Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:32 pm
Bill "Hanne," zeg ik beetje treurig, "kunnen deze discussies morgen niet.. ?" (Want ik moet Gustav redden xD) Verward van wat Hanne, degene die ik net zo lief vond, zei tegen me kruip ik terug uit bed en doe mijn kleren terug aan en maak een wandeling. Ik zal maar eens gaan kijken of Gustav er nog zit. Bij die gedachte moest ik lachen, ik vraag me af welke gek nou zoiets zou doen. Ik volgde het pad tot aan het bankje, maar helaas daar zat Gus nog. "Gustav!' Roep ik verschrikt en ren meteen naar hem heen. Geen idee wat ik nu moet doen sla ik mijn jas rond hem een en luister naar zijn polsslag of die nog werkt.
(En komt Gustav al terug tot leven? ;d )
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:39 pm
Hanne Verdooft blijf ik achter. Ik voel me stom om wat ik gezegd-gevraagd had. Die blik in zijn ogen.. Natuurlijk was het voor mij gemeend. Ik met mijn stomme kop ook.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:41 pm
Bill Na Gustav gedumpt te hebben in een ambulance, waggel ik naar huis. Ik vraag me af waarom ik geen ja heb gezegd om mee te gaan naar het ziekenhuis. Binnen hang ik mijn jas op en ga terug naar boven. Aangezien Hanne niet terug in de zetel is gaan liggen zal ze nog boven zitten ofzo? Ik kom terug boven en ga meteen naar mijn kamer;
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:43 pm
Hanne Ik schrik als ik de deur hoor opengaan, maar het gevoel verminderd als ik Bill zie binnen komen. Het geeft me een totaal ander gevoel. "Bill, sorry ik wilde niet.." stotter ik.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:45 pm
Bill Vragend kijk ik Hanne aan als ze begint te stotteren. Ik besluit niets te zeggen voor ze is uitgepraat.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:48 pm
Hanne Ik voel mijn ooghoek nat worden. Fuck waarom begin ik ook altijd te wenen! "Het is gewoon... Ik...." snik ik. "Ik houd echt van je.." fluister ik erachter.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:50 pm
Bill Totaal iets anders verwachtend, kijk ik haar even aan. Dan dringen de woorden pas echt tot me door. Aan haar blik in haar ogen, merk ik dat ze het meent, ze huilt bijna... Ik zet me naast haar en leg een arm rond haar heen.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:52 pm
Hanne Ik nestel me tegen Bill en snik. Ik kijk hem met betraande ogen aan.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 8:58 pm
Bill Goshie, daar kan ik niet tegen.. "Ik houd ook van jouw.." Fluister ik zachtjes tegen haar.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:01 pm
omg dump gustav maar in een ambulance XDXDXDXD was eten trouwens
Gustav
langzaam wordt ik wakker. Ik voel me raar. Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Wat is dit? Een ziekenhuis?
[kom hem helpen hij is ALLEEEN]
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:02 pm
haha x) Ik moet gaan morgen verder? Hanne Ik geef Bill een knuffel. "Ik heb nooit in liefde op het eerste gezicht geloofd tot nu." zeg ik op fluister stem.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:05 pm
Okido. ^^
Bill "Ik heb nooit in engelen geloofd. Tot ik er een zag." Zeg ik ook op een fluister stem. "Maar nu ben ik echt wel moe hoor." Zeg ik dan droog en trek mijn shirt en broek uit en ga onder de dekens liggen.
GekkegestoordeBillisinactie.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:06 pm
Ik meot gaan. veel succes bij de dokter ^^ Hanne Wat lieef ! Ik kruip naast Bill en ga tegen hem aan liggen. Ik pak zijn hand vast. En val zo in slaap.
Kaytje95
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 23-11-08 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:09 pm
goeiemorge
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:09 pm
Doeeiii. x Ghehe, succes bij de dokter vast, ik moet morgen, waarschijnlijk, naar het ziekenhuis !
Bill Met Hanne tegen me aan genesteld zou ik in slaap moeten vallen. Maar dat gebeurd dus niet. Hanne is ondertussen al lang in dromenland, terwijl bij mij de zachte maanlicht die in de kamer binnenvalt mijn aandacht steelt. Na een tijdje naar de maan staren geef ik een kusje op Hannes neusje en val dan ook in slaap.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:12 pm
omg gustav ligt daar alleen in het ziekenhuis ziek te wezen en Bill gaat slapen omg omg
Gustav
Ik ga overeind zitten, wat ietwat moeizaam gaat. Er komt een zuster binnen die me eten geeft. "Je mag zo naar huis, als iemand je ophaalt'
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:12 pm
belbillbelbill. x)
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:13 pm
JustYou_x3 schreef:
Doeeiii. x Ghehe, succes bij de dokter vast, ik moet morgen, waarschijnlijk, naar het ziekenhuis !
Bill Met Hanne tegen me aan genesteld zou ik in slaap moeten vallen. Maar dat gebeurd dus niet. Hanne is ondertussen al lang in dromenland, terwijl bij mij de zachte maanlicht die in de kamer binnenvalt mijn aandacht steelt. Na een tijdje naar de maan staren geef ik een kusje op Hannes neusje en val dan ook in slaap.
GOODMORNING.
Wrm moet je naar het ziekenhuis?
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:13 pm
JustYou_x3 schreef:
GOODMORNING.
Wrm naar het ziekenhuis?
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:14 pm
Kaytje95 schreef:
Ik heb al een week last van een maagontsteking and that's not genau. ^^
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:14 pm
Gustav
Laat ik Bill maar bellen. Bij hem heb ik de meeste kans dat hij al wakker is. Ik druk de toetsen van mijn mobieltje in en bel hem op.
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:15 pm
JustYou_x3 schreef:
Kaytje95 schreef:
Ik heb al een week last van een maagontsteking and that's not genau. ^^
ah,arme eva=( Ik leef met je mee hoor lieverd(K)
Linn Ik msn.(a)
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel ma nov 24, 2008 9:17 pm
Bill Ik word wakker door een geluid, mobielgeluid. Meteen begin ik wat tegen mezelf te mompelen, maar besluit op te nemen. Op het schermpje staat meteen Gustav, dus ik spring meteen op. "Gustav!" Roep ik haast, helemaal vergeten dat Hanne nog sliep. Nadat hij zei dat hij waarschijnlijk weg mocht als ik hem kwam halen sprong ik haast in me kleren en ging naar het ziekenhuis, met voor Hanne als ze wakker zou worden een briefje in d'r hand dat ik Gustav ben halen.