Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimema nov 02, 2009 3:26 pm

Tom
Als ik zie dat Bill nog slaapt, stuur ik uit verveling naar Jolien een berichtje.
Goed geslapen?
Tom

Na een tijdje sta ik op en loop ik naar het winkeltje dat ze hier hebben. Ik snuffel wat in alles wat ze hebben, ik kan het absoluut niet laten om een knuffel voor hem mee te nemen. Een donkergrijze beer met een felrood hartje op de plaats waar zijn hart zit. Uit ervaring weet ik dat Bill daar van opfleurt, ik kan de tel al niet meer bijhouden van hoe vaak hij wel niet in het ziekenhuis ligt. Als ik voorbij de tijdschriften kom, zie ik een merkwaardige titel staan.
Bill Kaulitz (zanger van Tokio Hotel) is vorige week opgenomen in het ziekenhuis. -prentje van Georg & Gustav die het ziekenhuis binnengaan-
Wij denken eerder aan een ernstige zaak, de treurige gezichten van de jongens bevestigen onze vermoedens. Enz..

Ik laat het links liggen en betaal de beer, waarna ik terug naar Bill ga en de beer netjes op een tafeltje naast zijn bed leg.
Terug naar boven Ga naar beneden
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimema nov 02, 2009 9:51 pm

Jolien
Onwillekeruig moet ik lachen.
Gaat wel (:
Hoe gaat het nu met jou, beetje bij kuinnen slapen?
X

Ik hoop dat ik niet te bezorgd over kom. straks denkt hij nog van me dat ik een oud omaatje ofzo ben.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimedi nov 03, 2009 5:29 pm

Bill
Ik hoor een diepe zucht waarna ik duidelijk Tom zijn gsm hoor afgaan. Vermoeid open ik mijn ogen en zie Tom zitten langs de kant. Ik hoor hem vloekend zeggen dat zijn gsm niet zoveel lawaai moet maken. Ik sluit mijn ogen terug, het kost me te veel energie om nog maar iets te proberen zeggen en ik ben moe met een ochtendhumeur, dusja.

Tomzel is de bomzel :'D - ik vind het grappig klinken ^^
Wat is ze bezorgd, wat een oude bomma puh (dat meent 'ie niet hoor :'D)
Goed,
slapen kan ik gelukkig nog met al de stress rond mijn hoofd.
x

Als ik Bill zie bewegen kan ik het niet laten om een glimlach op mijn gezicht te zetten. Ik verstuur snel het sms'je en ga dan dichter naast hem zitten. 'Goed geslapen, kleintje?' Ik neem hem helemaal in me op en kom tot de conclusie dat hij niet bleker is geworden dan de vorige dag. Integendeel, hij krijgt terug een normale huidskleur. Ik hoop dat hij snel uit het ziekenhuis mag.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimewo nov 04, 2009 3:16 pm

Phahaha :'D
Jolien
Wat is ie kortaf (Ik kan ook gemeen doen :Y))
Mooizo (:
Hoe gaat het met je broer?
X

Ondertussen kleed ik me aan en ga ik naar beneden om te ontbijten. Een boterham met choco doet wonderen Very Happy.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:56 pm

Tommisdebomm
Ik besteed eerst wat tijd aan Bill en daarna stuur ik terug een sms'je naar Jolien.
Best goed, hij is net terug wakker.
Heb een knuffel voor hem gekocht, Very Happy
god, wat is 'ie er blij mee,
Xx
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimedo nov 05, 2009 8:50 pm

Jolien
Klein kind :'D
Schattig!
Mind if I come later?
X

I kdraai verveeld mislukte krullen in mijn rare haar :'D
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimedo nov 05, 2009 9:16 pm

Kan ik melden dat ik geen idee heb wat dat engelse zinnetje bedenkt :'D
Ik denk ; maakt het uit als ik later kom
ofzo..
bûuh :}

Tom
Als je maar komt, is het goed. =D
Wie is hier het kleine kind? Ik niet hoor,
Ik ben meer een groot kind, :'D
x

Laatst aangepast door JustYou_x3 op vr nov 06, 2009 11:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:06 am

Ja dàt betekent dat :}
& ik heb geen antwoord gekregen _O-
Jolien
Klein groot, allemaal hetzelfde. x)
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:34 am

Look mijn vorige bericht voor je antwoord :'D

Tom
Mentaal maakt het een groot verschil hoor,
want kleine kinderen kunnen nog niet goed praten en grote kinderen zijn al beter gefunctioneerd. ^^
X

"Met wie zit jij nou al de hele tijd te sms'en?" Vraagt Bill nieuwsgierig. "Jolien, meisje dat ik gisteren heb leren kennen." Zeg ik en richt een blik op Bill, waarvan zijn mondhoeken naar beneden dalen. Hij heeft het misschien nog moeilijk met meisjes ofzo.. Verder zwijg ik over Jolien en vraag ik hem hoe hij zijn teddybeer gaat noemen.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 4:43 pm

Valsspeler :Y)
Jolien
Dankje voor u geweldige verklarende uitleg Very Happy
In welke kamer moet ik dan zijn ofzo? x)
X

Ik loop naar de gang en doe mijn jas en schoenen aan.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 4:47 pm

Zal ik kamer 483 typen ? :'D
Thaha, toch maar niet. (A)

Tom
"Bill, vind je het erg als er iemand komt naar hier die je niet kent en van het vrouwelijke geslacht is?" Hij kreunt een beetje schaamtelijk. "Je moet je niet schamen voor jezelf Bill, je ziet er trouwens al veel beter uit als gisteren." Glimlach ik bemoedigend. "Njaa, niet erg.." Mompelt hij voordat hij van gedachte zou veranderen. Ik geef hem dankbaar een knuffel en streel hem door zijn mooie haren, die hij binnenkort gaat verliezen..

Room 253, dat is op die ernstige gevallen afdeling als ik me niet vergis, tweede verdieping. =]
X
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 4:51 pm

Jolien
Ik ben er zo Wink
x

vrolijk sjok ik over het padje en loop ik voorbij het bankje van gisteren.
Aan de infobalie van het ziekenhuis loop ik meteen door naar de lift. Mijn vinger duwt op het nummertje 2. Langzaam verplaatst de lift zich naar boven.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 4:53 pm

Tom
"Denk je dat mam vandaag nog komt?" Stelt Bill me de vraag. "Tuurlijk komt ze vandaag nog, ze zal wel in de avond komen nadat ze terug is van haar atelier. En als mam niet komt, dan komt Gordon wel." Stel ik hem gerust. Het duurt niet lang of ik hoor een onzeker klopje op de deur waarna die opengaat en een meisje binnenkomt met de naam Jolien.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 4:56 pm

Jolien
"Hej," zeg ik zacht en onzeker. Ik kijk in de kamer. Het is dezelfde als ik gisteren kwam binnenstormen met een huge teddybeer. Nu zit er eenzelfde in het bed waar de broer van Tom in ligt.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 4:58 pm

Bill
Ik kijk haar een beetje ongelovig aan, klopt dit hier wel? "Ben jij niet dat meisje dat gisteren per ongeluk de foute kamer inliep, like, deze kamer?" Stel ik haar meteen de vraag. Tom kijkt me even raar aan, waarna we allebeide naar het meisje kijken.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 5:03 pm

Jolien
"Dat was perongeluk," zeg ik en ik trek een verontshculdigende grijns.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 5:04 pm

Tom
"Dat weet ik wel, maar ik vind het gewoon zo, toevallig." Bill lijkt de situatie niet echt te snappen. "Bill, dit is Jolien", zeg ik dan uiteindelijk en sta even op om Jolien een hug te geven waarna ze onhandig naast me gaat zitten.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 5:06 pm

Jolien
het is even ongemakkelijk stil. Mijn blik gaat van Bill naar Tom en terug. Ook zij kijken naar mij waardoor ik me ongemakkelijk ga voelen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 5:11 pm

Bill
Mijn gedachtegang is vandaag een beetje te sloom naar mijn zin, maarbon. "Jolien, mooie naam", zeg ik uiteindelijk als Tom zijn laatste woorden zijn binnengedrongen. "Hoeveel jaar ben je?" Vraag ik om de stilte te verbreken en een gesprek op te starten. Tom kijkt me met een glimlach aan, alsof hij daarmee wilt zeggen 'zie je wel, zo erg is het niet.' Mijn veelzeggende blik priemt in zijn blik waarna hij Jolien aankijkt.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 7:21 pm

Jolien
"16," zeg ik met een glimlach. Blij dat het ijs wat breekt.
Toch voel ik me watongemakkelijk met al de attentie op mij gericht.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 7:24 pm

Bill
"Achzoo", zeg ik met een glimlach. "Hobby's?" Vraag ik nogsteeds nieuwsgierig naar haar persoonlijkheid.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 7:28 pm

zeg ik met een glimlach :'D

Jolien
"Paardrijden," zegt ik vrolijk =D.
Ik schiet in de lach las Bill me raar aankijkt.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 7:31 pm

Tom
Op die stinkende beesten? Denk ik meteen in mezelf, het wijselijk houdend voor mezelf. "Heb je er zelf één?" Vraagt Bill haar verder uit. Ik vind zijn nieuwsgierigheid wel schattig, ondanks de situatie. ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 7:35 pm

Jolien
"Nope, op de manege x)"
Bill en Tom's hoofden zijn geld waard.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitimevr nov 06, 2009 7:37 pm

Bill
Ze stinken misschien wel, maar die dikke paarden die zacht aanvoelen zijn gewoon schattig. "Achzo", meld ik mijn interesse en graaf diep in mijn geheugen om nog een vraag te stellen. "Heb je een lievelingspaardje daar staan?" Vraag ik met een glimlach en begin te denken: wat als ze nu meldt aan de media dat ik kanker heb? Ö
Misschien is dit gewoon een nutteloze versiertruc zodat ze met Tom meekon en .. Ik begin haar iets minder aardig aan te kijken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 22 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 22 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: