Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 7:17 pm
geen ideee, doe nog maar niet, dan kan het nog XD
Gustav
"Neeeee hoor, echt niet" ik kijk schijnheilig
Kaytje95
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 23-11-08 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 7:19 pm
Haahaa,okee.x]
Linn Ik lach en kijk hem in zijn ogen. Meteen voel ik mezelf wegsmelten en wend snel efjes me blik naar trip,die staat te blaffen tegen een ander hondje.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 7:40 pm
Oké, lekker eten <3
Gustav
Awh , ze is zo lief als ze lacht. Ik krijg de neiging om haar te zoenen. Maar dat wil ze vast niet. Ik wend mijn blik af en zet een stap naar achteren.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 8:33 pm
boored
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 8:46 pm
Tom Verveeld zit ik op bed, te tokkelen met mijn gitaar. Het valt me wel op dat ik Safi al lang niet meer heb gezien.. Zou ik haar opbellen? Ik neem alvast mijn mobiel en stuur een berichtje naar haar. Hée, heb je al lang niet meer gesproken.. XxTomzel.
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 8:52 pm
Safi
ik zit verveeld op bed met vol volume jank liedjes te luisteren. ik voel mijn mobiel niet afgaan. pas na een poosje als het liedje afgelopen is zie ik mijn mobiel trillen. snel pak ik hem en lees het bericht. ik grijns breed.
hey, zit hier vast in huis.. bellen heet zoiets xD Xx Me
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 9:07 pm
Tom Grijnzend kijk ik op als ik mijn mobiel hoor afgaan, ik leg mijn gitaar weer net onder mijn voeten. (xD) En lees het berichtje, meteen stuur ik wat terug;
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 9:46 pm
Safi
ik grinnik even en laat me weer op bed vallen. god was ben ik blij dat ze me mijn mobiel niet hebben afgepakt, maar goed ze hadden niet verwacht dat ik zo snel vrienden kon maken in dit godvergeten gat, ik zelf ook niet maar toch.
bij jullie logeren.... -.- ik was verdwaalt, aar geloven, homaar.. xx Saf
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel za nov 29, 2008 10:00 pm
Tom OhGosh, is het onze schuld? ö
Is het Bill en Hanne hun schuld dan? ö, ik zal hun even op het matje roepen... XxTom