Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 3:25 pm

Jolien
Ik sla mijn arme nrond zijn nek en leg mijn lippen terug op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 3:28 pm

Tom
Genietend leg ik mijn armen rond haar onderrug en trek haar iets dichter tegen me aan. Ik durf hem zelfs niet af te sluiten om te vragen of het dan nu wel goed is

Arme Tom is bang :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 3:30 pm

Jolien
Ik sluit de kus af en duw mijn voorhoofd tegen het zijne, zodat onze neuzen elkaar net niet raken. "Veel beter,"
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 3:32 pm

Tom
Met een voldane glimlach sluit ik mijn ogen, woorden zijn overbodig op dit moment. Als ik haar terug los laat verstrengeld mijn hand in die van haar.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 3:34 pm

Jolien
Ik laat mijn hoofd op die van Tom rusten als we samen traag verder lopen. Veel te snel komen we aan het einde van het park.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 3:36 pm

Tom
Ik zou het liefst een omweg willen nemen om maar niet voorbij het ziekenhuis te gaan, maar mijn prachtige cadillac staat daar nog, dus ik heb geen andere keuze. We lopen nog een heel stuk door naar het ziekenhuis en komen dan bij hét bankje. "Stom ziekenhuis", mompel ik en geef Jolien nog een zoen.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 8:08 pm

Jolien
Ik leg mijn hand op Toms wang en kijk in zijn ogen. "Denk er niet aan," zeg ikszachtje, en ik geef hem nog een zoen <3
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 8:11 pm

Tomzel
Ik ga kort op haar in, waarna ze naar huis gaat. Eenzaam loop ik naar mijn auto om terug naar huis te rijden en te piekeren over Bill, maar ook om de gebeurtenissen van daarnet te koesteren.

Is dat niet mooi beschreven van hem? :'D
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 8:13 pm

Wat schattgi ;hah

Jolien
Ik sla de huisdeur toe. "Ben thuis!" mijn stem galmt door de gang. Een boze stem komt me tegemoet. "Jolien, dat is nu al de vijrde keer dat je te laat bent voor het eten!" roept mijn moeder me toe. Ik rol met mijn ogen en loop snel naar mijn kamer.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 8:24 pm

Tom
Als ik de deur van het huis dichtgooi, krijg ik een sms binnen. Ik open meteen het berichtje als ik de naam Bill zie;
Heeft ze de roddels al doorverkocht? Hoofdschuddend open ik een leeg bericht waarin ik in typ dat ze juist heel aardig is. Een antwoord krijg ik niet meer van hem.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 8:26 pm

Jolien
Zou ik Tom sms'en? Of moet i kwachten tot hij initiatief neemt?
Zuchtend laat ik me neerzinken op mijn bed, en ik speel de avond nog eens voor mijn ogen af.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 8:30 pm

Tomm
<3 : dat is het enige wat ik naar Jolien stuur.
Een schuldgevoel steekt plots door me heen. Bill ligt in het ziekenhuis, hoort deel te maken van mijn leven, wat hij natuurlijk ook doet, maar ik heb gewoon plezier gemaakt terwijl hij aan het lijden is.. Ik bijt zacht op mijn onderlip en stuur Bill een bericht dat het stil is in huis zonder hem en vooral dat ik hem mis.

Billl
Fightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfightfight:
tegen de pijn. </3
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:04 pm

Jolien
Mijn ogen pinnen zich vast op mijn gsm-schermpje. Vertederd lach ik ernaar, alsfo het Tom zelf. Dan komt er een dillemma in me op. Wat moet ik in Godsnaam terugsturen?
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:08 pm

Tom
Het liefst van al zou ik nu bij Bill willen zijn, hem doodknuffelen. Nee, niet doodknuffelen. Gewoon knuffelen, ik hoef hem nog niet dood. =(
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:18 pm

Jolien
Mijn dilemma waart voort. Uiteeindelijk beslui ik om gewoon ook <3 terug te sturen :'D
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:22 pm

Tom
Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht waarna ik mijn gsm weer wegsteek, mijn kleine ukkiepukkie van een hond komt op me aflopen en gaat aan mijn voeten liggen die uit de zetel hangen. Ik buig me voorover en aai hem over zijn hoofdje. "Wat ben jij toch een poepie", fluister ik alsof de muren oren hebben.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:24 pm

Jolien
Ik krul me op en val in slaap.

NEXT MORNING!
Ik wordt wakker en vraag me af of gisteren wel echt gebeurt is.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:28 pm

Tom
Een beetje down kruip ik uit bed. Lucky zijn slaap wordt ruw door me verstoord als ik mijn voeten onder hem uit haal die hij deze nacht heeft warmgehouden. Ik strompel naar de badkamer waar ik me douch en aankleed, waarna ik terug naar beneden ga en in mijn eentje iets eet.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimema nov 09, 2009 9:25 pm

Jolien
Al in mijn ogen wrijvend loop ik de trap af. Het laatste deel mis ik waardoor ik van de trap donder. Met mijn ene arm rond de andere kom ik kermend overiend. Mijn linkerarm doet fameus veel pijn. Met een wit gezicht loop ik de keuken in, waar mijn moeder is. "Kindje toch! Wat is er gebeurt?"
"Gevallen!" jammer ik. Mijn bezorgde moeder komt op me toe gelopen met een ijskompres. "Als het over een half uurtje niet beter is gaan we foto's laten trekken."
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimedi nov 10, 2009 6:49 pm

Nu las ik écht wel mijn bezorgde tomer komt .. ipv mijn bezorgde moeder :'D
Oeeh, weetje? =D
Ik was gisteren toen we moesten gaan slapen ziekjes, maar ik was niet naar het ziekenkamertje geweest. Dus ik zo naar mijn opvoedster. "Mevrouw, ik voel mij niet goed, heb buikpijn en moet om de drie seconden naar het toilet" "Oh, maar Eva, dat zal wel van de stress zijn. Ik ga nu nog niets geven maar als het morgen niet beter is ga je naar het ziekekamertje" Dus ik heel de nacht niet kunnen slapen en 's ochtends was het plots weg. Ik zo van; ja oké, 't is weg. Ik niet naar het ziekenkamertje, kom ik 's middags op het internaat aan met zooo veel buikpijn (en Marie was bezorgd over mij ; schattig :'D) dus moest ik van mijn tafelverantwoordelijke (iemand van het 6e middelbaar) één lepeltje puree eten en daarna naar de directrice gaan. Dus ik achteraf samen met Marie; want wij lopen altijd samen naar school en ze vond het zo erg voor mij dat ze mee moest naar mevrouw dingeskes want wat als ik nu plots zou flauwvallen? :'D & ik vond het lief van Marie =D
Ik heel mijn uitleg aan mevrouw V doen en toen heeft ze mijn mammie en pappie gebeld en mijn school, moest ik eerst nog helemaal naar school gaan mijn spullen halen en daarna mocht ik in mijn bedje gaan liggen. :'D
en toen ben ik in slaap gevallen en werd ik wakker van stemmen die verdomd veel op mevrouw Willemsen en mijn papa leken en ik had gelijk en toen mocht ik naar huis en nu ben ik al thuis vanaf drie uur en uhm.. Nu gaat het stukken beter met mij =D
- Slaap doet wonderen :'D

Tom
Het voelt zo alleen in het huis, ik heb niemand waar ik mijn ochtendhumeur kan tegen uitwerken en niemand die zit te kibbelen op mijn ochtendhumeur en.. scratch (omdat ik het een coole smilie vind :'D)
Al snel kom ik op het idee mijn alleenheid te laten vergezellen door mijn gsm; waarmee ik een berichtje naar Jolien stuur.

écht , ik vind het schattig hoe Tom lief kan zijn :'D
(& zijn hond is ook schattig ;D)
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimedi nov 10, 2009 6:58 pm

Beterschap schattie < 3
Jolien
De pijn gaat dus niet over. Mijn moeder rijdt in allerheil naar het ziekenhuis om foto's te laten trekken. Met een grimas op mijn gezicht zit ik in de wachtkamer.
Een vrolijk piepje toont dat ik een bericht heb. Ik check met een hand mijn gsm.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimedi nov 10, 2009 7:05 pm

Dankjéé I love you
Zou ik Bill laten doodgaan?
Tom
Ik kijk de hele tijd op mijn gsm. "En waar blijft mijn antwoord?" Vraag ik me teleurgesteld af.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimedi nov 10, 2009 7:40 pm

Als je dat doet ÖÖ
Magnietttttttttttttt Ö

Jolien
Ik stuur terug dat ik hem ook mis en dat ik in het ziekenhuis zit omdat ik lomp van de trap ben gevallen. etc het hele verhaal.
"Jolien?" mijn naam wordt afgeroepen. Braaf loop ik achter de verpleegster aan.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimedi nov 10, 2009 9:14 pm

Tom
Twee vliegen in één klap. Ik kan zo naar Bill en naar Jolien gaan. Ik trek mijn jas al aan terwijl ik een nieuw berichtje typ.
Zal ik er een kusje op geven? <3
Ik ga naar Bill, misschien kom ik je tegen.. x
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitimedi nov 10, 2009 9:16 pm

Jolien
Ik ben voor <3
x

Ik kom van de fototrekgedoe. Nu nog wachten op de resultaten. Ik zet me terug in de wachtkamer met mijn goede arm rond mijn slechte. Ik dus mijn tanden op elkaar van de pijn.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 27 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 27 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: