Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:07 pm
Safi
"uhmm. graag" ze bekijkt nieuwschierig foto's die aan de muur hangen, waar diezelfde jongen opstaat met nog iemand, met enorm omhoog staand haar. "klinkt dom ofzo, maar hoe heet je eigenlijk?" ze grinnikt bij het idee dat ze bij iemand in huis is waar ze de naam niet eens van wist
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:09 pm
Dingdong, Eva ben je ngo niet goed wakker ? (:
Tom Had ik net toch al gezegd (: 'Tom, mocht je dat vergeten zijn,' zegt hij en waggelt zelf naar de keuken waar hij een glas cola inschenkt voor zichzelf xD
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:16 pm
Safi
"Tom..." ze herhaalt de naam een paar keer terwijl ze achter hem aanloopt de keuken in. maar ze kan er niet opkomen waar ze hem nou precies van kent.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:18 pm
Tom 'Mooie naam hè,' zegt hij droog als ze haar bezig hoort. 'Iets drinken?' Vraagt hij wéér en pakt alvast een glas. ^^ 'And, wat is jou naam?' Vraagt hij terwijl hij even geleden dezelfde vraag had gestelt maar dan in het park. (:
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:28 pm
Safi
ze grinnikt bij zijn droge opmerking. "Safi" antwoord ze terwijl ze het glad uit zijn handen neemt en de fles cola er boven ondersteboven houd om het laatste restje in het glas te gieten.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:30 pm
Tom Nipt aan zijn glas en bekijkt Safi eens heél goed, daarna gaat hij naar de woonkamer, laat expres de deur openstaan en doet in de gang het licht uit zodat mevrouw Safemans niet verkeerd zou lopen xD & kijkt op de TV of er nog wat leuks op is (:
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:32 pm
Safi
ze blijft doodleuk in de keuken staan en kijkt Tom schaapachtig na. "ik weet wie jij bent!" zoveel jongens met grote zelfeigendunk en droogheid liepen er niet rodn met dan ook nog een veel te grote kleren en dreadlogs onder een pet? "Kaulitz?" voegt ze er twijfelent aantoe
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:33 pm
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:35 pm
Safi
"is dat een ja of een nee?" ze loopt achter hem aan de kamer in dan toch maar. "ik weet anders een hele goede manier om daar achter te komen, hoor"er klinkt een uitdagende toon in haar stem
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:37 pm
Tom 'Nee, dat ben ik niet en vertel je manier maar,' grijnst hij uitdagend ^^ Pleaslaathetnietgitaarspelenzijn (':
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:39 pm
Safi
"zoals je wilt, maar ik weet zeker dat je me straks vermoord maartoch" ze begint langzaam haar glas schuiner en schuiner vlak boven zijn hoofd(boven zijn pet in dit geval) te draaien.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:42 pm
Tom 'Aaah, stop daarmee, ben je gek ofzo? Mijn prachtige pet!' Hysterisch duwt hij Safi's arm weg waardoor de cola overal heen kliert, incl. de personen en Tom's pet xD
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:44 pm
Safi
"Kaulitz dus" zegt ze zelfvoldaan. als ze zijn zieligheid ziet grinnikt ze. "ahh, wanneer si de begrafenis?. en wat wil je voor je petje terug?"
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:46 pm
Tom Grijnst, 'mag ik die "wens" ook later gebruiken?' 'Er komt geen begravenis voor Alexandra Pett, daar is het te laat voor,' -overdrijft met zieligheidstem-
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:49 pm
Safi
"das jammer voor je pet" zegt ze medelevend xD "en jammer voor jou want de wens moet binnen 10 minuten gewenst zijn, anders gaat hij verloren en moet je nog een pet de doodskist in gooien voor een nieuwe!" ze mocht hem wel. ookal was ze nooit zo'n fan van de band zelf geweest, hij zag er niet slecht uit. en dus die jongen die ze er zo gestoord uit had gevonden was dus Bill? dat hou ik maar voor me (a) denkt ze met een grijnsje
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:51 pm
Tom 'Jij bent slecht,' trekt een pruillipje en denkt heel goed na. 'Kom jij maar bij mij in bed slapen vannacht,' grijnst hij dan, maar twijfelt dan terug. 'Of misschien is een zoen beter,' zegt hij twijfelend
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:54 pm
Safi
"die had ik kunnen zien aankomen.." mompelt ze droogjes. ze pakt haar mobiel, zet de tijd 11 minuten naar voren en grijnst. "sorry, tijd was om voor je je wens stelde" ze grijnst nu breeduit.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 12:57 pm
Tom 'Dat doe je express en je hebt het,' een soort van, 'beloofd.' (:
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 4:41 pm
Safii
"ik heb niet gezegt: ik beloof plechtig dat ik Tom Kaulitz zijn wens laat uitkomen, dus nee" antwoord ze en steekt plagend haar tong uit. voor het eerst in 2 dagen was ze Layka en Sana even vergeten en was ze weer haar vrolijke zelf
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 6:36 pm
Jolieneeepoeeee <33 Njaa, we beginnen terug opnieuw Liennss, omdat er zoveel mensen nie tmeer mee doen ):
Tom 'Nu heb je dat wel gezegd,' zegt hij eigenwijs en voegt er nog snel aan toe, 'en die tong zou ik maar terug op z'n plaats doen of je hebt zodadelijk geen tong meer.' Grijnst
Andieee 'Is goed, tot straks,' BIG SMILE :V & loopt terug naar huis, opfrissen enz..
Omg, bij Demi & Andi is het ondertussen nog maar net-avond en bij Saaf & Tom, die moeten bijna gaan slapen ofzo? xD