Aantal berichten : 597 Registratiedatum : 25-04-09
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel di jun 23, 2009 9:17 pm
Hanne "Ik zie je graag..." Ik kijk Bill verwachtend aan.
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel di jun 23, 2009 9:20 pm
Bill
Een raar gevoel overstormt me. Niets negatiefs, alleen positief. Diep kijk ik in haar ogen aan, 'ik zie jou héél graag.' Zeg ik rustig terwijl ik mijn lippen meteen op de hare leg.
Love is in the air, lalalalalala
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo jun 24, 2009 7:11 pm
hanne Ik kus Bill terug :3 Daarna leg ik mijn hoofd tegen zijn borst. Plots gaat Bills gsmding af xD
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel di jul 07, 2009 10:57 pm
Bill
Ik negeer het gsmding, maar als het af blijft gaan en er geen stop aan zit ofzo, neem ik hem maar op. Tomdebom staat er te lezen. 'Moet hij nu altijd storen ?' Zeg ik zuchtend terwijl ik nog snel een zoen geef op Hanne s wang. blablalbzlablalbalaaaaTELEFOONGESPREK. Een paar rare zinnen x woorden waren gevormd in het gesprek met de kleine Tomzel. Ik zie Hanne raar naar me kijken. 'Het was Tom, hij wilde vanalles weten, de seksist.' Zuchtend rol ik met mijn ogen, maar leg me erbij neer dat hij ook zei dat ik niet te laat naar huis moest gaan omdat er extra repetities komen voor het album en de tour. Er worden zelfs al afspraken gelegd voor de volgende eeuw, als je het zo bekijkt.. Ik steek het gsmding weg en nestel me terug naast Hanne terwijl ik met mijn hand over haar haartjes ga.
Omg. ik ga een roman beginnen :V XD
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo jul 08, 2009 11:12 pm
Hannebams Ik draai bij mijn ogen als Bill zegt dat het tom was. De seksist inderdaad. Ik kan me iets voorstellen met wat hij vroeg. Ik leg mijn hoofd op bills bost en sluit genieten mijn ogen. Blij dat Bill in dat opzicht niet op zijn broer lijkt.
En een boek uitbrengen ;d
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel ma jul 13, 2009 2:28 pm
BILLADEBOM
-inspiratieloos ;D -
Bedenkt zich hoe zielig Tom moet zijn als hij geen vast vriendinnetje heeft en altijd een ander in bed wil XD
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel di jul 14, 2009 10:32 pm
Hanniebal Wou dt ze helderziend was zodat ze Bills gedachten kon lezen, omdat hij nogal denkend voor zich uitstaart. "wat is er?"
-inspiinspiinspilooooooooooooooooooooos-
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za jul 18, 2009 11:08 pm
Bill
'Niets waar jij je om zorgen hoeft te maken, schát, maar omdat je nieuwsgierig bent wil ik het wel zeggen. Het is euhm.. Telepathie met m'n broertje, ik weet dat hij nu droevig is omdat hij geen vast vriendinnetje vindt.' Zeg ik lief en bedenk me, als Hanne zich niet zorgen hoeft te maken, dat ik dat eigenlijk ook niet hoef te doen, hoewel Tom best zielig kan doen thuis en stoer tegenover de buitenwereld.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo jul 22, 2009 12:53 pm
Hanne Ik geef Bill een kusje en trek hem recht. 'wat gaan we eens doen? ;D'
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr jul 31, 2009 4:07 pm
BillaRockzillaGorilla 'Uhm.. Ik weet het niet, wat valt er hier te doen?'
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel wo aug 12, 2009 10:34 am
Wacht op berichtje van Jolieeehieeeen. ;D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za aug 15, 2009 10:09 am
Hannibal "Uhm, ik weet het niet, wat wil jij doen?" zeg ik Bill na.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za aug 15, 2009 10:18 am
BAGHDAD xD- Bill
*Rolt met zijn ogen.* "Kijken hoe laat het is"
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za aug 29, 2009 3:56 pm
Hannkonijn
"Nog niet weggaan!' en ik trek Bill dicht tegen me aan.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za aug 29, 2009 6:23 pm
Bill Een glimlach siert mijn mondhoeken, "nâah, dan blijf ik nog wel effies." -geeft kusje op Hans haartjes en op haar neus-
wat zain ze toch schattig samen ;D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo aug 30, 2009 1:42 pm
Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik mis jou! Gehannebal Wat heb ik het toch getroffen. Ik geef Bill een dikke knuffel!
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel ma aug 31, 2009 1:22 pm
Evamens die dit schrijft en het oneerlijk vind dat als zij online is Jolien er niet is zegt nu Ik mis jou niet Want ik mis jou verschrikkelijkvreselijk hard =[
Bill Bijna platgeknuffeld door Hanne, voel ik me een zachte knuffelbeer die net al zijn pluche heeft verloren dat in zijn lichaam zat. & zij dacht dat ze het getroffen heeft met 'm? x'] Ik verleg een lokje haar achter haar oor, meteen valt me iets op. "Van wie? Van wie is die zuigzoen?" Vraag ik geschrokken 100% zeker dat 'ie niet van mij is.
Ik wil effe wat drama =']
JOLIEEEEEN *snif* Ik zit op internaat deze week; vrijdag terug. ='[ Missyouuuuuuu
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel di sep 01, 2009 7:10 pm
Hanne Wat een zuigzoen? Ik kijk geschrokken op. "W-wat bedoel je?" en ik kijk Bill raar aan.
Ik mis jou! tot vrijdag
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za sep 05, 2009 7:41 pm
Bill Lekker is dat, nu nog gaan doen alsof ze er niets van weet. Wat zie ik toch in haar? Ö "Kijk dan in de spiegel, genious." Ik leg mijn armen over elkaar. Duidelijk wachtend op haar antwoord. "Ga je soms vreemd?" Mijn arrogante houding vertelt al meer dan genoeg. Sorry, Jolien, maar Billsas is boosies =D & daar geraak je niet snel vanaf, dus verzin maar wat xD
Internaat is leuk. =D Maar ik mis het internet, ='] & jou. =[
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:07 pm
Pasmaaropwant hier komt het perfecte excuus Hannibals in tomatensaus Ik kijk met toegeknepen ogen in de spiegel. Een zuigzoen, dat kan niet. Of het zou van een vlieg moeten zijn die 's nachts op mij zit te geilen ofzo.. Als ik zie wat Bill bedoelt schiet in in de lach. "Dàt dat is geen zuigzoen," hik ik van het lachen. Ik schud meewarrig mijn hoofd Bill kijkt me vreemd aan. "Wespensteek," zeg ik wijs: "We hebben zo'n zuigding om het gif weg te zuigen."
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:23 pm
Grom.
Bill Ongeloofwaardig kijk ik haar aan. Zou het waar zijn? 'Zwelt een bijensteek niet op?' Vraag ik me luidop af.
Billjebentsubtiel xd
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:24 pm
Hanne "Wespensteek, Bill. Niet als je het gif eruit hebt gezogen.."
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:28 pm
Bill Wespensteek of bijensteek, never mind. Het is een s-t-e-e-k. 'Mag ik dat speeltje eens zien? Dan kan ik Winnie ermee opzuigen want anders pikt 'ie jou van me in.' -Jaloeziee dat Wins elke dag bij Hans is en hij niet fso xd-
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:31 pm
Hanne "Arme winnie," grinnik ik xD "Kom mee.." ik trek Bill recht..
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:36 pm
Billabomdeflinstone
Netjes volg ik Hans naar kastje dat in de garage staat vol met apparatuur. Ze steekt sierlijk een ding in de lucht. 'Hij ziet er niet echt seksy uit.' Grijns ik. Maar als haar shirt een seconde omhoog gaat omdat ze het terug legt, zie ik nog zo'n plek. ^^ 'Waarom heb je zoveel wespensteken?'