Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Tokio Hotel

Ga naar beneden 
+4
Bunny_x3
JustYou_x3
xMensjee
ShoonHATETOLOVE
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kaytje95

Kaytje95

Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29

Tokio Hotel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 8:52 pm

JustYou_x3 schreef:
Kayleeee !! clown
Evaaa(a)
Wat zie ik nou,ben ik nodig voor gustav?x]
Dan moet je efjes 3 uurtjes skrippex]
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 8:55 pm

Bill of ik ? clown
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 8:57 pm

JustYou_x3 schreef:
Bill of ik ? clown
Nouu.uhm,jy moet zorgen dat het bij bill 3 uurtjes later is.(a)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:03 pm

Bill
Hanne en Saaf zijn net naar huis vertrokken, Safi hopend dat ze haar huis zou vinden, Hanne ging voor de zekerheid even mee. Tom, Gustav en ik zitten op de bank. Simone, oftewijl mam, zit kritisch boven zichzelf in de spiegel te bekijken. Gordon komt er even bijzitten. "Zo gezellige damens waren dat daarnet." Ik grijns. "Dat zijn ze ook." Zegt Gustav voor me. Simone komt beneden aanlopen, "hup hup, we moesten er al zijn", glimlacht ze. We gaan snel naar buiten en zijn in een wip bij het 'feestje'.
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:08 pm

Linn
Ik loop naar de badkamer en doe mijn haar goed. Ik hoor me moeder gillen dat ze vast gaat,en dat ik wel kan lopen.
"is goed"roep ik terug.
Daarna loop ik weer terug naar mijn kamertje en trek een grijze donnaybroek aan met een zwart sexy shirtje. Ik pak mijn gympen en loop naar beneden,werk me make up bij en loop naar buiten. Snel kom ik aan bij het gebouwtje.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:13 pm

Bill
Een paar van die wuppie nichtjes zijn rond Tom, Gustav en mij komen staan. We geven ze een hand en proberen dan door te lopen. Als ik even de ingang in het vizier houd, fluister ik tegen Gustav, "kijk dat is Linn", meteen kijkt hij op en kijkt haar glimlachend aan. Tom en ik lopen even naar zo'n bar ding en pakken een glaasje champagne.
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:16 pm

Linn
Ik glimlach even terug naar een jongen en loop dan naar een paar mensjes als ik geroepen word.
"Hee"glimlach even naar de meisjes en geef de kleinste vanhooguit 3 een kusje op haar wang.
Dan loop ik maar weg en ga wat drinken pakken,waarbij ik tegen bill aanbots.
xMensjee

xMensjee

Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:16 pm

Hanne
Ik loop rond met Safi in het dorp op zoek naar haar huis.
"zeker dat het hier egens is?" vraag ik haar
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:19 pm

Hoor je dat Jolien, ze botst mij aan x)

Bill
Ik kijk naar degene die net tegen me aanliep. "Oh, hoi Linn." Grijns ik en bekijk haar eventjes. "Hoe gaat het?" Vraag ik daarna.
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:20 pm

Haahaa,misdaad?XD

Linn
Ik kijk op als ik de bekende stem hoor
"Bill"het komt er nog al droog uit.
"shit,het gaat niet,het is hier saai"ik kijk hem zielig aan terwijl ik mijn lange blonde haar naar achter veeg
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:21 pm

x')
Hanne is jaloers ö
Hanne
"Daar is het!" roept Safi. Ze wijst een huis aan. Ik loop mee tot aan de deur. "Ik heb je nummer ik bel wel eens" zeg ik en ik geef haar een knuffel.
Ik loop naar huis. "Ben thuis!" roep ik. "Leuke vrienden gemaakt?" vraagt mijn moeder. "Jaa, Bill en Safi en Tom en Gustav natuurlijk." ratel ik opgewonden.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:22 pm

Bill
"Wat wil je anders?" Ik grijns even, "wat verwacht je dan dat ik doe om het leuk te maken, zal ik een liedje zingen?", kwam er dan droog uit.
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:24 pm

Linn
Ik kijk hem uitdagend aan,wat helemaal vanzelf gaat.
"Ga je gang"zeg ik dan terwijl ik triomfantelijk tegen de bar leun.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:25 pm

Hanne
ik praat verder tegen mijn moeder over hoe geweldig ze wel zijn. Ik probeer expres om niet te vaak de naam Bill te noemen. Hij is wel de geweldigste, maar dan heeft mijn moedere me meteen door en dan tja dan begint ze te zagen over de bloemetjes en de bijtjes Rolling Eyes. Toch lijkt het alsof ze me al snel doorheeft. "Die Bill vind je precies toch wel een leuke jongen he." zegt ze terwijl ze haar moeder blik gebruikt. Ik probeer om niet te blozen en zeg dan iets in de trand van "Mahaaam.." "Ik ga naar boven he!" vul ik dan aan. x)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:28 pm

Bill
"Ik ga echt geen liedje zingen, ik heb vakantie.." Zeg ik droog en bekijk haar like i'm an angel.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:30 pm

Hanne
Ik plof op mijn bed en begin te twijfelen.. Bellen, SMS'en of niet..
Na 5 minuutjes besluitik een sms'je te sturen naar Bill.

Heey <3 'k mis je! 'k wou dat je bij me was..
Liebe dich I love you Han
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:30 pm

Linn
"Nou lieve schat,of je gaat zingen,of wij gaan hier weg en laten tom alleen,en dangaan wij gezellig ergens heen ofzoox]"
Glimlacht.
Dan kan ik misschien nog even naar die ene schattige jongen,denk ik bij mezelf,en van het gevoel moet ik al helemaal blozen
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:34 pm

Bill
Ik begin te twijfelen, Linn's gedrag staat me niet aan, maar zin om te zingen heb ik ook niet. Ik zucht en geef toe. "Ik zing niet, nu." Zeg ik vastberaden en wacht op een antwoord als ik me mobiel voel afgaan. Ik pak hem uit mijn zak en lees het berichtje. Het is van mijn liefste Hanne. Snel stuur ik wat terug.

'k misje ook. Het is hier vetsaai en hier zit mijn nichtje vervelend te doen dat ik moet zingen... =( 'k wou dat ik bij jouw was.. Kusjé Bill x3
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:36 pm

Hanne
Ik schiet een gat in de lucht als ik mijn gsm voel trillen. "fuck, waarom verschiet ik altijd zo." zeg ik meer tegen mezelf dan tegen iemand. Ik lees het berichtje en word helemaal warm vanbinnen.

Arme jij, moet ik mijn droomprins komen redden? x)
x <3 I love you

Laatst aangepast door xMensjee op di nov 25, 2008 9:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:36 pm

Linn
ik pak ondertussen een glas cola van de bar.
"Kee dan"
Ik kijk rond.
"Zijn hier ook nog gezellige mensen?"Niet gemeen bedoeld ofzoo.
Ik kijk naar bill's gezicht en vul meteen aan.
"Buiten jij ofzoo.x]"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:40 pm

Bill
"Nou we hebben Gustav nog", begin ik te ratelen, "en Tom en dat zijn ze."
Ik pak mijn mobiel terug als ik hem weer voel trillen.

Dat zou geweldig zijn, nu zit dat kind me te versieren fso ? ö
Xx _ Like a Star @ heaven
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:41 pm

Hanne
WTF! Er gaat een schok door me heen.

En waar zou ik dan moeten zijn lieve schat? xx LD I love you
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:42 pm

Owjoo!
Linn versiert hem niet. Shocked

Linn
Ik zucht diep en overdreven
"ik heb geen zin in hier"begin ik met mijn goedste taaltje.(a)
Hoort zijn mobiel wéér.
"aanbidder?"
Pakt als ze aan aanbidder denkt zelf ook even op haar mobieltje en kijkt of ze smsje heeft,wat er 1 is,en begint te glimlachen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:45 pm

Bill
"Ja", zeg ik snel en geef haar een glimlach, "waarom zit je bij mij te zeuren, kan ik toch niets aan doen.. Anders gaan we weg." Zeg ik snel droog en typ wat terug naar Hanne. I love you

Ergens in ik weet niet waar het juist is... Sad Maar als ik ze naar Gustav stuur, ben ik hopelijk zo van d'r af. Xx Like a Star @ heaven
Kaytje95

Kaytje95

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 25, 2008 9:47 pm

Linn
"Zukkel,ik ook.x]"
Ik frons efjes mijn wenkbrauw.
"Omdat jij tegen mij aanbotste en zelf begon te praten dus"
Steek sago mijn middelvinger naar em op
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 16 Icon_minitime

Tokio Hotel
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tokio Hotel #2
» Tokio Hotel
» Hotel Idolon Eboracum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: