Aantal berichten : 1784 Registratiedatum : 20-11-08
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:47 pm
Bill 'Tom?' Ik doe voorzichtig zijn kamerdeur open, zijn hele verzameling gitaren staat er mooi uitgestalt, maar Tom is er niet. Met een zucht doe ik de deur terug dicht. 'TOM?!' Roep, gillen beter gezegd, ik door het huis. 'Mag ik ook nog wat privacy?' Hoor ik hem brommen achter de deur van de badkamer. Tuurlijk, hij heeft waarschijnlijk weer iets te veel vrouwen bekeken. "-.- Na vijf minuutjes komt hij buiten gewaggelt terwijl hij zijn mobielig ding in zijn handen heeft. 'Dankje om mijn leven te ruineren? Hanne?' Mompelt hij. 'Wat zei je?' Vraag ik schaapachtig. 'Ik heb Hanne haar leven geruineerd.' Zegt hij begrijploos. 'Ja, uhm. Hanne en ik hebben ruzie.' Hij kijkt me schaapachtig aan. 'Hoezo?' 'Ik ben erachter gekomen dat jij een nacht het bed hebt gedeeld met haar,' brom ik. 'Ja, nou en?' Mijn mond zou open vallen van verbazing, hoewel ik dit droge antwoord wel verwacht had. 'Seks is niet niks hoor, broertje.' Snoer ik zijn mond. 'Ik zou het maar snel terug goed met d'r maken of ik pik d'r van je in.' Grijnst hij. Alles, écht alles had ik verwacht van dat mannetje. Maar dat hij nu dit zegt? Ö Moedeloos zak ik in elkaar in de zetel, Scotty springt op mijn schoot. Zou ik haar bellen?
JolienDude
Aantal berichten : 597 Registratiedatum : 25-04-09
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:52 pm
Hanne Ik zou het anders nog wel eens willen doen. tom
Van woede gooi ik mijn gsm bijna aan diggelen. Lul
Jaja, daar kan ik veel mee hoor, als je wilt...? Tom
Ik barst in huilen uit en trek mijn knieën tegen mijn gezicht. "Annie?" het fragiele stemmetje van mijn 3 jaar oude zusje doorbreekt de stilte.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 6:58 pm
Bill Zucht. Voor de zoveelste keer zucht ik. Tom komt de woonkamer binnen en kijkt me raar aan. 'Die Hanne van je is ook nooit duidelijk.' Zegt hij en loopt terug de gang op, niet veel later komt hij terug met een groot pak chips. 'Hoezo?' Grom ik. 'Nâh, stuurt ze lul terug naar me, daar heb ik ook veel aan.' Ik voel een hele brok jaloezie in me opkomen. Gaat meneer hier gewoon Hanne van me afnemen? Wacht, nee. Ik heb ruzie met Hanne. Bûh. Zo koppig als ik ben ga ik het niet terug goedmaken hoor. Tom tokkelt nog wat met zijn mobiel en gaat dan onderuit gezakt in de zetel liggen/zitten. Met zijn gsm op zijn buik, hij verwacht zeker terug antwoord.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 7:01 pm
Hanne Ik pak mijn zusje, Eva, vast en knuffel haar. "Annie, dietig?" "Nee hoor" ik probeer te glimlachen en wrijf mijn tranen weg. "Annie spelen?" "Nee nu niet, ga maar naar winnie.." Eva waggelt weg.
Ga jezelf rukken en laat me gerust! Hanne
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 7:04 pm
Tom Bûh, kan ze niets orginelers verzinnen? Ik doe het liever samen met jou. Als ik verkleed kom als Bill, maak ik dan nog een kans? Tom <3
Bill zit als een zielig hoopje naar de tv te staren. Ergens diep vanbinnen kan ik er absoluut niet tegen dat hij zo doet. Maar het is zijn leven en nu is Hanne van mij. Hoezee! Ofja, ik moet haar eerst nog wel zien in te palmen. Grom. Dat gaat niet simpel zijn.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 7:07 pm
Hanne In your dreams. Als je dat doet gaan de vonken eraf vleigen, maar niet op de manier die jij wilt, ik vrees dat je dan een week lang niet meer kunt zitten.
Bill, ik mis je nu al. Denk ik zuchtend.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel zo okt 04, 2009 7:10 pm
Bill Ik kijk Tom raar aan als hij luidkeels begint te vloeken op zijn mobielig ding. 'Wat zit jij nou te kijken?' Snauwt hij naar me. Zuchtend en hoofdschuddend wend ik mijn blik van hem af en kijk ik naar de klok. Als een halfuur zonder Hanne. Zucht. Ik vis mijn mobielig ding uit mijn zak en besluit toch maar een berichtje naar Hanne te sturen. Ik had toch écht wel verwacht dat Tom anders zou reageren bij het verlies van Hanne. Misschien wel uhm.. AARDIGER?
*Leeg bericht*
Ik vervloek mezelf als ik per ongeluk op verzenden tik als ik niet eens iets heb ingevuld >.<"
-- Als ik en taak voor school moet maken, dan kan ik gemakkelijk op deze site glippen, dan kan ik misschien stiekem in de week al iets posten, maar ik moet dan wel een goede reden hebben om op de pc te mogen. =[ Je mag alleen dingen doen op de pc voor school namelijk. Grom.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel ma okt 05, 2009 10:35 am
Bluh. Niet aardig van internaatmensen. Mist Eva Hannerd Het berichttoontje van mijn gsm doet me weer raar opkijken. Laat die kerel me ook nooit gerust? Van: Bill <3 *leeg*
Teleurgesteld kijk ik voor me. Hij moet me niet meer.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel ma okt 05, 2009 11:50 am
Bill Het lijkt me nu wat té laf om in een berichtje te zetten dat dat lege bericht de bedoeling niet was, er is een andere aanpak nodig. 'Die Hanne van je is wel koppig, hea?' Hoor ik Tom zeggen, als ik naar hem kijk heeft hij een brede grijns opstaan. 'Net het type waar ik van houd,' ik wil hem meteen in reden vallen dat hij niet moet gaan riskeren wat hij nu van plan is, maar hij is al opgestaan en de woonkamer uit voor ik mijn mond heb kunnen openen. Wat is die snuiter nu weer van plan?
Tomdebom Ik heb Bill al véél te vaak gewaarschuwd dat als het gedaan is met Hanne, wat verbazend snel is btw, ik haar ga inpalmen en dat is precies wat ik nu ga doen. ^^ In no-time sta ik voor Hanne's deur, ik bel aan en niet veel later staat Hanne haar broer voor de deur. 'Ben jij Tom niet, gozer?' Vraagt hij. 'Ja,' zeg ik kortaf. 'Nâh, dat is chil dat ik je nog eens zie. Hanne is aan het huilen op d'r kamer. Dat is naar boven en dan de tweede deur links.' Hij sluit de deur achter me terwijl ik de trap opga en inderdaad, als ik de tweede deur links open zie ik Hanne huilend tegen een muur zitten met een hond die over haar voeten ligt.
-- Thaha, prachtig toch :'D
Okay, ja, ik moet eigenlijk op school zitten, maar ik was deze ochtend ziek en mijn school is nu gaan zwemmen dus ga ik zodadelijk, als ze terug zijn van zwemmen wat pas om 12u is, naar het internaat x school en raad eens, ik heb er absoluut geen zin in. =D en ik ben bang dat mijn hoofdpijn weer terugkomt, =[
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel ma okt 05, 2009 3:21 pm
Wat? En dat heb ik nu 1 uur en 40 minten later btw pas door |:-| Niet eerlijk x'D geweldig bericht btw _O-
Hanne Wat moet die kerel die voor me staat. Tom. Ik had hem toch gewaarschuwd. "Ik hoop dat je een goede reden hebt om hier te zijn, mannetje" sis ik. Ik sta recht en zet een paar passen richting hem. Ik wil hem een klap verkopen. Het is allemaal zijn shculd. als hij, als hij... Mijn ogen schieten vuur. Ik wil hem vermorzellen en in kleine stukjes rijten. Schokkend kom ik voor hem tot stilstand. Ik barst weer in tranen uit. Emotioneel wrak dat ik ook ben. Tom slaat zijn armen om mij. Mijn eerste reacite is om ze weg te slaan. Toch voelt het wel fijn. Hij ruikt naar Bill, hij voelt als Bill. Ik laat mijn tranen de vrije loop. Ze make een natte plek op Tom zijn veel te grote t-shirt. Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd en draai mijn hoofd weg. zijn vingers draaien cirkeltjes op mijn rug. Hij verplaatst zijn hand en neemt mijn kin vast. Hij plaatst zijn lippen op de mijne. Neen!. Ik onderneem niets. Hij proeft als Bill.
-- Gheghegheeeeeeeee :V
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 5:51 pm
Wat doe je Bill de banaanschil toch aan Hanne Ö Naâhja, ze zijn eigenlijk met zuhn twee toch hetzelfde dus .. how cares ? ='D Billcares.
Tom Ik wist wel dat er nog chemie tussen ons was. Mijn hand streelt over Hanne haar haren terwijl ik tactvol de zoen be eindig (ik heb geen idee hoe je het schrijft :'D) Met zachte schokken komen de laatste tranen bij haar eruit.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 5:58 pm
Achja :'D Dramaaaaaaaaaaaaaaaa =D
Hanne Terwijl mijn snikken trager worden, bedenk ik wat ik aan het doen ben. Ik probeer me van Tom wezg te duwen en bemerk plots dat hij zijn armen rond mij heeft. HIj kijkt naar me.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:06 pm
Tom
Waar ben ik mee bezig? Vijf uren geleden zat Bill nog gelukkig bezig over zijn liefde van zijn leven.. en nu? Verpest ik alles? Zou hij het me kwalijk nemen? Zou hij nog ooit willen spreken tegen mij? Haat hij mij? Twijfelend laat ik Hanne los terwijl ik haar aan blijf kijken. Mijn ogen glijden over haar lichaam, ze is nog altijd even mooi, hoewel, misschien iets mooier. Ach, laat Bill. Dat hij oprot, thaa. Er is toch veel meer chemie tussen Hanne en mij ipv Bill en Hanne. Trouwens. Tom & Hanne of Hanne & Tom klinkt veel beter dan Bill & Hanne of Hanne en Bill. Hanne is van mij, grom.
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:09 pm
Hannerd Ik deins achteruit. Waar ben ik mee bezig?! Verward kijk ik naar Tom. Hij komt op me af. Ik zie die ene blik in zijn ogen. Die blik die hij die ene nacht ook hed. Ik stap nog verder naar achter. "Tom laat me gerust." zeg ik zwakjes.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:12 pm
Tom Dat meent ze toch niet, niemand kan weerstaan aan mij. 'Ben je bang ofzo van mij?' Zeg ik spottend terwijl ik naar de deur toeloop die ik dicht gooi en op slot doe. - De gordijnen/rolluiken (wat het ook mag zijn) sluit ik ook. Ik kan haar in een hoekje drijven van haar kamer, waar ik haar terug begin te zoenen en helemaal aflebber.
- Jaa, Hanne, red je hier maar eens uit. Zo kennen we Tomsiebom weer xD
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:19 pm
Hanne Ik probeer me te verweren, maar tegen Toms gespierde armen kan ik niets beginnen. Toch ben ik niet van plan om op te geven. Of dat was ik. Ik sluit mijn ogen en zie Bill weer staan, bij onze eerste ontmoeting. Neen, ik kan niet opgeven. Ik moet het voor Bill doen. Bewijzen dat ik hem graag zie en niet zijn lafhartige broer Tom. Ik open mijn ogen weer en door de waas van mijn tranen zie ik Bill staan. Of neen, het is Tom. Bill, Tom, Bill, Tom. Tom maakt gebruik van mijn twijfel. Ik spartel nog zachtjes tegen.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:24 pm
Tom Mijn handen gaan met gemak onder haar shirt, ze is niet sterk genoeg voor mij. Of ze doet alleen maar alsof ze voor iets anders vecht, maar ik heb haar wel door. Ik ben the one and only guy waar ze van houdt. Mijn handen verplaatsten zich steeds hoger, tot ik haar perongeluk een beetje meer ruimte geef en ze daarom meteen haar knie naar boven heft, recht in mijn prachtige geslachtsdeel. Meteen krimp ik ineen
YEAAAH =D GO HANNE
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:28 pm
Hanne Tom. Het is Tom niet Bill prent ik in mijn hoofd. Ik voel zijn handen onder mijn t-shirt en krijg rillingen. Plots merk ik dat ik meer bewegingsruimte krijg. Ik reageer instictief en guw mijn knie in zijn edele delen. Daarna loop ik van hem weg en probeer de deur los te krijgen, wat nie zo efficiënt is, omdat Tom de sleutel heeft.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 6:46 pm
Tom Vroeger was ze zo pittig niet, maar ze heeft me wel boos gemaakt. Mijn tanden zet ik in mijn onderlip om tegen de pijn te vechten terwijl ik terug naar haar loop. Ze probeert een soort van weg te lopen van me, wat niet zo evident is. Ze kruipt over haar bed weg van me, maar die stopt daar toch ooit eens mee, want ze kan geen éne kant uit. Uiteindelijk kan ik haar te pakken nemen bij haar heupen en trek ik haar zo terug dicht tegen me aan. Haar rug, die verwarrend ijskoud is, druk ik tegen mijn buik aan. Mijn lippen leg ik in haar hals die ik innig zoen. (Zielig -) snikkend en spartelend probeert ze weg te geraken, niet dat dat lukt ofzo. ^^
--
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 7:36 pm
Hanniebal Ik spartel en probeer me los te krijgen. In mijn hoofd luid het rode alarm. Het liefste wil ik veilig in Bill zijn armen wegkruipen. Bill, wat heb ik je aangedaan. Tom duwt me op het bed en komt op me liggen zodat ik niet weg kan. Hij houdt mijn polsen tegen het bed gedrukt en duwt opdringerig zijn onderlichaam tegen de mijne. Wat ik daar voel, wil ik helemaal niet voelen (Mwoehahaha ). Hij duwt ruw zijn lippen op de mijne, dwingend. Bill help me Een bel-toon schalt door de kamer.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 7:43 pm
Tom
Vloekend laat ik mijn gsm rinkelen, maar als het blijft aandringen en het daardoor het moment verstoord, graai ik naar het ding. 'Tom,' zeg ik schor, terwijl ik nog op 1 hand leun om niet met mijn hele gewicht op Hanne te liggen. 'Tommiebom, ik hier hè, weet je nog wel wat we vanavond gingen doen,' Sophie gniffelt en bij dat idee wát we gingen doen grijns ik ook. Eerst Hanne en dan boeeem__ bij Sophie. Prachtiger kan de avond niet. 'Ik zie je straks,' beantwoord ik haar en gooi mijn gsm ergens in een hoekje. Ik begin Hanne terug te zoenen en begin aan haar broeksriem te friemelen
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 7:48 pm
Hannepaniekerendkind Ik schiet in paniek als Tom aan mijn riem frutselt. Dan wordt ik even snel weer kalm. Niemand is in staat om die broeksriem open te krijgen. Daar heb je echt moeite voor nodig... en Tom is blijkbaar een expert. denk ik in paniek als hij hem openkrijgt. Hij wil net beginnen mijn broek omlaag te trekken als zijn gsm nog maals gaat. Hij gromt en laat hem rinkelen. "Bill..." hoor ik Tom zeggen en hij schudt zijn hoofd. Zou dat Bill zijn? Ik doe nog een ectra tandje bij om me los te krijgen helaas. Tom heeft mijn jeans uitgekregen. Nu kruipen zijn grijpgrage handen weer onder zijn t-shirt.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 8:26 pm
Tom Argwanend van mijn gsm die maar blijft afgaan, neem ik het ding in mijn handen. Grommend rollen de woorden "verdomme Bill" over mijn lippen en druk ik hem weg. Mijn gsm schakel ik uit terwijl ik mijn shirt uittrek en verder ga met hetgene waar ik aan begonnen ben. Ik kan je wellicht meedelen dat ik niet meer te stoppen ben op dit moment. Mijn handen kruipen weer over haar buik en met een aantal pogingen krijg ik Hanne rustig zodat ik makkelijk haar shirt kan verwijderen. Ik lik mijn lippen af bij het beeld van mijn Hanne en geef haar nogmaals een zoen terwijl ik mijn onderbuik tegen haar aandruk. Net voor ik haar lippen raak, spartelt ze in alle kanten om weg te geraken. Dwingend pak ik met mijn duim en wijsvinger haar kin vast zodat ze wel moét. Net als ik haar wil zoenen bijt ze hardhandig in mijn onderlip en een klein stukje in mijn tong. Ik deins meteen achteruit en als ik een leeuw was zou ik grommend mijn prooi opeten. Dat is ook net hetgene wat ik ga doen, maar dan net iets anders. Niet opeten en van het eten genieten, maar wel genieten van hét moment.
JustYou_x3
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 8:42 pm
Billkipfilet ^^ Voor de zoveelste keer vandaag beluister ik Tom zijn voicemail. Ik heb het gevoel dat hij vreselijk fout bezig is, ik maak mezelf de hele tijd wijs dat hij ergens anders is. Niet bij Hanne, het kan/mag gewoon niet. Verslagen kijk ik naar de grond, waarom is hij toch zo stom? Hanne zou nooit.. of wel? Nee, Tom is niét bij Hanne, Bill. Zuchtend zet ik me recht en weet ik niet wat ik moet doen. Ik durf Hanne niet te bellen, maar het moet gewoon. Ik moet haar stem horen, om te weten dat alles goed gaat. Oké, hoe kan het nu goed gaan omdat ik boos ben weggelopen? Nâah, verdomme. Ik zet mijn verstand op nul en druk op het groene hoorntje om Hanne te bellen ..
JolienDude
Onderwerp: Re: Hét TH-rollenspel vr okt 09, 2009 9:05 pm
Hannetartaarsaus Ik wordt nerveus bij de zware ademhaling van Tom. Ondertussen lig ik al helemaal in mijn ondergoed. Nog steeds verweer ik mij. Ik kan er ook niets aan doen dat Tom minstens 10 x zo sterk en 10x zo zwaar is als mij. Mijn gsm die op mijn nachtkastje ligt gaat af. Bill belt Tom gromt diep van achter in zijn keel.