijnt als ik naast me iemand hoor kreunen in zijn slaap. gelijk kijk ik op. schiet overeind en zet het op een gillen. "wtf? hoe kom ik hier?" gil ik panisch door het huis en storm de kamer uit, bonk hard op die van Bill en loop zonder op antwoord te wachten naar binnen
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 10:51 pm
Ik leef nog schatjes !!
Bill "Je hoeft je niet.. te schamen," zeg ik snel, "dit overkomt iedereen wel eens een keertje. Naar waar wil je, naar je eigen huis of ga je met mij mee, waar je op dit moment niets kunt doen buiten je vervelen." Een flauwe glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik geef hem een schouderklopje.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 11:04 pm
Gustav
Ik lach ook voorzichtig. "ik ga wel met jou mee. Lekker jullie lastig vallen"
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 11:38 pm
Bill "Goed, maar Tom en ik moeten straks nog naar een, dom, familie feest. Gast, ik heb écht geen zin." Zucht ik en geef hem nog een grijnsje. "Laten we gaan dan?"
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 6:27 pm
nee sorry, ik ook niet . SucceS!!
Gustav
"okee"
Ik sta op en pak 3 zakken chips uit de kast.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 6:30 pm
Bill Ik kijk toe hoe Gustav drie pakken chips pakt. Ik wil mezelf slaan tegen mijn voorhoofd, maar doe dat niet. "Ik ga even mijn haar wat beter doen.." Mompel en verzin ik snel en ga rustig naar boven, meteen ga ik naar de badkamer en doe mijn haar, nogmaals, deze prachtige ochtend. Daarna ga ik in mijn kamer even kijken, maar bedenk me dat ik Hanne niet moet wakker maken.