Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:47 pm
Hanne Onwillekeurig moet ik lachen. Moet je doen! Dan is Gus ook tevreden x) Xxx
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:50 pm
Bill "Ik hoop dat ik daar niet al te veel moet bij nadenken?" Zeg ik meteen en kijk haar iet of wat geïrriteerd aan. "Btw; heb je Gustav al ontmoet? Die is wel wat voor jouw." Grijns ik en ga rustig door. "En hij is momenteel single. Grijp u kans, juffrouw." Zeg ik beetje droog en wacht op d'r reactie af.
Kaytje95
Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 23-11-08 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:52 pm
Linn Ik frons me wenkbrauw. Probeert die me nu te koppelen? "Ik heb al iemand"draai me om en loop weg. Wat een irritant kind kan hij toch zijn. Ik loop richting me moeder en mompel wat,waarna ik naar de deur loop.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:55 pm
Bill "Nou zeg, die is ook snel op d'r tenen getrapt." Zeg ik tegen mezelf, ook ik heb meer zin om het af te trappen dan hier te blijven maar uit respect zal ik toch nog maar eventjes blijven.
Ze heeft al iemand. =( Nou is ze het afgetrapt en ben ik hier alleen met Tom en Gus. Xx
xMensjee
Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 22-11-08 Leeftijd : 31 Woonplaats : I don't tell you =P
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:56 pm
Hanne ik zit zielig bij mij thuis alleen te zitten. En besluit dus maar op me laptop te gaan en enkel dingentjes aan te passen. Mijn MSN start meteen op. MIjn geweldige nickname: Hanmens is verhuisd ö Meteen verander ik hem. Hann I just wanne be with you .. <3 Niet veel daarna begint mijn geweldige *humhum* ex tegen mij.
Ik krijg een sms wat een marteling ö. HELP, ik wordt gestalkd door mijn ex ofzo ^^ ö xx
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:57 pm
Linn Ik kijk naar buiten.Fock,het regent,en ik heb geen jas bij me.Toch loop ik maar naar buiten,en krijg een hele plens water over me heen.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 9:59 pm
Bill Agoshie, ik kom je wel redden. Als je me zegt in welk overhip huis je woont. Xx
"Tomzel." Tom kijkt me droogjes aan. "Ik ga naar HannHann want ze wordt gestalkt door d'r ex en ik ga dat niet toelaten. Doeii." Zeg ik beetje droog en verlaat het gebouw.
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:01 pm
Linn 3 min. later ben ik thuis en plof ik boven vermoeid op mijn bed. Ik zet mijn laptop op mijn schoot en log in op msn.
Linn<3David - You're the one that I want<3 is online.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:04 pm
Hanne *straatnaam nr 25 ofzo* daar kan je me vinden. wacht vol spanning, niet verschieten van moederlief x) xx
Ik antwoord gepikeerd op Frankie de verschrikkelijke: Dag. Nieuw vriendje? vraagt hij. Problemen mee? (ik) Euh, ja, je vergeet dat je van mij bent! Het is niet dat je ergens anders woont dat dat veranderd. (hij) Ik ben nooit van jou geweest. IK heb het UIT gemaakt remember :@ (ik)
Ik zucht en hoop dat Bill er snel is.
Kaytje95
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:05 pm
Linn Ik msn met davidx)
Ik gaa taart eten en dan weg. Doeii lieverds!
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:07 pm
Bill Zo slim dat ik was had ik een jas meegenomen voor vervelende regenbuien zoals deze. Ik steek ongemakkelijk mijn handen in mijn zakken en heb een naar gevoel, maar ik loop door. Na een tijdje kom ik bij nr. 25 aan. Ik bel aan en let op Hannes waarschuwen voor het niet opletten van moederlief... Daarmee krijg ik een glimlach rond mijn gezicht, moeders ze zijn zo bezorgd om hun kinderen maar vinden het gewoon geweldig dat ze een vriendje hebben zolang ze niet verder doen dan zoenen.. ^^
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:09 pm
Moeder Hanne Ik hoor de bel gaan. Meteen loop ik naar de deur en kijk in de ogen van een jongen die een kop groter is dan mij lang stekelhaar heeft en geschminkte ogen. "Ja.." vraag ik aarzelend.
Hanne Ik hoor de bel gaan. Voor ik het weet hoor ik mams de deur open doen. Mams en haar geweldige vooroordelen. Fuck, was ik maar optijd beneden... IK loop de trap af. "Heey Bill." zeg ik zo neutraal mogelijk, terwijl mijn hart opspringt van blijdschap.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:12 pm
Bill "Hello my dear." Zeg ik met een droog accent en ga voorzichtig naar binnen, terwijl die moeder me afkeurend of goedkeurend aankijkt.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:14 pm
Hanne Ik geef Bill een knuffel. "Mam, Bill komt me helpen met euhm... mijn computer te herinstaleren.." lieg ik. Daarna pak ik Bills hand en trek hem mee naar boven.
Moeder Hanne "ja oké, is goed." antwoord ik mat Ik loop de keuken in. "wat een rare snuiter," mompel ik.
Hanne "Sorry lieve schat, ik heb ze nog niet over ons verteld. Het is gewoon ze is zo overbezorgd als het op vriendjes aankomt. allemaal Fr..." Ik stop abrupt.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:17 pm
Bill "Allemaal?" Vraag ik haar en blijf koppig staan. Ik begrijp d'r moeder wel en nu ze 'allemaal fr..' zegt kan ik wel raden wat er volgt.. 'Allemaal frank, of een andere naam met Fr, schuld." Dit geeft me best een naar gevoel, eerst word ze gestalkt door d'r ex, wat waarschijnlijk die Frank is en nu dat het zijn schuld is. Wat heeft dat kind wel niet gedaan?
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:20 pm
Hanne "Frankie.." zeg ik zuchtend. "Mijn ex......." Het is even stil. "Hij was mijn eerste en vorige vriendje.. en hij.... doet alsof hij het nog steeds is. het is vreselijk." De echte waarheid achter Frankie verzwijg ik. De enige die dat weet is me moeder. Het doet pijn om Bill niet alles te vertellen. "En nou was die op msn..." zeg ik dan nog zuchtend.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:24 pm
Bill Ik zwijg even, "waarom doet je moeder dan zo erg over hem? Hij is toch gewoon wat aan het zeuren wat niet waar is, of is het gewoon omdat ze nu denkt dat dat bij alle jongens is?". Verder dacht ik er niet over na, maar dat hoefde ook niet, volgens mij. Nieuwsgierig naar Hannes antwoord blijf ik haar aanstaren.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:27 pm
Hanne "Ik, ik wil er niet over praten." zeg ik stil en ik wend mijn blik af. "Nu zat die weer op msn raar tegen me te doen.." Ik toon Bill het gesprek.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:30 pm
Bill Ik respecteer Hannes antwoord, al had ik liever een écht antwoord gehad. Ik loop met haar mee, waar ze het gesprek toont. "Waarom zet je hem niet uit je contactlijst? Je wilt er toch niets mee te maken hebben.. of wel?"
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:34 pm
Hanne "Ik heb hem een tijdje geblokkeerd. Hij maakt telkens nieuwe e-mailadressen enzo aan, ik ben het "gewoon beu. Dus laat ik hem zo maar staan. Mams hoopte dat door de verhuizing alles anders ging worden. maar hij gaat gewoon verder.."
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:35 pm
Bill "Maak jij dan een nieuw adres, hij zou er toch niets vanaf weten." Zeg ik, als dat kutjoch gewoon ophoudt met dat gestalk zou ik ook eens terug blij zijn.
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:37 pm
Hanne "Ben ondertussen al 5 keer van adres veranderd." antwoord ik zuchtend. "Maar ander onderwerp." zeg ik gemaakt vrolijk. Ik duw hem op het bed en zoen hem.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:39 pm
Bill "Vurig persoontje." Zeg ik ertussen maar ga er gewillig op in. Toch wel raar dat hij er dan aankomt? Ik zou er toch niet zomaar achter komen als Tom een nieuw mailadres heeft. Als hij het geheim wilt houden tenminste, want die zegt bijna alles tegen me..
xMensjee
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:40 pm
Hanne Ik ga naast Bill liggen en sluit mijn ogen.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Tokio Hotel di nov 25, 2008 10:42 pm
Bill Gaat speels met twee vingers, net als een mens op benen xD, over de buik van Hanne.