Online verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Hét TH-rollenspel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
JolienDude

JolienDude

Aantal berichten : 597
Registratiedatum : 25-04-09

Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 3:32 pm

Oke het raam is naast ons beiden en zo klopt het allebei xD
hanne
"Voor jou altijd" zeg ik stralend. Dan valt mijn oog op mijn horloge. Ik had al tien minuten bij mijn wekr moeten zijn.
"Ik moet ook gaan, ik ben een grote tien minuten iets te laat op mijn werk - snoepwinkeltje. "
fackfackfack
Terug naar boven Ga naar beneden
JustYou_x3

JustYou_x3

Aantal berichten : 1784
Registratiedatum : 20-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 3:36 pm

Bill

'Als je op je donder krijgt, zeg dan maar dat je met een beroemd iemand op stap bent geweest,' clown
nietdatzehetgeloven
Gaateerstsnelbetalenmetdieoberdingesenneemtdanafscheidvan Hanne ):

"Ik laat nog wel iets weten," (:
Kijkt Hanne afwachtend aan ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 3:39 pm

Hanne
Ik schenk Bill een glimlachje.
Voorzichtig ga ik op mijn tippen staan en breng ik mijn hoofd dichter bij Bills.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 3:44 pm

Bill

Snappend wat nu de bedoeling van Hanniee is, buig ik me wat naar voren en leg mijn handen op haar heupen, voor ik het zelf weet liggen mijn lippen op de hare. -Billieboembloost pirat -
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 4:49 pm

Hanne
Mijn maag explodeert van de kriebels en vlinders en ander vies ongedierte (x'D) als Bills lippen de mijne raken.
Uiiteindelijk beëindig ik de kus en kijk ik in Bills schitterende bruine ogen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 4:53 pm

Bill
Niet wetend wat ik moet zeggen, laat ik haar langzaamaan los, maar ook omdat ik Tom zie binnenkomen '-_-
'Moet gaan,' zeg ik zacht teleurgesteld en laat haar nu helemaal los (terwijl Tom me meesleurt aan mijn oor xD grapje )
'Uh, ga je mee?' Vraagt Tom terwijl hij Hanne goedkeurend aankijkt xD
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 5:01 pm

Hanne
Ik kijk Bill achterna die wordt meegesleeurd door De bandanajongen. Zuchtend loop ik ook naar buiten, richting mijn werk.
Als ik de winkel kom binnen'gevlogen' (op wolkjes xD) bekijkt Lara, mijn collaga me pissig. xD
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 5:03 pm

Bill
OnderwegmetbandanajongenstuurikHanneeensms
Of dat wil ik toch doen want uhm.. Wat kan ik er nu in hemelsnaam inzetten? Ö
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 5:05 pm

Hanne
Lara begint me uit te vrage, maar ik zwijg en lach alleen xD
Uiteindelijk geef ik op en vertel ik het verhaal.Voor Lara kan reageren komt er een klant binnen die ze moet bedienen. Ondertussen beslis ik om het schepsnoep aan te vullen.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 5:33 pm

Bill

Kan niet wachten tot vrijdag
liefs Bill, x

Na lang wachten druk ik op verzenden, niet veel later vind ik het al een hele foute boel dat ik heb verzonden, wat als ze het afgezaagd vind ?
Piekerend laat ik het maar voor wat het is en stop het ding weg en dwaalt mijn blik op de huizen en tot mijn schrik zijn we er al.
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 5:37 pm

Hanne
Ik wordt gesoord in mijn overgeconcentreerde consentratie om het schepsnoep bij te vullen door vibratie in mijn broekzak. Ik laat bijna de glzaen pot die ik vast heb vallen, wat als het Bill is? (:'D)

Ik bekijkt het berichtje en zucht verliefd. Lara doet een poging om achter ijn rug mee te lezen, maar ik heb al op antwoorden gedrukt.
Ik ook niet. Tel de minuten af. xxx Hanne
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 5:44 pm

Bill

Eén blik van Tom en ik weet al genoeg, terwijl we met z'n 4 zitten te wachten op David die te laat is, en dan zegt hij dat wij voor problemen zorgen en slechte schema's ? 'Wie was dat meisje?' Vraagt Tom ondertussen grijnzend. Ik hef mijn schouders op, 'welk meisje? Want er waren zoveel girls daar,' probeer ik 'onwetend' te doen maar dat vat niet bij Tom. 'Waarmee je ge..' 'Ach, zij? Jou toekomstige schoonzus,' grijns ik en Tom ook. 'Als je haar niet meer hoeft hebben, zeg het me even kan ik haar even inpalmen.' Grijnst hij en geeft speels een duw. 'Ja vast,' -niet-, grijns ik en rol met mijn ogen terwijl ik haar sms lees.

Zwemmen en daarna iets drinken, half 7 in het zwembad in 't stad. Liefss Bill, xx
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 7:12 pm

Jeee, Tom doet lekker subtiel xD 'k dacht dat hij saaf al had :}
Hanne
"Sms'en mag niet tijdens de uren." zegt lara lachend als ik het antwoord van bill lees. Ik kijk haar zielig aan. "Behalve als je allerliefste collega mag meelezen (:"
"Wie zegt dat jij mijn alleliefste collega bent?" ik steek mijn tong uit en antwoord snel op Bills sms.

I'll be there. Nieuwsgierige collega D: xxx hanne
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 7:42 pm

Heeft ie NOG niet Very Happy

Bill

Met een glimlach kijk ik David aan die net binnenkomt en hoewel ik nu jammerend naar binnen zou moeten om tot middernacht te zingen voor het nieuwe album, vind ik het voor de eerste keer helemaal niet erg.

Love is in the airr
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 7:58 pm

Oke dan :}
Hanne
Het is half zeven (overmorgen) en ik sta nerveus aan da ingang van het zwembad. Ligt mijn haar wel goed? Heb ik wel de juiste kleren aan? Wat moet ik doen als Bill aankomt? Ik wordt uit mijn gepieker verlost door Bill die uit een audi stapt.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimewo mei 13, 2009 8:06 pm

Komt zoals Paris Hilton eraan gewaggeld, GRAPJE ^^ xD

Bill

Mijn ogen glijden meteen over Hanne, ze is weer zo mooi als donderdag. Tot slot is hij altijd mooi, ^^.
Glimlachend loop ik toch zenuwachtig naar haar toe, 'héee, alles goed?' Vraag ik en druk mijn lippen snel op de hare..
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:01 pm

Kinda shaking met zijn kont (l)
Hanne
Ik word overweldigd door bills lippen op de mijne. Ik vlecht met 1 hand mijn vingers in de zijne en leg mijn andere arm rond zijn nek.
Ik weet niet hoe lang we daar staan.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:04 pm

Bill

Voorzichtig (ghaha, wat een voorzichtige guy xD ) beëindig ik de zoen en weet even niet wat zeggen.
Ik kijk even naar de ingang en probeer een subtiele hint te maken xD
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:12 pm

hanne
Met mijn hand nog steeds in de zijn trek ik hem voorzichtig -jaaaaa voorzichtig :'D- naar de ingang.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:17 pm

Bill

tadammtadaam.. Even later :V
Beiden omgekleed komen we het zwembad binnen. Niet wetend waar ik moet beginnen met het kleuterspelen xD
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:33 pm

Hanne
Ik schiet in de lach als Bill in het kleine peutertjes zwembad gaat zitte. Een klein jongetje kijkt hem raar aan.
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:38 pm

Bill

Het kleine kind kijk ik terug raar aan en zo plots zie ik een rare kleur onder zijn benen komen. PIPI xD
Ik spring meteen terug recht en neem Hanne mee naar een andere plaats

WHAAAHAAAAA XD

Arme Bill :$
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:50 pm

hanne
Ik schiet in een hysterische lachstuip als Bill nog hysterischer uit het water vlucht. Bill kijkt me met een pruillipje aan terwijl ik niet bijkom :'D
JustYou_x3

JustYou_x3

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:52 pm

Hoezo gemeen ? xD

Bill

Terwijl ze niet meer bijkomt, pak ik haar -onhandig- op en zet haar zelf in het baby plonsbadje.
'Nu weet je hoe het voelt,' grijns ik ^^
JolienDude

JolienDude

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitimedo mei 14, 2009 7:53 pm

Hanne
Ik grijns lichtjes en trek Bill het water in waardoor hij kopje onder gaat. -gaat dat in een plosnbadje?-
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hét TH-rollenspel   Hét TH-rollenspel - Pagina 8 Icon_minitime

Hét TH-rollenspel
Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Online verhalen :: Verhalen :: Rollen spellen-
Ga naar: