Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:37 am

Tom
-Véttbezorgd xD-
'Gaat het wel? Je ziet er.. moe, gefrustreerd, woedend, verdrietig en ik kan nog een hele lijst benoemen..'
Hij doet zijn dikkedikke vest uit en doet een poging die rond de rillende..
'Wat is je naam eigenlijk?' Vraagt hij voorzichtig voor ze al iets had kunnen zeggen of protesteren :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:41 am

Safi

"kan ik beter aan jou vragen... heeft je moeder je niet geleerd om niet met vreemde mee te gaan?" er klonk een heel heel klein grinnik je in haar stem, tussen haar hese stem.
de 2e vraag kon ze eigenlijk beter aanzichzelf stellen. wie was hij? en waarom zou hij haar in godsnaam helpen? ze had vaker gehoord van aanrandingen en dergelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:43 am

Tom
'Jazeker wel, maar jij bent geen vreemde.' Hij grijnst zacht en heeft het vermoeden dat ze hem niet vertrouwt.
'Kom, dan neem ik je mee naar je huis,' zegt hij voorzichtig maar hij dwingt haar niet ^^

How cutee ?;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:45 am

Safi

ze gaat met haar gewicht naar achter hangen en zet haar voeten vast aan de grond.
die stadtse jongens schenen veel vaker mensen te verkrachten dan ze op het platteland deden, en dat gebeurde ook nog best vaak volgens de geruchten daar.
maar als hij het had willen dien, waarom doet hij het dan niet? die vraag spook even in haar hoofd rond.
daarna zet ze traag een stap naarvoren
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:48 am

Tom
Puh, plattelandskinderen, allemaal bang van coole pubers zoals Tom Kaulitz.
Maar toch is er iets speciaals aan haar, haar karakter bevalt hem wel..

'Ik doe je heus niets, en als ik het doe bel je toch gewoon de politie?' Zegt hij zonder emoties ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:51 am

Safi

ze blijft vlak voor een lantaarenpaal staan, net buiten de lichtrking en blijft doelloos naar het licht staren.
"beter gezegt of ik mijn huis hier eigenlijk wel WIL terugvinden" haar stem klonk weer vol sarcasme.
"en mijn mobiel ligt nog in de auto.." voegt ze eraantoe, waar ze direct al spijt van heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:53 am

Tom
'Wil je dan niet naar huis? Het is ijskoud hier buiten -overdrijft- en anders mag je mijn mobiel wel gebruiken,' ;XD
'Maar mijn kleine broertje overleeft het niet alleen thuis, hij kent het gevaar van een lucifer niet eens..' Zegt hij droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:55 am

Safi

"en ik dacht dat wij op het pletteland half primitief leefden!" ze grinnikt.
"zoiets heet gewoon een electrische kookplaat?" "en trouwens, als je broertje er niet mee om kan gaan, waarom jij dan wel?"
ze had nog steeds het gezicht, laatstaan het lichaam van de jongen gezien, aleen dat hij langer was dan haar was een feit en dat hij een enorm lange staart had. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:03 am

Tom
'Nou, degene die niet kan werken met een kookplaat is een kip zonder kop en ik kan dat dus wel en zal ik het je eens laten zien dan zal ik jou kiekeskont is levent gaan koken,' zegt hij droog en voelt zich beledigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:05 am

Safi

"ahhh... is dreadboy beledigt?" ze klopt hem zacht op zijn schouder.
ze kijkt even rond en ziet an de overkant een schim de hoek om verdwijnen.
"oke, naar husi gaan is misschien toch niet zo'n slecht idee, als die kutouders me er ook nog in laten tenminste.."
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:07 am

Tom
'Dûh, wie gaat er nu z'n eigen dochter niet binnenlaten?' Zegt hij terwijl hij over zijn woorden nadenkt, tja, wie wil zijn eigen dochter niet terug zien buiten de familie Hendrickx. -Eva zucht nu heel hard-
Ze gaan verder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:10 am

Safi

"de mijne...
ik ben wel vaker 's avonds weg gebleven, samen met Layka en Sana, en dan zat de deur gewoon potdicht en moest ik buiten slapen.
dat is nu vast ook wel het geval.." ze zucht en kijkt op naar de jongen als ze onder een lichtpostlamp ding door lopen.
"kan het zijn dat ik jou gezicht ergens van ken?" haar stem sloeg iet wat wantrouwig, maar neiuwschierig over
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:12 am

Tom
'Onmenselijk, anders breng je bij ons maar de nacht door, ik vraag me af waar je me dan zou van kennen..' Dat laatste zegt hij een beetje droog en kijkt ondertussen de huizen inspecterend aan.
'Volgens mij was het dit huis, 't zelfde huisnummer en auto dus hup, ga die ouders maar in elkaar slaan, hun eigen dochter niet binnelaten wat voor een snullen,' het eerste deel is duidelijk tegen het meisje maar het laatste deel brabbelt hij maar wat. :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:15 am

Safi

ze bekijkt de jongen z'n gezicht nog eens. "ik meen het echt hoor, ik ken je ergens van!" ze draait zich dan om, loopt zonder een woord te zeggen naar de deur, rammelt er heel even aan en loopt weer terug.
"wat zei ik je?" en klein grijnsje van zelfvoldoening komt op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:17 am

Tom
'Dûh dat je me ergens van kent, zoek het antwoord zelf maar..' Grijnst Tom en winkt haar een andere kant uit.
'Ga je met mij mee of wil je liever de hele tijd voor de deur zitten piekeren over je ouders hoe ze je mishandelen?'
& Natuurlijk kan dat nie tzonder een van zijn liefste glimlachjess <33
Terug naar boven Ga naar beneden
anewstart

anewstart


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : hiero!!

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:06 am

Demi
Krabbelt haar nr gauw op een blaadje en Geeft dat aan Andreas. 'Hier...Ik moet nu naar een familie feest fzo dus... doei'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:23 am

Safi

"piekeren doe ik zo vaak, maar dan had ik 2 vrienden van me bij" ze zucht bij het idee.
"maar graag, tenzij je broertje niet zo blij is met vreemden in huis.."
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:24 am

Andreas
'Awh, okéé, dankjewel en fijjn feesten fsoo,' glimlacht liefelijk naar haar

Tom
'Ach, hij zal me alleen dom aankijken van: Whatthefock gebeurd er nu?, verder zal hij het goed vinden,' (:
Twijfelt
Terug naar boven Ga naar beneden
anewstart

anewstart


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : hiero!!

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:29 am

demi
Denkt aan de saaie familie feesten van bij hun thuis... 'Jah feesten' mompelt ze. dit word de saaiheid zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:39 am

Sorry Eva maar ik zie je Safi echt niet staan ):

Andreaass
Loopt terug weg

Tom
Zijn hersenen zijn tegen Tom aan het praten :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:41 am

Safi

ehm..oke.." er klinkt niet meer zoveel wantrouwd in als in het begin.
"waar is jou huis eigenlijk?' alle huizen leken in het donker, waarschijnlijk ook in het licht opelkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:43 am

Ohnou, lijken ze op elkaar? xD

Tom
'Een paar straten verder, 5min. en we zijn er,' glimlacht naar haar.
TomneemtSafimensmeenaarzijnhuis enwandeldwandeldwandeld doet deur open :}

'Welkom ter huize Tom,' zegt hij trots en doet het licht aan terwijl Bill net de trap op wilde gaan om te gaan slapen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bunny_x3

Bunny_x3


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 23-11-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord- Brabant

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:49 am

Safi

stomverbaasd kijkt ze rond.
oke, duidelijk dat niet alle huizen op elkaar lijken, want deze is belachelijk groter dan die van hun(iedergeval voorzover ze had gekeken:})
ze geeft Tom zijn trui terug en blijft even doelloos staan
Terug naar boven Ga naar beneden
anewstart

anewstart


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : hiero!!

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:50 am

demi
Dom dom dom... zucht 'Gast!!! Andi!! heb je iets te doen deze avond ??'
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3


Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:55 am

Tom
Pakt zijn vest vast en hangt die aan de kapstok (:
'Wil je iets drinken soms?' Kijkt haar vragend aan

Andii
'Uhm, nee, niet écht, behalve misschien met jou iets gaan doen ofzo.. (: '
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: