Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Tokio Hotel

Ga naar beneden 
+4
Bunny_x3
JustYou_x3
xMensjee
ShoonHATETOLOVE
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
xMensjee

xMensjee

Aantal berichten : 800
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 31

Tokio Hotel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:44 pm

Hanne
Ik moet lachen wnt het kriebelt. Even duikt er een beeld op, maar ik verdring het.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:47 pm

Bill
"Wat ga jij morgen doen?" Vraag ik dan en denk even aan Tom die nu zielig op dat feestje zit, of bij Safi?
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:48 pm

Hanne
"Hm.. morgen is het.. zondag... Uitslapen, en voor de rest nog niets." zeg ik genietend
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:51 pm

Bill
"Ahzoo." Zeg ik en sluit langzaam ook mijn ogen en geniet van het bijzijn van Hanne. I love you
SMOOORVERLIEFD OFSOO ? clown
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:52 pm

Ik meotgaan Byee I love you
Hanne
"En jij lieverd?" Ik pak voorzichtig zijn hand vast en prul wat met zijn vingers.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimedi nov 25, 2008 10:55 pm

Byees. Have sweet dreams flower

Bill
"Waarschijnlijk ook uitslapen, maar daar komt niet veel van want dan word die hond weer gek.. en jouw zoenen?" Met die laatste woorden komt er een glimlach rond mijn mond.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:27 pm

Hanne
Ik moet weer glimlachen en geef hem een zoen. "Ik hou van je.." fluister ik daarna Smile.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:29 pm

Bill
Ach wat is ze lief. I love you Genietend blijf ik liggen. ^^
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:32 pm

Hanne
Ik zoen het verder,maar schiet recht als ik mijn deur hoor open gaan.
"Hanne?" klinkt het. Ik zie het gezicht van mijn moeder om de hoek.

Moeder Hanne
Mijn hoofd eraf als ze niet aan het kussen waren. Ik kijk hanne doordringent aan en vraag dan. "Hebben jullie dorst? Is het gelukt met de pc?"

xD
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:35 pm

Bill
Ik zet me snel rechtop .. Oh, Jumbie dood als zij niet kwaad is. (xD) Ik kijk Hanne even aan; "Uhm.. Nee, of ik toch niet." Zeg ik snel. "En de pc werkt weer geweldig.." voeg ik eraan toe.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:37 pm

Whaha xD
Hanne
"We komen zo naar benden." verzeker ik mijn mams. Ze kijkt nog een keer onzeker, maar loopt dan de trap weer af.
Ik kijk zenuwachtig aan, en schiet dan in de lach. x)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:41 pm

Bill
"Happy Mother heb jij zeg.. " Zeg ik sarcastisch en kijk Hanne aan. "En waarom zit jij nou te lachen?" Voeg ik eraan toe met een grijns. ^^
Rianne

Rianne

Aantal berichten : 424
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:46 pm

Hallo iedereen!!!! Gustav is aanwezig xd
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:47 pm

Hanne
En wie zijn schuld zou dat zijn.. denk ik.
"En de pc werkt weer geweldig.." zeg ik dan op de droge toon die Bill gebruikte en ik giechel xD
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:49 pm

Hooi GUSTAVFIAAA. xD

Bill

"Eigenlijk heb ik er geen idee van of hij werkt of niet. clown Maar ik weet wel dat je moeder of aan de deur naar het gesprek luisterd of beneden op de klok zit te kijken wanneer we beneden zijn." albino Zeg ik op dezelfde droge toon die Hanne geweldig vindt. xD
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:53 pm

Hanne
"We kunnen beter naar beneden gaan denk ik xD" Ik pak zijn hand vast en trek hem naar buiten mijn kamer de trap af. "Mahaam. ik heb dorst xD"
Rianne

Rianne

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 3:54 pm

HOI BILLIIIANNAAAAA

Gustav

Ik blijf maar een beetje bij Tom in de buurt. Hier is het niet veel beter dan thuis. En dat leuke nichtje van Bill zie ik ook nergens.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:00 pm

HOE GAAT DIE MET GUSTAAFFVIAAAA ??? x)

Billchen xD

OhGoshie, maak dat mee, kleine Hanne heeft dorst. Beneden zit dat mens een beetje geërgerd naar me te kijken, maar ik trek me er niets van aan. "Dáág mevrouwtje, hoe gaat het?" Zeg ik weer met dé droge toon tegen de mammzell van Hanne.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:05 pm

Hanne
Ik geef Bill een stomp, maar probeer toch ook mijn lach in te houden. Tot mijn grote verbazing glimlacht ze. "Goed. en met jou?" zegt ze. Voor Bill kan antwoorden zeg ik:" Mam, we zijn wel. We gaan naar .... Safi. Byee I love you." Ik geef haar een kus op de wang drink mijn glas leeg en trek Bill mee naar de gang. Ik spring in mijn schoenen en in 5 minuten staan we buiten. xD
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:07 pm

Bill
"Dat had ik nooit van je moeder verwacht, zij en lachen gaat toch niet samen.." Grijns ik en waggel dicht tegen Hanne over de straat.
Rianne

Rianne

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:13 pm

GOEEEEEED EN MET BILLIIIANNAAAAA??

Gussiepusiieee <3 xD

Waar is Bill eigenlijk heen. Ik stoot Tom aan: "Ik ga dude" "oké," antwoord hij. Ik loop naar buiten, de straat op.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:14 pm

Hanne
Je had haar vroeger moeten kennen. ze was vrolijk, lief en behulpzaam alleen niet te. De perfecte moeder. Tot Frankie. In het begin was alles geod en wel, maar dan..
"Vroeger was ze niet zo.." zeg ik treurig.

Moeder hanne
Wat een onbeschofte vlegel. Toch had ik naar hem gelachen. Waarom? Ik heb Hanne in geen tijden zo vrolijk gezien. Sinds dat voorval met Frankie is ze altijd teruggetrokken geweest. De verhuis was een goed idee. Maar toch de attitude (wat een woord xD) van die jongen..
Wat dan ook, hij maakt Hanne gelukkig. Toch blifjt dat ene stukje angst in me zitten.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:20 pm

NIET GOED. EVA KIND IS ZIEKJS MAAR MET BILLANINIAA GAAT ALLES GOED. OOOH FUCKIKMOETEVENTELEFONEREN. x)

BillyBoyy
"Ze zat waarschijnlijk wel in d'r midlifecrisis, en nu is dat aan het overvliegen." Zeg ik vastberaden, maar mijn gedachtes niet. Ik zit er met mijn gedachten ook helemaal niet bij, niet bij Hanne maar bij die Fr - laat ik hem Frank noemen. (xD)
Rianne

Rianne

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:23 pm

awwwwwwwwww BILLANINIAA WEET JIJ HOE JE WISKUNDELERAREN MOET WEGKRIJGEN??

gullieeepoeliieee <3

Ik loop rondjes door het winkelcentrum en zit een beetje doelloos om me heen te kijken.
xMensjee

xMensjee

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitimewo nov 26, 2008 4:23 pm

het IS Frankie, en je ik was in een rare bui toen ik de naam bedacht xD
Hanne
"Ja dat zal het wel zijn antwoord ik mat." We lopen ondertussen een parkje in. Ik plof me neer op het eerst tegenkomende bankje.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tokio Hotel   Tokio Hotel - Pagina 18 Icon_minitime

Tokio Hotel
Terug naar boven 
Pagina 18 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tokio Hotel #2
» Tokio Hotel
» Hotel Idolon Eboracum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: