Aantal berichten : 597 Registratiedatum : 25-04-09
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 1:55 pm
Hanne "Ze vinden me lekker ofzo.." ik haal onverschillig mijn schouders op.
JustYou_x3
Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 06, 2009 6:16 pm
Billllbananenschilll 'Ze zijn niet de enigste,'
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 20, 2009 9:04 pm
Hannertje "En wie dan nog?" Ik sla mijn armen rond zijn nek.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 20, 2009 10:15 pm
Billaa
"IEEEEEEEEEEKK!" "Die zag je niet aankomen, hèa," ='D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za sep 26, 2009 5:26 pm
Hannebom 'Neen x)' Ik druk mijn lippen op de zijne.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za sep 26, 2009 7:13 pm
Billbull
Bloost ; omygod ik bloos Ö *paniek* Ik voel mijn bloed naar mijn kaken stijgen, zelf heb ik geen idee waarom. Aarzelend van mijn kaken die nu vuurrood zien, sla ik mijn armen rond haar middel heen en beantwoord haar lippen die ze op mijn lippen drukte. Wat houd ik toch van haar, -smelt-
Cutieees <3
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 27, 2009 5:19 pm
Hannepatat Ik laat me wegzinken in de armen van Bill en voel me helemaal gelukkig. Wat een geluk heb ik toch. Achter ons klinkt het geschraap van een keel.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo sep 27, 2009 10:49 pm
WIE IS DAT ? Ö
don'tkillBill
Langzaam laat ik Hanne los en kijk haar met een vragende blik aan. Daarna verdraai ik mijn hoofd en zie ik ... staan
wie zou dat toch zijn ? :'D Niet dat ik het weet hoor, maarbon.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel ma sep 28, 2009 8:41 pm
Ik heb echty géén idee xD, gij moest daarmee kome aanzetten. *improvistatie*
Hannefrangiepanne Mijn 3 jaar oudere broer staat ons aan te kijken met een opgetrokke wenkbrauw? wat? denk ik.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 02, 2009 10:53 am
Ik moest het weer doen hoor ="D Bill Hij kijkt ons aan. 'Komop, zeg, Hanne, wat voor 'n gozer zit je nu weer af te lebberen.' Zegt hij Ik wil mijn mond openen om iets te zeggen, maar houd ze dan toch wijs dicht. 'Deze gozer,' zeg ik dan toch uiteindelijk. Hij rolt met zijn ogen, 'ik dacht echt dat je smaak had,' Is die gay ofzo? Alsof hij smaak heeft puh.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za okt 03, 2009 2:56 pm
Ja puh xD Deze gozer, Dichtgaan HanneboembamliebtBilliebom Ik trek mijn wenkbrauw naar hem op terwijl ik mijn lach moet inhouden op Bill zijn droge antwoord. "Beter smaak als jij blijkbaar... ik heb je gisteren wel met die stripper gezien!" Ik kijk hem uitdagend aan en sla mijn arm rong Bill zijn middel. "Trouwens ik lebber niet"
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za okt 03, 2009 3:50 pm
Bill heeft wel sexay droge opmerkingen hoor ^^
Bill Dat gastje lijkt Tom wel, denk ik en kijk Hanne's broer raar aan. "Je lebbert hem wel af, je gebruikt hem gewoon zoals je vorige vriendje, Bram. Waar je het vorige week mee hebt uitgemaakt en je nu nog zuigzoenen van in je nek hebt, weet je nog? Het is ook wel raar dat die gozer van je het nog niet heeft opgemerkt. Is 'ie blind ofzo?" Hij kijkt gemeen grijnzend. Familie ruzie ? Trouwens, waren het dan wel zuigzoenen of wespensteken? Zit dat mensje daar Hanne uit te dagen? "Ik wil me niet bemoeien ofzo hoor, maar ik had die plekken in haar nek en overal wel gezien, dus ik ben niet blind, dombo." Zeg ik en steek mijn tong uit. [ Sorry. Ik kon het niet laten x'D ]
OEEEHYEAAAH DRAMAAAAAAA =DDD
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel za okt 03, 2009 7:57 pm
Bram? x'D Hannetjeee Ik kijk mijn broer met open mond aan en weet niet zo meteen wat te zeggen. Bill kijkt me twijfelend aan, alsof hij me witl betrappen op een leugen. Bram was niet vorige week, maar 3 maanden geleden... En ik heb hem niet gebruikt maar hij mij! Door Bills blik voel ik me rood worden. Alsof dat het teken is waarop hij gewacht heeft, duwt hij mij van zich af. "Bill, ik... hij..." Ik voel tranen opkomen
Melikesdrama
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 9:57 am
Ik wist geen andere orginele naam, moest ik anders TOM KAULITZ zeggen :'D Oeeh, oeeh, dan pas was het grote drama geweest =D
Bill Hanne gebruikt toch geen jongens? Zou ze nu uitzijn op de roem en het geld? Nee, toch? Wat zou Tom er nu van denken? Wie moet ik nu geloven? Hanne kan ik toch niet zomaar plots laten vallen, toch? Ze lijkt me het type niet om mensen te misbruiken, zo'n type is meer zo'n blonde trula met een Z-cup. Hanne d'r broer lijkt me nogal een pestkop, hoe durft hij zo .. Genadeloos te zijn? Waarom haat hij haar? De lege gangen in mijn hoofd worden overspoelt met vragen, maar op geen één weet ik het antwoord. Meneer broer gaat weg. Hanne staart me hopeloos huilend aan terwijl ze de hele tijd struikelt over haar woorden. Misschien moet ik gewoon Hanne haar kant pakken en denken dat haar broer liegt. "Hanne, is het waar wat hij zegt?" Vraag ik voorzichtig en neem een stap naar achter.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:11 pm
Hanne "Je moet hem niet geloven." zeg ik vastbesloten. Ik probeer nog steeds de tranen tegen te houden. Het is ook niet eerlijk! Bill kijkt me nu verwachtingsvol aan. "Bill, ik... ik wil er niet over praten." Bram had me gebroken, bloedend achtergelaten. Nu ik eindelijk terug gelukkig kon zijn ging die lul van een broer mijn gelukkige momenten afpakken?
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:18 pm
Bill Maar als ze er niet over kan praten kan ik haar ook niet geloven/begrijpen. "Maar hoe kan ik jou, of je broer, geloven als je het niet wilt vertellen?" Breng ik wijselijk uit. Ik neem haar terug in mijn armen, ik kan haar niét zien huilen.. =[
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:19 pm
Hanne "vertrouwen?" En ik trek Bill dicht tegen mij aan, alsof ik hem elke moment weer kan verliezen.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:22 pm
Kun je de tijd terug draaien? :'D Zodat Bill niet koppig reageerd en het bramverhaal geloofd volgens H's broer x'D
Bill Mijn ogen slaan ten hemel. (Ghehe, dat klinkt grappig ^^) Maar ze heeft wel gelijk, een relatie opbouwen gaat alleen maar met vertrouwen. "Maar je kunt je verhaal van die uh.. Bram toch niet in jezelf opkroppen? Al dat negatieve, of positieve, komt er ooit toch uit in een uitbarsting van iets omdat het je te veel wordt.." Probeer ik, want ik wil wel weten wat er allemaal gebeurd is met die El Brambo. Of moet ik zeggen. El Loseroo
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:25 pm
JustYou_x3 schreef:
Kun je de tijd terug draaien? :'D Zodat Bill niet koppig reageerd en het bramverhaal geloofd volgens H's broer x'D
Bill Mijn ogen slaan ten hemel. (Ghehe, dat klinkt grappig ^^) Maar ze heeft wel gelijk, een relatie opbouwen gaat alleen maar met vertrouwen. "Maar je kunt je verhaal van die uh.. Bram toch niet in jezelf opkroppen? Al dat negatieve, of positieve, komt er ooit toch uit in een uitbarsting van iets omdat het je te veel wordt.." Probeer ik, want ik wil wel weten wat er allemaal gebeurd is met die El Brambo. Of moet ik zeggen. El Loseroo
Als jij je eerste berichtje aanpast pas ik die vna mij zo verder aan etc.. oke? :'D
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:31 pm
JustYou_x3 schreef:
Ik moest het weer doen hoor ="D Bill Hij kijkt ons aan. 'Komop, zeg, Hanne, wat voor 'n gozer zit je nu weer af te lebberen.' Zegt hij Ik wil mijn mond openen om iets te zeggen, maar houd ze dan toch wijs dicht. 'Deze gozer,' zeg ik dan toch uiteindelijk. Hij rolt met zijn ogen, 'ik dacht echt dat je smaak had,' Is die gay ofzo? Alsof hij smaak heeft puh.
Doorstreep dat maar. ^^
Bill Hanne haar broer komt haar kamer binnen. Hij bekijkt me van top tot teen en gaat dan naar Hanne haar bureau. 'Wat ga je doen?' Vraagt Hanne en staart haar broer aan. 'Ik pak gewoon even mijn passer die je gisteren van me leende.' Brengt hij bot uit. 'Trouwens, ik dacht dat je nog met Tom was, van de éne Tokio Hotel ofzoiets. Of was de laatste jongen Bram?' Ik kijk met open mond Hanne aan. Tom heeft nooit iets gezegd over vaste relatie? Hij heeft alleen one-night-stands? Hanne is zo'n type toch niet? Toch? Nee toch? Zou ze? 'Ga maar rustig door met lebberen en doe alsof ik hier niet ben.' Zegt hij daarna en zoekt de passer die normaal op Hanne's bureau moet liggen, maar kennelijk vindt de jongeman zijn passer niet.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 4:38 pm
Phaha geweldig x'D Hanne "Wat?" val ik uit. Ik sta nogal geschokt te kijken. Bram was een totale vergissing... En Tom.. daar weet ik niets tegen in te brengen. Het gebeurde gewoon. 1 week geleden. Tijdens het uitgaan. Ik had te veel gedronken. Wist ik vee ldat het bill zijn broer was! "Bill, het is niet wat je denkt wat het is.." mijn ogen vullen met tranen
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:09 pm
Bill 'Dacht je écht dat je me daarmee zou kunnen overtuigen?! Je hebt niet gewoon een theekransje gehouden bij Tom hoor, ik weet heus wel wat je hebt gedaan met hem! Daarom dat hij zo op je geilt! Daarom dat hij de hele tijd tegen me zegt dat hij jou wel wilt hebben als het gedaan is tussen ons, weet je wat?' Ik stop even mijn geratel en geroep, neem even adem en ga terug door. 'Tom mag je hebben! Hij mag je voor altijd hebben! Ik hoef geen bedriegster,' grommend duw ik haar van me weg en draai ik me om, om te vertrekken. Verdomme. Grommend verlaat Bill de kamer. 'Wat moet je van me?' Grom ik naar de hond die me nakijkt. Hij volgt mijn spoor waar ik van kwam, naar Hanne haar kamer. Terwijl ik de uitgang van het huis zoek. =D
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:34 pm
hanne Ik staar woordloos naar bill terwijl hij op me schreeuwt. Ik kende hem toen nog niet eens! Hoe zou ik kunnen weten dat ik verliefd zou worden op de twéélingbroer van hem Als Bill boos de kamer uit loopt zak ik neer tegen een muur, ik laat mijn tranen de vrije loop. Ik doe die broer van mij nog een wat! En nu voel ik me zielig, een hoopje elende.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:37 pm
Bill Terwijl ik over straat loop, voel ik me schuldig worden. Ik had niet zo tegen haar moeten doen, ik zou nooit zo reageren. Waar is de lotus-houdende-perfecte-Bill heen? Ik begin wat minder driftig te lopen en heb al zin om me terug om te draaien, maar dat is misschien ook niet de oplossing. Uiteindelijk kom ik thuis aan waar ik meteen Tom zoek, hij weet toch altijd de beste oplossing.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:39 pm
Hanne Met een trillende hand, prul ik mijn gsm uit mijn broekzak. Met de boodschap, als je ooit nog zo'n nacht wil heeft Tom me zijn nummer gegeven.