Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 7:29 pm
Bij Andi & Demi - 2u later
Andreas Hij loopt rustig de hoek om en bekijkt alle huisnummers nauwkeurig, uiteindelijk vindt hij nummer 19 waar Demi zou moeten wonen. Hij belt aan..
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 7:33 pm
Demi Men ma zegt me dat ze wel open zou doen. 'NEEH!! ik!' roep ik tegen haar en doe snel de deur open. Als iki Andi daar zie staan zeg ik snel 'hoi...'
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 7:34 pm
Andreass 'Heey,' glimlacht liefelijk naar haar (: 'Klaar om te gaan?'
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 10:26 pm
Safi
"is dat een bedreiging?" ze kon de uitdagende toon niet uit haar stem weglaten en kijkt hem even aan. daarna begint ze door de kamer heen te wandelen en de foto's op de muren te bekijken. grijnst nog steeds breed
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 10:55 pm
Tom 'Ik vrees van wel, klein meisje, of anders..' Uitdagend grijnzend kijkt hij haar aan, hoewel ze het niet ziet want ze staat met haar rug naar hem toe en bekijkt foto's (':
Andreasss Lalallalalallaaaa Omg, wat doet die ex-vriendin van me hier op dit café ? Ongelovend staart hij naar een meisje dat binnenkomt
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:22 pm
Safi
"daar heb ik geen zin in, want dan slaap ik liever buiten" kaats ze zielig terug en trekt een pruiplipje.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:24 pm
Tom Kan niet tegen de zieligheid van seksey vrouwen xD 'Ach, dan bij Tomzel in bed,' zegt hij alsof er niets aan de hand is (': Hij kijkt even door het raam en ziet er een paar regendruppels opkletteren, perfecte timing, wie wil nu buiten slapen in de regen? d:
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:32 pm
Safi
ze kijkt zielig naar buiten. "weet je wat? ik hou het bij jullie bank..." ze grijnst bij het idee en ze zakt neer op de bank.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:36 pm
Tom 'Uhm, je ziet maar, maar als er plots iemand met een bloedrode kop voor het raam staat, laat haar niet binnen, het is een stalker.' Zegt hij chill en gaat al rechtstaan en brengt zijn glas terug naar de keuken om vervolgens naar boven te gaan (:
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:42 pm
Safi
"wat!" ze springt opslag op en loopt achter Tom aan, angstig om naar het raam.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:50 pm
Tom 'Hmm, niets hoor, maar sinds ik per ongeluk een stalker sloeg omdat ik haar beu ben na 3 jaar komt haar hele familie in actie en dan krijg je stomme stalkers die heel je huis soms op z'n kop zetten door naar je te staren als je het niet door hebt door het raam en als je dan eens naar buiten wilt kijken word je door hun verschrikt, maar geen zorgen, je kunt gerust in de logeerkamer.' Ratelt hij door elkaar (:
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za apr 25, 2009 11:56 pm
Safi
"STalkers.." ze herhaalt het woord met een rilling door haar lichaam. "nee, ik wil niet ion jouw schoenen staan" ze grijnst zwakjes. "en al helemaal niet als jongen zijnde" voegt ze er nog even aantoe
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo apr 26, 2009 12:04 am
Tom 'Nee, dat wil je niet, maar ik ga slapen, als er iets is gewoon trap op, tweede deur links en vooral me niet wakker maken als ik slaapwandel,' bij dat laatste grijnst hij eventjes en hij gaat naar boven. 'Slaapwel,' is het laatste wat hij zegt.
Wast zich zelf een klein beetje, doet schone boxer aan en kruipt onder de dekens
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo apr 26, 2009 12:19 am
Safi
ze kijkt hem stomverbaast na. "mijn ouder zouden me dus vermoorden als ik een gast zo op de overloop zou hebben laten staan, maar goed.." ze trekt hier en daar wat deuren open(komt in de goddenlijk gevulde make-up badkamer van Bill terecht, maar weerhoud zichzelf ervan om alles te gebruiken en loopt weer andere kamer binnen. gelijk sluit ze hem met groot opgezette gen. "wie laat er in godsnaam slangen los in een slaapkamer!" mompelt ze half hysterisch. als ze eindelijk de lgeerkamer evonden heeft zakt ze zonder omkijken naar de deur, of enig ongedierte onder het bed erop neer en slaapt ter plekke in.